JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150910/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20150910/134195-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Ostróda: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 134195 - 2015; data zamieszczenia: 10.09.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej w Ostródzie Spółka  Akcyjna , ul. Władysława Jagiełły 1, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6427357, faks 089 6469250.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego (magazyn medyczny) sprzętu medycznego jednorazowego użytku według  ilości i asortymentu określonego w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.                                                                                                                                    2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne pakiety : 
Pakiet nr 1:  Materiały różne nr 1,
Pakiet nr 2:  Materiały różne nr 2,
Pakiet nr 3:  Materiały różne nr 3,
Pakiet nr 4 :Materiały różne nr4,
Pakiet nr 5 :  Materiały różne nr 5,
Pakiet nr 6 :  Materiały różne nr 6,
Pakiet nr 7 :  Materiały różne do EKG, USG, KTG;
Pakiet nr 8 :  Cewniki, ostrza chirurgiczne, kanki;   
Pakiet nr 9 :  Cewniki FOLEY, cewniki do odsysania;  
Pakiet nr 10:  Kaniule, igły;
Pakiet nr 11 : Strzykawki,
Pakiet nr 12 : Filtry,
Pakiet nr 13 : Materiały anestezjologiczne,
Pakiet nr 14 : Fartuchy, czepki, maski chirurgiczne,
Pakiet nr 15 : Bielizna jednorazowego użytku  1,
Pakiet nr 16 : Bielizna jednorazowego użytku  2,
Pakiet nr 17:  Obłożenie pola operacyjnego 1,
Pakiet nr 18:  Obłożenie pola operacyjnego 2,
Pakiet nr 19 :  Rękawy foliowo-papierowe do sterylizacji,
Pakiet nr 20 :  Materiały eksploatacyjne do sterylizacji,
Pakiet nr 21 :  Przyrządy do żywienia dojelitowego,
Pakiet nr 22:  Rurki intubacyjne,
Pakiet nr 23:  Rurki tracheostomijne,
Pakiet nr 24:  Worki do zbiórki moczu,
Pakiet nr 25 :  Rękawice chirurgiczne, 
Pakiet nr 26 :  Materiały różne na blok operacyjny,
Pakiet nr 27 :  Materiały do hemofiltracji nerek,
Pakiet nr 28 :   Akcesoria do ssaków elektrycznych,
Pakiet nr 29:   Etykiety i kalki do systemu oprogramowania sterylizatorów i myjek,
Pakiet nr 30 :  Folia operacyjna,
Pakiet nr 31 :  Akcesoria elektrochirurgiczne,
Pakiet nr 32 :  Zestaw do pomiaru metodą krwawą,
Pakiet nr 33:  Zestaw do odsysania w układzie zamkniętym, nebulizatory;
Pakiet nr 34 :  Zestaw do autotransfuzji,
Pakiet nr 35 :  Zestawy do wkłucia centralnego,
Pakiet nr 36:  Zestawy oddechowe,
Pakiet nr 37 :  Zestaw do tracheotomii,
Pakiet nr 38 :  Zestaw do porodu,
Pakiet nr 39 :  System do nawilżania tlenu,
Pakiet nr 40:  Zestaw ginekologiczny,
Pakiet nr 41 : Akcesoria proktoskopowe,
Pakiet nr 42 : Narzędzia endoskopowe ,
Pakiet nr 43 :  Ostrza jednorazowe,
Pakiet nr 44:  Igły bezpieczne,
Pakiet nr 45 : Kaniule dożylne bezpieczne,
Pakiet nr 46 : Zestaw do przeskórnej biopsji wątroby ,
Pakiet nr 47:  Materiały jednorazowego użytku do zabiegów laryngologicznych,
Pakiet nr 48 : Zestaw ciągłego znieczulenia zewnątrzoponowego
Oferty należy składać  na całe pakiety..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 33.14.16.20-2, 33.14.16.30-5, 33.17.10.00-9, 33.14.12.00-2, 39.51.80.00-6, 33.17.11.10-3, 33.17.12.10-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 48.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Warunkiem udziału  w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości 8 595,36zł  (słownie : osiem tysięcy pięćset dziewięćdziesiąt pięć złotych trzydzieści sześć groszy)  . Wadium wnoszone jest tylko na pakiety, w których Dostawca przystąpi do postępowania.                                                                                         Dla poszczególnych pakietów wadium wynosi :
 
Pakiet nr 1	407,82zł	czterysta siedem złotych 82/100gr
Pakiet nr 2	62,28zł	sześćdziesiąt dwa złote 28/100gr
Pakiet nr 3	29,26zł	Dwadzieścia dziewięć złotych 26/100gr
Pakiet nr 4 	156,94zł	Sto pięćdziesiąt sześć złotych 94/100gr 
Pakiet nr 5	43,00zł	Czterdzieści trzy złote 00/100gr
Pakiet nr 6	19,00zł	Dziewiętnaście złotych 00/100gr
Pakiet nr 7	135,05zł	Sto trzydzieści pięć złotych 05/100gr
Pakiet nr 8	88,32zł	Osiemdziesiąt osiem złotych 32/100gr
Pakiet nr 9	68,75zł	Sześćdziesiąt osiem złotych 75/100gr
Pakiet  nr 10	662,50zł	Sześćset sześćdziesiąt dwa złote 50/100gr
Pakiet nr 11	675,39zł	Sześćset siedemdziesiąt pięć złotych 39/100gr
Pakiet nr 12	81,10zł	Osiemdziesiąt jeden złotych 10/100gr
Pakiet nr 13	497,09zła	Czterysta dziewięćdziesiąt siedem złotych 09/100gr
Pakiet nr 14	251,65zł	Dwieście pięćdziesiąt jeden złotych 65/100gr
Pakiet nr 15	63,21zł	Sześćdziesiąt trzy złote 21/100gr
Pakiet nr 16	57,12zł	Pięćdziesiąt siedem złotych 12/100gr
Pakiet nr 17	77,85zł	Siedemdziesiąt siedem złotych 85/100gr
Pakiet nr 18	186,45zł	Sto osiemdziesiąt sześć złotych 45/100gr 
Pakiet nr 19	220,70zł	Dwieście dwadzieścia złotych 70/100gr
Pakiet  nr 20	178,46zł	Sto siedemdziesiąt osiem złotych 46/100gr
Pakiet nr 21	149,96zł	Sto czterdzieści dziewięć złotych 96/100gr 
Pakiet nr 22	51,28zł	Pięćdziesiąt jeden złotych 28/100gr
Pakiet nr 23	72,60zł	Siedemdziesiąt dwa złote 60/100gr
Pakiet nr 24	144,95zł	Sto czterdzieści cztery złote 95/100gr
Pakiet nr 25	1167,00zl	Jeden tysiąc sto sześćdziesiąt siedem złotych 00/100gr 
Pakiet nr 26	316,00zł	Trzysta szesnaście złotych 00/100gr 
Pakiet nr 27	213,00zł	Dwieście trzynaście złotych 00/100gr
Pakiet nr 28	191,54zl	Sto dziewięćdziesiąt jeden złotych 54/100gr
Pakiet nr 29	109,48zł	Sto dziewięć złotych 48/100gr
Pakiet nr 30	86,57zł	Osiemdziesiąt sześć złotych 57/100gr
Pakiet nr 31	782,88zł	Siedemset osiemdziesiąt dwa złote 88/100gr 
Pakiet nr 32 	42,90zł	Czterdzieści dwa złote 90/100gr
Pakiet nr 33	415,95zł	Czterysta piętnaście złotych 95/100gr
Pakiet nr 34	58,27zł	Pięćdziesiąt osiem złotych 27/100gr
Pakiet nr 35	50,65zł	Pięćdziesiąt złotych 65/100gr
Pakiet nr 36	100,00zł	Sto złotych 00/100gr
Pakiet nr 37	61,55zł	Sześćdziesiąt jeden złotych 55/100gr
Pakiet nr 38	106,92zł	Sto sześć złotych 92/100gr 
Pakiet nr 39	57,04zł	Pięćdziesiąt siedem złotych 04/100gr
Pakiet nr 40	83,93zł	Osiemdziesiąt trzy złote 93/100gr
Pakiet nr 41	14,02zł	Czternaście złotych 02/100gr
Pakiet nr 42	195,25zł	Sto dziewięćdziesiąt pięć złotych 25/100gr
Pakiet nr 43	24,48zł	Dwadzieścia cztery złote 48/100gr
Pakiet nr 44	15,29zł	Piętnaście złotych 29/100gr
Pakiet nr 45	25,67zł	Dwadzieścia pięć złotych 67/100gr
Pakiet nr 46	21,00zł	Dwadzieścia jeden złotych 00/100gr
Pakiet nr 47	72,24zł	Siedemdziesiąt dwa złote 24/100gr
Pakiet nr 48	3,00zł	Trzy złote 00/100gr
		

Wadium należy wnosić  na konto PKO BANK POLSKI Nr konta 12 1440 1101 0000 0000 0990 9818 do dnia 22.09.2015r. do godz. 10.00. Celem potwierdzenia wpłacenia wadium należy zamieścić kopie dokumentu wpłaty w ofercie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że  Dostawca spełnia w/w warunek wymagane jest załączenie do oferty:
a) oryginału oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP.- wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 
b)Koncesja, zezwolenie lub licencja na podjęcie i prowadzenie działalności gospodarczej tj. w zakresie obrotu hurtowego produktami leczniczymi - jeżeli dotyczy,
W/w dokumenty podpisuje każdy Dostawca składający ofertę, a w przypadku Dostawców  wspólnie ubiegających się o zamówienie powyższy dokument podpisuje Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum. Dostawcy występujący wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) w polach nazwa i adres Dostawcy wpisują dane wszystkich Dostawców  występujących wspólnie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że Dostawca  spełnia w/w warunek Zamawiający żąda by wykazał, iż wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje główne dostawy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane - co najmniej 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajom przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż wartość przedmiotu zamówienia :                                                                                                                        ( tj. Pakiet nr 1- 22 022,00zł; Pakiet nr 2 - 3362,00zł; Pakiet nr 3-1580,00zł; Pakiet nr 4-8474,00zł; Pakiet nr 5- 2326,00zł; Pakiet nr 6 - 4236,00zł; Pakiet nr 7 - 7292,00zł; Pakiet nr 8 -4769,00zł; Pakiet nr 9-3712,00zł; Pakiet nr 10-35722,0000zł; Pakiet nr 11- 36471,00zł; Pakiet nr 12-4379,00zł; Pakiet nr 13-26842,00zł; Pakiet nr 14 -13588,00zł;Pakiet nr 15-3413,00zł; Pakiet nr 16-3084,00zł; Pakiet nr 17-4203,00zł; Pakiet nr 18-10068,00zł; Pakiet nr 19-11917,00zł; Pakiet nr 20-9780,00zł; Pakiet nr 21-8637,00zł; Pakiet nr 22-2768,00zł; Pakiet nr 23-3434,00zł; Pakiet nr 24-7827,00zł; Pakiet nr 25-63053,00zł; Pakiet nr 26-17075,00zł; Pakiet nr 27- 11528,00zł; Pakiet nr 28-10343,00zł; Pakiet nr 29-6732,00zł; Pakiet nr 30-4674,00zł; Pakiet nr 31-42275,00zł; Pakiet nr 32-2316,00zł; Pakiet nr 33-22461,00zł; Pakiet nr 34-3146,00zł Pakiet nr 35-2734,00zł; Pakiet nr 36-5449,00zł; Pakiet nr 37-3323,00zł; Pakiet nr 38-5773,00zł; Pakiet nr 39-3080,00zł; Pakiet nr 40-4532,00zł; Pakiet nr 41-757,00zł; Pakiet nr 42-10543,00zł; Pakiet nr 43-1321,00zł; Pakiet nr 44-1000,00zł; Pakiet nr 45-1386,00zł; Pakiet nr 46-1134,00zł; Pakiet nr 47-4170,00zł; Pakiet nr 48-162,00zł ) brutto każda oraz załączenia dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie ( należy dołączyć referencje) - załącznik nr 3 do SIWZ.                                                                                                                                                         Potwierdzenia muszą być podpisane przez wykazanych odbiorców dostaw. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w warunek mogą  spełniać łącznie wszyscy Dostawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że Dostawca spełnia w/w warunek wymagane jest załączenie do oferty oryginału oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP- wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w warunek mogą spełniać łącznie wszyscy Dostawcy .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że Dostawca spełnia w/w warunek wymagane jest załączenie do oferty oryginału oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP- wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w warunek mogą spełniać łącznie wszyscy Dostawcy.                                                                                                                                                  5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Oświadczenie podpisuje każdy Dostawca składający ofertę. W przypadku Dostawców wspólnie ubiegających się o zamówienie powyższy dokument podpisuje Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla uznania, że Dostawca spełnia w/w warunek wymagane jest załączenie do oferty oryginału oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP- wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w warunek mogą spełniać łącznie wszyscy Dostawcy.                                                                                                                                                  5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Oświadczenie podpisuje każdy Dostawca składający ofertę. W przypadku Dostawców wspólnie ubiegających się o zamówienie powyższy dokument podpisuje Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Oświadczenie oferenta, że wszystkie oferowane towary posiadają ważne  dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu w Polsce zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.) i przepisami  wykonawczymi, oraz że zostaną one udostępnione na każde życzenie Zamawiającego :                                                                                                              - dla wyrobów  klasy I - deklaracja zgodności CE,                                                                                                                              - dla wyrobów klas: I z funkcją pomiarową, I jałowej i IIa - deklaracja zgodności CE z numerem jednostki notyfikowanej, biorącej udział w ocenie zgodności;                                                                                                     - dla wyrobów klas : IIb i III - deklaracja zgodności CE z numerem jednostki notyfikowanej, biorącej udział w   ocenie zgodności oraz wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych  za ich wprowadzenie do obrotu i do używania - OŚWIADCZENIE  OFERENTA,</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>wypełniony formularz oferty (na załączonym druku- zał. nr 1 do SIWZ),                                                                b) wypełniony formularz cenowy (na załączonym druku - zał. nr 2 do SIWZ),                                                                   c) pełnomocnictwo do reprezentowania firmy na zewnątrz (jeżeli dotyczy),                                                                          d) dowód wpłaty wadium,                                                                                                                                                  e)   wykaz  próbek oferowanych materiałów wraz z informacją,  które z nich podlegają zwrotowi  (dotyczy pakietów: 4, 9, 10, 11,12 ,22, 23,24 ,25 ,35,36,37,48 ).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Postanowienia umowy zawarto w  projekcie umowy, który stanowi załącznik nr  6 do SIWZ.
2.	Strony dopuszczają zmiany treści umowy czasowe lub trwałe w trakcie jej obowiązywania dotyczące  ceny  w  następujących sytuacjach:  
a)	producent (wytwórca) towaru wprowadził go do obrotu w cenie promocyjnej,
b)	zmiana ceny jest nie mniejsza niż cena promocyjna,
c)	zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego,
d)	zmiana umowy jest dokonywana jedynie na czas trwania promocji. 
3.	Umowa może zostać również zmieniona w przypadku :
a)	zmiany wielkości opakowań,
b)	zaprzestania produkcji,
c)	wycofania serii,
d)	wprowadzenia nowszej serii wyrobu będącego przedmiotem zamówienia o tych samych właściwościach  i parametrach lub  lepszych,
e)	zamiany przedmiotu zamówienia w obrębie poszczególnych zadań objętych niniejszą umową, zgodnie z uzasadnionymi potrzebami zamawiającego, jeśli w wyniku tych zmian nie nastąpi zmiana wartości brutto umowy,
f)	klęski żywiołowej, strajków, zamieszek, konfliktów zbrojnych, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie,
g)	przedłużenia terminu obowiązywania umowy, jeśli nie zostanie wykupiony cały asortyment objęty tą umową.
h)	zmiany przepisów prawnych obowiązujących w trakcie obowiązywania umowy, w tym też dotyczących stawek podatku od towarów i usług, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniom zdrowotnym  lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-ostroda.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej w Ostródzie SA 
Ul. Jagiełły 1, 14-100 Ostróda
Dział Zamówień Publicznych - pok. nr 01.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zespół Opieki Zdrowotnej w Ostródzie SA 
Ul. Jagiełły 1, 14-100 Ostróda
sekretariat  - pok. nr 04.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1- Materiały różne nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wielkość  zamówienia określono w formularzu cenowym-zał. nr 2 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin dostawy (realizacja zamówienia) - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2 - Materiały różne nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym - zał. nr 2 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.16.20-2, 33.17.11.10-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin dostawy (realizacja zamówienia) - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3- Materiały różne nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym- zał. nr 2 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin dostawy (realizacja zamówienia) - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 4- Materiały różne nr 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym-zał. nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Ocena użytkowa - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 5 - Materiały różne nr 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym - zał. nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin dostawy (realizacja zamówienia) - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 6-Materiały różne nr 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym-zał. nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 7- Materiały różne do EKG,USG,KTG.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym - zał. nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin dostawy (realizacja zamówienia) - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 8- Cewniki, ostrza chirurgiczne, kanki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wielkość  zamówienia określono w formularzu cenowym-zał nr 2 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin dostawy (realizacja zamówienia) - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 9-Cewniki Foleya, cewniki do odsysania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym- zał. nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Ocena użytkowa - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 10 - Kaniule , igły.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym-zał. nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.13.20-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Ocena użytkowa - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 11-Strzykawki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym-zał. nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.13.10-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Ocena użytkowa - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> pakiet nr 12- Filtry.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym-zał. nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.16.30-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Ocena użytkowa - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 13-Materiały anestezjologiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym-zał. nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.13.28-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin dostawy (realizacja zamówienia) - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 14-Fartuchy, czepki, maski chirurgiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym-zał. nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 39.51.80.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin dostawy (realizacja zamówienia) - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 15-Bielizna jednorazowego użytku nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym-zał. nr 2 do SWIZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 39.51.80.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin dostawy (realizacja zamówienia) - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 16- Bielizna jednorazowego użytku nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym-zał. nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 39.51.80.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin dostawy (realizacja zamówienia) - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 17-Obłożenie pola operacyjnego 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym-zał. nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 18-Obłożenie pola operacyjnego 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym-zał. nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin dostawy (realizacja zamówienia) - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 19-Rękawy foliowo - papierowe do sterylizacji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym-zał. nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin dostawy (realizacja zamówienia) - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 20- Materiały eksploatacyjne do sterylizacji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym-zał. nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin dostawy (realizacja zamówienia) - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 21-Przyrządy do żywienia do jelitowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym-zał. nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.16.20-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin dostawy (realizacja zamówienia) - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 22-Rurki intubacyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym-zał. nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Ocena użytkowa - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 23-Rurki tracheostomijne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym-zał. nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.17.10.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Ocena użytkowa - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 24-Worki do zbiórki moczu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym-zał. nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Ocena użytkowa - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 25-Rękawice chirurgiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym-zal. nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.14.20-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Ocena użytkowa - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 26 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 26-Materiały różne na blok operacyjny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym-zał. nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin dostawy (realizacja zamówienia) - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 27 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 27-materiały do hemofiltracji nerek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym-zał. nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin dostawy (realizacja zamówienia) - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 28 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 28-Akcesoria do ssaków elektrycznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym-zał. nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin dostawy (realizacja zamówienia) - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 29 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr - Etykiety i kalki do systemu oprogramowania sterylizatorów i myjek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym-zał. nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin dostawy (realizacja zamówienia) - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 30 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 30-Folia operacyjna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym-zał. nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 31 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 31-Acesoria elektrochirurgiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym-zał. nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin dostawy (realizacja zamówienia) - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 32 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 32-Zestaw do pomiaru metodą krwawą.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym-zał. nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.16.15-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin dostawy (realizacja zamówienia) - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 33 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 33- Zestaw do odsysania w układzie zamkniętym,nebulizatory.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym - zał. nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.16.15-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin dostawy (realizacja zamówienia) - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 34 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 34-Zestaw do autotransfuzji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym-zał. nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.16.20-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin dostawy (realizacja zamówienia) - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 35 <b>NAZWA:</b> Zestaw do wkłucia centralnego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym-zał. nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Ocena użytkowa - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 36 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 36-Zestawy oddechowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym-zał. nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.17.10.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Ocena użytkowa - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 37 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 37-Zestaw do tracheostomii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym-zał. nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.16.20-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Ocena użytkowa - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 38 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 38-Zestaw do porodu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym-zał. nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.16.20-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin dostawy (realizacja zamówienia) - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 39 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 39-System do nawilżania tlenu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym-zał. nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 40 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 40-Zestawy ginekologiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym-zał. nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.16.20-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin dostawy (realizacja zamówienia) - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 41 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 41-Akcesoria proktoskopowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym-zał. nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin dostawy (realizacja zamówienia) - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 42 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 42-Narzędzia endoskopowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym-zał. nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin dostawy (realizacja zamówienia) - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 43 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 43 -Ostrza jednorazowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym-zał. nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin dostawy (realizacja zamówienia) - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 44 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 44- Igły bezpieczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym-zał. nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.16.15-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin dostawy (realizacja zamówienia) - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 45 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 45-Kaniule dożylne bezpieczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym-zał. nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin dostawy (realizacja zamówienia) - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 46 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 46-Zestaw do przeskórnej biopsji wątroby.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym-zał. nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.16.20-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin dostawy (realizacja zamówienia) - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 47 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 47-Materiały jednorazowego użytku do zabiegów laryngologicznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym-zał. nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin dostawy (realizacja zamówienia) - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 48 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 48 -Zestaw ciągłego znieczulenia zewnątrzoponowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wielkość zamówienia określono w formularzu cenowym-zał. nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.16.20-2, 33.11.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Ocena użytkowa - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com